وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

معرفی بهترین مودم های ایرانسل در سال 2021

انتشار ۱۴۰۰/۶/۱۶ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۱۶ ۱۳:۳۸ . ۲۴۳۷ بازدید

جالب است بدانید سرویس td-lte چند سالی است وارد بازار ایران شده است. تعداد مشترکین استفاده کننده از این سرویس رشد قابل توجه کرده است. رشد بسیار سرویس td-lte یک خطر جدی برای اینترنت خانگی است. برای استفاده از اینترنت بهتر سرویسtd-lte خرید یک مدل همراه ، لازم می باشد. برند ایرانسل تولید کننده مودمtd-lte با کیفیت خوب در ایران معرفی شده است. در این نوشته بهترین مودم ایرانسل در ایران را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر تمایل به خرید مودم همراه ایرانسل دارید، باید  بهترین مودم ها ی ایرانسل را بشناسید.

 

  معرفی بهترین مودم های ایرانسل در سال 2021

 

مدت زیادی از فناوری اینترنت در زندگی انسان می گزرد. این فناوری روزبه روز رشد می کند، و تمام کارا کم کم در بستر اینترنت انجام خواهد شد. اکنون نیز  بسیاری از کار های روزمره در بستر اینترنت انجام می شود جالب است بدانید در تهران طرح شهروند الکترونیک در غرب تهران کلید خورد که افراد کارای روزمره را در بستر اینترنت انجام دهند. کم کم تمام بخش های زندگی به فناوری اینترنت درگیر خواهد شد. فناوری امروزه رشد قابل توجه کرده است و بیشتر افراد به اینترنت وابسته شده اند و کارای بزرگی را در بستر اینترنت انجام می دهند. داشتن اینترنت پر سرعت یکی از مهم ترین نیاز هر فرد می باشد. برای داشتن یک بستر اینترنت پر سرعت خرید مودم یکی از الزامات می باشد. در این نوشته بهترین مودم های ایرانسل در سال 2021 را مورد بررسی قرار می دهیم.

کدام مودم بهتر است مودم همراه یا خانگی؟

قبل از معرفی بهترین مودم ایرانسل در این بخش قصد داریم یک سوال رایج در بین افراد را پاسخ دهیم. کدام مودم بهتر است همراه یا خانگی ؟ چرا مودم همراه بخریم و مودم خانگی خرید نکنیم. از معایب مودم های خانگی می توان به محدود بودن در یک نقطه و مکان و داشتن یک ورودی اشاره کرد. به عنوان مثال اگر بخواهید از مودم خانگی بهره بگیرید، در یک محدوده اطراف از اینترنت می توانید استفاده کنید. اگر از این محدوده مورد نظر خارج شویم دیگر قادر نیستیم از اینترنت پر سرعت بهره بگیریم. شما تنها قادر هستید از اینترنت در یک محدود که متصل به کابل تلفن می شود استفاده کنید. این یک محدودیت برای شما ایجاد می کند. در صورتی که می توانید از مودم بدون محدودیت و با خرید سیم کارت و اینترنت پر سرعت بهره بگیرید که مودم همراه بخرید. سوال دیگر که در ذهن افراد شکل می گیرید این است که خرید مودم ایرانسل بهتر است یا همراه اول؟ اپراتور همراه اول یکی از تولیدکنندگان مودم در بازار ایران می باشد. یک سوال در ذهن شما شکل می گیرد چرا از مودم همراه اول استفاده نکنیم؟ برای پاسخ به این سوال می توان گفت مودم های همراه اول تنوع قابل توجه ندارند و بیشتر مودم های همراه اول قدیمی می باشند، و از نظر کیفیت و اینترنت پر سرعت نمی باشند و نمی توانند با رقبای خارج و مودم ایرانسل وارد رقابت شوند.

 

  معرفی بهترین مودم های ایرانسل در سال 2021

 

آیا مودم های ایرانسل انتخاب مناسبی می باشد؟

اینترنت پر سرعت یکی از نیاز های افراد می باشد، سرعت مودم های td-lte بسیار خوب می باشد. امروزه اینترنتADSL سرعت پایینی دارد، همچنین مودم ADSLایرانی نیز سرعت محدودی دارد. ولی اینترنت سیم کارتی این گونه نیست ، بالا رفتن قیمت بسته های اینترنت مودم ADSL و قطع شدن هر لحظه باعث شده خرید مودم ایرانسل یا مودم های دیگر در بین افراد استقبال بیشتری کند. یکی از معایب مودم های ایرانسل انحصاری بودن می باشد. یکی شما باید از سیم کارت ایرانسل در این مودم ها استفاده کنید. و شما نمی توانید از سیم کارت های اپراتور های دیگر در مودم ایرانسل استفاده کنید. جالب است بدانید مودم ایرانسل با اپراتور های دیگر حتی با برند های خارجی رقابت می کند. سرعت اینترنت و پوشش دهی قوی باعث شده بین افراد استقبال بسیاری کند. طبق گفته های افراد می شود با ترفند های از سیم کارت های دیگر بهره گرفت ولی این روش اصلی و رسمی نیستند. حال فقط یک معایب کوچک انحصاری سیم کارت مخصوص به ایرانسل را دارند و دارای مزایای بسیاری مانند اینترنت پر سرعت ، پوشش دهی مناسب که توانسته با مودم های داخلی و خارجی وارد رقابت شود.

انواع بهترین مودم های همراه ایرانسل 

مودم های همراه به دو دسته تقسیم می شوند، یک مدل مودم همراه باتری دار در این مودم از اتصال بی سیم برای متصل شدن به دستگاه ها می توان بهره گرفت. مودم  دیگر به برق متصل می شود با اتصال بی سیم و با سیم می توان بهره گرفت. مودم های ایرانسل در بخش مودم همراه رومیزی در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. در این بخش با مودم های همراه و ایرانسل آشنا می شوید، در ادامه بهترین مودم ایرانسل 

را مورد بررسی قرار می دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های بهترین مودم ایرانسل

مودم ها دو نوع هستند یکی ADSL و یکی مودم های همراه که هر یک از این دو مدل معایب و مزایایی دارند. برند ایرانسل از بهترین تولید کنندگان مودم td-lte و مودم همراه می باشد. ایرانسل مودم های با کیفیت و دارای اینترنت پر سرعت طراحی می کند. این مزایا باعث شده استقبال بیشتری در بین مشتریان داشته باشد. برند ایرانسل حتی با رقبای خارجی رقابت می کند. آیا می دانستید ایرانسل یکی از اپراتور های بزرگ ایران خرید سیم کارت و اینترنت پر سرعت ارائه می دهد. برند ایرانسل در بازار مودم های پیشرو رشد قابل توجه کرده است. اگر یکی از کاربران اپراتور ایرانسل هستید خرید مودم همراه یک کار آسان برای شما می باشد. اگر شما یک ایرانسلی هستید دیگر لازم نیست در بین برند های متنوع دنبال بهترین مودم باشید، و انتخاب خود را ایرانسل کنید ، برند ایرانسل  محصولات با کیفیت و متنوعی با مزایای منحصر به فرد وارد بازار کرده است. که توانسته با برند های خارجی وارد رقابت شود. در ادامه بهترین مودم های ایرانسل را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

مشخصات مودم ایرانسل TD-LTE GP-2101 PLUS

دستگاه TD-LTE GP-2101 PLUS از بهترین مودم ایرانسل می باشد، این مودم GP-2101 PLUS از نوع مودم هایTD-LTEرومیزی است. این مودم باتری ندارد و از منبع تغذیه آداپتور استفاده می کند. شما قادر نیستید مودم TD-LTE GP-2101 PLUS را در همه جا همراه خود ببرید، چون باید به برق متصل شود. این مودم دارای اتصال با سیم و بدون سیم و می توان از طریق کابل LAN به بعضی از دستگاه ها وصل شد. می توان با وای فای مودم را به گوشی همراه و تبلت ، لبتاب وصل کرد. جالب است بدانید می شود 30 نفر به طور همزمان از مودم TD-LTE GP-2101 PLUS استفاده کنید یکی از مهم ترین مزایا این مودم می باشد. سرعت دانلود کردن در این مودم 120 مگابیت بر ثانیه و همچنین سرعت آپلود 30 مگابیت بر ثانیه است. می شود از مودم TD-LTE GP-2101 PLUS با قیمت مناسب در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی خریداری کرد. نوع اتصال مودم ایرانسلTD-LTE GP-2101 PLUS با سیم و بدون سیم می باشد. رابط به کار رفته شیار سیم کارت ، پورت RJ-45 LAN با پشتیبانی از شبکه TDD نوع آنتن MIMO2می باشد. از مزایای مودم TD-LTE GP-2101 PLUS ایرانسل می توان به آنتن دهی مناسب ، بدون قطع بودن پی در پی ، سرعت اینترنت عالی ، امکان متصل شدن 30 نفر همزمان ،اتصال بی سیم و باسیم  اشاره کرد. معایب مودمTD-LTE GP-2101 PLUS ایرانسل ،گران بودن مودم با امکانات موجود ، پایین بودن سرعت آپلود و دانلود می باشد.

 

مشخصات مودم ایرانسل TD-LTE GP-2101 PLUS

 

مشخصات مودم ایرانسل TF-i60H1 " 4G/TD-LTE"

یکی دیگر از بهترین مودم های ایرانسل مودمTF-i60H1 این مودم 4G می باشد. امروز مودم TF-i60H1 بهترین مودم برند ایرانسل معرفی شده است. جالب است بدانید این مودم را شرکت هوآوی تولید کرده و ایرانسل نماینده این برند می باشد. مودمTF-i60H14G/TD-LTE از انواع شبکه ها پشتیبانی می کند. به وسیله این مودم در هر مکانی که هستید به اینترنت پر سرعت دسترسی خواهید داشت. برای مودم ایرانسل یک پورت WAN در کنار 4 پورت LAN طراحی شده است. به وسیله این پورت ها می توان به 4 دستگاه وصل شد. با استفاده از وای فای می توانید همزمان 32 نفر را به اینترنت متصل کنید. از مودم TF-i60H14G/TD-LTEمی توان به صورت تجاری و اداری بهره گرفت. سرعت مودم 300 مگا بیت بر ثانیه پشتیبانی می کند. این سرعت در کشور ما هنوز پشتیبانی نمی شود. بهترین مودم ایرانسلTF-i60H14G/TD-LTE می توان از 2 سیم کارت و بسته اینترنت 480 گیگا بایت و 48 گیگابایت خرید این بسته های اینترنت پر سرعت باعث شده قیمت مودم کمی گران باشد. مودمTF-i60H1 دارای قابلیت های بسیاری از نوع اتصال این مودم بی سیم و با سیم می باشد. از دیگر قابلیت های مودم می توان به رابط پورت RJ-11 ، شیار سیم کارت RJ-45 LAN و شیار کارت حافظه MicroSD ، شبکه پشتیبانی 2G/3G/4G/4.5G/TD-LTE و سرعت انتقال دادن داده 300 مگا بیت بر ثانیه می باشد. از مزیت های مودم می توان به 4 کابل برای اتصال به مودم ، پشتیبانی از کارت حافظه و انواع شبکه ، سرعت بالا انتقال داده ،  صفحه نمایش LED،ظاهری زیبا و کیفیت خوب ، همچنین معایب مودم نیز باند محدود 4 و 2 گیگا هرتز و باتری نداشتن  اشاره کرد. 

 

  مشخصات مودم ایرانسل TF-i60H1

 

مشخصات مودم ایرانسل FD-i40 B1

این مودم ابعاد کوچک دارد و به عنوان مودم رومیزی محصول بسیار خوبی می باشد. بهترین مودم ایرانسل FD-i40 B1 از شبکه 3 و 4 پشتیبانی می کند. مودم ایرانسل FD-i40 B1 سرعت دانلود و آپلود بسیار بالای دارد و این مودم می تواند با مودم های خارجی وارد رقابت شود. این مودم از سیم کارت ایرانسل که از سایر اپراتور ها سرعت بهتری دارد استفاده می کند. سرعت دانلود در مودم FD-i40 B1150 مگا بیت و سرعت آپلود 50 مگا بیت است. این مودم دارای 4 پورت برای اتصال به صورت بی سیم می باشد،  شما قادر خواهید بود 4 دستگاه را به مودم وصل کنید. بیشتر مناطق ایران از شبکه 4G پشتیبانی نمی کنند. مودم ایرانسل از شبکه 2 و 3 پشتیبانی می کند که بیشتر مناطق ایران به اینترنت نسل و 2 و 3 دسترسی دارند. مودم ایرانسل FD-i40 B1 خیلی خوب و امکانات قابل توجه ندارد. این مودم دارای اتصال بی سیم و با سیم ، رابطه ها پورت ، شیار سیم کارتRJ-45 LAN، شبکه2G/3G/4G قابل پشتیبانی است. از مزیت های بهترین مودم ایرانسلFD-i40 B1 پشتیبانی از مودم 4G ، از تمام شبکه ها پشتیبانی می کند ، سرعت دانلود و آپلود بالا دارد ، 4 پورت ،با قیمت ارزان و مناسب می توان در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی خریداری کرد. معایب مودمFD-i40 B1می توان به نبودن باتری و امکانات زیاد اشاره کرد.

 

مشخصات مودم ایرانسل FD-i40 B1

 

مشخصات مودم ایرانسل TD-LTE GP-2101

مودم ایرانسل GP-2101 در بخش TD-LTE و دارای محصولات خوبی می باشد. بهترین مودم ایرانسل TD-LTE GP-2101 یک درگاه LAN جهت اتصال با سیم دارد. شما قادر خواهید بود با گوشی همراه و لب تاب به وسیله وای فای به مودم متصل شوید و از اینترنت پر سرعت استفاده کنید. مودم ایرانسل TD-LTE GP-2101آنتن های ورودی دارد که برای اتصال دهی مناسب می باشد، ظاهر مودم طیبا و منحصر به فرد است. انرژی  مودم ایرانسلTD-LTE GP-2101به وسیله برق شهری استفاده می شود. این مودم باتری ندارد، در قسمت جلو LED تعبیه شده است به وسیله LED اطلاعات مفیدی را دریافت می کنید. از مزیت های مودم ایرانسل TD-LTE GP-2101 می توان به آنتن داخلی ، کابل اتصال بی سیم ، آنتن مناسب اشاره کرد همچنین معایب سرعت آپلود و دانلود پایین و قیمت مودم بالا می باشد.

 

  مشخصات مودم ایرانسل TD-LTE GP-2101

 

مشخصات مودم قابل حمل ایرانسل FD-M60

مودم های گفته شده از بهترین مودم ایرانسل بودند حال در مورد مودم های قابل حمل ایرانسل صحبت می کنیم. مودم قابل حمل FD-M60 از بهترین مودم ایرانسل که دارای امکانات و قابلیت های بسیاری می باشد. به گونه ای که همه ویژگی های خوب را دارد مودم FD-M60 اتصال بی سیم را پشتیبانی می کند. تا 16 دستگاه قادر خواهند بود از وای فای آن استفاده کنند. این مودم باتری 3000 میلی آمپر  با پورت USB دارد. مودم قابل حمل ایرانسل از شبکه 4G پشتیبانی می کند و سرعت دانلود 300 مگا بیت بر ثانیه است. از امکانات این مودم می توان به شبکه  LTE/HSPA+/GPRS ، رابط پورت ، USB اتصال بی سیم ، باتری 3000 میلی آمپر ، اتصال بی سیم اشاره کرد. از دیگر مزیت های مودم قابل حمل پشتیبانی از سرعت اینترنت بالا ، فرکانس 5 گیگا هرتز، پورت USB ،شبکه 4G باتری ، نمایشگر خوب ، قابلیت SMS دادن این مودم با قیمت نسبتا گران در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی می توانید خریداری کنید.

 

مشخصات مودم قابل حمل ایرانسل FD-M60

 

مشخصات مودم قابل حمل ایرانسل FD-C40 H1

بهترین مودم ایرانسل FD-C40 H1 با امکانات و قابلیت های جالب می باشد. مودم ایرانسل FD-C40 H1 یک شیار برای قرار گیری سیم کات و اتصال اینترنت است. این مودم بیشتر شبکه ها را پشتیبانی می کند با این قابلیت شما در بیشتر مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی دارید، اتصال این مودم بدون سیم و کابلی برای اتصال ندارد. منبع شارژ درگاه فندکی می باشد با این امکان در خودرو می توانید استفاده کنید،مودم ایرانسل FD-C40 H1 یک پورت USB که می توانید گوشی را شارژ کنید. صفحه نمایشگر مودم به شما از وضعیت اینترنت اطلاع می دهد. یکی از مهم ترین مزیا این مودم می توان به خودکار بودن دستگاه اشاره کرد یعنی اگر در مدت زمانی مشخص دستگاهی به مودم وصل نشود خودکار مودم خاموش می شود. از دیگر امکانات بهترین مودم ایرانسل می توان به  اتصال بی سیم ، شبکه قابل حمل 2G/3G/4G و رابط پورت ، شیار سیم کارت USB ، سرعت انتقال 150 مگا بیت بر ثانیه اشاره کرد. از مزیت های دستگاه به پورت USB ، سرعت انتقال خوب ، خاموش خودکار، پشتیبانی انواع شبکه و ظاهر جذاب اشاره کرد. معایب این مودم تنها قابلیت استفاده در خودرو را دارد.

 

مشخصات مودم قابل حمل ایرانسل FD-C40 H1

 

مشخصات مودم قابل حمل ایرانسل E5577s-321

این مودم یکی دیگر از بهترین مودم ایرانسل و قابل حمل می باشد. این مودم از بیشتر شبکه ها پشتیبانی می کند یعنی در بیشتر مناطق اینترنت پر سرعت دارد. اتصال مودم ایرانسل E5577s-321 بدون سیم است در همه جا قابلیت استفاده دارد. باتری 3000 آمپری تعبیه شده باعث می شود مدت زمان بیشتری بدون وصل شدن به برق استفاده کنید. این مودم قابلیت SMS دارد در این صورت برای اطلاع از باقی مانده بسته نیاز به خارج کردن سیم کارت ندارید. این دستگاه از بهترین مودم ایرانسل با قابلیت ها و امکانات جذاب می باشد. از دیگر امکانات دستگاه می توان به اتصال بی سیم ، پورت ، شیار سیم کارت microUSB ، شبکه قابل پشتیبانی G , LTE (FDD – TDD) , GSM , 3G , Edge و باتری 3000 آمپری  اشاره کرد. مزیت های مودم E5577s-321 باتری خوب ، پشتیبانی از SMS و تمام شبکه ها پشتیبانی می کند، سرعت انتقال خوب ، نمایشگر جهت اطلاع از وضعیت بستهاین مودم قیمت بالایی دارد و قیمت یکی از معایب مودم E5577s-321 می باشد.

 

مشخصات مودم قابل حمل ایرانسل E5577s-321

 

مشخصات مودم قدیمی ایرانسل ZW101

این مودم یکی از محصولات قدیمی برند ایرانسل می باشد. که  از شبکه 3G پشتیبانی می کند. یکی از معایب مودم ZW101 به حساب می آید. مودم ایرانسل ZW101 دارای کابل LAN که می توان دستگاه را به مودم متصل کرد. این مودم بی سیم نمی باشد با کابل می توان دستگاه ها را به مودم متصل کرد. آنتن دهی این مودم خوب می باشد، مودم ZW101نسبتا برای خرید خوب است. از امکانات این مودم می توان به شبکه باسیم ، رابط شیار سیم کارت ، پورت RJ-45 LAN شبکه پشتیبانی 3G اشاره کرد. از مزیت های این مودم می توان به ظاهری زیبا ، قیمت ارزان ، آنتن دهی خوب، کیفیت قابل توجه همچنین معایب اتصال بی سیم ندارد و تنها از شبکه 3G پشتیبانی می کند.

 

مشخصات مودم قدیمی ایرانسل ZW101

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست