وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل

انتشار ۱۴۰۰/۹/۳۰ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۳۰ ۱۶:۵۶ . ۱۷۵۲ بازدید

آیا می دانید مشترکین اپراتور ایرانسل می توانند تصمیم بگیرند مایل به دریافت کدام سرویس پیامک هستند، مشترکین می توانند برای دریافت یا دریافت نکردن هر یک از پیامک ها با استفاده از روش های زیر اقدام کنند. در این نوشته قصد داریم کد حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانیدچطور پیامک های تبلیغاتی اپراتورها را لغو کنیم؟

 

فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل

 

روش اول نصب اپلیکیشن ایرانسل من : بعد از نصب اپلیکیشن ایرانسل من سپس گزینه مدیریت پیامک تبلیغاتی را کلیک کنید بعد در گروه مورد نظر خود برای دریافت کردن تبلیغات کلیک کنید.

روش دوم شماره گیری کد دستوری : جالب است بدانید با شماره گیری کد دستوری ( ستاره 5006 مربع ) #5006* با شماره گیری کد مورد نظر به آسانی می توانید فهرست کامل گروه پیامک ببینید. 

روش سوم ارسال پیامک به شمارع 5006 : مشترکین برای حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسلیا دریافت پیامک تبلیغاتی کد 5006 همراه کد مورد نظر پیامک که در جدول زیر قابل مشاده کرد .

 

نوع پیامککلیدواژه درخواست عضویتکلیدواژه لغو عضویت
محصولات ایرانسلOZVPLAGHVP
پیشنهادهای ایرانسلیOZVOLAGHVO
ورزشیOZVSLAGHVS
بازی و سرگرمیOZVGLAGHVG
آموزشیOZVELAGHVE
فرهنگی  – اجتماعیOZVCLAGHVC
سلامت و بهداشتOZVHLAGHVH
مذهبیOZVRLAGHVR
تخفیف‌های ویژهOZVDLAGHVD
اطلاعات عمومیOZVILAGHVI

 

آموزش حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

جالب است بدانید بعضی از پیامک های تبلیغاتی ایرانسل که در ساعت پایان شبانه روز به گوشی ها ارسال می شود. بیشتر مطالب غیر واقعی با محتوا جعلی دارند و باعث مزاحمت می شود، جالب است بدانید تعدادی از پیامک ها اطلاعات نادرست همچنین کلمات کلیدی جذاب باعث فریب ما می شوند. به عنوان مثال دعوت در مسابقات پیامکی که باعث میشود اطاعات شخصی و مالی شما سرقت کنند. یا می تواند دلایل دیگری داشته باشد، در این نوشته قصد داریم روش های آسان حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل باعث قطع کامل این گونه تبلیغات شوید، تا پایان محتوا با ما همراه باشید.

 

آموزش حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

 

بررسی روش های حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل 

جالب است بدانید برای حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل از یک کد مشترک می توانید استفاده کنید. با استفاده از کد مورد نظر می توانید حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل انجام دهید. مشترکین می توانند با روشی آسان پیامک تبلیغاتی ایرانسل را حذف نمایند. مراحل حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل عبارت از :

  1. در روش اول ابتدا کد ( ستاره 800 مربع ) #800* در گوشی هوشمندتان شماره گیری کنید سپس گزینه call را بزنید.
  2. در روش دوم منوی نمایش خواهد شد که شامل عبارت های زیر می شود.

مشاهده سرویس های فعال سیم کارت ایرانسل : در این قسمت سرویس هایی که مبتنی بر محتوا می باشند نمایش می یابد ، این سرویس ها پیام هایی می باشد که در زمان دریافت از شما هزینه کم می کنند . برای حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل در ادامه با ما همراه باشید. 

قطع خدمات مبتنی بر محتوا سیم کارت ایرانسل : برای حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل در این قسمت مشترکین می توانند با استفاده از گزینه 2 سرویس های پیامک تبلیغاتی که در زمان دریافت شارژ از شما کم می کند را قطع کنید. 

حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل : برای قطع کامل پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل که بیشتر مشترکین از پیام ها را از این شماره ها 100012346 و 2000012345 دریافت می کنند. با انتخاب این گزینه دیگر از این شماره ها پیامک دریافت نخواهید کرد. 

نکته مهم : بر اساس اطلاعات به دست آمده این کار نباید خللی در دریافت پیامک بانکی باشد.

 

بررسی روش های حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل

 

قطع پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول 

جالب است بدانید اپراتور همراه اول نیز طبق مقررات رگولاتوری اعلام کرد تمام مشترکین اپراتور همراه در صورتی که مایل به عدم در یافت پیامک تبلیغاتی از اپراتور همراه اول را دارند ، میتوانند گزینه لغو دریافت پیامک تبلیغاتی را دریافت کنند. اگر شما از مشترکین سیم کارت همراه اول می باشید و تمایل به لغو پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول را دارید. می توانند از چند راه آسان اقدام به حذف پیامک تبلیغاتی کنید.

  1. روش اول :عدد یک را به شماره 8999 ارسال کنید، بدین صورت پیامک تبلیغاتی حذف خواهد شد.
  2. روش دوم : مشترکین می توانند با شماره کد دستوری ( ستاره 8999 مربع ) ، #8999* پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول را حذف کنند.
  3. روش سوم : تماس با مرکز اطلاع رسانی  9991 تماس گزفته و درخواست حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت همراه اول را کنید.

 

قطع پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول

 

حذف پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول به وسیله اپلیکیشن

جالب است بدانید با نصب اپلیکیشن همراه من که یک برنامه کاربردی برای تمام مشترکین اولین اپراتور می باشد، با استفاده از این برنامه می توانید سیم کارت همراه اولی خود را مدیریت کنید. آیا می دانستید یکی از مهم ترین امکانات و قابلیت های اپلیکیشن همراه من حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت همراه اول می باشد. مشترکین می توانند با چند راه آسان اقدام به قطع پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول کنید. روش حذف پیامک عبارت از:

 

  1. در گام اول ابتدا اپلیکیشن همراه من را نصب کنید. سپس وارد منو کاربردی برنامه همراه من شوید.
  2. در گام دوم در قیمت پایین گزینه خدمات را کلیک کنید.
  3. در گام سوم به سمت پایین اسکرول کنید زمانی که در قسمت خدمات پیامک گزینه پیامک انبوه رسیدید، سپس آن را انتخاب کنید.
  4. در گام سوم برای قطع پیامک تبلیغاتی تیک گزینه از حالت فعال به غیر فعال تغییر بدهید. تا بدین صورت حذف پیامک اپراتور همراه صورت بگیرید.
  5. در گام چهارم چند دقیقه صبر کنید تا پیامک پذیرش غیر فعال سازی از طرف اپراتور همراه اول برای شما دریافت شود.
  6. در گام ششم در این مرحله پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول برای همیشه برای شما قطع می شود.

روش آسان حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل

آیا می دانستید اپراتور ایرانسل اولین اپراتور دیجیتال کشور می باشد. این اپراتور مانند دیگر اپراتورها مشترکین بسیاری دارد. اگر شما از مشترکین اپراتور ایرانسل می باشید و هر روز تعداد بسیاری از تبلیغات را دریافت می کنید ، می توانید با چند راه آسان و سریع اقدام به حذف پیامک تبلیغاتی اپراتور ایرانسل کنید. شما با  ارسال عدد 2 به شماره 5005 می توانید اقدام به حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل کنید. جالب است بدانید هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان می باشد. هیچ گونه نگران هزینه ارسال پیامک نباشید. می توانید با تماس 700 بعد از برقراری ارتباط در خواست قطع پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل کنید. توجه کنید اگز شما با سیم کارت اپراتور های دیگر با شماره 700 تماس بگیرید موفق به تماس نخواهید شد. دراین زمان با شماره9377000000 تماس بگیرید تا به صورت کامل قطع پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل کنید.

 

حذف پیامک تبلیغاتی اپراتور همراه اول به وسیله اپلیکیشن

 

حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل به وسیله اپلیکیشن

جالب است بدانید با نصب اپلیکیشن اپراتور من می توانید پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل را حذف کنید. با نصب این برنامه می توانید سیم کارت خود را به بهترین روش مدیریت کنید. یکی از مهم ترین قابلیت ها و اپلیکیشن ایرانسل قطع پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل می باشد . با چند راه آسان اقدام پیامک تبلیغاتی را حذف کنید.

 

  1. گام اول اپلیکیشن ایرانسل من را نصب کنید . زمانی که نصب کردید در قسمت پایین سمت چپ گزینه سایر را کلیک کنید.
  2. گام دوم در قسمت نمایش داده شده گزینه پرونده را کلیک کنید.
  3. گام سوم در قسمت مدیریت پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل را انتخاب کنید.
  4. گام چهارم حال اگر سرویس پیامک تبلیغاتی فعال می باشد تیک گزینه را بردارید و آن را غیر فعال کنید.
  5. گام پنجم حالا با چند راه آسان سرویس پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل را حذف کردید.

جالب است بدانید این یکی از قسمت های کوچک از مشکلاتی است که پیامک نامناسب برای شما ارسال می شود. قصد دارم خیلی سریع نحوه غیر فعال سازی همچنین فعال سازی تمام پیامک تبلیغاتی را مورد بررسی قرار دهیم. قبل از اینکه اقدام به حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل کنید ابتدا انواع پیامک تبلیغاتی را بشناسید . تا در این صورت پیامک هایی که برای شما اهمیت بیشتری دارد را پاک نکنید، در ادامه با ما همرا باشید

 

حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل به وسیله اپلیکیشن

 

بررسی انواع پیامک انبوه اپراتور ایرانسل

جالب است بدانید پیامک انبوه به دو نوع مختلف تبلیغات همچنین ارزش افزونده تقسیم خواهد شد. در ادامه هریک را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

پیامک تبلیغاتی اپراتور ایرانسل چیست؟

آیا می دانستید پیامک تبلیغاتی قصد این گونه پیام ها خوب است و برای دریافت از شما هزینه کسر نخواهد شد. مانند پیامک های تخفیف کد یا حراج فصلی که از طرف سایت بانی مد یا سایت دیجی کالا یا فروشگاه جین وست برای مشترکین ارسال می شود. این گونه پیامک ها جزء پیامک های تبلیغاتی می باشد و برای دریافت از شما هزینه کسر نخواهد شد.

بررسی پیامک ارزش افزونده یا VAS

پیامک ارزش افزونده که نام دیگرش value added service مخفف عبارت ، VAS خدمات مبتنی بر محتوا می باشد. زمانی که این گونه پیامک را دریافت کنید از شما هزینه کسر می کند. به زبانی آسان تمام هزینه با شما می باشد، در صورت تمایل به ارسال محتوای ارائه به صورت پیامک تیک این گزینه را فعال کنید. این هزینه از شارژتان کسر می شود یا روی قبض تلفن همراه تان می آید. در این نوشته قصد داریم هر دو پیامک تبلیغاتی اپراتور ایرانسل را به صورت کامل حذف کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا پیامک تبلیغاتی یا پیامک ارزش افزونده قطع کنیم.

 

بررسی پیامک ارزش افزونده یا VAS

 

نحوه غیر فعال سازی و فعال سازی پیامک تبلیغاتی 

جالب است بدانید برای حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل همچنین لغو کردن سرویس پیامک اپراتور همراه اول و ایرانسل شماره ( ستاره 800 مربع ) ، #800* را شماره گیری کنید. حالا بعد از شماره گیری خواهید توانست.

  1. در زمان ارسال کد یک لیست سرویس فعلی شما در چند ثانیه برای مشترک نمایش میابد.
  2. با ارسال کد دو خدمات مبتنیVAS یا ارزش افزونده غیر فعال خواهد شد.
  3. ارسال کد سه خدمات تبلیغاتی پیامک انبوه غیر فعال خواهد شد.
  4. کد چهار تبلیغات انبوه که ب سیم کتارت شخصی برای شما ارسال خواهد شد قطع و غیر فعال می شود.

پیشنهاد می کنیم در مرحله ی اول قبل از اقدام به حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل ابتدا لیست کامل سرویس افزونده را دریافت کنید سپس پیامک سودجوی VAS را حذف کنید. حالا اگر هستید پیامک تبلیغاتی مورد نظر تان را قطع یا غیر فعال سازی کنید. شما می توانید با لغو پیامک تبلیغاتی هیچ کسب و کاری نمی تواند برای شما پیامک بفرستد ، بدین صورت پیامک مانند کد تخیف ، پیشنهاد ها ی ویژه همچنین رویداد و... برای شما حذف می شود. حالا رستوران همچنین فروشگاه مورد نظرتان قادر به پیامک برای شما نیست. نکته مهم : ولی همه ی پیامک های بانکی و اطلاع رسانی برای شما باقی خواهد ماند. 

 

  نحوه غیر فعال سازی و فعال سازی پیامک تبلیغاتی

 

بررسی شکایت از پیامک تبلیغاتی

آیا می دانستید شکایت مشترکین از پیامک های انبوه زمانی شروع شد که کزاحمت از طریق ارسال پیامک با سیم کارت های شخصی بیشتر شد. در این شرایط با حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل باز هم قادر نیستید جلوی مزاحمت سیم کارت شخصی بگیرید. بخاطر همین وزارت ارتباطات و فناوری یک راه دیگر را طراحی کرد. اگر سیم کارت های شخصی مزاحمت برای شما ایجاد کردند. با شماره گیری 195 تماس بگیرید و شماره مزاحمت شده را گزارش دهید. این تماس برای مشترک هزینه ایجاد نمی کند. این سیم کارت توسط سیستم هوشمند بررسی خواهد شد و سپس مسدود می گردد. فرد مزاحم شناسایی می شود در نهایت بر اساس قانون مربوط با ارسال پیامک مزاحمت مجازات می شود. آیا می دانید رفع مسدودی سیم کارت ایرانسل چگونه است؟

نصب اپلیکیشن ارزش افزونده یا VAS

نکته مهم در قطع پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل این است که بعضی از اپلیکیشن ارزش افزونده یا VAS وجود دارند. بعد از نصب اپلیکیشن ارزش افزونده یاVASبر روی گوشی هوشمند برای هر روز دریافت از  شارژ مشترک هزینه ای کسر می شود یا روی قبض تلفن همراه اضافه خواهد شد. این اپلیکیشن قبل از نصب به مشترک اطلاع می دهد مایل به کسر هزینه هستید یا خیر سپس اقدام به نصب نمی نماید. مشکل اصلی این است که این برنامه میان نوشته ها را مخفی می کند تا شما متوجه نخواهید شد. نکته مهم : قبل از نصب اپلیکیشن مطمئن شوید که این برنامه ارزش افزنده نباشد و شما هزینه ای بدون اطلاع از شما کسر نخواهد کرد سپس برنامه را نصب کنید. 

بررسی پیامک های ارزش افزوند

نکته مهم قبل از حذف پیامک تبلیغاتی یا از سرویس ارزش افزونده لغو شوید در ادامه با ما همراه باشید تا با آگاهی کامل اقدام به حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل کنید.

بررسی پیامک تبلیغاتی اپراتور ها 

در این بخش با پیامک تبلیغاتی آشنا می شوید، جالب است بدانید پیامک های تبلیغاتی مانند اطلاع رسانی ، پیشنهاد ویژه و دیگر روش های تنبلیغاتی می باشد. در یافت پیامک های تبلیغاتی از شما هیچ گونه هزینه ای  از شارژ یا قبضتان کسر نمی شود. این گونه پیامک ها با اجازه مشترک ارسال می شوند. به عنوان مثال شما دوست دارید پیامک تبلیغاتی رستوران مورد علاقه خودتان را دریافت کنید. در ایران در چند سال پیش برای فرستادن پیامک های تبلیغاتی نیاز به اجازه مشترک نبود و این موضوع باعث ارسال پیامک تبلیغاتی مزاحم می شد. شما می توانید با حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل دیگر کسب و کار مورد علاقه تان نمی تواند به شما پیامک تبلیغاتی ارسال کند. به عنوان مثال دیگر نمی توانید از تخیف فروشگاه مورد علاقه تان اطلاع کسب کنید.

 

بررسی پیامک تبلیغاتی اپراتور ها

 

بررسی پیامک خدماتی

آیا می دانید پیامک تبلیغاتی اپراتور ایرانسل چیست؟ این پیامک ها در واقع همان پیامک های بانک یا آژانس مسافرتی که دریافت می کنید است. این گونه پیامک ها برای اطلاع رسانی و ارائه دادن خدمات می باشد، این گونه پیامک ها را نباید به هیچ وجه پاک کنید.

بررسی پیامک ارزش افزونده

جالب است بدانید پیامک های ارزش افزونده یا VAS خدمات مبتنی بر محتوا نیز نامیده می شوند. این گونه پیامک ها از شما از مشترکین هزینه از شارژ یا قبض پایان دوره کسر می کنند. بسیاری از افراد سود جو با ارائه دادن وعده های توخالی و پوچ و جایزه های فریبنده و دیگر روش های دیگر سعس دارند تا مردم را در این گونه سرویس ها عضو نمایند. بعد از عضو شدن در این سرویس ها باعث می شوند لغو سرویس را انجام ندهید. بخاطر همین غیر فعال سازی پیامک های ارزش افزونده را در ابتدا آموزش دادیم. توجه داشته باشید این سرویس باید هزینه دار بودن سرویس هایش را به مشترکین اطلاع بدهد تا در غیر این صورت شما می توانید شکایت کنید. جالب است بدانید پیامک های ارزش افزونده یا VAS مشکلی ندارند. به عنوان مثال شما پیام هایی را در نظر بگیرید که به یک خانم باردار بر اساس روز های هفته توصیه های مهمی می شود. این سرویس عالی و اطلاع  رسانی مفیدی دارد و بسیار پر کاربرد می باشد. هر خانم بارداری از این پیشنهاد بسیار خرسند می شود. این سرویس باعث شده افراد سودجو به عنوان وسیله ای از کاربران کلاه برداری کنند و پول به جیب بزنند. 

فرهنگ سازی فعال سازی و غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی 

حال که دریافتید فعال سازی یا حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل ممکن است در زمان طولانی از بسیاری از خدمات و پیامک های مفید و تبلیغات مهم ، اطلاع رسانی ارزشمند محروم شوید. با مخابرات تماس بگیرید و با خدمات بیهوده شکایت کنید. بهترین راه فرهنگ سازی می باشد، بهتر است تلاش کنیم و آگاهی دادن در زمینه افراد سودجو باعث شویم فعالیت این گونه افراد محدود بشود. از مخابرات بخواهید تا با دقت بیشتری این گونه سرویس ها را بررسی کنید. و خدمات را به مشترکین اطلاع رسانی کند. همه افراد باید تلاش کنند که پیامک در یک مسیر درست پیش برود. و بتواند پتانسیل واقعی را پیدا کند. در نتیجه با فرهنگ سازی و آگهی دادن به افراد همچنین شکایت به مخابرات باعث شویم افراد سودجو مجازات شوند. در این صورت می توانیم جامعه را در مسیر درست قرار دهیم ، باعث تغییر شرایط موجود شویم. همه با هم همدل باشیم و تلاش کنیم این افراد مجازات شوند.

مشکلات پیامک تبلیغاتی اپراتور ها

جالب است بدانید یکی از مهم ترین مشکلات که کاربران شکایت می کنند پیامک های تبلیغاتی می باشد، در ادامه بررسی می کنیم این گونه تبلیغات واقعا در حوزه تبلیغات می باشد یا خیر و یک ضد تبلیغ می باشند. آیا می دانستید مشترکین هنوز با تبلیغات کنار نیامده بودند که دو پیامک تبلیغاتی و خدمات مبتنی بر محتوا می باشند، هزینه دار بودن این تبلیغات باعث می شود مشترکین نارضایتی خود را اعلام کنند. چیام های تبلیغاتی هزینه دار در قالب کسر از شارژ یا قبض پایان دوره از مشترکین کاعسته می شد. حجالب است بدانید این گونه تبلیغات توسط کاربران فعال یا غیر فعال سازی می شوند. و نمی توانند خود به خود فعال سازی بشوند.

 

مشکلات پیامک تبلیغاتی اپراتور ها

 

روش رفع مشکل حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل

برای حذف کردن این دو سرویس ( سرویس ارزش افزونده و خدمات مبتنی بر محتوا ) از روش زیر اقدام کنید.

روش اول : که این روش در بین دیگر اپراتور ها نیز مشترک می باشد ، کد دستوری ( ستاره 800 مربع ) #800* می باشد. زمانی که این کد را شماره گیری کنید منو مورد نطر نمایش میابد. 

  1. مشاهده کردن سرویس های فعال
  2. قطع خدمات مبتنی بر محتوا که در مطالب بالا کامل مورد بررسی قرار دادیم.
  3. قطع پیامک تبلیغاتی اپراتور ایرانسل

مشترکین می توانند بر  اساس نیازشان سرویس مورد نظر را قطع کنند یا سرویس فعال سازی خود را انتخاب نمایند. با این کار درخواست یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد. آیا می دانید قیمت گذاری سیم کارت چیست؟ قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار اطلاع کسب کنید .

روش دوم : این روش مخصوص مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری یا دائمی می باشد. برای حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل از سه روش می توانید اقدام کنید. 

  1. مشترکین سیم کارت ایرانسل با شماره گیری 700 می توانند تماس بگیرند. با شماره گیری 700 می  توانید حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل را انجام دهید.
  2. با سیم کارت های غیر ایرانسلی می توانید با شماره گیری ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ پس از تماس با مرکز تماس اپراتور ایرانسل درخواست حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل را ثبت کنید.
  3. با سیم کارت ایرانسلی خود از طریق پیامک عدد 2 را به 5005 ارسلب کنید. زمانی که درخواست مجدد سرویس با مرکز تماس اپراتور ایرانسل عدد 1 را به 5005 پیامک کنید.

نکته مهم : روش های بالا بعد از آزمایش کامل معرفی شده اند، و از روش های که غیر فعال می باشند خود داری شده است. 

نکته مهم:

بعضی از پیامک ها تبلیغاتی بر اساس قوانین اطلاع رسانی می باشند. از مهم ترین این پیامک ها عبارت از:

  1. پیام های ترانش بانکی
  2. پیام های اپراتور
  3. پیامک های رگولاتوری ( سازمان مقررات رادیویی و..)
  4. پیامک های حکومتی و دولتی
  5. پیام های انتظامی و پلیس
  6. پیامک قضایی

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست