وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

بررسی انواع شارژر گوشی های هوشمند

انتشار ۱۴۰۰/۵/۱۰ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۵/۱۰ ۱۱:۰۲ . ۱۳۷۲ بازدید

آیا می دانستید شارژر های گوشی از مهم ترین وسایل جانبی به شمار می رود. هر روز شارژر گوشی را برای شارژر دهی استفاده میکنیم در ادامه  به دلایل خرابی شارژر می پردازیم. شرکت گوشی های هوشمند اپل با تولید آیفون 12 در مراکز خرید گوشی آداپتور را در وسایل جانبی گوشی حذف کرده است. و باعث شده تمایل مشتریان به خرید شارژر را بیشتر کرده اند. یک شارژر خوب چه ویژگی ها و امکاناتی دارد. مناسب ترین شارژر برای سفر کدام مدل است؟ امروز برای مسافرت به شارژری نیاز داریم که در مدت زمان کمتر گوشی موبایل را شارژ کند. در این نوشته مناسب ترین شارژر برای مسافرت را مورد بررسی قرار می دهیم.

بررسی انواع شارژر گوشی های هوشمند

آداپتور در مدل ها بسیاری با امکانات متغییری در بازار عرضه می شود. از مهم ترین نمونه های شارژر می توان به شارژر با سرعت بالا و شارژر بی سیم نام برد. یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز برای خرید گوشی هوشمند آداپتور گوشی است. تمام گوشی های هوشمند نیازمند شارژر هستند. بیشتر گوشی های موبایل در جعبه یک شارژر اصلی مخصوص گوشی هوشمند دارند. آداپتور در انواع مختلف و با امکانات مجزا در مراکز خرید و فروش گوشی به فروش می رسند. مشتری بر اساس نیاز خود و مدل گوشی هوشمند از انواع شارژر استفاده می کنند. در این نوشته قصد داریم تا شما را با انواع شارژر ، راه های خرید شارژر مناسب، نکات مهم برای خرید شارژر گوشی، بررسی شارژر های چند کاره، خرید پرسرعت ترین شارژر گوشی، بررسی شارژر فندکی برای خودروها آشنا شوید. آیا می دانید مناسب ترین شارژر های گوشی برای سفر کدام مدل است؟

بررسی انواع شارژر برای گوشی های اندرویدی

برای خرید یک آداپتور خوب تمام انواع شارژر را مورد بررسی قرار دهید نکته مهم برای خرید آداپتور، شارژری را برای خرید انتخاب کنید که مناسب گوشی هوشمند شما باشد. برای خرید شارژر فقط به ظاهر زیبا ان اکتفا نکنید. در نگاهی دیگر برای خرید یک شارژر به برند خوب و آشنا، مشخصات شارژر دقت کنید و با بررسی های لازم شارژر مورد نیاز را تهیه کنید. در نوشته با انواع شارژر آشنا شوید و بر اساس نیاز خود شارژر مورد نیاز را از مراکز فروش گوشی خریداری کنید.

 

  1. شارژرهای دیواری
  2. شارژرهای رومیزی یا پدهای شارژ 
  3. شارژرهای خورشیدی
  4. شارژهای فندکی
  5. شارژرهای باتری خور (پاوربانک ها)
  6. شارژرهای سلول سوختی
  7. شارژرهای دستی گوشی همراه
  8. شارژر های دستی گوشی همراه
بررسی انواع شارژر برای گوشی های اندرویدی

بررسی مناسب ترین شارژرهای دیواری

اگر شما فردی هستید که در اداره و شرکت مشغول به کار هستید. به شما پیشنهاد می کنیم شارژر های دیواری را خریداری کنید. شارژر های دیواری مناسب ترین شارژر برای افرادی است که در اداره ها  کار می کنند. این نوع شارژر امکانات و ویژگی های قابل توجه دارد. یک ویژگی آسان آن نیاز نداشتن به سیم است. با وصل کردن پورت شارژر ،گوشی هوشمند شارژ می شود. شارژهای دیواری یا پد شارژر همیشه به برق وصل می شود. با استفاده کردن از این شارژرها دیگر نیازی به پریز برق نخواهید داشت.به راحتی گوشی شما با استفاده از شارژر های دیواری قابل دسترس است.شارژ کردن گوشی هوشمند با آداپتور های دیواری از طریق درگاه USB شارژ می شود. 

بررسی مناسب ترین شارژرهای دیواری

بررسی شارژرهای رومیزی یا پدهای شارژ 

شارژر های رومیزی  جزء کاربردی ترین وسایل جانبی در گوشی همراه است. در پشت شارژر رومیزی یک کابل USB قرار دارد. شما قادر خواهید بود گوشی را به لپ تاب و پاوربانک متصل کنید.با استفاده از شارژر رومیزی می توانید اطلاعات در لب تابپ و گوشی هوشمند خود را تبادل کنید. شما قادر خواهید بود با شارژر های رومیزی غیر از شارژ کردن به عنوان یک استند رومیزی از آن نیز استفاده کنید. در زیر شارژر یک قسمتی طراحی شده است که از لغزندگی جلوگیری می کند. شارژر های رومیزی امکانات و قابلیت های منحصر به فردی دارند. این شارژها مناسب اندروید و ios هستند.

بررسی شارژرهای رومیزی یا پدهای شارژ

 

بررسی ویژگی های شارژرهای خورشیدی

شارژر های خورشیدی انرژی خورشید را جذب خود می کنند. و به آسانی بدون نیاز پریز برق گوشی هوشمند شما شارژ می کند. شارژر گوشیخورشدی از سلول خورشیدی استفاده می کنند. این مدل با آداپتوری که طراحی شده است برای انواع گوشی هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد. شارژر های گوشی خورشیدی یکی از مناسب ترین شارژر  در سال2021 می باشد. این شارژر نیاز به پریز برق ندارد و درکاهش مصرف برق نقش قابل توجه دارد. یکی از معایب این نوع شارژر را می توان به نیاز داشتن به نور مستقیم خورشید دانست.

بررسی امکانات شارژهای فندکی 

اگر شما فردی هستند که بیشتر اوقات در ماشین هستید به شما شارژ فندکی را پیشنهاد می کنیم. با شارژ فندکی به آسانی گوشی هوشمند شما شارژ می شود. شارژ فندکی بسیار پر کاربرد است فکر کنید شما پاور بانک را فراموش کرده اید و نیاز به شارژ دارید با شارژ فندکی گوشی به سرعت شارژ می شود. اگر پاور بانک نیز دارید خود پاور نیز باید شارژ شود. یکی از مزیت های شارژر فندکی این است که قدرت آمپری بالای دارد و قابلیت شارژ کردن چندین گوشی و دستگاه را دارد. 

بررسی امکانات شارژهای فندکی

بررسی شارژرهای باتری خور (پاوربانک ها)

پاور بانک یکی دیگر از انواع شارژر می باشد که فضای محدودی را مورد استفاده قرار می دهند. این نوع شارژر برای وقت های اضطراری کاربرد دارد. بعضی از پاوربانک ها باتری خور و بعضی دیگر برای شارژ شدن به پریز برق متصل می شوند.

بررسی شارژرهای سلول سوختی

شارژر های سوختگی یکی دیگر از انواع شارژر های گوشی با امکانات قابل توجه می باشد. این شارژرها با استفاده از تکنولوژی سلول سوختکی  گوشی را شارژ می کنند. این شارژرها قابلیت این را دارند که قبل از تعویض گوشی را  در دفعات متعدد کاملا شارژ کنند. شما از شارژر های سوختگی در مکان های مختلفی می توانند استفاده کنید. یکی از مزیت های شارژر های گوشی سوختگی سرعت بالای شارژ کردن می باشد. این شارژر ها برای راحتی کار یک پورت USB با آداپتور شارژر  مختلف دارند. برای مثال: این شارژر برای افراد کوهنورد بسیار کاربرد دارد. 

بررسی ویژگی های شارژر دستی گوشی 

شارژر دستی برای استفاده روزانه مناسب نمی باشد. ولی در شرایط حساس و اورژانسی بسیار کاربرد دارند. این شارژرها با دست قابل شارژشدن می باشد. روی این شارژهای گوشی دسته یا میل لنگ طراحی شده است. افراد با چرخاندن میله و قدرت الکتریسیته می توانند گوشی خورا شارژ کنند. با این که این شارژ ها امکان شارژدهی طولانی مدت را ندارند. ولی گوشی شما را به اندازه ی شارژ یک تماس مهم شارژ دهی می کنند. مزیت های شارژر دستی می توان به وزن سبک آن اشاره کرد. با این امکان می توانید در جیب خود قرار دهید. یکی دیگر از مزیت های آن مقاومت در برابر آب می باشد.

راه های خرید شارژ مناسب

کابل های شارژر جزء وسایل مهم گوشی هوشمند می باشد. همه افراد برای شارژ کردن گوشی نیازمند شارژر های گوشی مناسب می باشند. یک کابل گوشی غیر از سرعت و امکانات خوب باید باتری را سالم نگه دارد. پس خریدن شارژر مناسب یکی از مهم ترین کاراست. شارژر های گوشی بدون کیفیت در زمان محدود به باتری گوشی آسیب می زنند. و امکان دارد باتری گوشی شما را باد کرده کند. یا باعث داغ شدن گوشی شود. این اتفاق ها استفاده کردن از شارژر های گوشی نامناسب رخ می دهد. انتخاب یک شارژر گوشی مناسب خیلی اهمیت دارد. به شارژ گوشی دقت کنید که به مشکلات بالا گرفتار نشوید. برای گوشی هوشمند خود بهترین شارژ موبایل را تهیه کنید. برای خرید شارژر گوشی می توانید به مراکز خرید و فروش گوشی و وسایل جانبی مراجعه کنید و مناسب ترین شارژر را برای گوشی هوشمند خود خریداری کنید. در ادامه راهنمایی خرید شارژ گوشی را مورد بررسی قرار می دهیم.

آیا می دانستید  توجه به اورجینال و فیک بودن شارژرهای گوشی یکی از مهم ترین نکات خرید آداپتور می باشد. خرید کابل و شارژر مناسب اهمیت بسیاری دارد. چون ممکن است مشکلاتی که بررسی کردیم برای ما رخ دهد. شرکت های تولید کننده وسایل جانبی فیک یا کپی سعی کردند با طراحی وسایل جانبی با شباهت بسیاری کار تشخیص فیک و اصل را کم کنند. برای خرید شارژر های گوشی به شما پیشنهاد میکنیم از یک مرکز خرید معتبر شارژر مناسب را خریداری کنید تا از اصلی بودن شارژر خود اطمینان کسب کنید.

راه های خرید شارژ مناسب

نکته مهم دیگر توجه به نوع کابل شارژر های گوشی است. شما هیچ وقت نمی توانید با یک  گوشی هوشمند که دارای شارژر پورت میکرو می باشد برای شارژ از شارژر لایتنینگ استفاده کنید. باید کابلی را انتخاب کنید که مناسب گوشی هوشمند شما باشد.

اندازه و طول شارژر یکی دیگر از نکات مهم برای خرید شارژ می باشد. شارژر ها در سایز 0.5 متری ، یک متری ،1.2 متری، 1.5 متری و 2 متری در مراکز خرید و فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. بعضی از افراد با شارژر های کوتاه راحت نیستند. اگر پریز در نزدیکتان نباشد برای شارژکردن گوشی هوشمند خود دچار مشکل می شوید. جالب است بدانید شارژر های با اندازه طولانی سرعت شارژکردن را کم می کند. شارژر با اندازه یک و یک ونیم متری انتخاب بسیار خوبی می باشد.

اگر شما تمایل دارید هنگام شارژکردن با گوشی هوشمند، خود کار کنید. به زاویه سوکت دقت کنید. اگر شما از این نوع افراد هستید به شما پیشنهاد می کنیم. سوکت با زاویه 90 درجه انتخاب خوبی است. چون موقعه بازی هیچ فشاری به کابل وارد نمی شود. با استفاده از سوکت90 درجه شارژر از پورت خارج نخواهد شد. و فشاری روی سوکت و پورت ایجاد نخواهد شد.

 

بررسی ویژگی های شارژر دستی گوشی

یکی دیگر از نکات مهم پشتیبانی از فست شارژر است. اگر گوشی هوشمند شما از امکانات فست پشتیبانی می کند. شارژر گوشی باید متناسب با گوشی شما امکان انتقال جریان و ولتاژ را داشته باشد.

در انتخاب شارژر گوشی دقت کنید اگر گوشی شما ورودی 3 آمپری دارد شارژر باید بتواند جریان را از خودش عبور دهد پس در خرید شارژر دقت کنید.

برند سازنده شارژر یکی دیگر از نکات مهم در خرید می باشد. برند های آیفون، برند سامسونگ، برند آنتن، برند مک دودو، برند انکر، برندبیسوس، برند آیفون از بهترین تولیدکنندگان می باشد.

جنس و متریال شارژر یکی دیگر از نکات مهم می باشد. برای مثال: شارژر های فلزی با سیم مسی قدرت جریان زیادی دارند همچنین مقاومت الکترونیکی را کم می کند و باعث کیفیت درسرعت شارژر دهی می شود.

پوشش بیرونی شارژر یکی دیگر از نکات قابل توجه می باشد. چون بیشتر افراد با مشکلات آسیب دیدگی بر روی شارژر همراه اند. شرکت های تولیدکننده لوازم جانبی جدید سعی کردند مشکلات آسیب دیدگی را کاهش دهند با طراحی روکش بافتنی یا نایلونی از این مشکلات جلوگیری کردند.

نکات گفته شده در خرید شارژر بسار اهمیت دارد. اگر تمایل دارید مناسب ترین شارژر گوشی را خریداری کنید. نکات گفته شده به شما کمک میکند تا باتری گوشی دچار مشکل نشود. حتما به نکات گفته شده دقت کنید. 

 

بررسی شارژر های چند کاره

 

شارژر های گوشی همه کاره زمانی که شارژهای موبایل آسیب ببیند. تنها راه کار برای شارژ کردن گوشی می باشد. اگر شارژر های همه کاره طراحی نشده بودند هنگام خراب شدن شارژهای گوشی مجبور به تعمیرگوشی می شدیم. یا دیگر نمی توانستیم از گوشی استفاده کنیم. با کمک شارژر های همه کاره گوشی شما به آسانی شارژ می شود.شارژر های همه کاره دو نوع دارند: شارژر همه کاره خرچنگی، شارژر همه کار سیمی از انواع شارژر های همه کاره می باشند.

بررسی شارژر های چند کاره

 

ویژگی های شارژر های همه کاره خرچنگی

 

شارژر های خرچنگی برای شارژ کردن باتری گوشی مورد استفاده قرار می گیرد. برای شارژ کردن باید باتری را از گوشی خارج کنید. دقت کنید باتری در سمت مثبت یا منفی قرار دارد و سپس به شارژر متصل کنید. زمانی که شارژر را به پریز متصل می کنید. لامپ کوچکی روشن می شود. زمانی که لامپ روشن شد یعنی اتصال درست می باشد. شارژر های همه کاره خرچنگی نوع ال سی دی دار آن میزان ظرفیت باتری را نمایش می دهد.

 

ویژگی شارژر های همه کاره سیمی 

 

این شارژر ها زمانی کاربرد دارد که سوکت گوشی آسیب ندیده باشد. شارژر های همه کاره سیمی در یک پک بزرگ در مراکز خرید و فروش گوشی به فروش می رسد. این پت یک شارژر دوشاخه ، یک شارژر فندکی و یک سیم چند سر ، که برای تمامی گوشی های همراه مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع شارژر بسیار پر کاربرد می باشد. شارژر های خرچنگی برای گوشی های کاربرد دارد که گوشی از باتری جدا می شود. متاسفانه در گوشی های آیفون و سری جدید سامسونگ سری A کاربرد ندارد.   

مناسب ترین شارژر برای سفر کدام مدل است؟

 

مناسب ترین شارژر برای سفر کدام مدل است؟

شارژر های مناسب سفر می باشند که بتوان در مدت کمتر گوشی را شارژ کند. شارژر های همه کاره سیمی و شارژر های خرچنگی مناسب سفر می باشند. اگر با ماشین مسافرت می کنید شارژر های فندکی خورو انتخاب بسیار خوبی است. همچنین استفاده از پاوربانک نیز توصیه می شود.

بررسی پرسرعت ترین شارژ گوشی2021

بررسی پرسرعت ترین شارژ گوشی2021 

چند سالی است که گوشی های هوشمند امکان فست شارژ را دارند در سال 2021 ساخت گجت های شیائومی می10 اولترا شروع شد. این شارژر های گوشی پر سرعت ترین شارژر گوشی را دارند.

گوشی شیائومی می10 اولترا در مدت زمان 21 دقیقه می توانند گوشی را شارژ کنند.

گوشی ریلمی ایکس 50 پرو در مدت زمان 33 دقیقه قابلیت شارژ کردن دارند.

گوشی اوپو فایند ایکس 2 پرو در مدت زمان 43 دقیقه امکان شارژ کردن دارند.

گوشی شیائومی می 10 پرو در 46 دقیقه می توانند گوشی را شارژ کند.

گوشی هواوی میت 40 پرو در 49 دقیقه گوشی را شارژمی کند.

گوشی ریلمی ایکس 3 سوپرزوم  در مدت زمان 56 دقیقه امکان شارژکردن را دارد.

گوشی وان پلاس نورد در مدت 57 دقیقه شارژدهی صورت می گیرد.

گوشی  وان پلاس 8 پرو در مدت زمان 60 دقیقه امکان شارژ را دارد.

گوشی وان پلاس 8 در مدت زمان 63 دقیقه گوشی را شارژ می کند.

گوشی پوکو ایکس 3 در 63 دقیقه گوشی را شارژ می کند.

گوشی گلگسی اس 20 اولترا در مدت زمان 64 دقیقه امکان شارژدهی گوشی را دارد.

گوشی پوکو اف2 پرو در 64 دقیقه گوشی را شارژ می کند.

گوشی نوت 20 در مدت زمان 70 دقیقه گوشی را شارژ می کند.

گوشی گلگسی اس 20 اگزینوس در مدت زمان 71 دقیقخه امکان شارژ گوشی را دارد.

گوشی هوآوی پی 40 پرو در مدت 74 دقیقه گوشی را شارژ می کند.

گوشی شیائومی می 10 اولترا در کشور چین ساخته شده است. و قابلیت شارژ باتری در 21 دقیقه را دارد. باتری 4500 میلی آمپری در مدت زمان 21 دقیقه کامل شارژ می کند این گوشی اولین گوشی پر سرعت می باشد.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست