وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

هواوی با معرفی میت 40،‌ میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس رکورد ها را شکست!

انتشار ۱۴۰۰/۱/۲۴ . ۴۵۲۵ بازدید

هواوی خبر از سری جدید گوشی‌های پرچمدار خود ( هواوی میت 40، هواوی میت 40 پرو ، هواوی میت 40 پرو پلاس و هواوی میت RS )میدهد. 

همانطور که می‌دانید، گوشی های پرچمدار جدید‌ترین، گران‌ترین و قوی‌ترین گوشی تولید شده در یک شرکت می‌باشند که از لحاظ مشخصات فنی مثل دوربین، پردازنده، حافظه رم، حافظه داخلی، صفحه نمایش، باتری، کیفیت بدنه، طراحی ظاهری و ... از سایر محصولات آن شرکت بهتر است. 

این گوشی بعد از اعمال تحریم های آمریکا علیه هواوی ساخته شده است. برای همین شاید خیلی از مردم فکر کنند که این گوشی دیگر  مناسب استفاده نیست و هواوی در حال پایان است! اما چنین نیست. هواوی تا جایی که توانسته، برای سرویس های گوگل جایگزین هایی در نظر گرفته است. در این میان غیبت برنامه گوگل پلی از همه بیشتر حس می‌شود. خیلی از برنامه ها و شبکه های اجتماعی مورد نیاز شما فقط بر روی گوگل پلی وجود دارند. همین موضوع ممکن است باعث ناراحتی شما شود.

 

هواوی میت 40

 

وقتی هواوی میت 40 را در دستان خود بگیرید، احساس خوبی خواهید داشت. چرا که این گوشی علاوه بر زیبایی، خوش دست نیز هست. این گوشی، سبک تر و لاغر تر از چیزی است که ظاهرش نشان می‌دهد. 

خانواده میت 40 دارای 3 عضو است، میت 40، میت 40 پرو و میت 40 پرو پلاس. که در ادامه به بررسی هر سه آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

هواوی میت 40 (Mate 40 )

به سراغ اولین عضو خانواده میت 40 می‌رویم. طبیعتا این گوشی از نظر قابلیت های خود، از دو عضو دیگر خانواده در جایگاه پایین تری قرار دارد. اما این دلیل بد بودن این گوشی نیست. فراموش نکنید که این گوشی هم جزو پرچمداران کنونی هواوی است.

صفحه نمایش هواوی میت 40 

هواوی در میت 40 از صفحه نمایش 6.5 اینچ OLED 402 ppi استفاده کرده است.

پرچمدار جدید هواوی؛ هواوی میت 40 پرو میتواند تا 90 هرتز نرخ تازه سازی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

 

هواوی میت 40 پرو

 

باتری هواوی میت 40

این گوشی دارای باتری قدرتمند 4200 میلی آمپر لیتیوم پلیمری است که به همراه شارژر 40 واتی خود،‌ می‌تواند سرعت شارژ بسیار بالایی را به شما ارائه دهد. مقدار ظرفیت این باتری از خیلی از گوشی های دیگر بیشتر است. امروزه میانگین ظرفیت باتری تلفن های هوشمند حدود 4000 میلی آمپر است.

دوربین هواوی میت 40

دوربین پشت:  3تا در پشت یکی در جلو(شاید در نگاه اول فکر کنید در پشت 4 دوربین به‌کار گرفته شده است. اما یکی از آن‌ها سنسور لیزری برای فوکوس خودکار است که فوکوس بهتری انجام دهد و فاصله را تشخیص دهد و به ترتیب 50 مگا‌پیکسل، 8 مگاپیکسل و 16 مگاپیکسل، دوربین‌های استفاده‌شده در این موبایل هستند که 50 مگاپیکسل دوربین اصلی واید، 8 مگاپیکسل دوربین تله‌فوتو پریسکوپی که میتوان زومی 5 تا 10 برابر داشت.

 شاید در این دوربین بتوانیم زوم 2 برابری اپتیکال نیز بدون افت کیفیت داشته باشیم. دوربین آخر آن اولترا واید 16 مگاپیکسلی  می‌باشد که یک که قابلیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این موبایل به‌کار گرفته‌شده است که به‌وسیله آن یک عکس اولترا واید کاملا صاف در می‌آید و از آن حالت کروی خارج می‌شود.فیلم برداری: این گوشی در حالت 4k می‌تواند تا حداکثر 60 فریم و در حالت 1080p تا حداکثر 240 فریم را فیلم‌برداری کند.

دوربین جلو :13 مگاپیکسل، فیلم برداری 4k با سرعت 30 فریم در ثانیه و با کیفیت 1080p تا حداکثر 240 فریم را فیلم‌برداری کند.

فیلم برداری: این گوشی در حالت 4k می‌تواند تا حداکثر 60 فریم و در حالت 1080p تا حداکثر 240 فریم را فیلم‌برداری کند.

دوربین جلو :13 مگاپیکسل، فیلم برداری 4k با سرعت 30 فریم در ثانیه و با کیفیت 1080p تا حداکثر 240 فریم را فیلم‌برداری کند. 

 

هواوی میت 40 پرو دوربین

 

پلتفرم، پردازنده و حافظه Mate 40

سیستم‌عامل : اندروید 10، EMUI 11، همچنین این گوشی فاقد سرویس‌های گوگل - به دلیل تحریم‌های آمریکا دیگر امکان استفاده از گوگل‌مپ، یوتیوب، یا حتی جیمیل در این گوشی وجود ندارد- می‌باشد.

این گوشی از تراشه Kirin  9000E استفاده می‌کند.

در پردازنده مرکزی هواوی میت 40 از   8 هسته پردازشی استفاده شده که یکی از هسته‌های آن 3 گیگاهرتز و سه‌تای دیگر آن 2.5گیگاهرتزی و 4 تای آن 2 گیگاهرتزی می‌باشند.

برای میت 40 دو نوع مختلف حافظه در نظر گرفته شده. یک نوع 128 گیگابایتی و نوع دیگر 256 گیگابایتی. نوع حافظه داخلی هواوی میت 40،‌ UFS 3.1 است. این مقادیر حافظه داخلی قطعا برای خیلی از مردم نه تنها کافی اند، بلکه زیاد هم هستند!

هواوی میت 40 پرو (Mate pro plus)

حالا به سراغ عضو دوم خانواده میت 40 می‌رویم. هواوی میت 40 پرو، دارای قابلیت های بیشتری نسبت به عضو قبلی است. همین موضوع شاید این گوشی را محبوب تر کرده باشد. 

 

بررسی هواوی میت 40 و میت 40 پرو

 

طراحی هواوی میت 40 پرو 

هواوی برای این گوشی پشت و روی شیشه ای و قاب آلومینیومی در نظر گرفته است. این نوع طراحی باعث زیبایی هواوی میت 40 پرو شده است. هواوی میت 40 حدود 212 گرم وزن دارد اما اصلا نگران وزن آن نباشید. به لطف کناره های منحنی، این گوشی به راحتی در دستان شما جای می‌گیرد. دکمه پاور و تنظیم ولوم هر دو در بالا سمت راست گوشی تعبیه شده اند. هر دوی این دکمه ها به راحتی قابل دسترس اند مگر آنکه شخص دستان کوچکی داشته باشد!

این گوشی فاقد جک 3.5 میلی متری است که برای خیلی از مردم خوشایند نیست! اما به هر حال همه شرکت های گوشی سازی در حال حذف جک 3.5 میلی متری از گوشی های خود هستند.

پشت هواوی میت 40 پرو، براق است. در ابتدا شاید این براق بودن را نشانی از زیبایی گوشی بدانید. اما بعد از مدتی متوجه لکه های اثر انگشت خواهید شد! به دلیل براق بودن پشت این گوشی، اثر انگشت روی آن باقی می‌ماند که همین باعث کثیفی و زشتی گوشی می‌شود.

 

هواوی میت 40

 

صفحه نمایش هواوی میت 40 پرو 

هواوی میت 40 پرو دارای صفحه نمایش 6.76 اینچی OLED است. در این گوشی رنگ ها عالی به نظر می‌رسند ولی نرخ نوسازی 90 هرتزی، این گوشی را از رقابت عقب انداخته است.رزولوشن این گوشی 2772 در 1344 است که در مقایسه با خیلی از گوشی های دیگر، بیشتر است. هواوی گفته که این گوشی از حدود 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می‌کند که البته ما نمی‌توانیم همه این رنگ ها را بشماریم!

خیلی از رقبای مهم هواوی، نرخ نوسازی های 120 یا 144 هرتزی دارند. اما این گوشی فقط نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد که یعنی هواوی از رقابت عقب مانده است! هنوز دلیل این کار شرکت هواوی را نمی‌دانیم.

باتری هواوی میت 40 پرو

هواوی میت 40 پرو دارای یک باتری 4400 میلی آمپری لیتیوم پلیمری است. شارژر اصلی این گوشی 66 وات است. هواوی میت 40 پرو دارای یک باتری 55 واتی وایرلس (بی سیم) نیز هست. این گوشی مجهز به فناوری شارژ معکوس نیز هست. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از باتری موبایل، دستگاه هایی مانند ساعت هوشمند و هدفون های بی سیم را شارژ نمایید.

اما در تست های انجام شده باتری این گوشی حتی برای یک روز کامل هم دوام نیاورد. این یعنی هواوی میت 40 پرو در زمینه باتری نیز در مقابل رقبای خود ضعیف تر عمل می‌کند.

نقد و بررسی هواوی p40 پرو پلاس 

برای کسب اطلاع در مورد p40 پرو پلاس،‌ یکی دیگر از گوشی های قدرتمند هواوی حتما پیشنهاد میکنیم مقاله بالا را بخوانید.

 

هواوی میت 40 پرو پلاس

 

 دوربین هواوی میت 40 پرو

هواوی میت  40 پرو شاگرد اول در DXOMARK است. DXOMARK  با اختصاص دادن امتیاز 136 به میت 40 پرو و کسب رتبه نخست این گوشی در این رده‌بندی خبر از کیفیت خوب و قوی بودن دوربین این سری از گوشی‌های هواوی را می‌دهد.

دوربین پشت: 3تا در پشت یکی در جلو، یکی از آن‌ها سنسور لیزری برای فوکوس خودکار است که فوکوس بهتری انجام دهد و فاصله را تشخیص دهد و به ترتیب 50 مگا‌پیکسل، 12 مگاپیکسل و 20 مگاپیکسل، دوربین‌های استفاده‌شده در این موبایل هستند که 50 مگاپیکسل دوربین اصلی واید، 12 مگاپیکسل دوربین تله‌فوتو پریسکوپی که توانایی زوم 5 برابری اپتیکال را دارد.

فیلم‌برداری: فیلم برداری 4k با نرخ تازه سازی 60 فریم، 1080p با نرخ فریم 480 و در آخر این گوشی میتواند با کیفیت 720 تا 960 فریم نرخ تازه سازی به شما ارائه دهد.

دوربین جلو: 13 مگاپیکسل لنز واید، f/2.4 - حسگر بیومتریک TOF 3D برای تشخیص عمق

 

عملکرد هواوی میت 40

 

پلتفرم، پردازنده و حافظه هواوی میت 40 پرو

سیستم‌عامل: این گوشی نیز دارای اندروید 10، EMUI 11 و فاقد سرویس‌های گوگل(به دلیل تحریم‌های آمریکا دیگر امکان استفاده از گوگل‌مپ، یوتیوب و حتی جیمیل در این گوشی وجود ندارد) می‌باشد. لازم به ذکر است که این گوشی به اندروید 11 نیز ارتقا پیدا می‌کند.

هواوی میت 40 پرو از تراشه Kirin 9000 استفاده می‌کند.

پردازنده مرکزی هواوی میت 40 پرو دارای 8  هسته پردازشی است که یکی از هسته‌های آن 3 گیگاهرتز و سه‌تای دیگر آن 2.5گیگاهرتزی و 4 تای آن 2 گیگاهرتزی می‌باشند.

هواوی برای حافظه داخلی هواوی میت 40 پرو دو نوع مختلف 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی در نظر گرفته است. نوع حافظه UFS 3.1 است. فکر می‌کنم که این مقدار از حافظه برای شما کافی باشد. حتی ممکن است بیشتر از نیاز شما نیز باشد. به هر حال با توجه به نیاز خودتان باید یکی از موارد را انتخاب نمایید. چرا که قیمت این دو نوع هم قطعا تفاوت دارد.

دوربین میت 40 پرو برای حرفه‌ای ها!

دوربین جلو

برای امتیاز دهی و تجزیه و تحلیل در بررسی دوربین جلوی گوشی های هوشمند  ، مهندسان DXOMARK با استفاده از تنظیمات پیش فرض دوربین، بیش از 1500 تصویر آزمایشی و بیش از 2 ساعت فیلم را در محیط های آزمایشگاهی کنترل شده و در صحنه های طبیعی داخلی و خارجی ضبط و ارزیابی می کنند.میت 40 پرو دوربین عقب با تنظیمات پیشرفته و پیچیده‌ای دارد اما در عین حال دوربین جلو (سلفی) ساده‌ای دارد. سلفی این گوشی  سنسور  13MP 1/2.8″ همراه با لنز فوکوس ثابت و TOF)time of flight) است که به عمق سنجی در حالت بوکه (بوکه (Bokeh) افکتی مات و هنری برای عکاسی است که در نواحی خارج از فوکوس تصویر ایجاد می‌شود.) کمک می‌کند.

 

هواوی میت 40 پرو +

 

مشخصات اصلی دوربین جلو:

·       سنسور اصلی 13 مگاپیکسل 1/2.8″

·       لنز دیافراگم f/2.4 با فاصله کانونی معادل 18 میلی متر

·       دوربین TOF برای برآورد عمق

·       فوکوس ثابت

·       نمایشگر-فلش

·       فیلم 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه

عکاسی با این دوربین برای محیط‌های کم نور و همچنین کنتراست بالا مفید می‌باشد. در شرایط بسیار تاریک می توانید از فلاش نمایشگر Mate 40 Pro استفاده کنید که نوردهی مناسبی را فراهم می کند اما تصاویر فلاش مقداری وینیتینگ را نشان می دهد و تعادل رنگ سفید در هنگام عکسبرداری با فلاش می تواند کمی ناپایدار باشد. این دوربین جزئیات خوبی را در نور روشن در فضای باز و تحت نور معمولی در محیط داخلی ، به طور یکسان ثبت می کند. لنز این گوشی اعوجاج، لرزش‌های حین عکاسی و مشکلات دیگر عکس را حذف کرده و یک خروجی شفاف و با کیفیت ارائه می‌دهد.

 

دوربین هواوی میت 40 پرو پلاس

 

نکات مثبت:

·   ارائه دامنه گرافیکی گسترده

·   عمق میدان وسیع و تمرکز خوب روی صورت

·   نویز تصویر به خوبی تحت کنترل است

·   میزان و تعادل خوب رنگ سفید در نور کم

·   پایدارسازی و تثبیت کننده فیلم به طور موثر(اعوجاج و لرزش گیری)

·   به صورت عمومی متعادل سازی رنگ سفید برای ویدئو

نکات منفی:

·   از دست‌ دادن بافت محلی

·   جزئیات کم در پس‌زمینه

·   خطا در تخمین عمق در حالت بروکه

·   نویز در درخشندگی در فیلم‌های کم‌نور

دوربین پشت 

تنظیمات دوربین بسیار شبیه به P40 Pro است که در اوایل سال جاری راه اندازی شد ، اما تفاوت های ظریفی وجود دارد. دوربین اصلی Mate 40 Pro از سیستم تثبیت نوری برخوردار نیست به جز این مورد این گوشی با همان سنسور  1/1.28” و لنز دیافراگم  f/1.9مدل سری P ارائه می شود. دوربین فوق عریض لنز P40 Pro را با دیافراگم f/1.8 و میدان دید معادل 18 میلی متر حفظ می کند ، اما این گوشی  از سنسور 20 مگاپیکسلی با پیکسل های بزرگتر به جای 40 مگاپیکسل استفاده می کند.

مشخصات اصلی دوربین:

·   تنظیم دوربین سه گانه

·   اولیه: سنسور 50 مگاپیکسل  1/1.28”((خروجی 12 مگاپیکسل) ، لنز دیافراگم  f/1.9برابر 23 میلی متر (1 برابر 27 میلی متر تعریف شده) ، پیکسل کامل Octa-PD

·   فوق العاده گسترده: سنسور 20 مگاپیکسل  1/1.54”، لنز دیافراگم  f/1.8 معادل 18 میلی متر ، PDAF

·   تله فوتو: Tele: سنسور 12 مگاپیکسل  1/3.56” ، لنز دیافراگم f/3.4 معادل 125 میلی متر ، PDAF ، OIS

·   فلاش LED

·   فیلم 4K ،  2160p/60fps 2160p/30fps

·   سنسور دمای رنگ چند طیفی

 

هواوی با معرفی میت 40،‌ میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس رکورد ها را شکست!

 

تست DXOMARK  : برای امتیاز دهی و تجزیه و تحلیل در بررسی دوربین گوشی های هوشمند ، مهندسان DXOMARK با استفاده از تنظیمات پیش فرض دوربین ، بیش از 3000 تصویر آزمایشی و بیش از 2.5 ساعت فیلم را در محیط های آزمایشگاهی کنترل شده و در صحنه های طبیعی داخلی و خارجی ضبط و ارزیابی می کنند.

هواوی سابقه طراحی گوشی های هوشمند با دوربین های عالی را دارد و میت 40 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست.و دوربین این مدل جدید امتیاز و نمره برجسته 136 را از آن خود می‌کند و در رتبه نخست قرار می‌گیرد.علاوه بر این Mate 40 Pro حتی در نور بسیار کم نیز می تواند دامنه دینامیکی گسترده ای را در سطح نور حفظ کند.این باعث می شود Huawei جدید گزینه مناسبی برای عکسبرداری در شب و سایر سناریوهای سخت کم نور باشد.

این گوشی در تصویربرداری امتیاز 140 را از آن خود کرده است.در ادامه چندین مولفه تاثیرگذار در این امتیاز را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

فوکوس خودکار Autofocus :

فوکوس خودکار Mate 40 Pro دقیق و سریع در هر شرایطی قفل می شود. این همچنین نسبت به P40 Pro بهبود محسوسی دارد که در شرایط نوری HDR به طور محسوسی کند می شود.

نویز Noise :

Mate 40 Pro هم از نظر بافت و هم از نظر نویز نمره خوبی می گیرد و به خوبی تعادل هر دو ویژگی را حفظ می کند. در اندازه گیری های ما ، Huawei Mate 40 Pro و P40 Pro و همچنین Xiaomi Mi 10 Ultra ، همه جزئیات بسیار خوبی را در تمام سطح نور ارائه می دهند.

Artifacts:

مصنوعات تصویری به طور کلی در Huawei Mate 40 Pro به خوبی کنترل می شوند ، اما این دستگاه در بین بهترین‌هایی که آزمایش شده‌اند نیست.

Night:

Mate 40 Pro با نوردهی مناسب و دامنه پویای وسیع ، دستگاهی بسیار مناسب برای عکسبرداری در شب است. در این مقایسه، میزان نوردهی آن کمی تاریک تر از Xiaomi Mi 10 Ultra است ، اما جزئیات برجسته بسیار بهتری را در نواحی روشن قاب حفظ می کند و باعث می شود عکس کلی بهتر شود.

 

هواوی میت40، میت 40 پرو، میت 40 پرو پلاس

Bokeh:

Mate 40 Pro در حالت عمودی خود ، تصاویری را با یک اثر بوکه شبیه سازی شده با ظاهری طبیعی ثبت می کند. عمق بسیار خوب برآورد می‌کند ، حتی در مناطقی مانند مو ، در ارائه و رنگ نیز خوب است ، به طور کلی تصاویر پرتره بسیار زیبا را ایجاد می کند. عمق سنجش Mate 40 Pro حتی در صحنه های چالش برانگیز عالی است.

همچنین این گوشی در بخش بزرگنمایی (zoom) امتیاز 88 را کسب نموده.و در بخش ویدئو امتیاز 116؛ که در مجموع این امتیازات این گوشی با کسی امتیاز 136 در صدر قرار دارد.

نکات مثبت:

·   دامنه دینامیکی گسترده ، حتی در نور کم

·   AF سریع و دقیق برای عکس و فیلم

·   بزرگ‌نمایی خوب جزئیات از راه دور

·   برآورد عمق خوب در حالت بوکه ، حتی در صحنه های پیچیده

·   دامنه دینامیکی نسبتاً گسترده در عکسهای شبانه

·   تثبیت کننده فیلم بسیار عالی

·   نویز کم در فیلم

·   تعادل رنگ سفید دقیق و ارائه رنگ دلپذیر در فیلم ها

نکات منفی:

·   میدان دید نسبتاً باریک روی دوربین فوق العاده عریض

·   تصاویر زوم از راه دور اغلب از فوکوس خارج می شوند

·   دامنه دینامیکی محدود در صحنه های ویدیویی بسیار چالش برانگیز

·   تغییر وضوح بین فریم ها هنگام راه رفتن هنگام ضبط فیلم و در نور کم

 

میت 40 پرو هواوی

 

Huawei Mate 40 RS برای لاکچری‌ها!

هواوی میت 40 RS  که به اصلاح به آن پورش‌دیزاین می‌گویند، ظاهر و طراحی ای شبیه به اتومبیل پورشه دارد.که این سری از گوشی هواوی به دلیل شیک و لاکچری بودن هم مورد استقبال افراد با سلیقه‌ای خاص قرار میگیرد.

قدرتمند ترین گوشی های سال 2020

برای اطلاع از قدرتمندترین پرچمداران موجود در بازار این مقاله را از دست ندهید!

هواوی میت 40 پرو پلاس ( mate 40 pro plus)

هواوی میت 40 پرو پلاس و هواوی میت 40 RS  از نظر صفحه‌نمایش و باتری مانند قبلی‌ها می‌باشند.این دو لنزهای یکسانی دارند که با دو مورد قبلی فرق دارد.هر یک دارای لنز 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو که زوم 3 برابری اپتیکال و لنز 8 مگاپیکسلی پریسکوپ که زوم 10 برابری اپتیکال می‌باشند. و تفاوت بعدی دارا بودن 12 گیگ رم این دو مدل می‌باشد. که حافظه داخلی میت 40 پلاس 256 گیگ و حافظه داخلی آراس، 512 گیگ می‌باشد که هر دوی این‌ها UFS 3.1 می‌باشند.

نکاتی که جالب است بدانیم:

·   در این موبایل‌ها در کنار eis که همان نرم‌افزاری لرزش‌گیر است سخت‌افزاری استفاده شده‌است که در حالت لرزش فیلم ثابت است.

·   طبق گفته هواوی 36 ماه متوالی ما بدون افت کیفیت می‌توانیم ازین موبایل استفاده کنیم.

·   یکی از قابلیت‌های این موبایل می‌توان به فناوری 5G و IP68 اشاره نمود که می‌توانیم به مدت نیم‌ساعت زیر1.5 متر استفاده کنیم.

·   دایره‌ای بودن دوربین الهام گرفته‌شده از اولین عکس گرفته‌شده از سیاه‌چال است.

·   هواوی میت 40 نماد تعادل و تقارن است. سیستم دوربین Space Ring پنجره ای برای کاوش در جهان به شما نشان می دهد.

وقتی که غول چینی تحریم می‌شود!

متاسفانه دولت آمریکا با هدف مقابله با دسترسی هواوی به فناوری آمریکایی، محدودیت‌هایی علیه این شرکت چینی را اعمال کرده است که این محدودیت ها شامل جلوگیری از دسترسی غول مخابراتی چینی هواوی به تراشه های آمریکایی بدون مجوز می‌باشد. این محدودیت شامل تراشه های تولید شرکتهای خارجی با استفاده از نرم افزار یا فناوری آمریکایی هم می شود. که هوای در پی یافتن جایگزینی مناسب است .ایوان بلس که در توییتر فعالیت می‌کند، ادعا می‌کند عرضه جهانی هواوی میت 40 به سال 2021 موکول خواهد شد و امسال این دیوایس فقط در کشور چین عرضه خواهد شد.

رنگ‌بندی های همه پسند!

این گوشی در رنگ‌های مختلف کلاسیک و جذاب عرضه خواهد.

پوشش های سیاه و سفید با رنگ خالص شب و روز را تداعی می کنند. Mystic Silver یک ملیله بازتابنده از نور و رنگ ، همیشه در حال تغییر رنگ است و همیشه جذابیت ایجاد می کند. رنگ‌های دیگر، تداعی‌کننده آفتابگردان و زیتون هستند.و گوشه‌های گرد این مدل از گوشی‌های میت 40 باعث می‌شود تا در هنگام استفاده راحت باشید.

 

هواوی میت 40 پرو پلاس

 

هواوی میت 40، میت 40 پرو و یا میت 40 پرو پلاس را بخریم یا نه؟

اگر دنبال گوشی ای فقط مناسب برای عکاسی هستید، میت 40 پرو می‌تواند برای شما خارق العاده باشد. از طرفی اگر از برنامه های زیادی استفاده نمی‌کنید این گوشی برای شما مناسب است. چرا که به دلیل نبود سرویس های گوگل، خیلی از برنامه های محبوب شاید در AppGallery یافت نشوند. اگر گوشی های لبه منحنی را دوست دارید این گوشی ها برای شما مناسب است. عده ای از مردم منحنی بودن اطراف صفحه نمایش را دوست ندارند. اما اگر از طرفداران لبه های منحنی هستید، این گوشی ها می‌توانند به شما حس خوبی را منتقل کنند.

اگر اهل شبکه های اجتماعی ای مانند فیسبوک و اینستاگرام هستید، بهتر است این گوشی ها را فراموش کنید. این شبکه های اجتماعی بر روی AppGallery موجود نیستند. ممکن است برای استفاده از این شبکه های اجتماعی دچار مشکلاتی شوید.

اگر بودجه کافی برای خرید این گوشی ندارید، باید بگوییم چیز خارق العاده را از دست نداده اید. می‌توانید به سراغ دیگر گوشی های موجود در بازار بروید. حتی خیلی از گوشی های دیگر و رقبای میت 40 بهتر از این گوشی عمل می‌کنند.

از آنجا که دوربین های این گوشی ها عالی هستند، اگر اهل عکاسی نیستید، خرید این گوشی حکم هزینه اضافی برای شما دارد. دوربین های عالی این گوشی در گران بودن میت 40 تاثیر گذار هستند. 

به طور کلی خانواده هواوی میت 40 دارای نقاط ضعف و قوت خاص خودشان هستند. اما مهم ترین آنها نبود سرویس های گوگل است. هواوی هم نتوانسته با برنامه های مخصوص خودش، جای خالی سرویس های گوگل را پر کند!

در آخر نگاهی به مشخصات بزرگترین عضو این خانواده، یعنی هواوی میت 40 پرو پلاس بیندازیم!

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث5.2، A2DP، LE
GPSدارد، با دو بانده A-GPS، GLONASS، BDS، GALILEO، QZSS، NavIC
NFCدارد
USBUSB Type-C 3.1، پشتیبانی از OTG

باتری

باتریباتری غیر‌قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4400 میلی‌آمپر ساعت
شارژر

شارژ سریع 66 وات

شارژ سریع بی‌سیم 50 وات

شارژ معکوس بی‌سیم 5 وات

بدنه

ابعاد 162.9 در 75.5 در 8.8 میلی‌متر
وزن 230 گرم
متریالپشت و جلو شیشه (نوع نامشخص)، فریم آلومینیومی
سیم کارتتک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته‌ی هیبریدی (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

پلتفرم

سیستم‌عامل اندروید 10/ فاقد سرویس‌های گوگل/ EMUI 11
تراشهKirin 9000 5G (پنج نانومتری)
پردازشگر مرکزی8 هسته‌ای (یک هسته 3.13 گیگاهرتزی Cortex-A77 و سه هسته‌ی 2.54 گیگاهرتزی Cortex-A77 و چهار هسته‌ی 2.05 گیگاهرتز Cortex-A55)
پردازنده گرافیکیMali-G78 MP24

حافظه

درگاه حافظه NM (نانو مموری)، تا 256 گیگابایت (استفاده‌ از شیار دوم سیم‌کارت)
حافظه داخلی 256 گیگابایت
رم12 گیگابایت

دوربین

اصلی

50 مگاپیکسل (لنز واید 23 میلی‌متری، 1/1.28 اینچ سایز سنسور، 1.22 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز چندجهته، فوکوس خودکار لیزری، f/1.9)

12 مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو، بزرگ‌نمایی اپتیکال 3 برابری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، f/2.4)

8 مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو پریسکوپی 250 میلی‌متری، بزرگ‌نمایی اپتیکال 10 برابری، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، f/4.4)

20 مگاپیکسل (لنز اولتراواید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/2.4)

حسگر TOF 3D

ویژگی‌ها بهره‌مندی از لنزهای لایکا، فلاش دوگانه‌ی (LED (dual-tone، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری4K@30/60fps، 1080p@30/60/120/240/480fps، 720p@960fps، 720p@3840fps، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
سلفی

13 مگاپیکسل (لنز واید، f/2.4)

حسگر بیومتریک TOF 3D (برای تشخیص عمق)

شبکه

فناوری GSM / HSPA / LTE / 5G

قابلیت ها

حسگرهاتشخیص چهره سه‌بعدی، حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، فشارسنج، قطب‌نما، طیف رنگ

نمایشگر

نوع OLED
ابعاد6.76 اینچ (~94.1% نسبت نمایشگر به بدنه)
وضوح تصویر1344 در 2772 پیکسل، 18.5:9 (~456 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
رفرش ریت نرخ تازه‌سازی تصویر 90 هرتزی

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متریندارد
کیفیت صدا32 بیت/384 کیلوهرتز

به نظر شما هواوی بدون سرویس های گوگل می‌تواند همچنان محبوب باشد؟

مطالب مرتبط
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
بلاگ | اخبار اپراتورها
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
امروزه سرقت تلفن همراه به یکی از از دغدغه های افراد تبدیل شده است. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کنونی کشور، برخی افراد برای گذراندن زندگی...
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
بلاگ | بازار موبایل
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
آیا می دانید در زمان خرید گوشی در سال 2021 چه نکاتی را بیشتر توجه کنیم؟ برای این که با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید کدام گوشی برای شما...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست