وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

پیام پیشواز ایرانسل ؛ انتظار تماس را آسان‌تر می‌کند !

انتشار ۱۴۰۰/۱/۷ . ۱۳۷۵۱ بازدید

پیام پیشواز ایرانسل، سرویسی که انتظار برای برقراری تماس را برای مشترکین این اپراتور راحت‌تر کرده است. اپراتور ایرانسل همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات مناسب و جذاب، رضایت مشترکین خود را جلب کند. این شرکت در کنار ارائه خدماتی همچون کدهای دستوری ایرانسل برای خرید شارژ، بسته ، اپلیکیشن ایرانسل من و... سرویس دیگری با نام پیام پیشواز دارد. به کمک این سرویس، افرادی که با شما تماس می‌گیرند، به‌ جای شنیدن بوق انتظار و یا آهنگ پیشواز می‌توانند پیام، خبر و یا جمله‌ای به انتخاب خودتان مشاهده کنند.

امکانات سرویس پیام پیشواز ایرانسل چیست؟

پیام پیشواز امکانات متفاوتی را در اختیار مشترکین ایرانسل قرار می‌دهد. از جمله:

  • شما می‌توانید با تعریف یک لیست مجاز، دریافت پیام پیشواز را برای افراد حاضر در این لیست ممکن کنید.
  • امکان تعریف لیست غیر مجاز برای آن دسته از مخاطبینی که نمی‌خواهید پیام پیشواز دریافت کنند. بقیه مخاطبین خارج از این لیست، این پیام را مشاهده می‌کنند.
  • هر ماه می‌توانید 30 پیام پیشواز را انتخاب کنید.

پس از پایان مهلت 30 روزه هم باید برای ادامه استفاده، درخواست اشتراک مجدد کنید. هزینه استفاده از سرویس، ماهانه 450 تومان است.

اپلیکیشن ایرانسل من

دفتر شخصی ارائه خدمات ایرانسل در تلفن همراه شما !

پیام پیشواز ایرانسل چه مزیت‌هایی دارد؟

1. تماس‌گیرندگان با شما می‌توانند در زمان انتظار، از وضعیت دسترسی شما باخبر شوند. یا اینکه یک پیام یا جمله زیبا دریافت کنند.

2. زمانی که نمی‌توانید تماس‌های خود را پاسخ دهید، به کمک این سرویس به فرد تماس گیرنده اطلاع می‌دهید.

 

اپلیکیشن پیام پیشواز ایرانسل

 

3. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد تا خبری را به مخاطبین خود اطلاع دهید. بدون اینکه بخواهید درگیر ارسال تعداد زیادی پیامک شوید.

چطور سرویس پیام پیشواز ایرانسل را فعال کنیم؟

مشترکین اپراتور ایرانسل می‌توانند برای فعال‌سازی پیام پیشواز ایرانسل یکی از سه روش زیر را انتخاب کنند:

1. ارسال عدد 1 به شماره 8585

در این روش، شما تنها این سرویس را فعال کرده‌اید. پس از ارسال پیامک، هزینه عضویت 450 تومانی این سرویس از حسابتان کم می‌شود. متن "شب و روز شما بخیر" هم به صورت پیش‌فرض به عنوان پیام پیشواز شما نشان داده می‌شود. البته شما قادر هستید متن پیام را تا 30 بار و به صورت رایگان تغییر دهید. برای انجام این کار هم باید متن انتخابی خود را پس از علامت # به شماره 8585 ارسال کنید. اما اگر بخواهید بسته‌هایی که از پیش تعریف شده هستند (مثلا شعر) را فعال کنید؛ 2 راه دارید:

2. ارسال شماره دستور مربوطه به شماره 8585

به کمک این روش با یک تیر دو نشان می‌زنید! هم سرویس پیام پیشواز ایرانسل و هم بسته مربوطه را فعال می‌کنید. برای مثال می‌توانید بسته جملات ناب را با ارسال کد R11 به شماره 8585، فعال کنید. در این صورت مخاطبین شما محتوای متنی این بسته را دریافت خواهند کرد. اگر بخواهید محتوای هر بسته را ببینید، باید کد دستوری همان بسته را پس از حرف Q به شماره 8585 ارسال کنید.

 

کد فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

 

اگر قبلا با روش اول فعالسازی سرویس، عضو پیام پیشواز شده‌اید، حالا می‌توانید با ارسال کد مربوط به بسته، آن را هم فعال کنید. هزینه بسته که 100 تومان بوده هم به صورت ماهانه از حساب شما کم خواهد‌شد. اما اگر قبلا عضو سرویس پیام پیشواز نشده باشید، زمان ارسال کد دستوری، پیام پیشواز و بسته همزمان برای شما فعال خواهند‌شد. هزینه فعالسازی این دو خدمت 550 تومان است.

3. فعالسازی پیام پیشواز با شماره‌گیری کد دستوری #8585*

همانطور که گفتیم کدهای دستوری، از راه‌های آسان برای دسترسی به خدماتی همچون خرید شارژ، بسته اینترنت و... است. این خدمت علاوه بر اپراتور ایرانسل توسط دو اپراتور همراه اول و رایتل نیز عرضه شده است. در نتیجه از طریق شماره‌گیری #8585* نیز می‌توانید سرویس پیام پیشواز ایرانسل را به همراه بسته انتخابی فعال کنید. هزینه عضویت در نظر گرفته شده برای این سرویس 450 تومان است.

کدهای دستوری همراه اول

آشنایی با این کدها، انجام کارها را برای همراه اولی‌ها راحت‌تر می‌کند.

اگر بخواهید متن پیام را تغییر دهید دو راه دارید:

  1. کد دستور مربوطه را به 8585 پیامک کنید.
  2. کد دستوری #8585* را شماره‌گیری کنید.

برای این تغییر، مبلغ 100 تومان از حساب شما کسر خواهد‌شد.

محتوای بسته‌های سرویس پیام پیشواز ایرانسل چیست؟

در لیست زیر تعدادی از انواع محتواهای ارائه شده برای پیام پیشواز را می‌بینید. شما می‌توانید برای مشاهده لیست کامل این محتوا به سایت رسمی ایرانسل مراجعه کنید.

 

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

 

سپس محتوای مورد نظر خود را انتخاب کرده و برای فعالسازی آن اقدام کنید.

  • بسته لغو سرویس : ارسال L به شماره 8585.

نمونه محتوا بسته: مشترک گرامی عضویت شما در سرویس پیام پیشواز با موفقیت لغو گردید.

  • بسته سخنان امام علی(ع) : ارسال R110 به شماره 8585.

نمونه محتوا بسته: بخل، ننگ و ترس، نقصان است و تهی‌دستی، مرد زیرک را ضعیف می‌سازد. (نهج‌البلاغه/حکمت 3)

  • بسته جملات ناب: ارسال R10 به شماره 8585.

نمونه محتوا بسته: خوشبختی یک سفراست نه یک مقصد. هیچ زمانی بهتر از همین لحظه برای شاد بودن وجود ندارد.

  • بسته پیام پیشواز/ کارت ویزیت ماهانه: ارسال عدد 1 به 8585.

نمونه محتوا: شب و روزتان بخیر.

  • بسته پیام پیشواز هفتگی: ارسال عدد 7 به 8585.

نمونه محتوا: شب و روزتان بخیر.

چطور پیام پیشواز پیش فرض را تغییر دهیم؟

اگر سرویس پیام پیشواز ایرانسل را فعال کرده باشید، یک پیام به صورت پیش فرض برای شما انتخاب می‌شود. اما اگر بخواهید این پیام را تغییر دهید باید گام‌های زیر را انجام دهید:

1. وارد صفحه پروفایل شخصی من در سایت ایرانسل شوید. در منوی سمت چپ، بر روی پیام پیشواز فعلی کلیک کنید.

2. پس از ورود به صفحه تنظیمات، در بخش "متن پیام مورد نظر" می‌توانید متن مورد نظر خود را بنویسید. سپس روی گزینه تغییر کلیک کنید تا تغییرات اعمال شود.

 

تعویض پیام پیشواز ایرانسل

 

چطور تنظیمات پیام پیشواز اختصاصی را تغییر دهیم؟

اگر پیام پیشوازی را برای تعدادی از مخاطبین خاص خود ایجاد کرده و می‌خواهید آن را تغییر دهید، به صورت زیر عمل کنید.

  1. پس از ورود به پروفایل شخصی من، روی تنظیمات پیام که در سمت چپ منو قرار دارد، ضربه بزنید.
  2. پس از ورود به صفحه تنظیمات پیام، در بخش موارد موجود، نشانگر را روی پیامی که قصد تغییرش را دارید، قرار دهید. با این کار گزینه ویرایش و حذف پیام برای شما نمایش داده می‌شود.

چگونه پیام پیشواز ایرانسل ویژه‌ای را برای مخاطبین خود ایجاد کنیم؟

برای ایجاد پیام پیشواز اختصاصی برای چند کاربر خاص، باید وارد پورتال این سرویس شوید. برای ورود لازم است شماره موبایل خود را به عنوان نام کاربری و رمز ورود e-Care را وارد کنید. سپس مراحل زیر را طی کنید:

  • اگر در صفحه دیگری هستید از طریق منو بالای صفحه، وارد صفحه پروفایل شخصی من شوید. سپس روی تنظیمات پیام کلیک کنید.
  • در صفحه پیش رو، تنظیمات روزانه و تنظیمات هفتگی را می‌بینید. اگر بخواهید پیام پیشواز در روزهای مشخص به مخاطبین شما نشان داده شود، "تنظیمات روزانه" را انتخاب کنید. اما اگر مایلید این پیام در یک دوره و برای یک یا چند روز خاص از هفته ارسال شود، "تنظیمات هفتگی" را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب تنظیمات، برای اعمال این پیام برای کاربران ویژه، از بخش نوع گیرنده گزینه "کاربران خاص" را انتخاب کنید.
  • در این مرحله باید در قسمت دریافت کننده، شماره موبایل مخاطب یا مخاطبین خود را وارد کنید. سپس روی گزینه اضافه کلیک کنید تا به لیست اضافه شود.
  • همچنین در بخش محتوا، متن پیام پیشواز مورد نظر خود را وارد کنید. سپس دکمه ثبت را بزنید تا برای مخاطبین خاص شما تنظیم شود.
  • پس از پایان این تنظیمات و ثبت پیام می‌توانید در بخش موارد موجود، لیست تنظیمات را ببینید.

برای تنظیم پیام اختصاصی مخصوص چند کاربر، می‌توانید حداکثر 10 کاربر را انتخاب کنید. اگر رمز عبور e-Care را فراموش کرده‌اید، باید یک پیامک بدون متن به شماره 130 ارسال کنید.

ایجاد و حذف گروه مخاطبین در پیام پیشواز ایرانسل چگونه است؟

اگر بخواهید مخاطبی را از لیست حذف کنید روی علامت حذف جلوی آن کلیک کنید. برای حذف چند مخاطب هم باید بعد از انتخاب آنها روی گزینه حذف کلیک کنید.

 

لغو پیامک 8585

 

برای ایجاد گروهی از مخاطبین باید به صورت زیر عمل کنید:

  1. از طریق منو سمت چپ، گزینه مدیریت مخاطبان را انتخاب کنید.
  2. سپس روی مدیریت گروه کلیک کنید.
  3. در صفحه پیش‌رو، روی گزینه اضافه کردن گروه ضربه زده و سپس یک نام برای گروه انتخاب کنید. در نهایت روی تایید ضربه بزنید تا ساخت گروه به پایان برسد.

در صورتی که بخواهید گروهی را که پیش از این ساخته‌اید حذف کنید، باید وارد صفحه مدیریت مخاطبین شوید. سپس روی گزینه حذف کلیک کنید. حذف یک گروه تنها خود گروه را حذف کرده و مخاطبین آن را در لیستی با نام بدون گروه نگه می‌دارد. در نتیجه برای حذف مخاطبین موجود در آن گروه باید گزینه حذف همزمان افراد داخل گروه را انتخاب کنید. اگر بخواهید نام گروه را تغییر دهید باید وارد بخش مدیریت مخاطبان شوید. سپس از طریق گزینه ویرایش نام گروه را تغییر دهید.

سرویس پیامک صوتی ایرانسل

اپراتور ایرانسل، علاوه بر سرویس پیام پیشواز ایرانسل، خدمات متنوع دیگری هم به مشترکین خود ارائه می‌کند. سرویس پیامک صوتی، یکی از این خدمات است. مشترکین اعتباری این اپراتور می‌توانند برای دیگر مشترکین که دارای سیمکارت ایرانسل یا دیگر اپراتورها می‌باشند، تا یک دقیقه پیامک صوتی ارسال کنند.

این خدمت، امکاناتی را در اختیار ایرانسلی‌ها قرار می‌دهد. از جمله:

  • اطلاع رسانی به فرستنده، در صورت شنیده شدن پیام توسط گیرنده، از طریق پیامک.
  • ارسال همزمان یک پیام صوتی، برای چندین نفر.
  • امکان زمان بندی برای ارسال پیامک صوتی در روز و ساعت مشخص شده، یعنی می‌توانید پیام خود را از قبل ضبط کرده و زمان ارسال آن را برای چند روز بعد تنظیم کنید.
  • امکان ارسال پیامک صوتی از راه پیامک یا تماس خودکار.

چگونه پیامک صوتی ارسال کنیم؟

برای ارسال پیامک صوتی، دو راه دارید که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

1. پیامک: دوستان شما با دریافت یک پیامک، از ارسال این پیام صوتی به آنها مطلع می‌شوند. سپس از طریق تماس با شماره 719، برای مشترکین ایرانسل و تماس با شماره 09377190000 برای مشترکین غیر ایرانسلی، پیام ارسالی را بشنوند.

2. تماس: در این روش، سیستم با مخاطب شما تماس گرفته و سپس پیام شما را برای او پخش می‌کند.

 

گلچین پیشواز ایرانسل
پیام پیشواز ایرانسل ؛ انتظار تماس را آسان‌تر می‌کند !

 

برای استفاده از سرویس پیامک صوتی ایرانسل، بهتر است به چند نکته توجه کنید:

  • برای ارسال پیام صوتی، با شماره 719 تماس گرفته و پیام خود را ضبط کنید. در مرحله بعد می‌توانید روش ارسال این پیام را، به شکلی که قبلا توضیح دادیم، انتخاب کنید. در ضمن، تماس با شماره 719 رایگان بود و هزینه‌ای برای شما ندارد.
  • هزینه هر پیامک صوتی، چه برای مشترکین ایرانسلی و چه غیر ایرانسلی، 89/9 تومان است.
  • این امکان برای همه مشترکین اعتباری ایرانسل وجود دارد که برای دیگر دوستان خود، که دارای سیمکارت اعتباری یا دائمی ایرانسل و دیگر اپراتورها هستند، پیامک صوتی ارسال کنند.
  • در روش ارسال پیام با تماس خودکار، سیستم تا 4 مرتبه با مشترک تماس می‌گیرد تا پیام شما را به او برساند. در غیر این صورت، یک پیامک برایش ارسال شده و به او اطلاع می‌دهد تا با شماره 719 تماس گرفته و پیام خود را بشنود.
  • مشترکین شرکت ایرانسل قادرند برای شنیدن پیام‌هایی که قبلا برای آنها ارسال شده با شماره 719 تماس بگیرند. تماس با این سامانه رایگان است. مشترکین سایر اپراتورها هم از طریق تماس با شماره 09377190000، پیام‌های صوتی قدیمی را بشنوند.

شرکت ایرانسل، خدمات بسیار دیگری به مشترکین خود عرضه می‌کند تا رضایت آنها را بیش از پیش جلب کند. اگر از مشترکین ایرانسل هستید می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی این اپراتور، فهرستی از این خدمات را مشاهده کنید و یکی از آنها را به دلخواه، بر روی سیم کارت خود فعال کنید.

در این مطلب شما را با سرویس پیام پیشواز ایرانسل آشنا کردیم. همچنین از مزیت‌های این خدمت اپراتور ایرانسل صحبت کردیم. در ادامه نیز، سرویس پیامک صوتی ایرانسل را معرفی کردیم. استفاده از این سرویس، در روزهای ویژه‌ای همچون نوروز که می‌خواهید به دوستان خود آغاز سال جدید را تبریک بگویید، می‌تواند مفید باشد. در پایان، خوشحال می‌شویم تا نظرات شما را درباره هر کدام از این سرویس ‌ها بدانیم. آیا شما هم تجربه استفاده از سرویس پیام پیشواز ایرانسل یا پیامک صوتی ایرانسل را داشته‌‌اید؟ استفاده از این خدمات، چه مزیت‌ها و معایبی دارد؟

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟
یکی از سوالات رایجی است که کاربران ایرانسل همیشه دوست دارند اطلاعات جامع و کاملی در مورد آن داشته باشند. اپراتور ایرانسل کد دستوری اینترنت...
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
در این مقاله تمام نکات کاربردی درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانید اپلیکیشن ایرانسل من...
فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل
مشترکین اپراتور های ایرانسل می توانند تصمیم بگیرند مایل به دریافت کدام سرویس پیامک هستند، مشترکین می توانند برای دریافت یا دریافت نکردن...
تعداد 2 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.5
0
1
0
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. iav***@gmail.com

    غیرفعال شده

  2. yek***@gmail.com

    چرا فعال نمیشه.هرچی تلاش میکنم پیام ارسال نمیشه

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست