وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

سیم کارت خاموش خود را سریعاً روشن کنید!

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ ۱۷:۴۱ . ۵۲۷۵۴ بازدید

شاید شما هم جزء آن دسته از افراد باشید که از بعضی سیم کارت هایشان بنا دلایلی استفاده نمی کنید و می خواهید برای فعالسازی دوباره آن اقدام کنید. اپراتور‌ شما خبر‌های خوبی برای شما دارد! خبر خوب این است که اپراتور ها به کسانی که می خواهند از سیم کارت های خاموشی که دارند مجددا استفاده کنند جایزه ها و خدمات خوبی میدهد.

امروزه و با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و نیاز به ارتباطات استفاده از تلفن های همراه چندین برابر شده است. سیم کارت ها نقش مهمی را در این بین دارا هستند؛ چرا که افراد برای برقراری ارتباط با دیگران با تلفن همراه خود نیازمند یک سیم کارت می‌باشند. هم اکنون اشخاص بسته به نیاز خود، از یک یا چند سیم کارت استفاده می‌کنند. اما در این بین ممکن است یکی از سیم کارت ها استفاده نشود و برای مدتی خاموش بماند. شاید برایتان جالب باشد که اپراتور ها به شما پیشنهادات ویژه ای در قبال روشن کردن مجدد سیم کارت می‌دهند. در ادامه در مورد جوایز ویژه ای که اپراتور های برتر کشور؛ یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل ارائه می‌دهند صحبت خواهیم کرد. باما همراه باشید.

 

فعال سازی سیم کارت خاموش همراه اول

 

رفع مسدودیت سیم کارت

ممکن است تا به حال برایتان پیش آمده باشد که پس از مدتی به سراغ یکی از سیم کارت های خاموش خود بروید و بخواهید از آن استفاده کنید. اما همین که آن را در تلفن همراه خود می گذارید و قصد برقراری تماس را دارید متوجه مسدود بودن سیم کارت خود می‌شوید. حال چاره کار چیست؟ چه کار هایی را برای رفع مسدودیت سیم کارت باید انجام داد؟

اگر می خواهید سیم کارت خود را رفع مسدودیت کنید فقط کافیست با مراجعه به مطالب زیر اقدام به رفع مسدودیت سیم کارت خود کنید. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که سیم کارت هایی که بیش از 3 ماه خاموش بمانند از مالکیت شخص در آمده و به اپراتور مربوطه واگذار می‌شود و دیگر شخص نمی‌تواند سیم کارت را رفع مسدودیت بکند.

اما اگر از 3 ماه نگذشته است می‌توانید برای رفع مسدودیت سیم کارت خود از این روش ها اقدام کنید.

اگر از سیم کارت های اپراتور ایرانسل استفاده می‌کنید از لینک زیر:

و اگر هم جزء خانواده بزرگ همراه اول هستید از لینک زیر اقدام کنید:

اینترنت رایگان؛ جایزه بازگشت به خانواده ایرانسل

اگر شما هم عضوی از خانواده میلیونی ایرانسل هستید و سیم کارتی را دارید که مدتی است غیر فعال و یا خاموش است خیلی سریع آن را فعال کنید! ایرانسل برای شما اینترنت رایگان دارد!

اگر بنا به هر دلیلی سیم کارت ایرانسلی شما 1 ماه و یا بیشتر خاموش بوده است فقط کافیست آن را مجددا روشن کرده و از 1 گیگابایت اینترنت یک روزه بهره مند شوید. برای دریافت این هدیه، نیازی به وارد کردن کد خاصی نمی‌باشد و هدیه فقط از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود. اما همانطور که گفته شد باید توجه داشته باشید که سیم کارت شما نباید بیش از 3 ماه غیر فعال باشد.

 

ثبت نام و فعال سازی سیم کارت همراه اول

 

اگر دوست ایرانسلی‌ دارید که بیش از ۱ ماه از اینترنت همراهش استفاده نکرده است فقط کافیست شماره‌اش را به ۳۱۳۰ پیامک کنید تا با اولین استفاده او از اینترنت همراه، هر دو از ۱ گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوید. اما باید توجه داشته باشید که این بسته 1 گیگابایتی تا پایان همان روزی که در آن فعال شده است اعتبار خواهد داشت‌؛ به عبارتی هر دو شما صاحب یک بسته 1 گیگابایتی روزانه می‌شوید.

جوایز ویژه استفاده مجدد از سیم کارت همراه اول

اگر از مشترکین همراه اول هستید و سیم کارتی دارید که بیش از 3 ماه از خاموش بودن آن می‌گذرد فقط کافیست پس از روشن کردن سیم کارت با شماره گیری کد دستوری #332*10* از جایزه ویژه همراه اول بهره مند شوید. تاکنون همراه اول چیزی درباره جزییات این جایزه ویژه مشخص نکرده است ولی آنطور که به نظر می‌رسد، این جایزه دارای خدماتی مانند بسته‌های مکالمه و اینترنت و یا شارژ اعتباری خواهد بود.

شایان ذکر است سیم کارت های خاموش اپراتور همراه اول که بیش از سه ماه عدم کارکرد دارند (یعنی 3 ماه از خاموش بودن آنها بگذرد) در صورتی که روشن نشوند و از آنها استفاده نشود، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در فرایند سلب امتیاز قرار میگیرند ومالکیت‌شان از صاحبان فعلی آنها گرفته خواهد شد و همراه اول میتواند همان سیم کارت را با همان شماره به شخص دیگری بفروشد. 

بنابراین اگر سیم کارت همراه اولی دارید که مدتیست خاموش بوده فورا آن را روشن کنید تا مالکیت آن را حفظ کنید! اما اگر بنا به هر دلیلی مالکیت سیم کارت از شما گرفته شد نگران نباشید! می‌توانید مجددا سیم کارت همراه اول خریداری کنید.

 

هدیه فعال سازی سیم کارت همراه اول

 

جوایز رایتل برای سیم کارت های خاموش

کسانی که در فروردین 97 سیم کارت رایتل خریداری کرده اند و تا آخر مرداد 97 از آن استفاده ای نکرده اند میتوانند با روشن کردن دوباره آن از جوایز ویژه مانند 50 گیگ اینترنت رایگان بهره مند شوند. اما اکنون در سال 99 اینطور که پیداست اپراتور رایتل فعلا هیچ جایزه ای برای مشترکین خود طراحی نکرده است و معلوم نیست تا کی این روند ادامه خواهد داشت.

همچنین شما میتوانید برای استعلام تعداد سیم‌کارت‌هایی که به نام شما در شبکه سیار کشور ثبت شده از راهکار ساده‌ای که وزارت ارتباطات از طریق بستر پیامک میسر ساخته بهره‌مند شوید. فقط کافیست با ارسال کد ملی خود به سرشماره 3000150 فهرست سیم‌کارتهایی که به نام شماست را دریافت کنید و در صورت داشتن سیم کارتی که آن را فراموش کرده بودید، میتوانید از طریق پشتیبانی اپراتور مربوطه نسبت به فعالسازی سیم‌کارت خود اقدام نمایید.

 

فعال سازی سیم کارت دائمی همراه اول

 

آیا تا به حال سیم کارت های خاموش خود را مجددا روشن کرده اید؟ همراه اول چه جایزه ای به شما هدیه داد؟ آیا از سیم کارت هایی که به نام شما هستند اطمینان دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. 

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. amy***@gmail.com

    عالی

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست