وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

7 تا از بهترین طرح های همراه اول که باید از آنها استفاده کنید!

انتشار ۱۳۹۹/۱۱/۳ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۱/۳ ۲۰:۴۰ . ۶۷۴۷ بازدید

از گذشته تا به امروز استفاده مردم از تکنولوژی و تلفن همراه روز به روز بیشتر شده است. در این مطلب اطلاعاتی در مورد برترین طرح‌ های همراه اول را در اختیار شما می‌گذاریم که نمی‌دانستید! 

اپراتورها هر سال خدمات بیشتری به مشترکین خود ارائه می‌کنند. از میان تمامی خدماتی که اپراتور و تلفن‌های همراه عرضه می‌کنند میتوان به مکالمه تلفنی، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت نام برد که هر کدام از این خدمات نیز توضیحات و خدماتی با جزئیات بیشتر را در بر میگیرد. با مطالعه این مطلب با انواع طرح‌های همراه اول آشنا می‌شوید و می‌توانید به آسانی طرح متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید.

 

 کد اینترنت رایگان همراه اول

 

معرفی بهترین طرح های همراه اول

در این بخش، لیستی 7 عددی از بهترین طرح های همراه اول را به شما معرفی کرده و در ادامه مطلب هر یک از این طرح‌ها را با جزئیات کامل برای شما توضیح می‌دهیم. 

  1. طرح روشن کنید، جایزه بگیرید
  2. قرعه کشی جایزه بزرگ
  3. طرح ویژه بازگشایی مدارس
  4. طرح دوشنبه سوری
  5. بسته خوشامد سیم کارت اعتباری
  6. معرف سیم کارت اعتباری
  7. فروش سیم کارت دائمی جوانان

اولین طرح همراه اول (روشن کنید، جایزه بگیرید) 

همراه اول به فعال کنندگان سیم کارت‌های اعتباری خاموش جایزه می‌دهد. کلیه مشترکین اعتباری همراه اول که خط آن‌ها بیش از سه ماه خاموش بوده است، با روشن کردن سیم کارت خود یک جایزه ویژه دریافت می‌کنند.

دریافت جایزه پس از روشن کردن سیم کارت با شماره گیری کد دستوری #332*10* (ستاره 10 ستاره 332 مربع) امکان پذیر خواهد بود. شایان ذکر است سیم کارت‌های اعتباری خاموش با بیش از سه ماه عدم کارکرد، در صورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، در فرایند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت.

 

کد خرید بسته اینترنت همراه اول آلفا

 

بنابراین اگر شما هم دارای سیم کارت همراه اولی که بیشتر از سه ماه است خاموش بوده و البته هنوز هم تحت مالکیت شماست، دارید آن را روشن کرده و از این طرح های همراه اول استفاده کنید.

توضیحاتی در مورد طرح قرعه کشی جایزه بزرگ

از تاریخ 99/05/01 تا پایان 99/10/30 از میان هر یک از افرادی که بسته‌های اینترنت همراه اول را خریداری کنند، در هر ماه به قید قرعه به 20 نفر هر یک مبلغ 500 میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد.

ویژگی‌های طرح

قرعه کشی به صورت ماهیانه برای هر ماه در نیمه‌ی نخست ماه بعدی برگزار می‌گردد و ترابرد به همراه اول نیز مانند فعالسازی جدید در نظر گرفته شده و مشمول قرعه کشی می‌باشد.

در صورتی که فردی سیم کارت جدید دائمی و یا اعتباری همراه اول فعال کرده و یا یکی از بسته‌های مکالمه یا پیامک را خریداری نموده باشند، در این قرعه کشی شرکت داده خواهد شد.

استفاده کنندگان از هرگونه بسته‌ی رایگان مشمول قرعه کشی نمی‌باشند به علاوه سیم کارت‌های سازمانی، حقوقی (دولتی و خصوصی) و گروه دار هم مشمول این قرعه کشی نمی‌شوند.

این قرعه کشی امتیازی نبوده و هر نفر دارای یک شانس برای برنده شدن می‌باشد. قرعه کشی هر ماه و مشمولین آن مستقل از ماه دیگر می‌باشد.

خرید سیم کارت همراه اول

با مراجعه به فروشگاه مای رند، رند ترین سیم کارت های همراه اول را با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید.

در صورت عدم تمایل به شرکت در قرعه کشی، امکان خروج از طرح برای مشترکین فراهم می‌باشد، چنانچه مشترکین به هر دلیل از خروج منصرف شده و تمایل به ورود مجدد به طرح را داشته باشند، این امکان نیز برای ایشان فراهم می‌باشد.

لیکن پس از ورود مجدد سوابق فعالسازی یا خرید بسته‌های قبلی که مشمول قرعه کشی می‌شد، در نظر گرفته نمی‌شود و مشترک لازم است مجددا یکی از انواع بسته‌ها را خریداری نماید تا مشمول قرعه کشی گردد.

نحوه شرکت در طرح قرعه کشی جایزه بزرگ همراه اول

شرکت در طرح قرعه کشی نیاز به اقدام خاصی از سوی مشترک ندارد و شماره تلفن کلیه مشترکین واجد شرایط به صورت خودکار در فایل مشمولین قرار داده می‌شود.

  1. برای ورود مجدد #351*10*
  2. برای استعلام وضعیت (مشمول بودن یا نبودن) #350*10*
  3. برای خروج از قرعه کشی #355*10*
  4. راهنما #359*10*
کد باقیمانده اینترنت همراه اول

 

چنانچه مشترک برای شماره دیگری بسته خریداری نماید امتیاز خرید بسته برای شماره‌ای که بسته برایش فعال شده، منظور می‌گردد نه شماره‌ای که بسته را خریداری کرده است.

در صورت تغییر نام سیم کارت، مشخصات مالک اول از فایل مشمولین خارج و مشترک مالک جدید، به جهت اینکه دایری جدید محسوب شده، مشمول قرعه کشی می‌شود.

مشترک واجد شرایط، صرفا در قرعه کشی مربوط به همان ماه شرکت داده می‌شود و برای شرکت در قرعه کشی ماه‌های بعد، لازم است مجددا امتیاز کسب نماید.

اسامی و مشخصات برندگان به صورت ماهیانه در پرتال همراه اول اعلام می‌گردد و برندگان تا پایان تابستان 1400 می‌توانند برای دریافت جایزه خود به مراکز تعیین شده مراجعه نمایند، در غیر این صورت موضوع کان لم یکن تلقی می‌گردد. 

طرح ویژه بازگشایی مدارس همراه اول

همراه اول به مناسبت بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و به منظور فراهم کردن بستر لازم برای استفاده دانش آموزان و دانشجویان از محتوای آموزشی مورد نیاز خود، طرح‌ های ویژه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را ارائه می‌کند.

محصولات و خدماتی که همراه اول در این طرح ارائه می‌دهد را در ادامه معرفی کرده و توضیحاتی در مورد آن می‌دهیم.

رایگان شدن تعرفه استفاده از شبکه شاد: در حال حاضر تعرفه استفاده از شبکه شاد برای کلیه مشترکین همراه اول رایگان می‌باشد.

سرویس اینترنت دانش آموزی: سرویس اینترنت دانش آموزی برای ایجاد فضای امن اینترنت به منظور استفاده دانش آموزان از محتوای آموزشی مورد نیاز خود ارائه گردیده است.

والدین گرامی می‌توانند برای اطمینان از دسترسی فرزندان خود به فضای اینترنتی سالم این سرویس را فعال کنند. کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول (به غیر از مشترکین انارستان) می‌توانند با استفاده از کد‌های دستوری لیست زیر از این سرویس استفاده کنند.

  1. استعلام از وضعیت سرویس #130*100*
  2. فعالسازی سرویس #131*100*
  3. غیرفعالسازی سرویس #132*100*
  4. راهنما #139*100*
جدول بسته های اینترنت همراه اول

 

در صورتی که مشترک سرویس اینترنت دانش آموزی خود را فعال و یا غیرفعال کند، بسته‌های اینترنت فعال و یا رزرو مشترک هیچگونه تغییری نخواهد داشت.

با فعالسازی و یا غیر فعالسازی سرویس اینترنت دانش آموزی، تعرفه و نحوه محاسبه هزینه اینترنت تعرفه آزاد و یا بسته اینترنت تغییری نخواهد کرد.

محتوای قابل دسترس در سرویس اینترنت دانش آموزی شامل شبکه شاد،شبکه روبیکا، بله، بیسفون، گپ، آی گپ، لنزور، سروش، ایتا و سیستم‌های آموزشی مجازی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی منتخب میباشد.

سیم کارت انارستان

سیم کارت انارستان، سیم کارت اعتباری رایگان است که برای سنین 6 تا 18 سال در نظر گرفته شده است. والدین گرامی می‌توانند برای ایجاد امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و مطمئن و متناسب با نیازمندی‌های دانش آموزان، این سیم کارت را برای فرزندان خود تهیه کنند و از امکانات ویژه این سیم کارت بهره مند شوند.

طرح هیجان انگیز دوشنبه سوری همراه اول

یک شادی مشترک، هدیه‌ی دوشنبه سوری همراه اول برای تمام همراه اولی‌ها…

دوشنبه آخر هر ماه با شماره گیری #64*100* از پیشنهادهای دوشنبه سوری همراه اول، لذت ببرید. همراه اول قصد دارد به منظور تکریم و افزایش رضایتمندی مشترکین، آخرین دوشنبه هر ماه هدایایی به مشترکین خود اعطا کند. هدایای در نظر گرفته برای هر دوشنبه سوری متنوع و متفاوت بوده و مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه مطلع می‌گردند.

همچنین این طرح برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می‌باشد. مشترکین انارستان هم می‌توانند از هدایای دوشنبه سوری بهره مند شوند.

به هر یک از مشترکین به صورت تصادفی یکی از بسته‌های اینترنت رایگان یک روزه از 500 مگابایت تا 100 گیگابایت اختصاص داده می‌شود.

زمان مصرف بسته به مدت یک روز از ساعت 5 صبح تا 17 عصر است. و هر مشترک در هر ماه تنها یکبار می‌تواند بسته دوشنبه سوری را فعال نماید.

بسته‌های هدیه فوق به طور همزمان با سایر بسته‌های اینترنت مشترک فعال می‌گردد. بسته‌های این طرح همراه اول، هیچ رزرو خودکاری ندارد.

  1. استعلام #0*64*100*
  2. فعالسازی #1*64*100*
  3. راهنما #9*64*100*

طرح خوش آمد سیم کارت اعتباری همراه اول

بسته هدیه خوش آمد شامل 24 گیگابایت اینترنت، ماهیانه 4 گیگابایت به مدت 6 ماه (مهلت استفاده 7 روز) برای مشترکین جدید سیم کارت‌های اعتباری علاوه بر بسته خوش آمد فعلی می‌باشد.

متقاضیان سیم کارت اعتباری همراه اول می‌توانند با مراجعه به کلیه نقاط فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول اقدام به خرید انواع سیم کارت اعتباری همراه اول با بسته خوش آمد جدید نمایند.

این بسته به صورت خودکار در 6 ماه متوالی و همزمان با فعالسازی سیم کارت، فعال می‌شود. مهلت استفاده از هر بسته 4 گیگابایتی، 7 روز می‌باشد و بسته‌ها هر 30 روز یکبار فعال می‌شوند.

امکان خرید و فعالسازی بسته‌های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی همزمان با بسته هدیه خوش آمد وجود دارد. استعلام بسته از طریق درگاه #10*100* و #0*100* و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر می‌باشد

 

اینترنت نامحدود روزانه همراه اول

 

آیا از طرح معرف سیم کارت اعتباری همراه اول اطلاع دارید؟

مشترکین جدید سیم کارت‌های اعتباری همراه اول (تا 30 روز پس از فعالسازی یا ترابرد به همراه اول) می‌توانند شماره یک مشترک اعتباری همراه اولی که به آن‌ها پیشنهاد همراه اولی شدن را داده است، از طریق شماره گیری کد دستوری #3411*10* به عنوان معرف ثبت نمایند و تا یک سال پس از هر اعمال شارژ توسط ایشان، از طرف همراه اول به میزان 10 درصد مبلغ شارژ به معرف هدیه داده خواهد شد.

  1. ثبت معرف #3411*10*
  2. حذف معرف #3415*10*
  3. استعلام #3410*10*
  4. راهنما #3419*10*

مهلت زمانی استفاده از اعتبار هدیه 1 ماه می‌باشد و هر مشترک تنها می‌تواند یک نفر را به عنوان معرف اعلام نماید و امکان تغییر معرف جدید وجود ندارد، امکان حذف معرف برای مشترک وجود دارد.

به مدت 1 سال به ازای هر افزایش اعتبار توسط مشترک جدید به مقدار 10 درصد اعتبار به معرف او هدیه داده می‌شود و پیامک محتوی هدیه پس از تراکنش به معرف ارسال می‌گردد.

اعتبار هدیه مخصوص مکالمه داخل شبکه همراه اول، پیامک، دیتا و همچنین خرید بسته‌های داخل شبکه و دیتا می‌باشد و خدمات خارج شبکه، رومینگ، ارزش افزوده، بین الملل و… شامل این اعتبار نمی‌شود.

امکان انتقال اعتبار هدیه این طرح وجود ندارد. پس از تغییر نام، تخلیه یا ترابرد به سایر اپراتورها توسط هر کدام از شماره‌های معرفی شونده یا معرفی کننده رابطه معرفی کننده و معرفی شونده بین این دو مشترک تمام می‌شود.

یک سال پس از فعالسازی طرح معرف، اعتبار زمانی طرح برای هر دو شماره خاتمه یافته و رابطه معرفی کننده و معرفی شونده بین این دو مشترک تمام می‌شود.

پس از حذف دستی شماره معرفی شونده توسط مشترک معرفی کننده، رابطه معرفی کننده و معرفی شونده بین این دو مشترک تمام می‌شود.

طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان

از 16 دی ماه سال 98 برای جوانان 18 تا 25 سال که تاکنون سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده، سیم کارت دائمی همراه اول با 50 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان و بسته اینترنت 10 گیگابایتی 1 ماهه عرضه می‌گردد.

از مزایا در طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان، با خرید سیم کارت دائمی می‌توانید ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد اینترنت 10 گیگابایتی یک ماهه علاوه بر بسته‌های خوش آمد فعلی سیم کارت دائمی استفاده نمایید.

سیم کارت دائمی جوانان همراه اول  صرفا برای متقاضیانی است که پیش از این مشترک هیچ یک از اپراتورها نبوده اند (تا کنون سیم کارت به نام آن‌ها نبوده است) از طریق مراجعه به فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های همراه اول با ارائه کارت ملی می‌توانند سیم کارت را دریافت نمایند.

 

اینترنت نامحدود روزانه همراه اول

 

همچنین متقاضیانی که در حال حاضر حداقل مشترک یکی از اپراتورها هستند (حداقل یک سیم کارت دارند) از طریق مراجعه به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و دفاتر همراه اول و یا نشانی اینترنتی shop.mci.ir با ارائه کارت ملی می‌توانند سیم کارت را دریافت نمایند.

نکته: خرید و فعالسازی سیم کارت به ازای هر کد ملی یک بار امکان پذیر می‌باشد.

طرح شارژ فوق العاده همراه اول

در طرح شارژ فوق العاده همراه اول، مشترکین اعتباری می توانند علاوه بر مبلغ اصلی، شارژ هدیه نیز دریافت کنند. این طرح ویژه کلیه مشترکین اعتباری می باشد.

مبلغ شارژ و مبلغ شارژ هدیه و همچنین مدت اعتبار کل شارژ به شرح زیر است.

  1. پنج هزار تومان شارژ به علاوه 500 تومان شارژ هدیه به مدت پنج روز
  2. ده هزار تومان شارژ به علاوه 1500 تومان شارژ به مدت هفت روز
  3. بیست هزار تومان شارژ به علاوه 5000 تومان شارژ هدیه به مدت پانزده روز
  4. پنجاه هزار تومان شارژ به علاوه 15000 تومان شارژ هدیه به مدت بیست روز
  5. صد هزار تومان شارژ به علاوه 35000 تومان شارژ هدیه به مدت سی روز

مدت اعتبار قید شده در جدول، شامل میزان کل شارژ (شارژ اصلی و شارژ هدیه) می باشد. به عبارت دیگر، پس از اتمام مدت اعتبار تعیین شده شارژ اصلی به علاوه شارژ هدیه منقضی خواهد شد.

لازم به ذکر است منقضی شدن اعتبار فقط مختص شارژ افزایش پیدا کرده از طریق شارژ فوق العاده بوده و شارژی که قبل و یا بعد از آن انجام شده است مشمول انقضای زمانی در نظر گرفته شده نخواهند شد.

شارژ هدیه شامل مکالمات داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پیامک و دیتای تعرفه آزاد می‏ شود ولیکن امکان خرید بسته با استفاده از شارژ هدیه وجود ندارد.  همینطور امکان انتقال اعتبار با شارژ فوق العاده امکان پذیر نیست.

 

فعال سازی اینترنت همراه اول

 

معرفی طرح روزهای گرم حرفی اپراتور همراه اول

این طرح از اول دی ماه سال 93 شروع و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد. به این ترتیب کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می‏ توانند تنها با پرداخت 15,000ريال در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) از ساعت 7 صبح تا 23 بهره‌مند شوند.

مهلت استفاده از 60 دقیقه مکالمه، پس از فعالسازی طرح آغاز شده و تا ساعت 23 همان روز ادامه خواهد داشت. زمان 60 دقیقه مکالمه می‏ تواند در چندین تماس مصرف شود (نیازی نیست که حتما یک تماس 60 دقیقه‏ ای گرفته شود.)

هر مشترک می‏ تواند در طول روز تنها یک بسته خریداری نماید. تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می گردد و قیمت برای کاربران اعتباری و دائمی یکسان و برابر 15,000 ريال می باشد.

کدهای دستوری همراه اول

این مطلب کاربردی در بلاگ مای رند را بخوانید تا با مهم‌ترین کدهای دستوری همراه اول آشنا شوید.

طرح مکالمه ای شب های روشن همراه اول

بسته های شب های روشن شامل مکالمه از ساعت 11 شب الی 7 صبح می باشد.

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می توانند با شرکت دراین طرح و فعال نمودن بسته ها، در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود داخل شبکه برخوردار شوند. در خارج از ساعات ياد شده هزينه مكالمات مشتركين با تعرفه عادی محاسبه مي‌گردد.

  1. مشخصات بسته های مکالمه نامحدود شبانه که هم برای مشترکین سیم کارت‌های دائمی و اعتباری به شرح ذیل می باشد.
  2. فعالسازی طرح مکالمه شبانه (24 ساعته) به مبلغ 500 تومان
  3. فعالسازی طرح مکالمه هفتگی به مبلغ 3000 هزار تومان
  4. فعالسازی طرح مکالمه ماهانه به مبلغ 11000 هزار تومان
  5. مشترکین می توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به 8057 و یا با شماره گیری کد#333*10*جهت فعال سازی و بررسی وضعیت بسته ها اقدام نمایند.
  6. مشترک در صورت دریافت یکی از بسته های مذکور تنها در صورتی می تواند نسبت به فعالسازی مجدد همان بسته یا بسته دیگر اقدام نماید که زمان بسته قبلی به اتمام رسیده باشد.
  7. مشترک امکان فعالسازی همزمان دو بسته از دو نوع متفاوت را ندارد. (برای مثال بسته شبانه و هفتگی)

طرح مکالمه همراهی همراه اول

همراه اول در طرح مکالمه همراهی، به هریک از مشترکین دائمی و اعتباری متناسب با الگوی مصرف ایشان، بسته مکالمه یک ماهه شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه با قیمت دقیقه ای 15 تا 16 تومان پیشنهاد می دهد. مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد #1*1000*بسته مکالمه همراهی خود را رویت نموده و پس از تأیید و فعالسازی، از تخفیف بیش از 70% در مکالمات خود بهره مند شوند. لازم به ذکر است بسته مکالمه همراهی فاقد رزرو است.

 

اینترنت نامحدود همراه اول

 

طرح سیم کارت دائمی 1000

برای خرید سیم کارت دائمی طرح 1000 با مراجعه به دفاتر و فروشگاه های زنجیره ای همراه اول ، ضمن تهیه کارت خرید سیم کارت دائمی 1000 (به مبلغ 1000 تومان) نسبت به فعالسازی آن اقدام نمایید. 

پس از پرداخت مابقی مبلغ سیم کارت تا قیمت مصوب (میزان 165800 تومان یا 129800 تومان برای دو نوع سیم کارت دائمی همراه اول با ودایع متفاوت) شما می توانید از میان 3 شماره اعلامی، شماره مدنظر خود را انتخاب و فعال نمایید. همچنین در این طرح امکان خرید با شیوه دائمی و قسطی (6 ماهه و 36 ماهه) فراهم است.

با خرید سیم کارت نقدی 1000 می توانید ضمن بهره مندی از بسته خوش آمد 1000 به مدت یک هفته شامل 1000 پیامک، 1000 دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود، برای مدت 90 روز از هزینه مکالمه 299 ریالی استفاده نمایید. (پس از اتمام بسته خوش آمد، بسته مکالمه 299 ریالی به مدت 90 روز به صورت خودکار فعال و قابل استفاده خواهد شد).

طرح مکالمه جمعه های رویایی

جشنواره جمعه های رویایی مختص مشترکین سیم کارت دانشجو می باشد. مشترکین این سیم کارت‌ها می توانند با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند.

این طرح تا پایان سال 99 (30 اسفند 99) ادامه می یابد و در طول این مدت مشترکینی که جشنواره جمعه های رویایی را فعال نموده اند می توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه (شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره مند گردند.

مشترکین سیم کارت دانشجویی با شماره گیری کد دستوری #44*100*به صورت رایگان می توانند طرح جمعه های رویایی را روی سیم کارت خود فعال کنند.

  1. هزینه فعال سازی: رایگان
  2. تعداد تماس‌های مجاز رایگان: در روزهای جمعه نامحدود
  3. مدت زمان مکالمه رایگان: در روزهای جمعه نامحدود

آیا شما از جزئیات برترین طرح های  همراه اول اطلاع داشتید؟ شما از کدام یک از این طرح ها استفاده کرده و راضی بوده‌اید؟

مطالب مرتبط
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
بلاگ | اخبار اپراتورها
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
شرکت همراه اول اولین اپراتور ایران دو سیم کارت را به صورت نمادین در قالب توکن NFT در سامانه به نام بی تا ققنوس منتشر کرد. اپراتور همراه...
چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟
در این نوشته قصد داریم قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول را به مشترکین این اپراتور آموزش دهیم. می توانید با چند روش آسان پیامک تبلیغاتی را...
بررسی سیم کارت تاریخ تولدی
بلاگ | خدمات سیم کارت
بررسی سیم کارت تاریخ تولدی
درخواست خرید سیم کارت تاریخ تولدی در میان کاربران به قدری زیاد است که در میان سیم کارت های رند ردیفی به نام سیم کارت تاریخ تولدی وجود دارد...
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
بلاگ | اخبار اپراتورها
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
در این نوشته به صورت کامل شرایط تعویض سیم کارت همراه اول و هزینه تعویض سیم کارت را مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانید استعلام سیم کارت...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست