وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021

انتشار ۱۴۰۰/۱۰/۳ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۰/۳ ۱۶:۲۶ . ۷۵۶ بازدید

آیا می دانستید بازار تبلت ها در ایام کرونایی رشد قابل توجه ای کرده است، قصد داریم در این نوشته بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 مورد بررسی قرار دهیم. ایام کرونا نتوانست برای بهترین گوشی ها در سال 2021 و اسمارت واچ باعث فروش بیشتر شود. اما ایام رونایی باعث فروش خوب برای تبلت ها شد. ایام کرونایی و مجازی شدن مدارس و دانشگاه ها باعث رونق بازار بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 شده است. جالب است بدانید قبل از ایام کرونا رشد تبلت ها کاهش پیدا کرد. ولی با شیوع بیماری کووید19 و خانه نشینی بیشتر مردم باعث شد به شرکت های ساخت تبلت توجه ویژه ای شود. قصد داریم در این نوشته بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانید شرکت های اپل و سامسونگ جزء پر فروش ترین گوشی های سال 2021 می باشد.

 

بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021

 

ویژگی های پر فروش ترین تبلت های سال 2021

جالب است بدانید رشد خوب تبلت ها درسال 2020 و 2021 در ایام شیوع بیماری کرونا فروش تبلت ها در سه ماهه مهر ، آبان ، آذر در سال 1400 کاهش پیدا کرد. در این ایام کمبود تقاضا باعث شده 15 % درصد کاهش پیدا کند. با اینکه 15 درصد از بهترین و پرفروش ترین تبلت ها در سال 2021  در ایام کرونایی کاهش پیدا کرد. جالب است بدانید شرکت های بزرگ مانند اپل و سامسونگ در بالای جدول بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 هستند، همچنین اپل اولین شرکت پر فروش ترین تبلت سال 2021 و شرکت سامسونگ با فروش کمتر دو دومین جایگاه قرار دارد. آیا می دانید فروش تبلت های شرکت اپل و سامسونگ فاصله 20% درصد می باشد، این فاصله 20 درصد یعنی شرکت اپل تقاضا فروش و جایگاه در صدر جدول پر فروش ترین تبلت های سال 2021 می باشد. همچنین شرکت سامسونگ با 20 % اختلاف در جایگاه دوم قرار دارد. در این حال برند های  معتبر و خوش نام در بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 نام ببریم . یکی از شرکت ها که در جایگاه پنجم قرار دارد شرکت هواوی می باشد. جالب است بدانید مایکروسافت یک برند تازه تاسیس تبلت های جدید و اقتصادی دارد، به احتمال زیاد در سال 2022 جایگاه شرکت هواوی را می گیرد. شرکت هواوی بخاطر شرایط نامناسب در حال کاهش قیمت فروش خواهد بود. بر اساس اطلاعات به دست آمده بعید است شرکت هوآوی بتواند در سال 2022 حرکت قابل توجه انجام بدهد. 

 

ویژگی های پر فروش ترین تبلت های سال 2021

 

معرفی پر فروش ترین تبلت های سال 2021

آیا می دانستید تبلت ها در کنار گوشی های هوشمند یکی از پرکاربرد ترین وسیله ها می باشد. شرکت های فروش تبلت در سال ها پیشرفت توانستند در میان کاربران پر طرفدار باشند. مهم ترین شرکت های تولید کننده تبلت که توانستند با استقلال بیشتر در جایگاه فروش بهتری را کسب کنند. این شرکت های بزرگ عبارت از شرکت اپل ، سامسونگ ، لنوو و... نام برد. که نسبت به برند های دیگر شناخته شده تر می باشد. این شرکت ها با تولید بهترین و پر فروش ترین تبلت ها در سال 2021 توانستند فروش قابل توجه ای کنند، این شرکت ها نیازی به تعریف ندارند. هر سالع با تعداد بسیاری تبلت که توسط شرکت های بزرگ تولید می شود روبه هستیم. این شرکت ها توانستند هر ساله به پیشرفت های بسیاری دست پیدا کنند. ممکن است سوالی در ذهن ماربران ایجاد شود که بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 20201 برای کدام برند های معتبر می باشد. این سوال یک سوال کلی از دید هر کاربر برای نمایان شدن بعضی از ابعاد و ویژگی های تبلت می باشد. به عنوان مثال برای کاربری که برنامه های اختصاصی در تبلت نصب می کند که این برنامه ها حجم بسیاری دارند. این کاربران به تبلت های با قدرت زیاد نیاز خواهند داشت. برای این افراد بهترین تبلت ها ، تبلتی می باشد که امکانات و قابلیت های بسیاری داشه باشد. بعضی از کاربران نیاز های عادی در تبلت ها انجام می دهند. تبلت منایب در دید این کاربران یک تبلت عادی برای انجام دادن کارهای روزانه است. برای خرید گوشی های هوشمند و تبلت های پیشنهاد می کنیم، قبل از خرید بعضی از مهم ترین امکانات و قابلیت های انواع تبلت ها را بشناسیم. این کار باعث می شود ویژگی های  که برای شما مهم تر می باشد در اولیت خرید تبلت از مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی قرار دهید. اولویت های کاربران برای خرید تبلت ها عبارت از : دوربین با کیفیت ، حافظه داخلی خوب ، حافظه RAM مناسب ، وضوح صفحه نمایش ، اندازه نمایشگر و....  برای کاربران مهم می باشد. شما قبل از خریدن این ویژگی های مهم یادداشت کنید سپس د راینترنت جستجو کنید و بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 بررسی کنید. در این نوشته قصد داریم پر فروش ترین تبلت های سال 2021 و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 مورد بررسی قرار دهیم ، تا انتها نوشته همراه ما باشید.  

بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021

آیا می دا نستید تبلت ها پرکاربردی ترین وسایل به شمار می آیند . در این نوشته قصد داریم بهترین و پر فروش ترین تبلت های سل 2021 و 2020 ، 2019 مورد بررسی قرار دهیم. حال درابتدا به معرفی بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021می پردازیم. در ابن نوشته با مقایسه های انجام شده بهترین تبلت سال 2021 از بین صد ها مدل تبلت مورد بررسی قرار می دهیم. در حال حاظر تبلت ها در انواع متفاوتی در مراکز فروش گوشی ولوازم جانبی عرضه می شوند. تبلت ها می توانند یک وسیله سرگرمی یا یک گوشی هومشند با نمایشگر بزرگ همچنین می توانند جایگزین لب تاب ها شوند. تبلت ها مانند یک تخته شاسی برای هنرمندان و تماشا کردن فیلم مورد استفاده قرار می گیرند. بیشتر تبلت ها دارای نمایشگر بزرگ و می توان برنامه های جذاب و باتری عالی با شارژ دهی مناسب می باشند. انتخاب بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 برای کاربران کار دشواری است. ولی نگران نباشید در این نوشته بهترین تبلت های 2021 و پرفروش ترین تبلت های 2021 مورد بررسی قرار می دهیم. می توانید با خواندن این نوشته تبلت مناسبی برای خریدن انتخاب کنید.با ما در ادامه همراه باشید.

 

بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021

 

جدیدترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 

آیا می دانستید فهرست جدید تبلت ها در سال 2021 امکانات و قابلیت های بسیاری دارد. در ادامه با معرفی بهترین تبلت ها با فهرست جامع و کامل می پردازیم.  شرکت های اپل و سامسونگ از پر فروش ترین تبلت های سال 2021 می باشند. این دو شرکت دو غول بزرگ تکنولوژی در بازار موبایل جهان حتی در شیوع ویروس کووید 19 باز همچنان پر فروش می باشند. جالب است بدانید این دو شرکت تنها تولیدکنندگان تبلت نیستند بلکه شرکت هایی مانند شیائومی و هوآوی ، لنوو در این حوزه نسبتا پرفروش می باشند. 

جدید ترین تبلت های سال 2021 

  1. تبلت هوآوی میت Pad T10s
  2. تبلت گلکسی Tab A7
  3. تبلت آیپد ایر 2020
  4. تبلت گلکسی Tab S7 پلاس
  5. تبلت شیائومی Mi Pad 5
  6. تبلت تکلست M30 Pro
  7. تبلت لنوو Tab P11 Pro

 

جدیدترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021

 

بررسی تبلت هوآوی Pad T10s

تبلیت هوآوی Pad T10s بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 می باشد، شرکت هوآوی در بازار موبایل نسبتا موفقیت قابل توجه ای پیدا کرده است. شرکت هوآوی در بازار موبایل و تبلت به فروش نسبتا خوبی رسیده است. اگر تبلت میت ام 5 لایت برای بسیاری از کاربران قیمت بالای می باشد ولی تبلت هوآوی یک انتخاب اقتصادی برای کاربران می باشد. این تبلت مناسب تبلت هوآوی Pad T10s است. شرکت هوآوی در تولید این تبلت از دوربین ضعیف تری نسبت به مدل میت ام 5 لایت در ظر گرفته است. جالب است بدانید قلب تپنده تبلت هوآوی Pad T10s پردازنده کایرین 710A است، این تبلت یک گزینه خوب برای کاربران می باشد. از دیگر امکانات و قابلیت های تبلت هوآوی Pad T10s  اندازه صفحه نمایش 10.1  از نوع نمایشگر IPS LCD که با کیفیت قابل توجه ساخته شده است. طراحی بدنه تبلت جذابیت و زیبایی بسیاری دارد، این تبلت شما را به یاد تبلت های گران قیمت می اندازد. تبلت هوآوی Pad T10s از دو پورت USB-C و جک 3.5 میلی متر همچنین هدفون متناسب بهرمند است. یکی دیگر از ویژگی باعث انواع هدفون قدیمی به تبلت هوآوی Pad T10s متصل خواهد شد.

 

بررسی تبلت هوآوی Pad T10s

 

امکانات تبلت گلکسی Tab A7

جالب است بدانید تبلت گلکسی Tab A7 یکی از بهترین و پرفروش ترین تبلت های سال 2021 می باشد. آیا می دانستید گوشی های سری A سامسونگ محصولات میانرده و اقتصادی طراحی کرده است. این تبلت در اواخر سال 2020 در مراکز فروش معرفی شده است. این تبلت دارای نمایشگر 10.4 اینچ و TFT LCD می باشد.  از دیگر امکانات و قابلیت های تبلت تراشه 11 نانو متری اسنپدراگون 662 به جای پردازنده اگزینوس 9610 دارد. جالب است بدانید این دو محصول عملرد کاملا یکسان است همچنین در بنچمارک امتیاز مشابه است. از نظر پردازنده کاملا مناسب است و در نسخه 3 گیگابایت و 4 گیگابایت تولید شده است.

 

امکانات تبلت گلکسی Tab A7

 

ویژگی های تبلت آیپد ایر 

جالب است بدانید تبلت آیپد ایر جزء بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 و 2020 می باشد. تبلت آیپد ایر از مدل پرو چیزی کم ندارد، تبلت آیپد ایر بخاطر سخت افزاری عملکرد بهتری دارد همچنین در مقایسه با پرو ارزان تر می باشد. اط نظر ظاهر آیپد ایر 2020 بسیار شبیه به نسخه پرو می باشد. تبلت آیپد ایر از صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت تعبیه شده است. این تبلت از قلم اپل و صفحه کلید اسمارت پشتیبانی می کند. 

جالب است بدانید قلب تپنده پردازنده A14 بیونیک می باشد، این تراشه یکی از بهترین تراشه کهدر آیفون 13 به کار رفته است. این تبلت آیپد ایر قدرت پردازشی بسیاری دارد، از دیگر امکانات طول عمر باتری خوب و چهار بلند گوی مناسب اشاره کرد. این تبلت یکی از بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 می باشد. 

 

ویژگی های تبلت آیپد ایر

 

امکانات تبلت گلکسی Tab S7 پلاس

جالب است بدانید تبلت Tab S7 پلاس یکی از بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 می باشد، گلکسی Tab S7پلاس امروزه قدرتمند ترین تبلت در میان شرکت سامسونگ یکی از تولیدکنندگان تبلت اندرویدی می باشد. این تبلت توانسته نسبت به مدل های دیکر برتری خود را حفظ کند. گوشی هوشمند Tab S7 پلاس رقیب آیپد اپل با صفحه نمایش 12و4 اینچ از توع سوپر آمولد می باشد. این تبلت امکانات و قابلت هایی مانند پردازنده اسنپدراگون 865 که جدیدترین تراشه در بازار نمی باشد، ولی این پردازنده در پردازش های سنگین کم نمی آورد و رقیبی برای آیپد اپل می باشد. تبلت  Tab S7 پلاس از قلم استایلوس سامسونگ پشتیبانی می کند، این تبلت برای طراحان انتخاب خوبی است ، از دیگر امکانات و قابلت های تبلت می توان به سخت افزاری بالا و حافظه ram مناسب می باشد، این تبلت برای بازی های سنگین کاملا مناسب است. تبلت Tab S7 پلاس از بهترین تبلت ها مناسب بازی آنلاین می باشد.

 

امکانات تبلت گلکسی Tab S7 پلاس

 

بررسی ویژگی های تبلت شیائومی Mi Pad 5

شرکت تبلت های شیائومی در سال 2021 از بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021می باشد ،سری می 11 و می میکس 4 در دنیای گوشی ها توانست بهترین گوشی سال 2021 باشد، این شرکت با ساخت این مدل ها یرند های ردمی و پوکو را در جایگاه پایین تری برد. تبلت شیائومی Mi Pad 5 در سال 2021 از بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 در مراکز فروش گوشی رونمایی کرد. شرکت شیائومی در این سال سه مدل از تبلت شیائومی Mi Pad 5 و تبلت شیائومی Mi Pad 5 پرو و تبلت شیائومی Mi Pad 5 فایوجی معرفی کرد. این سه مدل از صفحه نمایش 11 اینچ با وضوح صفحه نمایش 1600 در 2560 همچنین از نرخ نوسازی 12 هرتز پشتیبانی می کند. این تبلت های جدید از مهم ترین ویژگی های TrueTone تعبیه شده اند. این امکان باعث شده شباهت بسیاری به آیپد اپل داشته باشند.

 

بررسی ویژگی های تبلت شیائومی Mi Pad 5

 

تبلت شیائومی از دو حسگر نور جلو و عقب برای تجزیه و تحلیل نور در محیط استفاده می شود. جالب است بدانید باعث شده نقطه سفید را مناسب تنظیم کند. و برای خواندن متون راحت تر می باشد، همچنین در وضعیت نوری مختلف با کیفیت تر می باشد. جالب است بدانید نسخه معمولی تبلت شیائومی Mi Pad 5  از اسنپدراگون 860 و دارای حافظه ram ، 6 گیگابایت می باشد، این تبلت در دو نسخه 128 گیگابایت و 256 گیگابایت مورد استفاده قرار می گیرد. تبلت شیائومی Mi Pad 5 از دو نسخه پرو و فایوجی در بحث RAM و فضای ذخیره سازی یکسان می باشد، این دو گوشی به اسنپدراگون 870 مجهز می باشد، این تبلت قدرت پردازنده بالایی دارد. جالب است بدانید باتری پرو این تبلت با ظرفیت برابر 8600 میلی آمپر در ساعت همراه یک شارژر سریع سیمی در 67 وات طراحی شده است. نسخه معمولی از یک باتری 8720 میلی آمپر ساعت ولی از شارژر 33 وات بهره مند می باشد. این تبلت یکی از بهترین و پر فروش ترین تبلت سال 2021 می باشد. 


 

بررسی تبلت تکلست M30 Pro

 

بررسی تبلت تکلست M30 Pro

آیا می دانستید تبلت تکلست که در اواخر سال 2020 عرضه شده است، یکی از بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 می باشد، تبلت M30 Pro با اندازه نمایشگر 10.1 اینچ با اندروید 10 همچنین پردازنده هلیو P60 با نام M30 Pro در مراکز پر فروش گوشی عرضه می شود.

 

بهترین تبلت 2021

 

از دیگر امکانات این تبلت می توان به حافظه RAM ، 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت بهره مند است. تبلت تکلست M30 Pro با وضوح صفحه نمایش 1920 در 1200 در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. 

 

تکلست M30 Pro

 

بررسی تبلت لنوو Tab P11 Pro

تبلت تبلت لنوو Tab P11 Pro یکی از بهترین و پر فروش ترین تبلت سال 2021 می باشد، این تبلت از پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰G که کاربران از حافظه RAM 4 گیگابایت و 6 گیگابایت طراحی شده است. تبلت لنوو Tab P11 Pro با حافظه داخلی 128 گیگابایت یکی از بهترین تبلت ها می باشد. باتری 8600 میلی آمپر طراحی شده است. بر اساس گفته های شرکت لنوو  با شارژ کامل می تواند 15 ساعت ویدیو تماشا کنیم.از امکانات و قابلیت های تبلت لنوو Tab P11 Pro می توان به تشخیص چهره دوربین سلفی اشاره کنیم.  جالب است بدانید برای آنلاک نیاز به حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور نداریم. تبلت لنوو Tab P11 Pro پنل پشت از دوربین 13 مگا پیکسل و اولترا واید 5 مگا پیکسل طراحی شده است. در بالای تبلت لنوو Tab P11 Pro دوربیم 8  مگا پیکسل وظیفه ثبت عکس یلفی برعهده دارد. از دیگر قابلیت تبلت لنوو Tab P11 Pro کیبورد و قلم استایلوس می باشد . این تبلت یکی از پر فروش ترین تبلت های سال 2021 می باشد.

 

بررسی تبلت لنوو Tab P11 Pro

 

بهترین تبلت iPad Pro 12.9

یکی از بهترین تبلت های سال 2020 که تبلت iPad Pro 12.9 می باشد این تبلت در وزن  641 گرم ، در ابعاد 5.9 × 214.9 × 280.6 میلی متر ، سیستم عامل iPadOS ، سایز صفحه نمایش تبلت iPad Pro 12.9 12.9 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2732 × 2048 پیکسل ، حافظه داخلی 128 گیگا بایت – 256 گیگا بایت – 512 گیگابایت و ی1 ترا بایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری 9720 میلی آمپر در ساعت با قیمت حدود 1000 یورو  در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. از مهم ترین معایب می توان به اتصال کارت حافظه SD نداشتن اشاره کرد. یکی از بهترین تبلت ها که در فهرست اول قرار دارند، تبلت iPad Pro 12.9 می باشد، این تبلت بدون شک یکی از بهترین تبلت های و جزء پرچم داران تبلت می باشد که امکانات و ویژگی های قابل توجه ای دارد از مهم ترین امکانات می توان به صفحه نمایش 12.9 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM قدرتمند اشاره کرد. این تبلت برای کار های مهم و نصب برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 را دارید تبلت iPad Pro 12.9انتخاب هوشمندانه ای است. 

 

بهترین تبلت iPad Pro 12.9

 

بررسی ویژگی های تبلت iPad Air 4

جالب است بدانید تبلت iPad Air 4 یکی از بهترین تبلت ها در سال 2020 می باشد، این تبلت دارای امکانات و قابلیت های جذاب میب باشد، تبلت iPad Air 4 در وزن457 گرم ، در ابعاد 6.1 × 178.5 × 247.6 میلی متر ، سیستم عامل iPadOS ، سایز صفحه نمایش تبلت iPad Air 4 ، 10.9 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2360 × 1640 پیکسل ، حافظه داخلی 64 گیگا بایت – 256 گیگا بایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری 7606 میلی آمپر در ساعت با قیمت حدود 640 یورو  در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. از مهم ترین معایب می توان به اتصال کارت حافظه SD نداشتن اشاره کرد. یکی از بهترین تبلت ها iPad Air 4که مانند iPad Pro 12.9در فهرست دوم قرار دارد. تبلت iPad Air 4می باشد، این تبلت ویژگی های مشابه تبلت iPad Pro 12.9دارد. مهم ترین تفاوت های این دو تبلت در اندازه صفحه نمایش و قیمت می باشد، تبلت iPad Air 4 دارای امکانات و قابلت های جذاب مانند صفحه کلید هوشمند و قلم هوشمند شرکت اپل می باشد. با خرید تبلت iPad Air 4 می توانید مانندیک لب تاب از آن استفاده کنید . جالب است بدانید تبلت iPad Air 4 با گوشی هوشمند آیفون 12 قیمت حدودی یکسان است. بدون شک یکی از بهترین تبلت های و جزء پرچم داران تبلت می باشد که امکانات و ویژگی های قابل توجه ای دارد از مهم ترین امکانات می توان به صفحه نمایش 10.9 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM نسبتا قدرتمند اشاره کرد. این تبلت برای کار های مهم و نصب برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 را دارید تبلت iPad Air 4انتخاب هوشمندانه ای است. 

 

بررسی ویژگی های تبلت iPad Air 4

 

بررسی امکانات و قابلت های تبلت iPad 10.2

یکی از پر فروش ترین تبلت های سال 2021 که تبلت iPad 10.2 می باشد این تبلت در وزن  490 گرم ، در ابعاد 7.5 × 174.1 × 250.6 میلی متر ، سیستم عامل iPadOS ، سایز صفحه نمایش تبلت iPad 10.2  ، 10.2 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2160 × 1620 پیکسل ، حافظه داخلی 32 گیگا بایت – 128 گیگا بایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری  10 ساعت کامل شارژ نگه می دارد. با قیمت حدود 370 یورو  در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. از مهم ترین معایب می توان به اتصال کارت حافظه SD نداشتن و طراحی جذاب نداشتن اشاره کرد. یکی از بهترین تبلت ها که در فهرست سوم قرار دارد تبلتiPad 10.2 که در سال 2020 تولید شده است، این تبلت طراحی جذاب و منحصر به فردی ندارد ، این تبلت بخاطر چیپ A12 Bionicقیمت متناسب نسبت به دو تبلت دیگر دارد. ولی این تبلت نسبت به مدل قدیمی تر ویژگی های بهتری دارد. این تبلت بدون شک یکی از بهترین تبلت با امکانات و ویژگی های قابل توجه ای می باشد، از مهم ترین امکانات می توان به صفحه نمایش 10.2 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM نسبتا قدرتمند اشاره کرد. این تبلت برای کار های مهم و نصب برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 را دارید تبلت iPad 10.2  با شارژ 20 وات انتخاب هوشمندانه ای است. 

 

بررسی امکانات و قابلت های تبلت iPad 10.2

 

ویژگی های تبلت Samsung Galaxy Tab S7 Plus

یکی از بهترین تبلت های سال 2020 که تبلت Samsung Galaxy Tab S7 Plus می باشد این تبلت در وزن  575 گرم ، در ابعاد 5.9 × 214.9 × 280.6 میلی متر ، سیستم عامل اندروید 10 ، سایز صفحه نمایش تبلت Galaxy Tab S7 Plus ، 12.4 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2800 × 1752 پیکسل ، حافظه داخلی 128 گیگا بایت – 256 گیگا بایت – 512 گیگابایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری 10090 میلی آمپر در ساعت با قیمت حدود 900 یورو و دارای اتصال کارت حافظه SD می باشند، و در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. اولین تبلت اندرویدی که جزء بهترین تبلت های شرکت سامسونگ است توانسته یک رقیب قوی برای شرکت آیپد پرو باشد. یکی از بهترین تبلت ها که در فهرست اول قرار دارند، تبلتGalaxy Tab S7 Plusمی باشد، این تبلت بدون شک یکی از بهترین تبلت های و جزء پرچم داران تبلت می باشد که امکانات و ویژگی های قابل توجه ای دارد از مهم ترین امکانات می توان به صفحه نمایش 12.4 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM قدرتمند اشاره کرد. تبلت Galaxy Tab S7 Plus ویژگی های مانند وضوح صفحه نمایش 2800 × 1752 پیکسل که باعث منحصر به فردی تبلت شده است. جالب است بدانید بعضی از تبلت ها ی شرکت اپل نمایشگر LCD دارند. درون تبلت Galaxy Tab S7 Plus چیپ کوالکام اسنپدراگون 865 پلاس تعبیه شده است، این تبلت بهترین چیپ در بین تبلت های شرکت سامسونگ دارند. اگر سرعت اینترنت یکی از مهم ترین اولویت شماست ، جال باست بدانید تبلت Galaxy Tab S7 Plusاز شبکه 5G پشتیبانی می کند.این تبلت برای کار های مهم و نصب برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 را دارید تبلت Galaxy Tab S7 Plusانتخاب هوشمندانه ای است. 

 

ویژگی های تبلت Samsung Galaxy Tab S7 Plus

 

بهترین تبلت iPad Mini

یکی از بهترین تبلت ها که نسخه 2019 در سال 2021 طراحی شده است. تبلت iPad Mini می باشد، این تبلت در وزن  300.5 گرم ، در ابعاد 6.1 × 134.8 × 203.2 میلی متر ، سیستم عامل iOS 12.1.3 ، اندازه صفحه نمایش تبلت iPad Mini ، 7.9 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2048 × 1536 پیکسل ، حافظه داخلی 64 گیگا بایت – 256 گیگا بایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری 5124 میلی آمپر در ساعت با قیمت حدود 450 یورو  در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. از مهم ترین معایب می توان به اتصال کارت حافظه SD نداشتن اشاره کرد. تبلت های آیپد مینی یکی از بهترین تبلت های پر طرفدار در بین تبلت های شرکت اپل است. جالب است بدانید تبلت مینی iPad Mini نسخه 2019 یکی از بهترین و پر فروش ترین تبلت های 2021 می باشند.طراحی نسخه iPad Mini نسبت به نسخه قبلی خود تغییرات قابل توجه ای نکرده است. این طراحی منحصر به فرد مخصوص تبلت های iPad Mini می باشد.نسخه بعدی ظبیعتا تغییرنمی کند. این تبلت بدون شک یکی از بهترین تبلت های و جزء تبلت مینی می باشد، که امکانات و ویژگی های قابل توجه ای دارد از مهم ترین قابلیت ها می توان به صفحه نمایش 7.9 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM قدرتمند اشاره کرد. اندازه کوچک تبلت یکی از مهم ترین امکانات تبلت مینی می باشد، چرا که می توان همیشه در دستتان باشد. تبلت مینی برای کار های مهم و نصب برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر قصد خرید بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 را دارید تبلت iPad Miniانتخاب هوشمندانه ای است.معرفی 10 گوشی پرطرفدار و پرفروش سال 2019 در مراکز فروش گوشی کدام برند ها می باشند.

 

بهترین تبلت iPad Mini

 

امکانات تبلت iPad Pro 10.5

یکی از بهترین تبلت های سال 2017 که تبلت iPad Pro 10.5 می باشد این تبلت در وزن  469گرم ، در ابعاد 6.1 × 174.1 × 250.6 میلی متر ، سیستم عامل iOS 10.3.2 ، سایز صفحه نمایش تبلت iPad Pro 10.5  ، 10.5 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2224 × 1686 پیکسل ، حافظه داخلی 64 گیگا بایت – 256 گیگا بایت – 512 گیگابایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری 8134 میلی آمپر در ساعت با قیمت حدود 730 یورو  در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. از مهم ترین معایب می توان به اتصال کارت حافظه SD نداشتن اشاره کرد. از اندازه صفحه نمایش و وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن) برای شما مهم می باشد. تبلت iPad Pro 10.5 با اندازه 10.5 که در سال 2021 طراحی شده است بدون شک یکی از بهترین تبلت های می باشد، این تبلت امکانات و ویژگی های قابل توجه ای دارد از مهم ترین امکانات می توان به صفحه نمایش 10.5 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM قدرتمند اشاره کرد. این تبلت برای کار های مهم و نصب برنامه های کاربردی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت تبلت iPad Pro 10.5 730 یورو می باشد، تبلت iPad Pro 10.5 با کیبورد و قلم اپل سازگتر می باشد.این تبلت می تواند جایگزین لب تا ب شود.در ابتدا پر فروش ترین تبلت های سال 2021 را بررسی کردیم و خرید بهترین تبلت سال 2017 ،iPad Pro 10.5انتخاب هوشمندانه ای است. 

 

امکانات تبلت iPad Pro 10.5

 

بررسی امکانات تبلت iPad Air

یکی از بهترین تبلت های سال 2017 که تبلت iPad Air می باشد این تبلت در وزن  456 گرم ، در ابعاد 6.1 × 174.1 × 250.6 میلی متر ، سیستم عامل iOS 12.1.3، اندازه صفحه نمایش تبلت iPad Air ، 10.5 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2224 × 1668 پیکسل ، حافظه داخلی 64 گیگا بایت – 256 گیگا بایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری 8134 میلی آمپر در ساعت با قیمت حدود 550 یورو در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. از مهم ترین معایب می توان به اتصال کارت حافظه SD نداشتن اشاره کرد. اگر نیاز به تبلت بین آیپد پرو و آیپد با اندازه 10.2 هستید. آیپد سال 2019 انتخاب خوبی می باشد. اگر دانشجو هستید و برای یادداشت برداری و کارهای دانشجویی این تبلت انتخاب عالی برای خریدن می باشد.ممکن است کاربرد بهتری نسبت به لب تاب داشته باشد. این تبلت با قلم نوری سازگار است. ولی نمی تواند بهترین تبلت برای هنرمندان باشد.تبلت iPad Air یکی از تبلت های مناسب و پرفروش می باشد.تبلتiPad Air با اندازه 10.5 که در سال 2017 طراحی شده است بدون شک یکی از بهترین تبلت ها می باشد، این تبلت امکانات و ویژگی های قابل توجه ای دارد از مهم ترین امکانات می توان به صفحه نمایش 10.5 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM قدرتمند اشاره کرد. این تبلت برای کار های مهم و نصب برنامه های کاربردی و کار های دانشجویی مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت تبلت iPad Air 550 یورو می باشد، تبلت iPad Air قلم اپل سازگار می باشد. تبلت iPad Air می تواند جایگزین لب تا ب شود. اگر قصد خریدآیپد بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2017 را دارید تبلت iPad Airانتخاب هوشمندانه ای است.

 

قابلیت های تبلت Samsung Galaxy Tab S6 Lite

یکی از بهترین و پر فروش ترین تبلت های سامسونگ Galaxy Tab S6 Lite می باشد ،این تبلت در وزن  456 گرم ، در ابعاد 7 × 154.3 × 244.5 میلی متر ، سیستم عامل اندروید 10، اندازه صفحه نمایش تبلت Galaxy Tab S6 Lite ، 10.4 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2000 × 1200 پیکسل ، حافظه داخلی 64 گیگا بایت – 128 گیگا بایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری 7040 میلی آمپر در ساعت با قیمت حدود 380 یورو در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. از مهم ترین مزایا اتصال کارت حافظه SD اشاره کرد. جالب است بدانید تبلت Galaxy Tab S6 Lite نسخه محدود Galaxy Tab S6 که در مقابل قیمت ارزان تر امکانات و قابلیت هایش کاهش پیدا کرده است. تبلتGalaxy Tab S6 Lite  با قیمت 380 یورو به فروش می رسد ف که ازتبلت Galaxy Tab S6 ارزان تر می باشد. مهم ترین ویژگی های تبلت Galaxy Tab S6 Lite اندازه 10.4 که در سال 2017 طراحی شده است بدون شک یکی از بهترین تبلت ها می باشد، این تبلت امکانات و ویژگی های قابل توجه ای مانند صفحه نمایش 10.4 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM قدرتمند اشاره کرد. این تبلت برای کار های عادی و روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت تبلت iPad Air 380 یورو می باشد، اگر قصد خرید تبلت های سامسونگ با قیمتی مناسب دارید تبلت Galaxy Tab S6 Lite انتخاب خوبی است.

بررسی امکانات تبلت iPad 10.2

یکی از بهترین تبلت های سال2020 که تبلت iPad 10.2 می باشد این تبلت در وزن  483 گرم ، در ابعاد 7.5 × 174.1 × 250.6 میلی متر ، سیستم عامل iPadOS 13.1، اندازه صفحه نمایش تبلت iPad 10.2  ، 10.2 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2160 × 1620 پیکسل ، حافظه داخلی 32 گیگا بایت – 128 گیگا بایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری 8827 میلی آمپر در ساعت با قیمت حدود 350 یورو در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. از مهم ترین معایب می توان به اتصال کارت حافظه SD نداشتن اشاره کرد. اگر نیاز به تبلت آیپد با اندازه 10.2 هستید. این تبلت با قیمت ارزان در سال 2020 رونمایی شد. با این وجود آیپد 2019 کاربرد های منحصر به فردی دارد که تبلت آیپد 2020 این امکانات را دوبرابر کرده است. تبلت آیپد مانند آیپد پرو قدرتمند نمی باشد . ولی برای استفاده روزانه و عادی مورد استفاده قرار می گیرد. تبلت iPad 10.2 یکی از تبلت های مناسب و پرفروش ر سال 2020 می باشد. تبلتiPad 10.2با اندازه 10. 2 که در سال 2020 طراحی شده است بدون شک یکی از بهترین تبلت ها می باشد، این تبلت امکانات و ویژگی های قابل توجه ای دارد از مهم ترین امکانات می توان به صفحه نمایش 10.2 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM قدرتمند و سیستم عامل iPadOS 13.1می باشد. این تبلت برای کار های روزانه و عادی  مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت تبلتiPad 10.2 350 یورو می باشداگر قصد خریدآیپد بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 و 2020 را دارید تبلت iPad 10.2انتخاب هوشمندانه ای است. آیا می دانید ارزان ترین گوشی های سال 2021 جزء کدام برند ها می باشد. 

 

قابلیت های تبلت Samsung Galaxy Tab S6

یکی از بهترین و پر فروش ترین تبلت های سال 2021 سامسونگ Samsung Galaxy Tab S6 می باشد ،این تبلت در وزن  240 گرم ، در ابعاد 5.7 × 159.5 × 244.5 میلی متر ، سیستم عامل اندروید 9، اندازه صفحه نمایش تبلت Galaxy Tab S6 Lite ، 10.5 اینچ ، وضوح صفحه نمایش ( رزولیشن ) 2560 × 1600 پیکسل ، حافظه داخلی 128 گیگا بایت – 256 گیگا بایت می باشد. از دیگر امکانات و قابلت ها باتری 7040 میلی آمپر در ساعت با قیمت حدود 600 یورو در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. از مهم ترین مزایا اتصال کارت حافظه SD اشاره کرد. اگر قیمت تبلت و امکانات و قابلت ها برایتان مهم می باشد. تبلت شرکت سامسونگ Samsung Galaxy Tab S6 بدون شک انتخاب عالی می باشد. قیمت این  تبلت مناسب است، جالب است بدانید با اینکه تبلت Galaxy Tab S7 معرفی شده ولی این تبلت قیمت بسیاری دارد، جالب است بدانید تبلت Samsung Galaxy Tab S6 از تبلت Galaxy Tab S7 ارزان تر با امکانات و قابلیت های جذاب می باشد. تبلتSamsung Galaxy Tab S6  با قیمت 600 یورو به فروش می رسد ، که ازتبلت Galaxy Tab S7 ارزان تر می باشد.مهم ترین ویژگی های تبلت Galaxy Tab S6  اندازه 10.5 که در سال 2021 طراحی شده است بدون شک یکی از بهترین تبلت ها می باشد، این تبلت امکانات و ویژگی های قابل توجه ای مانند صفحه نمایش 10.5 اینچ همراه کارت حافظه داخلی و RAM قدرتمند ، نمایشگر امولد پشتیبانی از قلم هوشمند و کیبورد می باشد. از تبلت ارزان با امکانات جذاب مدنظرتون می باشد تبلت Galaxy Tab S6   انتخاب خوبی است.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست