وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بهترین گوشی های سامسونگ سری A در بازار موبایل

انتشار ۱۴۰۰/۲/۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۲/۱۳ ۱۳:۴۲ . ۳۹۱۸ بازدید

تاریخچه سامسونگ: شرکت چند ملیتی کره جنوبی یکی از شرکت های بزرگ در زمینه الکترونیک و فناوری اطلاعات است. سامسونگ در سال2021 بهترین مارک تولید کننده ی لوازم برقی معرفی شد. دفتر اصلی این کمپانی در سئول کره ی جنوبی است. که یکی از بخش های ، گروه سامسونگ است. این برند در بیش از 100 کشور فعالیت میکند. کلمه سامسونگ در کره ی جنوبی"سه ستاره "معنی میدهد.               

سری های مختلف گوشی های سامسونگ

اگر به قصد خرید گوشی از نوع گوشی های سامسونگ به بازار و مراکز خرید گوشی مراجعه کردید. یا در گوگل ( اینترنت ) سرچ کردید. متوجه سریال های مختلف گوشی سامسونگ ( S، J، A) با اختلاف قیمت های چشمگیری شده اید. 

شرکت سامسونگ در حال رقابت با شرکت های بزرگ گوشی  اَپل و گوشی های ارزان قیمت چینی است. شرکت سامسونگ برای از دست ندادن بازار ، سریال های مختلفی ( S ، J ، A) را عرضه کرده است . جالب است بدانید سامسونگ ،گوشی سری اس را در اوایل میلادی با بروز ترین تکنولوژی ممکن در بازار عرضه کرد. در حالی که فقط  سه و چهار (3 و 4) ماهی از معرفی سری آخر اپل ، این گوشی قوی ، منحصر به فرد می گذشت. در اوایل تابستان زمان معرفی گوشی اپل و برخی شرکت های بزرگ بود سامسونگ هم پا در این رقابت گذاشت و سری های جدیدی (جی، آ ، سی) را با بهترین امکانات در بازار موبایل عرضه شد. این سری ها با بروزترین تکنولوژی عرضه نمی شوند بلکه تمام قابلیت ها ، امکاناتی که یک گوشی هوشمند باید داشته باشدو همچنین مورد رضایت کاربران قرار گیرد را دارد.  گوشی سری A با طراحی و ساختاری هوشمندانه برای رقابت با گوشی اپل و سری های J با قیمت مناسب و باطری های قوی با طول عمر زیاد در حال رقابت با گوشی ارزان چینی هستند.

بهترین گوشی سامسونگ سری A

 

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

در حال حاضر گوشی سری A  بهترین گوشی با قیمتی مناسب است .  این گوشی قابلیت های بسیاری دارد. این برند کره ای (سئول) سالانه محصولات زیادی را در بازار به فروش می رساند. و کاربران زیادی را با طراحی منحصر به فرد، مجذوب  خود کرده است. 

گوشی های سامسونگ سری A با قیمت مناسب و  با طول عمر باتری قابل توجه ،  یکی از گوشی های پر طرفدار به شمار می رود. این محصولات به مشخصات فنی میان رده تا پرچمدار مجهز شده اند .  می توان گفت: نقاط قوت دیگر سری آ  از نظر دوربین با کیفیت ، و بازی مناسب آن است.

 

انواع گوشی سامسونگ سری A

سامسونگ A01 Coreگلگسی

سامسونگ A42 5G گلگسی

سامسونگ A12 گلگسی

سامسونگ A02s گلگسی

سامسونگ A32 5G گلگسی

سامسونگ A52گلگسی

گلگسی A71 سامسونگ

سامسونگ A01 Coreگلگسی

آیا می دانستید گوشی سری A01 یکی از ارزان ترین  و کوچک ترین عضو گوشی های سامسونگ است.  حال بیایید ویژگی های این مدل را با هم بررسی کنیم . 

ویژگی های سامسونگ A01

نمایشگر: 5.7 اینچ

دوربین: 13 مگا پیکسل (دو گانه)

دوربین سلفی: 5 مگا پیکسل

حافظه رم: 2 گیگا بایت

حافظه داخلی: 16/32 گیگا بایت

چیپ ست: اسنپ دراگون 439

باتری: 3000 میلی آمپر

سیستم عامل: اندروید 10 و 2 One UI

تاریخ عرضه:  ژانویه2020

چطوره بررسی را از ارزان ترین گوشی های سامسونگ کلاس این سری یعنی گلکسی A01 Core شروع کنیم؟ گلگسی A01 Core کوپک ترین عضو خانواده  سامسونگ سری A  است.

سامسونگ A01  مناسب چه کاری است ؟

سامسونگ سری A01 ویژگی های منحصر به فرد دارد : نمایشگر 75 اینچ ، دوربین 13 مگا پیکسلی  (دو طرفه ) ، دوربین  سلفی 5 مگاپیکسل  حافظه RAM2 گیگا بایت ، حافظه داخلی 32/16 گیگا بایتی ، چیپ ست اسنپ دراگون 439 ، باتری 3000 میلی آمپر، سیستم عامل اندروید و قابلیت های بسیاری است . این گوشی قابلیت استفاده در گیم های ساده و شبکه اجتماعی و اپلیکیشن کاربردی و ... رادارد. دیگر مزایا قیمت مناسب این سری است. این گوشی بخاطر این که پنل زیبایی نداشت تقاضای کمتری در بازار جهانی موبایل به دست آورد.

سامسونگ گلگسی A51

سامسونگ A42 5G گلگسی

حال قصد داریم شما را با گوشی گلگسی A42 آشنا کنیم. اولین قدم سامسونگ برای استفاده از تکنولوژی G۵ در گوشی های A42 شکل گرفت.

ویژگی های سامسونگ A42

حافظه داخلی: 128 گیگا بایت

نوع صفحه نمایش: Super AMOLED/ لمس خازنی

کیفیت دوربین: چهارگانه 48 مگا پیکسل+ 8 مگا پیکسل+5 مگاپیکسل+5 مگا پیکسل

شبکه اینترنت: 5 گیگا بایت

طراحی و ساختار A42

طراحی منحصر به فرد گلگسی A42 5G ظاهری چشم‌نواز به آن می‌دهد. منحنی‌های وجود، نگه‌داشتن آن را آسان کرده و امکان پیمایش راحت تری در صفحه را فراهم می‌کند. این گوشی نقاط قوت بسیاری دارد به عنوان مثال: حافظه داخلی ۱۲۸ گیگا بایت ، نوع صفحه نمایش Super AMOLED/ لمس خازنی ، کیفیت دوربین چهارگانه 48 مگا پیکسل+ 8 مگا پیکسل+5 مگاپیکسل+5 مگا پیکسل ، شبکه اینترنت ۵ گیگابایت و..... است. ساختار و طراحی A42 بسیار خاص و منحصر به فرد بوده و توانسته کاربران زیادی را جذب کند و در بازار موبایل در حال رقابت با گوشی اپل است.

 

ویژگی های سامسونگ A12

حافظه داخلی: 64 گیگا بایت

نوع صفحه نمایش: PLS IPS/ لمس خازنی

کیفیت دوربین: چهارگانه 48 مگا پیکسل+ 5 مگا پیکسل+2 مگاپیکسل+2 مگا پیکسل

شبکه اینترنت: 4 گیگا بایت

طراحی و ساختار A12

جالب است بدانید سامسونگ گلگسی A12 در ابعاد 8.9×75.8×164 میلی‌متر و وزن 205 گرم طراحی شده است. در این سری از قاب شیشه ای و فریم فلزی خبری نیست و و به جای آن قاب و فریم از جنس پلاستیک دارد. در سمت راست این گوشی ها کلید پاور و کنترل حجم و در سمت چپ آن محل قرار گیری سیم کارت ور نظر گرفته شده است. و همچنین در سمت پایین آن اسپیکر، درگاه تایپ c و جک ۳و۵ میلی متری قرار دارد. و قاب جلویی گوشی یک نمایشگر ۶و۵ اینچی و در قاب پشتی می‌توان دوربین چهارگانه به همراه فلش را مشاهده کرد. می توان گفت سامسونگ در این سری نقاط ضعف سری قبلی را برگرفت کرده و به گوشی منحصر به فرد تبدیل شده است. 

سامسونگ A02s گلگسی

این مدل برای کسانی طراحی شده که برقراری تماس، ارسال پیام ، مد نظر شونه و تمایلی ندارند هزینه زیادی بپردازند. گوشی سامسونگ سری A02 بهترین انتخاب برای آنهاست.

ویژگی های سامسونگ A02

لنز اصلی( واید): 13 مگا پیکسل

سنسور تشخیص عمق: 2 مگا پیکسل

لنژ ماکرو:2 مگا پیکسل

دوربین سلفی: 5 مگا پیکسل

سامسونگ گلگسی A02

 

صفحه نمایش سامسونگ A02

این گوشی  مثل سایر سری های دیگر نقاط قوت قابل تعامل دارد . صفحه نمایش A02 از پنل 6.5 اینچی و از نوع PLS IPS ساخته شده و رزولوشن 1520 × 720 پیکسلی ، لنز اصلی(واید) ۱۳ مگا پیکسل ، سنسورتشخیص عمق ۲ مگاپیکسل ، لنژ ماکرو ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل است. اگر شما علاقه زیادی به تماشای ویدیو با گوشی هستید و یا دوست دارید اخبار بروز دنیا را مطالعه کنید و کتاب الکترونیکی بخوانید ما به شما گوشی سامسونگ A01 را پیشنهاد می دهیم.

سامسونگ A32 5G گلگسی

گوشی موبایلA32سامسونگ دارای چهار دوربین برای تضمین عکس های عالی طراحی شده است. دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسی از نمای اطراف به صورت واضح عکس برداری می کند. با دوربین ۴۸ پیکسی عکس های بسیار عالی با وضوح بالا بگیرید. و همچنین دارای یک دوربین سلفی ۱۳مگاپیکسلی که باعث می شود در هر حال ظاهری مناسب داشته باشید. باتری طولانی مدت ۵۰۰وات ،حافظه داخلی ۱۲۸ گیگا بایت ، شبکه ارتباطی 5G ،4G، 3G، 2G، دوربین پشت 4 ماژول ،سیستم عامل اندروید با RAM ۶ گیگابایتی به بازار عرضه شد و علاقمندان زیادی را مجذوب خود کرد. 

ویژگی های سامسونگ A32

حافظع داخلی : 128 گیگا بایت

شبکه های ارتباطی: 5G ،4G، 3G، 2G

دوربین های پشت گوشی: 4 ماژول دوربین

سیستم عامل: اندروید

سامسونگ A51 گلگسی

حال سراغ سامسونگ A51 میرویم که حتما نام آن بسیار به گوشتان خورده این سری طراحی منحصر به فردی دارد و در بازار جهانی بی نظیر شناحته شده است. یکی از مزایای این گوشی را میتوان سبک بودن آن دانست اما با متریال عالی و محکم ساخته شده.  و نمایشگر با کیفیت بالا دارد.  اما وضوح آن با A31 چندان اختلافی ندارد. سامسونگ A51 با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ، شبکه اجتماعی 5G ،4G ، 3G، کیفیت دوربین ۴۸-۱۲-۵-۵ مگا پیکسل بهترین گوشی این سری شناخته شد.

ویژگی های سامسونگ A51

حافظه داخلی :128 گیگابایت

شبکه اجتماعی:5G ،4G ،3G

کیفیت دوربین: مگا پیکسل 12-5-5-48

 

سامسونگ A51

 

                                                                              

گلگسی A71 سامسونگ

آیا می دانستید در سال ۲۰۱۹ گلگسی A71 با طراحی خارق العاده در بازار موبایل عرضه شد . مزایا این سری را می توان به سیستم عامل اندروید ۱۰.۰ ، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگل بایت ، مقدار حافظه RAM۸ گیگ بایت ، دوربین چهارگانه ۶۴-۱۲-۵-۵ مگاپیکسل ،باتری ۴۵۰۰میلی آمپر بر ساعت اشاره کرد. و علاقه مندان زیادی را جذب نقاط قوت پرکاربرد خود کرد.                                                                                       

ویژگی های سامسونگ A71

سیستم عامل : اندروید 10.0

حافظه داخلی: 128 گیگا بایت

مقدار رم: 8 گیگا بایت

دوربین چهارگانه: مگاپیکسل 64-12-5-5

باتری:4500 میلی آمپر بر ساعت

معیارهای خرید گوشی A71 سامسونگ

                                        

تفاوت سامسونگ A51 و A31

1Galaxy A31
سایز: ۶.۵ اینچیسایز: ۶.۴ اینچی
جنس: سوپرآمولدجنس: سوپرآمولد
رزولوشن: ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسلرزولوشن: ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل
محافظ صفحه: گوریلاگلس ۳محافظ صفحه: ندارد

 

Galaxy A51Galaxy A31
سایز: ۷.۹ × ۷۳.۶ × ۱۵۸.۵ میلی‌مترسایز: ۸.۶ × ۷۳.۱ × ۱۵۹.۳ میلی‌متر
وزن: ۱۷۲ گرموزن: ۱۸۵ گرم
تنوع رنگ: مشکی/سفید/آبی/قرمزتنوع رنگ: مشکی/سفید/آبی/صورتی

 

Galaxy A51Galaxy A31
پردازنده: اگزینوس  ۹۶۱۱پردازنده: مدیاتک هلیو P65
امتیاز بنچمارک آنتوتو: ۱۸۶۱۳۴امتیاز بنچمارک آنتوتو: ۱۵۰۳۷۳

تفاوت سامسونگ    A71 و A51

سامسونگ گلکسی A71سامسونگ گلکسی A51 
سیستم عاملاندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0
صفحه نمایش6.7 اینچی سوپر امولد با نسبت تصویر 20:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس6.5 اینچی سوپر امولد با نسبت تصویر 20:9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس
چیپستاگزینوس 980 با 8 هسته پردازشی، پردازنده گرافیکی Mali-G76 MP5 و معماری 8 نانومتریاگزینوس 9611 با 8 هسته پردازشی، پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 و معماری 10 نانومتری
رم6/8 گیگابایت6 گیگابایت
حافظه داخلی128 گیگابایت128 گیگابایت
درگاه کارت حافظهبلهبله
دوربین اصلی64 + 12 + 5 + 5 مگاپیکسلی48 + 12 + 5 + 5 مگاپیکسلی
دوربین سلفی32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.232 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2
ارتباطاتوای فای، بلوتوث 5.0، NFC، USB-Cوای فای، بلوتوث 5.0، NFC، USB-C
باتری4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 25 واتی4000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ 15 واتی
امنیتسنسور اثر انگشت اپتیکال درون نمایشگرسنسور اثر انگشت اپتیکال درون نمایشگر
ابعاد و وزن163.6 در 76 در 7.7 میلیمتر و 179 گرم158.5 در 73.6 در 7.9 میلیمتر و 172 گرم
رنگ‌هامشکی، منشوری، نقره‌ای، آبی و صورتیمشکی، منشوری، نقره‌ای، آبی و صورتی

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست