وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی جامع بهترین گوشی های ریملی 2021

انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۱/۲۷ ۱۵:۳۹ . ۱۳۲۸ بازدید

گوشی های ریلمی یکی از برندهای جدید کشور چین که غیر از بازار کشور خود در بازار های جهانی نیز توانست وارد شود. در واقع  در آمار بازارفروش گوشی نشان می دهد ،با افول برند هوآوی برند تازه تاسیس ریلمی توانست در بازار سهم بیشتری از گوشی های هوشمند در داخل کشور و در بازار جهانی پیشرفت کند. در این نوشته قصد داریم با بهترین گوشی های ریملی 2021 آشنا بشویم ، جالب است بدانید برند ریلمی آیا می تواند به جایگاه برند های خوش نام جهان مانند سامسونگ و شیائومی برسد. در این نوشته ابتدا فهرست 11 عدد از بهترین گوشی های ریملی 2021 مورد بررسی قرار می دهیم.این گوشی های هوشمند اکنون در بازار های جهانی موجود است، هر یک از گوشی های ریلمی توانستند طرفداران خاص خودشان را پیدا کنند. گوشی های ریملی جزء بهترین گوشی های ارزان 2021 می باشند. در ابتدا تاریخچه برند ریلمی را بررسی می کنیم، تا بیشتر با برند ریلمی آشنا شوید. با خواندن بخش تاریخچه برند ریلمی با این شرکت تازه تاسیس آشنا می شوید. در ادامه 11 تا از بهترین گوشی های ریملی 2021 بررسی می کنیم. 

 

بررسی جامع بهترین گوشی های ریملی 2021

 

تاریخچه برند ریلمی 

برند ریلمی یکی از برند های زیر مجموعه ی شرکت  BBK Electronics می باشد، این شرکت غیر از ریلمی زیر مجموعه دیگر به نام ویوو ، وان پلاس همچنین اوپو در اختیار خود قرار داده است. شرکت ریلمی در سال 2018 تاسیس شد. مدیران برند ریلمی هدف بزرگی در سر دارند، آن ها تمایل داشتند جوانان و نوجوانان در کشور چین و کشور های دیگر با محصولات شرکت ریلمی ارتباط برقرار کنند. به عبارتی دیگر نوجوان چینی و کشور های دیگر مشتریان اصلی گوشی های ریلمی بشوند. برند ریلمی تا حدودی توانست در این زمینه موفق شود و توانست طرفداران خاص خود را پیدا کند و بازار خوبی ، برای محصولات خود به دست آورد. بر اساس اطلاعات به دست آمده از برند ریلمی در بازه زمانی سه ماه سال 2020 توانست 14.8 میلیون گوشی هوشمند با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد در بازار فروش گوشی و لوازم جانبی در چین و دیگر کشور ها  فروش خوبی کند. این آمار نشان دهنده موفقیت برند تازه ظهور چینی است، این موفقیت ادامه دار خواهد بود می توان گفت شرکت ریلمی توانست غیر از بازار چین در کشور های شرقی خاورمیانه اروپا  حضور گسترده تری داشته باشد. رشد برند چینی نشان دهنده برنامه و اهداف جدی شرکت ریلمی است. شرکت ریلمی در 9 ماه بعد از تاسیس توانست فروش 50 میلیون گوشی هوشمند کند. مدیران برند چینی ریلمی با حضور پر رنگ در بازار به رقبا نشان دادند که اهداف جدی در پیش دارند. هم اکنون شرکت ریلمی محصولات مختلف با توجه به بازار فروش گوشی در چین و دیگر کشور ها تولید کرده است. در این نوشته بهترین گوشی های ریملی 2021 مورد بررسی قرار می دهیم، گوشی های ریلمی دارای امکانات و قابلیت هایی از جمله نمایشگر با نرخ نوسازی 90 تا 120 هرتزی دارد. این امکانات برای رده سنی نوجوانانو جوانان جداب است. در ادامه قصد داریم 11 عدد از بهترین گوشی ریلمی مورد بررسی قرار دهیم. 

 

انواع گوشی های برند ریلمی

  1. گوشی هوشمند ریلمی GT
  2. گوشی هوشمند ریلمی 8
  3. گوشی هوشمند ریلمی X50 5G
  4. گوشی هوشمند ریلمی 8 پرو
  5. گوشی هوشمند ریلمی 7
  6. گوشی هوشمند ریلمی GT Master Edition
  7. گوشی هوشمند ریلمی X50 پرو
  8. گوشی هوشمند ریلمی 7 5G
  9. گوشی هوشمند ریلمی 7 پرو
  10. گوشی هوشمند ریلمی C11
  11. گوشی هوشمند ریلمی 9 پرو

 

انواع گوشی های برند ریلمی

 

بهترین گوشی های ریلمی  C11 برای نوجوانان

ریملی C11 یکی از بهترین گوشی های ریملی 2021 که جزء ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین گوشی های چینی است. از مهم ترین امکانات و قابلیت های گوشی ریلمی باتری با ظرفیت بالا و دیگر مزیای گوشی ریلمی  C11  نمایشگر بزرگ می باشد. صفحه نمایش در ابعاد 6.52 اینچ با توان پردازش مناسب ریلمی  C11 می تواند وظایف متفاوتی انجام دهد ، همچنین تماشای محتوا در این گوشی لذت بخش است. در واقع برند ریلمی C11 برای دانش آموزان مناسب است، دانش آموزان غیر از کلاس های آنلاین می توانند از تجربه بازی های اندروید لذت ببرند. همچین می توانند با ریلمی C11 تماشای فیلم و ویدیو و وبگردی کنند. گوشینظهور برند چینی ریلمی C11 از سیستم عامل 11 با رابط کاربری Realme Go طراحی شده است. محصولات برند چینی رلیمی C11 دارای حافظه RAM ، 2 یا 4 گیگابایتی می باشد. 

 

بهترین گوشی ارزان 5G ، ریملی 7 مدل 5G

 

 

بررسی مزایا و معایب ریلمی GT

برند نوظهور ریلمی GT یکی از پرچمدار گوشی های ریلمی دارای مزیت های مانند سخت افزاری پرچم دار ، طراحی شیک و منحصر به فرد ، گوشی هوشمند ریلمی GT از شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می کند. از معایب گوشی های ریلمی GT می توان به ضعف در  برابر نفوذ آب ، گوشی ریلمی GT از شارژ بی سیم بی بهره هستند. شرکت نوظهور ریلمی GT جزء پرچم دار در حال حاضر در کشور چین است. این گوشی هوشمند می تواند مانند پرچمداران دیگر برند ا رقابت کند. همچنین در بعضی از امکانات عملکرد بهتری می توانند ارائه دهند. جالب است بدانید برند ریلمی GT قاتل پرچمداران می باشد. اگر قیمت ارزان با توجه به امکانات و قابلیت های جذاب در نظر بگیرید ، قیمت این گوشی خیلی کمتر از برند های پرچم دار دیگر می باشد. شرکت نوظهور ریلمی GT برای آت که بتواند قیمت گوشی هوشمند GT  کاهش دهدف بعضی از امکانات سخت افزاری را در این گوشی حذف کرده است. به عنوان مثال گوشی ریلمی GT از قابلیت شارژ بی سیم بی بهره است. ویژگی های گفته شده تاثیرات کمی روی تجربه بهبود گوشی هوشمند می گزارند. همچنین بیشتر شارژ بی سیم در میان امکانات و قابلیت های لوکس قرار دارد. برند تازه ظهور ریلمی GT از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند. این موضوع می تواند نظر بسیاری از کاربران برای خرید محصولات ریلمی تغییر دهد. برند چینی ریلمی برای این پرچم دار ضد آب بودن گوشی را در نظر نگرفت گوشی هوشمند ریلمی GT در برابر نفوذ آب درون گوشی یکی از معایب قابل توجه می باشد. گوشی هوشمند ریلمی GT جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 می باشد. امکانات و قابلیت های که ریلمی GT دارد باعث شده قاتل پرچمداران چینی شود و در مراکز فروش گوشی ارزش خرید بالایی داشته باشد، از مهم ترین ویژگی های گوشی هوشمند ریلمی GT می توان به تراشه اسنپدراگون 888 تمایشگر با پنل AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتزی باعث شده ارزش خرید بالایی داشته باشد.از دیگر قابلیت های ریلمی GT می توان به شارژ سریع 65 وات اشاره کرد،این شارژ به صورت با سیم کار می کند، گوشی ریلمی GT بدون بی سیم طراحی شده است. ویژگی گفته شده در بیشتر گوشی های بالا رده وجود دارد.

 

بهترین گوشی های ریلمی  C11 برای نوجوانان

 

 

بررسی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ریلمی 8

جالب است بدانید گوشی هوشمند ریلمی 8  بسیار سبک و خوش دست می باشد، مقرون به صرفه و دوربین گوشی ریلمی عملکرد خوبی دارد. از معایب گوشی ریلمی 8 می توان به نبود مودمG5 ، نرخ نوسازی 60 هرتزی نمایشگر ندارد. گوشی هوشمند ریلمی 8 یکی از بهترین گوشی های ریملی 2021 همچنین مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد، کاربران با ویژگی های جذاب ریلمی 8 ارزش خرید بالایی دارد . گوشی هوشمند ریلمی 8 بخاطر امکانات و قابلیت هایی که دارد توانست طرفدارا بسیاری جذب کند.  گوشی هوشمند ریلمی 8 در بین بهترین گوشی های ریملی 2021 قرار گرفت. عملکرد بی نقص گوشی ریلمی در زمینه های مختلف باعث شد طرفداران بسیاری جذب کند. برند چینی گوشی ریلمی 8 با قیمت خاص موفق شد جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 با امکانات و ویژگی های بسیاری شود. اگر تمایل به خرید گوشی هوشمند اقتصادی می گردید که قابلیت های محصولات گران تر در خود داشته باشد گوشی هوشمند ریلمی 8 یکی از محصولاتی که ارزش خرید دارد.

 

بررسی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ریلمی 8

 

مزایا و معایب گوشی هشومند ریلمی  ‌X50 5G

گوشی هوشمند ریلمی ‌X50 5G جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 می باشد، از مهم ترین ویژگی ها و امکانات گوشی هوشمند ریلمی ‌X50 5G می توان به نرخ نوسازی 120 هرتزی ، باتری دارای ظرفیت بالا ،  پشتیبانی از مودم G5  بهره مند است. از معایب گوشی هشومند ریلمی  ‌X50 5G تراشته متوسط می توان اشاره کرد. گوشی برند تازه ظهور ریلمی  ‌X50 5G نمایشگری دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد، یکی از امکاناتی که در بیشتر محصولات بالا رده وجود دارد. برای مدتی این امکانات و ویژگی ها در محصولات میان رده و میان رده ی پریمیوم نیز وجود دارد. اگر تمایل به خرید گوشی هوشمند با ارزش خرید بالا هستید. جالب است بدانسد گوشی هوشمند ریلمی ‌X50 5G یک گوشی اقتصادی و ارزان قیمت می باشد. گوشی هوشمند ریلمی ‌X50 5G یکی از بهترین نمایشگر های را دارد. صفحه نمایش نرخ 120 هرتزی طراحی شده است. این ویژگی تنها برتری گوشی ریلمی ‌X50 5G بین رقبا نیست. گوشی هوشمند ریلمی ‌X50 5G با تراشه اسنپدراگون 765G با بهره مند از مودم G5 با طراحی باتری با ظرفیت بالا ارزش خرید محصولات برند نوظهور چینی را بیشتر کرد. جالب است بدانید گوشی های هوشمند برند ریملی در بعضی از محصولات شرکت های مانند پلاس نورد و پیکسل 5 گوگل توانستند وارد رقابت شوند و از محصولات این شرکت ها برتری داشته باشند.گوشی هوشمند ریلمی ‌X50 5G جزءبهترین گوشی های ریملی 2021 می باشد.

 

  مزایا و معایب گوشی هشومند ریلمی  ‌X50 5G

 

مشخصات  عملکرد دوربین گوشی ریملی 8 پرو

برند نوظهور ریلمی GT یکی از بهترین گوشی های ریملی 2021 دارای مزیت های بسیاری مانند دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ، شارژر 50 وات در واقع گوشی هوشمند ریملی 8 بسیار سبک و خوش دست است. گوشی ریملی 8 پرو جزء بهترین گوشی های5G سال 2021 می باشد .گوشی های شرکت تازه تاسیس ریملی یک ضعف در نبودن مودم 5G دارند. گوشی ریملی 8 یکی از بهترین گوشی های ریملی 2021 می باشد، توانست برند چینی در زمینه ی دوربین بهترین عملکرد داشته باشد. دوربین اصلی گوشی هوشمند ریملی 8 دارای 108 مگا پیکسل در پنل پشت ریملی 8 پرو می توان تصاویر و عکس های باکیفیت و جذابی گرفت. تصاویر گرفته شده باعث علاقمندی شما به عکاسی و فیلم برداری می شود. گوشی هوشمند ریملی 8 پرو غیر از امکانات منحصر به فرد دارای بسیار سبک می باشد. ین سبکی باعث شده کاربران برند نوظهور چینی در هنگام قرار گرفتن در دست خسته نشوند. گوشی هوشمند ریملی 8 پرو ویژگی های جذاب مانند نرخ نوسازی 60 هرتزی  طراحی شده است. چیزی که باعث افزایش خرید گوشی هوشمند ریملی 8 می شود ، پنل AMOLED می باشد ، می توان تصاویر با دقت رنگ بالا به کاربران نشان دهد. گوشی های هوشمند برند ریملی نقاط قوت بسیاری مانند شارژ ر با سیم 50 وات اشاره می کند. باعث می شود مدت زمان کوتاه ، باتری کاملا شارژ شود. گوشی هوشمند ریملی 8 غیر از امکانات جذاب گفته شده  یک ویژگی جذاب یکی دارد که در بیشتر محصولات چینی وجود دارد ،  قیمت باور نکردنی و اقتصادی گوشی در کنار امکانات جذاب می باشد. تمام ویژگی های ریملی 8 پرو باعث شده جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 قرار بگیرد. 

 

گوشی ریملی 7 یکی از اقتصادی ترین گوشی های برند ریملی

جالب این بدانید ریلمی 7 یکی از بهترین و به صرفه ترین گوشی های برند ریملی می باشد. این گوشی هوشمند دارای نقاط مثبت  مانند نرخ نوسازی 90 هرتزی ، طراحی زیبا و جذاب ، قیمت گوشی ریملی 7 ارزان قیمت می باشد. معایب گوشی هوشمند ریملی 7 دوربین نه چندان قوی می باشد. گوشی هوشمند ریملی 7 جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 همچنین گوشی هوشمند اقتصادی و به صرفه می باشد. در واقع گزینه های جذابی و منحصر به فردی با قیمت ارزان طراحی شده است. گوشی هوشمند ریملی 7 امکانات و قابلیت های جذاب مانند نرخ نوسازی 90 هرتزی دارد. چیزی که باعث شد ارزش خرید گوشی هوشمند افزایش پیدا کند. طراحی نمایشگر با نرخ 90 هرتزی با پرداخت قیمتی ارزان نسبت به محصولات برند های دیگر در مراکز معتبر عرضه می شود. گوشی هوشمند ریملی 7 با نرخ نوسازی صفحه نمایش 90 هرتزی از ویژگی های جذابی مانند توان پردازشی و طراحی جذاب و منحصر به فرد باعث شده ریملی 7 ارزش خرید بالایی داشته باشد. گوشی هوشمند ریملی 7 دارای معایب قابل توجه مانند دوربین نه چندان قوی می باشد.

 

مشخصات  عملکرد دوربین گوشی ریملی 8 پرو

 

ویژگی های ریملی GT Master Edition    

آیا می دانستید گوشی هوشمند ریملی GT Master Edition دارای طاحی و ظاهری جذابی می باشد، از مرایای گوشی های نوظهور برند ریملی می توان به طراحی جذاب ، نرخ نوسازی 120 هرتزی ، شارژر 65 وات اشاره کرد. این گوشی دارای معایب مانند ضعف در عملکرد دوربین ، تراشه متوسط می باشد. گوشی هوشمند GT Master Edition از محصولات می باشد، که در کنار امکانات و قابلیت های دیگر گوشی های ریملی از طراحی و ظاهری منحصر به فردی طراحی شده است. گوشی هوشمند ریملی GT Master Edition یک نسخه ای از ریملی GT که طراحی و ظاهری جذاب تری دارد. گوشی ریملی GT Master Edition دارای مشخصات سخت افزاری ویژه ای است ولی به نسخه ریملی GT به مدل استاندارد نمی رسد. گوشی هوشمند GT از تراشه اسنپدراگون 888 بهره گرفته است در ریملی GT Master Edition از تراشه ضعیف تری استفاده شده است. گوشی نوظهور برند ریملی GT Master Edition در کنار طراحی ظاهری زیبا و جذاب از نرخ نوسازی 120 هرتزی طراحی شده است که باعث شده جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 قرار بگیرد. طرفداران گوشی جذاب GT Master Edition در کنار تراشه اسنپدراگون 778 از حافظه RAM 6 یا 8 گیگا بایت تعبیه شده است. غیر از موارد گفته شده ریملی GT Master Edition از فناوری شارژ 65 وات پشتیبانی می کند. که باعث می شود مدت زمان کوتاه میزان شارژ باتری از صفر درصد به 100 درصد برسد.

 

مشخصات  عملکرد دوربین گوشی ریملی 8 پرو

 

مزایا و معایب پرچم دار برند ریملی X50 Pro

گوشی هوشمند ریملی X50 Pro دارای مزایایی مانند عملکرد جذاب و منحصر به فرد دوربین ، مشخصات سخت افزاری مناسب ، شبکه ارتباطی 5G اشاره کرد. گوشی هوشمند برند نوظهور ریملی X50 Pro دراای معایبی مانند ضعف در برابر نفوذ قطرات آب ، گوشی X50 Pro از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند. 

ریملی X50 Pro جزء اولین گوشی های برند چینی است ، با شبکه ارتباطی 5G در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه می شود. می توان گوشی هوشمند X50 Pro در میان محصولات ارزان و اقتصادی می توان امکانات و ویژگی های جذابی در اختیار کاربران قرارداد. در کنار مشخصات سخت افزاری و طراحی و ظاهر ریملی X50 Pro می توان به نکات جذابی اشاره کرد. از نقاط ضعف ریملی X50 Pro می توان به ضعف در برابر نفوذ آب و ورود آب به گوشی که باعث می شوود عملکرد گوشی ریملی X50 Pro آسیب ببیند. بهره مندی از امکاناتی مانند تراشه ی اسنپدراگون 865 ، مودم 5G ، حافظه RAM 12 گیگابایت ، حافظه ذخیره سازی نوع UFS 3.0 که این امکانات باعث شده گوشی هوشمند ریملی X50 Pro جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 قرار بگیرد. غیر از امکانات گفته شده گوشی رمیلی X50 Pro از فناوری شارژ 65 وات پشتیبانی می کند، که به سوپردارت نیز شناخته می شود، ظرفیت باتری ریملی X50 Pro در 15 دقیقه از صفر درصد به 60 درصد میرسد. برای شارژ کامل یعنی رساندن شارژ از 0 درصد به 100 درصد در تنها 35 دقیقه زمان کامل شارژ می شود.   گوشی ریملی X50 Pro با قیمتی ارزان و اقتصادی در میان دیگر محصولات برند های مختلف ارزش خرید بالایی دارد. 

 

مزایا و معایب پرچم دار برند ریملی X50 Pro

 

بهترین گوشی ارزان 5G ، ریملی 7 مدل 5G

گوشی هوشمند ریملی 7 مدل 5G جزء گوشی های اقتصادی همچنین از مودم 5G پشتیبانی می کند. گوشی هوشمندریملی 7 مدل 5G جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 می باشد. گوشی هوشمند ریملی 7 مدل 5G مزایای مانند نرخ نوسازی 120 هرتز ، از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند. یکی از معایب گوشی هوشمند ریملی 7 مدل 5G پنل OLED به جایLCD استفاده شده است.  گوشی هوشمند ریملی 7 در دو مدل 4G و 5G در مراکز معتبر عرضه می شود. می توان تفاوت هایی میان آن ها مشاده کرد. جالب است بدانید تنها در بهره مندی از مودم 5G تفاوتشان خلاصه نمی شود. دو گوشی هوشمند برند نوظهور ریملی از نمایشگر و مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری و نوع پردازنده با هم فرق دارد. برند ریملی برای محصولات خود به سراغ پنل از نوع LCD که توانسته نرخ نوسازی 120 هرتزی در اختیار کاربران دهد. از دیگر امکانات و قابلیت های گوشی هوشمند ریملی 7 مدل 5G می توان به فناوری شارژ سریع 30 وات اشاره کرد. گوشی هوشمند ریملی 7 مدل 5G جزء اولین گوشی های هوشمند طراحی شده از تراشه دایمنسیتی U 800 مدیاتککه تراش ای مناسب و قدرتمند که امکانات جذابی در اختیار کاربران می گزارد.

 

بررسی مزایا و معایب ریلمی GT

 

امکانات گوشی هوشمندریملی 7 پرو 

گوش هوشمند ریملی 7 پرو جزء گوشی ارزان قیمت با پشتیبانی از فناوری شارژ 65 وات طراحی شده است ، گوشی هوشمند ریملی 7 پرو جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 می باشد. گوشی هوشمند ریملی ریملی 7 پرو مزایای مانند بهره گیری از شارژ سریع 65 وات ، پنل AMOLEDطراحی شده است. از معایب گوشی های ریملی 7 پرو نرخ نوسازی 60 هرتزی می توان اشاره کرد. گوشی هوشمند ریملی 7 پرو نسبت به نسخه استاندارد قیمت بالا تری دارد. جالب است بدنید کاربر قیمت بیشتری که پرداخت می کند ولی از امکانات بیشتری بهره مند می شود، اگر به مشخصات سخت افزاری محصولات برند ریملی نگاه کنیم گوشی هوشمند ریملی 7 پرو می توانست نرخ نوسازی بالاتر از 60 هرتز بهره مند باشد ، همچنین می توانست از باتری با ظرفیت بالاتر از 4500 میلی آمپر در ساعت بهره مند شود. امکاناتی مانند نمایشگر AMOLED با رزولیشن ( وضوح صفحه نمایش ) FHD که تصاویر با جزئیات فراوان نمایش میابد. ویژگی ها و امکانات جذاب باعث شده گوشی هوشمند ریملی 7 پرو ارزش خرید را داشته باشد. غیر از موارد گفته شده کاربران از فناوری شارژ سریع 65 وات برای تامین انرژی گوشی هوشمند استفاده می شود.  تراشه ی اسنپدراگون G 720 طراحی در گوشی هوشمند ریملی 7 پرو می تواند توان قابل توجه ای در اختیار کاربران قرار بدهد. 

مشخصات گوشی ریملی 9 پرو

بر اساس اطلاعات به دست آمده گوشی هوشمند ریملی 9 پرو از فناوری شارژ سریع 80 و 150 وات پشتیبانی می کند. گوشی هوشمند دیگر با تراشه 8000 معرفی می شود. گوشی هوشمند ریملی از شارژ 125 وات UltraDART  در سال 2020 عرضه شد، مدیر عامل شرکت ریملی ادعا کرده اولین گوشی هوشمند با بهره مندی از شارژر 125 وات در سال 2022 معرفی خواهد شد. انتظار میرفت گوشی هوشمند ریملی GT 2 پرو از شارژ 125 وات بهره بگیرد، ولی گوشی هوشمند ریملی GT 2 پرو با شارژ 65 وات وارد بازار شد. حالا شایعات جدیدی در فضای مجازی مطرح شد، تولیدکنندگان چینی  در حال حاضر گوشی های جدید از سرعت شارژ 80 و 150 وات طراحی خواهند شد.

 

مشخصات گوشی ریملی 9 پرو

 

بر اساس اطلاعات به دست آمده ریملی برای شارژ گوشی های 150 وات از آداپتور 160 وات اوپو استفاده می شود. شرکت ریملی ادعا می کند که گوشی دیگری با چیپ دیمنسیتی 8000 به زودی در مراکز معتبر عرضه می شود. ولی جزئیات بیشتر در مورد این گوشی در شبکه ی مجازی فاش نشده است.

 

بررسی ویژگی تغییر رنگ پنل پشت ریملی 9 پرو

 

گوشی هوشمند ریملی9 پرو چه زمانی معرفی می شود؟

جالب است بدانید تمرکز ریملی در حال حاضر برای معرفی ریملی 9 پرو در تاریخ 16 فوریه در 27 بهمن رونمایی می شود. این گوشی جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 با امکانات جذابی می باشد. گوشی های سری جدید نسخه پرو و پلاس دارد ، گوشی ریملی 9 پلاس از تراشه دیمنسیتی 920 و رابط کاربری Realme UI 3.0 طراحی شده است. از دیگر مشخصات گوشی ریملی 9 پرو می توان به پشتیبانی از اندروید 12 و صفحه نمایش امولد ، حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر می توان ضربان قلب اندازه گیری کند. 

بررسی ویژگی تغییر رنگ پنل پشت ریملی 9 پرو

گوشی هوشمند ریملی 9 پرو جزء بهترین گوشی های ریملی 2021 می باشد،که از دوربین سه گانه در پنل پشت طراحی شده است، دیگر امکانات سنسور اصلی 50 مگا پیکسلی IMX766 سونی با  OISمی باشد. پنل پشت طوری طراحی شده که رنگ در زیر نور خورشید تغییر می کند. اگر از گوشی های ریملی استفاده می کنید نظرات خود را به اشتراک بگزارید.

 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست