وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اپلیکیشن

راهنمای تماس تصویری اسکایپ یا ویدیو کنفرانس

انتشار ۱۳۹۹/۲/۹ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۵ ۱۶:۰۷ . ۲۶۶۷۸ بازدید

با شیوع ویروس کرونا و یا آلودگی هوا و اجبار به دورکاری، نیاز به برگزاری جلسات آنلاین بیش از پیش حس می شود. جلساتی که برای پیش بردن کسب و کار لازم هستن و یا در بخش های آموزشی برای پیشبرد دوره ها و درس ها نیاز به برگزاری می شود. در این راهنما، مراحل برقراری تماس تصویری اسکایپ و ویدیو کنفرانس را مرحله به مرحله بررسی می‌نماییم.

چرا جلسه تصویری اسکایپ

در حال حاضر ویروس کرونا و قدرت زیاد شیوع پیدا کردن آن باعث شده تا ادارات و شرکت های زیادی به نوعی از نیروهای خود به صورت دورکاری استفاده کنند. تعطیلی مدارس به این دلیل و همچنین دلایل دیگری همچون بارش برف، آلودگی هوا و … نیز باعث شده تا بچه ها از درس خود عقب بمانند. اما به غیر از این موضوعات بعضا دوری راه و در دسترس نبودن نیز می تواند منجر به برگزاری جلسه آنلاین شود. جلساتی که نیاز به حضور فیزیکی نداشته باشند و از طریق اینترنت بتوان آن ها را تشکیل داد. به همین دلیل تماس تصویری اسکایپ و ویدیو کنفرانس می‌تواند بهترین راه‌حل باشد.

قبلا در بلاگ مای رند به مقایسه اسکایپ و واتساپ برای تماس تصویری پرداختیم و حالا مراحل ایجاد یک ویدیو کنفرانس در واتساپ را توضیح خواهیم داد.

راهنمای تماس تصویری اسکایپ

تماس تصویری گروهی اسکایپ (ویدیو کنفرانس) تا ۵۰ نفر

اگر می خواهید که جلسه هایتان را به صورت مجازی برگزار کنید یا می خواهید با گروهی از دوستانتان به صورت همزمان ارتباط برقرار کنید، نگران نباشید! نرم افزار اسکایپ این قابلیت را ایجاد کرده است. اپلیکیشن اندروید و IOS اسکایپ نیز برای برقراری هرچه آسان تر تماس تصویری موجود است.

اسکایپ قبلا ظرفیت این نرم افزار را ۲۵ نفر تعیین کرده بود. اما در آخرین آپدیتی که انجام شد این ظرفیت به ۵۰ نفر افزایش پیدا کرده است. تماس های ویدیویی گروهی به کاربران اسکایپ اجازه می دهد تا در هر زمان و مکانی که باشند با یکدیگر صحبت کنند. 

این ویژگی برای برگزاری جلسات با همکارانی که در سایر نقاط جهان هستند بسیار مناسب است. از ویژگی ویدیو کنفرانس اسکایپ حتی می توانید برای صحبت با خانواده در مواردی که اعضا در مکانهای مختلفی قرار دارند نیز استفاده کنید. تماس ویدیویی گروهی اسکایپ رایگان و استفاده از آن بسیار آسان است.

کد پیشواز همراه اول

انتظار را برای خاطبین خود دلنشین کنید. اگر به دنبال کد آهنگ پیشواز همراه اول هستید، در مای رند می توانید آهنگ پیشواز خود را به راحتی انتخاب و فعالسازی نمایید.

مراحل برقراری تماس تصویری گروهی در اسکایپ

برای برقراری تماس تصویری اسکایپ به صورت گروهی یا ویدیو کنفرانس مراجل زیر را قدم به قدم انجام دهید. ابتدا نیاز است تا آخرین ورژن اسکایپ را از اینجا دانلود کنید.

دانلود اسکایپ برای تماس تصویری گروهی

1- نرم افزار اسکایپ را روی رایانه خود نصب و آن را اجرا کنید

 برای باز کردن برنامه روی نماد آبی S روی دسکتاپ کامپیوتر خود کلیک کنید. صفحه ورود به سیستم اولیه آن ظاهر می شود. اول یک اکانت برای خود بسازید.  سپس نام کاربری و رمز عبور اسکایپ خود را در قسمت مربوطه تایپ کرده و روی دکمه ورود به سیستم که در پنجره مشاهده می کنید، کلیک کنید تا وارد حساب خود در اسکایپ شوید. همانطور که گفته شد اپلیکیشن اندروید و IOS اسکایپ نیز موجود است و تمام مراحل کار نیز مشابه است.

نصب اسکایپ برای تماس تصویری

2- تماس تصویری اسکایپ را شروع کنید

پس از ورود به حساب کاربری خود، روی نام یکی از دوستان خود که می خواهید با او تماس تصویری گروهی بگیرید، از پنل مخاطبین در سمت چپ پنجره اسکایپ کلیک کنید. این صفحه پنل مکالمه را در مرکز پنجره اصلی برنامه نشان می دهد که می توانید پیام خود را تایپ کرده و با آن شخص گپ بزنید.

تماس تصویری ویدیو کنفرانس اسکایپ
تماس تصویری با افراد در اسکایپ

3- مخاطبین دیگر را به مکالمه تصویری اسکایپ اضافه کنید

بر روی نماد بعلاوه (+) در قسمت سمت چپ بالای صفحه گفتگو کلیک کنید و اضافه کردن افراد را را از لیست کشویی انتخاب کنید تا پنجره «اضافه کردن افراد» باز شود.

تماس تصویری گروهی اسکایپ

نام افرادی را که می خواهید در تماس ویدیویی گروهی حضور داشته باشند از پنل سمت چپ، از زیر پنجره Add People انتخاب کنید، روی دکمه Select در سمت راست کلیک کنید تا این نام ها به پنل سمت راست منتقل شوند. پس از انتخاب همه افرادی که می خواهید در تماس ویدیویی گروهی شرکت کنید، بر روی دکمه «افزودن» در گوشه سمت راست پایین پنجره کلیک کنید تا این قسمت تکمیل شود.

مطالب مرتبط
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
بهترین گوشی های سال 2020
بلاگ | بازار موبایل
بهترین گوشی های سال 2020
در حال حاضر، گوشی های هوشمندی وجود دارند که از مابقی تلفن های همراه یک سر و گردن بالاتر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از...
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
بلاگ | بازار موبایل
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
سامسونگ در 11 نوامبر 2020 (21 آذر 1399) از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت پایین خود و بهره مندی از تکنولوژی 5G...
تعداد 8 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.6
7
0
0
1
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. عالی ولی هیچی ندیدم من.همش برنده میشم گوشی اپل ۱۰۰هزار دلارم در اومده بود بازم نتونستم بگیرم

  2. سلام ببخشید مسی می‌دونه چجوری میشه دو سه نفری تو اسکایپ فیلم دید؟

  3. سلام من یه مشکلی دارم وقتی که ویدیو کال میگیرم میخواهم بروم بیرون و بازی کنم جوری که تصویر برای ان شخص دیده شود دوست من این را بلدد ولی او اسکایپش با من فرق میکند یه برنامه است ولی با امکانات دیگر ان دوستم میتواند بکند اما من نه لطفا برسی کنید و مشکل من رارفع کنید ممنون از برنامه خوبتان

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت شما بخیر. شما می‌توانید از برنامه دیسکورد استفاده نمایید. پس از نصب این برنامه، گزینهShare Screen را انتخاب نمایید.

  4. سلام در اسکایپ تصویری چطوری میتونیم فیلمی که از قبل ضبط کرده ایم را پخش کنیم ؟درواقع برای معلمی که در تایم کلاس نمیتواند حضور داشته باشد چطوری میتواند در تایم کلاس انلاین تصویری اسکایپ ،فیلم ضبط شده خودش را پخش کند؟

  5. سلام خسته نباشید ببخشید من میخواستم توی برنامه اسکایپ کلاس آنلاین برگزار کنم چطور میتونم تماس رو یک طرفه کنم که کسی جز معلم نتونه میکروفون وصل یا قطع کنه با تشکر

    پاسخ :

    همراه گرامی مای رند سلام، وقت شما بخیر. متاسفانه هنوز این امکان در اسکایپ یا گوگل میت وجود ندارد.

  6. سلام ايا بايد اسكايپ را خريداري كرد ؟

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت شما بخیر. برای امکانات رایگان اسکایپ مانند تماس صوتی و تصویری نیازی به پرداخت پول نیست. اما برای خرید برخی امکانات ویژه باید هزینه‌ای پرداخت کنید.

  7. چه طوری می تونم با چند نفر تماس بگیرم ولی فقط تصویر یک نفر رو ضبط کنم

    پاسخ :

    سلام وقت بخیر خدمت شما همراه عزیز مای رند. این امکان در اپلیکیشن واتساپ صورتی ممکن است که ابتدا برنامه‌ای برای ضبط فیلم از صفحه موبایل دانلود و نصب کنید و سپس هنگام تماس تصویری روی صورت فرد منظور را لمس کنید تا تصویر ایشان به شکل تمام صفحه نمایش داده شود. پس از پایان تماس، ضبط تصویر را قطع کنید، فیلم ضبط شده در اختیار شما است.

  8. پیدا نمیکنم

    پاسخ :

    همراه گرامی مای رند؛ سلام و وقت بخیر. لطفا مشکل خود را به صورت دقیق‌تر بیان کنید تا بتوانیم به سرعت مشکل‌تان را برطرف نماییم. با سپاس از اعتماد شما به مای رند.

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست