وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

انتخاب نخستین دوره اکادمی همراه اول

انتشار ۱۴۰۰/۴/۱۵ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۴/۱۵ ۱۸:۰۱ . ۱۰۱۷ بازدید

کار آموزی آکادمی همراه اول با هدف توسعه و توانمند سازی نیرو فعال افتتاح گردید. در تاریخ 12/3/1400 نخستین بار مراسم کارآموزی همراه اول برگزار شد. در این مراسم بزرگ حدود 40 نفر تایید شدند در این افتتاحیه مدیر عامل و معاون توسعه و توانمند سازی حضور داشتند. این 40 نفر از بین 3600 نفر متقاضی طی مصاحبه و اموزش انتخاب شده اند. در ادامه به جرئیات بیشتر می پردازیم. اینترنت رایگان همراه اول یکی دیگر از بهترین تصمیم گیری های مدیران شرکت همراه اول است.

 

انتخاب نخستین دوره اکادمی همراه اول

 

جزئیات آکادمی همراه اول

زمانی که از طرف همراه اول ثبت نام و ورود آغاز شد. علاقمندان چیزی حدود 3600 نفر در کارآموزی همراه اول ثبت نام کردند و بعد از تایید حدود 40 نفر  در کارآموزی آکادمی همراه اول پذیرفته شدند. با وجود اینکه 3600 نفر ثبت نام کردند بهترین ها حدود 40 نفر توسط مدیران طی آزمون های ارزیابی و مصاحبه انتخاب شدند که 4 ماه دوره کارآموزی را بگزرانند. انتخاب شوندگان در این دوره با کمک مربی های حرفه ای با بازار کار و موقعیت شعلی آشنایی پیدا می کنند. و زمانی که آموزش  4 ماهه مورد نیاز به اتمام رسید برای این افراد ادامه همکاری بلند مدت را در نظر گرفته اند. و این همکاری در صورت توافق دو طرف صورت می گیرد.

کارآموزی سازمانی چیست؟

آیا می دانستید کارآموزی سازمانی (Internship) برای شناسایی ، آموزش افراد جدید به سازمان های مربوطه است. این مدل یک الگویی کارامد می باشد امروزه بسیاری ازشرکت های بین المللی از این الگو پیروی می کنند. همچنین کمک به سازمان های معتبر برای انتخاب نیروی کارامد و با انگیزه مسیر درستی برای این انتخاب شوندگان فراهم می کند. در این الگو افرادی انتخاب می شوند و در یک دوره ی  معین توسط متخصصان آموزش می بینند و با کار خود آشنایی پیدا می کنند و بعد از گزارندن دوره تعیین شده بلند مدت قرارداد طبق توفق دو طرف صورت می گیرد. سیم کارت همراه اول سازمانی چیست؟    

کارآموزی سازمانی چیست؟

 

 

چند درصد از متقاضیان آکادمی همراه اول خانم و آقا بودند؟

طبق گزارش به دست آمده توسط مدیران و مسئولان آکادمی همراه اول بیشتر از 50% علاقمندان خانم بودند. همچنین حدود 65% از متقاضیان از دانشگاه های دولتی بوده اند. این طرح آکادمی همراه اول در سه فاز صورت گرفته می شود.  این دوره حدود 4 ماه می باشد.

آموزش

نظارت در زمان انجام وظایف

تفویض و بهره برداری

 

حضور معاون و مدیر توسعه سازمان  

حمید بهروزی، جعفر بلوک آذری به ترتیب، مدیر مراه اول و معاون سازمان توسعه ارتباطات در این مراسم حضور داشتند. معاون توسعه سازمان چنین بیان کرد: همراه اول حدود 100 میلیون مشترک، ارائه سرویس نواورانه و توانمند داخلی می باشد. ما توانستیم  اپلیکیشن شاد که در حال حاضر کاربران زیادی دارد. اینترنت و سیم کارت رایگان دانش آموزی ارائه کنیم. که متخصصان داخلی توسعه دادند. ما امیدواریم با تدارکات پیش بینی شده از طریق کاراموزی آکادمی همراه اول بتوانیم به توانمند سازی پروژه های نواورانه کمک کنیم و در اینده بزرگترین سرویس را در منطقه داشته باشیم.

 

حضور معاون و مدیر توسعه سازمان

 

نخستین دوره اکادمی

آکادمی همراه اول نخسین بار در تابستان 1399 با هدف توسعه نیروی انسانی فعالیت خود را آغاز کرد. در سال 1399 این آکادمی با هدف تربیت ، توسعه نیرو های انسانی آغاز به فعالیت کرده است. اکادمی با دانش شرکت های بزرگ  همچون همراه اول در تلاش است نیاز های آموزش و مهارت میان تحصیلات دانشگاهی و فضای کار با طرحی مناسب و در دوره های اموزشی اجرا کند.  

تلاش همراه اول برای تبدیل شدن به رهبران ICT در منطقه

این آکادمی توسط شرکت های بزرگ چون همراه اول همواره تلاش می کند. نیاز آموزشی ، عمومی و تخصصی با در نظر گرفتن فاصله مهارت لازم میان تحصیلات دانشگاهی و فضای کار را  طی آموزش های لازم برطرف کنند. همراه اول در سال ها اخیر روی تجهیزات سرمایه گزاری کرده است . و در اینده نزدیک تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT در منطقه با ارائه خدمات با هدف توانمند سازی یکی از اهداف این شرکت است.

شرکت بزرگ همراه اول پر قدرت  در مسیر حرکت دیجیتال سال ها است که سرمایه گزاری روی تجهیزات و سرمایه بومی را اغاز کرده است یکی از هدف های همراه اول تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT در منطقه با ارائه خدمات هوشمند با هدفی بسیار اگاهانه "توامندسازی"است.

 

افتتاحیه اکادمی همراه اول

 

افتتاحیه اکادمی همراه اول

طبق گزارش به دست آمده توسط شرکت ارتباطات در تاریخ 12 خرداد ماه سال1400 از بین 3600 متقاضی حدود 40 نفر پذیرفته شدند. جالب است بدانید در این دوره  مدیر و معاون توسعه تعاون حضور داشتند. زمانی که ثبت نام اغاز شد حدود 3600 علاقمند و متقاضی ثبت نام کردند. و فقط 40 نفر زی مصاحبه انجام شده در گروه اکادمی همراه اول پذیرفته شده اند.این 40 نفر سر انجام بعد از آزمون  و مصاحبه بهترین افراد در نظر گرفته شده اند. این دوره 4 ماه  کاراموزان توسط مربیان حرفه ای اموزش های لازم می بینند. و بعد از این دوره قرارداد بلند مدت بسته می شود. این قرارداد طبق توافق دو طرف صورت می پذیرد.آیا می دانید سهم هزینه خانواده ایرانی برای ارتباطات چقدر است؟

 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست