وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

طرح توزیع سیم کارت رایگان دانش آموزی در سال تحصیلی 1400 - 1401

انتشار ۱۴۰۰/۳/۱۹ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۳/۱۹ ۱۰:۴۴ . ۳۵۳۱ بازدید

اپراتور های بزرگ کشور در سال تحصیلی  1400 -1401 سیم کارت رایگان همراه اول ، ایرانسل و رایتل به دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی هدیه میدهند.  

طبق گزارشات به دست آمده در سال 1400 اپراتور های ایرانسل و همراه اول سیم کارت رایگان به دانش آموزان هدیه می دهند.  

 

چگونه سیم کارت رایگان دانش آموزی در سال 1400 هدیه بگیریم؟

 

چگونه سیم کارت رایگان دانش آموزی در سال 1400 هدیه بگیریم؟

نحوه دریافت طرح سیم کارت رایگان دانش آموزی  در سال 1400 – 1401 برای تمام دانش آموزان در مقاطع تحصیلی با درخواست سیم کارت رایگان امکان می پذیرد. یکی از اهداف سیم کارت رایگان دانش آموزی  کمک به تحصیل غیر حضوری دانش آموزان می باشد. طرح سیم کارت دانش آموزی در حال اجرا است.

طی اطلاعات به دست آمده از دفتر فناوی اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پروش کشور :

1. طرح سیم کارت رایگان دانش آموزی برای تمام دانش آموزان در مقاطع تحصیلی از سال 1399 آغاز شده است. جلسات مختلفی با وزارت ارتباطات برگزار شد و گزارش و پیش نویس آن اعلام گردید. در آخر به فناوری ارتباطات ، اطلاعات و آموزش و پرورش  این دو وزیر طرح سیم کارت دانش آموزی  را امضا کنند.  

2. سیم کارت رایگان دانش آموزی یک سری قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای برای دانش آموزان دارد همچنین قابلیت ها و امکانات جدابی برای نظارت والدین صورت گرفته است.

سیم کارت دانش آموزی کاملا رایگان می باشد اما به طور عمومی توزیع نمی شود. یعنی هر کسی که مایل به سیم کارت رایگان می باشد درخواست خود را اعلام می کندو پس از تایید توزیع انجام می شود. با ما همراه باشید تا از نحوه توزیع سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی اپراتور های همراه اول و ایرانسل در سال تحصیلی 1400 - 1401  اطلاع کسب کنید.  

 

سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی در سال 1400

طی اطلاعیه ای وزیر ارتباطات و اطلاعات  اعلام کرد  10 میلیون سیم کارت رایگان دانش آموزی جدید و بسته رایگان اینترنتی به تمام دانش آموزان مقاطع تحصیلی ارائه می شود.

این سیم کارت ها امکاناتی جذاب دارند. این سیم کارت ها مخصوص کودکان می باشد. یک سری قابلیت های فوق العاده برای دانش آموزان دارد.

این طرح قابلیت جدیدی ارائه کرده تا والدین نظارت کافی داشته باشند.

سیم کارت رایگان دانش آموزی و بسته اینترنت رایگان به تمام دانش آموزان درخواست کننده این طرح داده می شود.

 

سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی در سال 1400

 

نخستین محل توزیع سیم کارت رایگان دانش آموزی کدام استان است؟

جالب است بدانید سیم کارت دانش آموزی  به مرحله نهایی رسید و دو وزیر این طرح را به امضا رسانند. آخرین گزارشی که به دست ما رسیده است در سال تحصیلی 1400 – 1401 سیم کارت و بسته اینترنتی رایگان به تمام دانش آموزان مقاطع تحصیلی توزیع می شود.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباط طی  گزارشی اعلام کرد: طرح سیم کارت رایگان دانش آموزی از آذر سال1399 آغاز شد و طی جلساتی که با دو وزیر داشتیم . پیش نویس تهیه شده  و امضای نهایی وزیر آموزش و پرورش ، وزیر ارتباطات  مانده است.

این سیم کارت ها رایگان می باشد ولی به صورت عمومی توزیع نخواهد شد و بعد از درخواست و تایید سیم کارت دانش آموزی به تمام دانش آموزان عرضه می شود.

مدیر ارتباطات و اطلاعات طی گزارشی در مورد سوال زمان دریافت سیم کارت دانش آموزی اعلام کرد: سریع بعد از امضای دو وزیر طرح سیم کارت رایگان دانش آموزی توزیع شروع می شود ما برنامه ریزی کردیم تا دانش آموزان در سال تحصیلی 1400 – 1401 سیم کارت  رایگان را تهیه کنند.  

اولین سیم کارت در استان کهگیلویه و بویر احمد توزیع می شود. طبق اطلاعات به دست آمده یاسوج اولین استان توزیع سیم کارت خواهدبود.

چرا به دانش آموزان سیم کارت رایگان دانش آموزی می دهند؟

همچنان آگاهی دارید که آموزش امسال به صورت مجازی زیر سایه کویت19 برگزار شد. این آموزشات مجازی  کم حاشیه  نبود. طی خبر های به دست آمده  تعدادی از دانش آموزان به دلیل نداشان گوشی هوشمند و سیم کارت از تحصیل عقب افتادند. و بسیاری که گوشی و سیم کارت داشتند ب اینترنت سریع و ارزان یک مشکل بلاقوه  در سال گذشته بود. و همچنین والدین نگران خطرات فضای مجازی بودند در این میان طرح  سیم کارت دانش آموزی آغاز شد و با توزیع این سیم کارت دیگر نگران خطرات احتمالی  فضای مجازی نخواهیم بود این سیم کارت ها قابلیتی برای والدین فراهم کرده تا بتوانند نظارت کامل داشته باشند.

 

 سیم کارت و اینترنت رایگان همراه اولی ( انارستان )

خرید سیم کارت رایگان دانش آموزی  برای کودکان و نوجوانان 6 تا18 سال یک سیم کارت اعتباری هدیه داده می شود. طرح سیم کارت و اینترنت رایگان دانش آموزی برای نخستین بار در کشور ایران ارائه می شود.  

با استفاده از این سیم کارت ها برای مکالمه و پیامک در فضای کاملا سالم و امن برای کودکان و نوجوان با بسته های اینترنتی متناسب و ارزان امکان می پذیرد.  

فقط کافیه میزان 500 تومان خریدشارژ اولیه داشته باشید تا بسته های پیامکی و تشویقی سیم کارت رایگان همراه اول امکان مکالمه به سراسر ایران با تعرفه و قیمت ثابت و همچنین فعال سازی اینترنت پر سرعت رایگان همراه اولی  ، همه  تمام دانش آموزان مقاطع تحصیلی از سن 6 تا 18 سال می توانند سیم کارت رایگان همراه اولی انارستان را تهیه کنند. اینترنت رایگان و پر سرعت هدیه بگیرند.

این سیم کارت ها دسترسی رایگلن به شاد دارد و بسته های آموزشی و فرهنگی از ویژگی ها و امکانات سیم کارت رایگان دانش آموزی می باشد.

 

چرا به دانش آموزان سیم کارت رایگان دانش آموزی می دهند؟

 

چگونه با مشاوران تحصیلی تماس بگیریم؟

دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی این امکان را دارند تا به صورت غیرحضوری با مشاوران تحصیلی ارتباط برقرار کنند. و تمام سوالات در خصوص طرح سیم کارت رایگان دانش آموزی را از مشاوران تحصیلی بپرسند. کارشناسان مجرب این سامانه خدمات غیرحضوری و تلفنی به تمام دانش آموزان سراسر کشور می باشد.

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سیم کارت و بسته اینترنتی رایگان با مشاوران تحصیلی ارتباط برقرار کنید و سوالات خد را به صورت غیرحضوری و تلفنی بپرسید.

 

سیم کارت رایگان دانش آموزی

خرید سیم کارت رایگان دانش آموزی سنین 6 تا 18 که در شهریور سال1399 وعده داده بودند. در سال تحصیلی جدید 1400 – 1401 سیم کارت رایگان به تمام دانش آموزان مقاطع تحصیلی توزیع خواهد شد.  سیم کارت دانش آموزی کاملا رایگان می باشد اما متقاضی باید اعلام درخواست کند و سپس بعد از تایید سیم کارت رایگان به دانش آموز تعلق می گیرد.

سیم کارت دانش آموزی بعد از امضای دو وزیر  توزیع می شود. این طرح در آذرماه سال1399 آغاز شده است.

قابلیت های سیم کارت دانش آموزی

قابلیت ها و امکانات سیم کارت رایگان دانش آموزی : این سیم کارت ها قابلیت ها و امکانات جذابی دارند. طی اطلاعاتی که از وزارت آموزش و پرورش  به دست آوردیم  یک سری قابلیت ها والدین دارند و بدین صورت نظارت کامل بر کودک و نوجوان خود پیدا می کنند. همچنین یک سری قابلیت ها برای کودک و نوجوان فراهم شده است. سیم کارت کاملا رایگان می باشد  اما به صورت عمومی توزیع نمی شود. متقاضی باید درخواست سیم کارت رایگان کند و سپس توزیع سیم کارت صورت می گیرد.

 

اگر تمام  دانش آموزان متقاضی  سیم کارت باشند چه می شود؟  

وزارت ارتباطات طی اطلاعیه گفت:  برای تامین سیم کارت  رایگان دانش آموزی آمادگی  کامل داریم . مدیر ارتباطات اعلام کرد: زمان توزیع سیم کارت دانشجویی سریع بعد از امضای دو وزیر صورت می گیرد.ما برنامه ریزی کردیم در سال تحصیلی 1400 – 1401 سیم کارت جدید دانش آموزی را دریافت کنید.

اگر تمام  دانش آموزان متقاضی  سیم کارت باشند چه می شود؟

 

محیط امن سیم کارت دانش جویی چگونه است؟

 

سال 1399 آموزش و پرورش در مورد سیم کارت رایگان این چنین گفت: ما درصدد هستیم تا مخاطرات در جامعه را به حداقل برسانیم که با توزیع سیم کارت رایگان محیط امنی را برای کودکان و نوجوانان فراهم کنیم. این طرح مشکلاتی را پیش رو داشت حتی خبری رسید که لغو خواهد شد.

اما در سال جاری متقاضیان سیم کارت رایگان دانش آموزی  به دانش آموزان توزیع خواهد شد.

 

چگونه سیم کارت رایگان همراه اول (انارستان) بگیریم؟

 

روش دریافت سیم کارت رایگان دانش آموزی انارستان  این گونه است که والدین با داشتن کپی کارت ملی خود و شناسنامه کودک و نوجوان به دفاتر همراه اول می توانند سیم کارت رایگان همراه اول دریافت کنند. اپراتور همراه اول اینترنت رایگان همراه اول به کابران خود هدیه می دهد.

ارسال عدد220 به شماره 30006860 ، کد فعال سازی برایتان فرستاده خواهد شد.

کارت های فعال سازی توسط مدارس به دانش آموزان توزیع می شود.

زمانی که سیم کارت را دریافت کردید 90 روز فرصت دارید تا بسته اینترنت رایگان 3 گیگ ، 100 دقیقه مکالمه ،100 عددپیامک را فعال کنید و استفاده نمایید.

چگونه سیم کارت دانش آموزی تهیه کنیم؟

سیم کارت دانش آموزی در اختیار دوالدین دانش آموز قرار خواهد گرفت. چگونه می توان سیم کارت دانش آموزی خرید برای خرید سیم کارت باید عدد225 را به شماره30006860 پیامک کنیم و فعال سازی انجام خواهد شد. بعد از ارسال پیامک زمان مراجعه اعلام می شود .

آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده برای دریافت سیم کارت رایگان دانش آموزی کافیه والدین اصل کارت ملی پدر یا مادر و اصل شناسنامه کودک و نوجوان به دفاتر مراجعه کرده و کد فعال سازی را از طریق یکی از این 3 راه تهیه کنید.

1. کد220 زا به شماره 30006860 ارسال کنید.

2. کارت فعال سازی سیم کارت توزیع شده در مراکز علمی

3. مراجعه به دفاتر توزیع سیم کارت رایگان دانش آموزی

4. با نزدیک شدن به سال تحصیلی 1400 – 1401  ممکن است شرایط لازم برای توزیع سیم کارت رایگان  توزیع تغییری در آینده کند. در فاز اول 10 میلیون سیم کارت رایگان توزیع می شود و نخستین استان توزیع شده استان کهگیلویه و بویر احمد می باشد.

چگونه سیم کارت دانش آموزی تهیه کنیم؟

 

تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. عالی***

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست