وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

نحوه دریافت سیم کارت رایگان همراه اول ، ایرانسل ، رایتل

انتشار ۱۳۹۸/۷/۲۴ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۲۳ ۱۱:۳۳ . ۱۲۸۰۶۷ بازدید

اپراتور های بزرگ کشور در طرح های شگفت انگیزی سیم کارت رایگان هدیه می دهد. در این نوشته به بررسی چگونگی دریافت سیم کارت رایگان همراه اول ، ایرانسل ، رایتل می پردازیم، همچنین نحوه دریافت سیم کارت رایگان اپراتور ها را معرفی می کنیم. در صورتی که متقاضی دریافت سیم کارت رایگان همراه اول ، ایرانسل ، رایتل هستید. خواندن این نوشته برای شما مفید می باشد. آیا می دانستید در بازار فروش سیم کارت اقساطی فروشنده با شرایط مشخص اقدام به فروش سیم کارت اقساطی می کند. با خرید سیم کارت اقساطی در زمان تعیین شده اقساط را پرداخت می کنید. 

 

نحوه دریافت سیم کارت رایگان همراه اول ، ایرانسل ، رایتل نحوه دریافت سیم کارت رایگان همراه اول ، ایرانسل ، رایتل

 

دریافت سیم کارت رایگان همراه اول

اپراتور همراه اول به افرادی که سیم کارت به نامشان ندارند ، سیم کارت رایگان هدیه می دهد. برای دریافت سیم کارت رایگان همراه اول جهت احراز هویت سامانه سجام کافیه به صورت اینترنتی با چند اقدام ساده صاحب سیم کارت رایگان شوید. ابتدا وارد فروشگاه اینترنتی همراه اول شوید. سپس بر روی گزینه سیم کارت اعتباری رایگان کلیک کنید و با پرکردن اطلاعات دقیق بعد از تایید صاحب سیم کارت رایگان همراه اول شوید. نکته مهم : می توانید ایمیل یکی از اعضای خانواده را وارد کنید ولی کد ملی دقت کنید کسی که قصد دریافت سیم کارت رایگان دارد را درج کنید.

سیم کارت رایگان همراه اول ویژه دانش آموزان

اپراتور همراه اول سیم کارت رایگان ویژه دانش آموزان کل کشور به صورت کاملا رایگان هدیه می دهد. از روز 23 شهریور ماه 1400 درخواست فعال سازی سیم کارت رایگان دانش آموزی فقط با یک پیامک در این بخش نحوه دریافت سیم کارت رایگان دانش آموزی را مورد بررسی قرار می دهیم. سیم کارت اعتباری دانش آموزی برای کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال برای پاسخ گویی به نیاز هایشان این طرح رایگان همراه اول عرضه می شود. اپراتور همراه اول غیر از سیم کارت رایگان بسته های مکالمه و پیامک و اینترنت سالم و پر سرعت با بسته های جذاب متناسب با سن کودک و نوجوان قابل هدیه می دهد. با دریافت این سیم کارت از برنامه های جذاب و مفید بهرمند شوید. جهت دریافت کد فعال سازی به صورت ارسال پیامک  امکان پذیر است. برای ثبت درخواست سیم کارت رایگان همراه اول دانش آموزی از طریق خط های تمام اپراتورها کد 225 را به 30006860  پیامک کنید. بعد از ارسال کد فعال سازی به دفاتر اپراتور همراه اول ارسال می شود. 

 

دریافت سیم کارت رایگان همراه اول

 

دریافت سیم کارت 4G همراه اول + اینترنت رایگان هدیه

جالب است بدانید نسل جدیدی از اینترنت 4G و  4.5 G همراه اول مدتی است معرفی شده ، برای استفاده از امکانات و قابلیت های این نسل کافیه سیم کارت نسل 4 یا یوسیم خریداری کنید و سیم کارت را در گوشی موبایلتان قرار دهید. توجه کنید برای استفاده از این سیم کارت نیازی نیست یک سیم کارت جدید خریداری کنید شما می توانید با تعویض سیم کارت همراه اول به نسل چهار و یوسیم از امکاناتبهرمند شوید.  تعویض سیم کارت به یوسیم و تنظیمات اینترنت نسل 4G و  4.5G اپراتور همراه اول در گوشی های اندروید هدیه ویژه دریافت کنید.

دریافت سیم کارت رایگان اولی ها ایرانسل 

اپراتور ایرانسل به افرادی که سیم کارت به نام خود در سامانه ثبت ندارند. سیم کارت رایگان ایرانسلی هدیه می دهد. می توانید  وارد وبسایت ایرانسل من شوید و با انتخاب سیم کارت اولی با انتخاب یک شماره در لیست دیده شده به سبد خرید اضافه کنید، و صاحب یک سیم کارت ایرانسلی رایگان شوید.سیم کارت رایگان به مشترکین داده می شود که سیم کارتی به نامشان در هیچ اپراتوری ثبت نشده باشد. در صورتی که شما سیم کارت اولی می باشید. وارد وبسایت ایرانسل من شوید و در قسمت سیم کارت اولی ها کلیک کنید بدون پرداخت هزینه ای صاحب یک سیم کارت رایگان ایرانسل شوید.

 

دریافت سیم کارت رایگان اولی ها ایرانسل

 

ثبت نام اینترنتی سیم کارت رایگان جهت احراز هویت سامانه سجام

با اعلام آزاد سازی سهام عدالت بسیاری از مردم برای آزاد سازی سهام خود اقدام کردند، افراد می بایست در سامانه سجام ثبت نام کنند و احراز هویت صورت پذیرد. برای احراز هویت سامانه سجام حتما باید سیم کارتی که وارد سامانه می کنید به نام شما باشد. در صورتی که سیم کارت شما به نام خودتان نیست . اپراتور ها سیم کارت رایگان برای احراز هویت آزاد سازی سهام عدالت به شما هدیه می دهند. اپراتور ایرانسل با اعلام افراد که سیم کارت ندارند به آن ها سیم کارت رایگان هدیه می دهد. برای خرید سیم کارت رایگان ایرانسل به صورت اینترنتی باید اقدام کنید. ابتدا وارد فروشگاه ایرانسل من شوید بعد در گزینه سیم کارت اعتباری رایگان سیم کارت اولی ها کلیک کنید. با کلیک در این گزینه اطلاعات خود را وارد کنید. اطلاعات خواسته شده عبارت از نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، نام پدر ، تاریخ تولد، شمارع تلفن ثابت ،کد پستی ، پلاک ،آدرس، استان و شهر را کامل پر کنید. و سپس به صفحه دیگری هدایت می شوید با وارد کردن کد ملی و تایید آن صبر می کنید تا کد ملی بررسی شود. تنها با این مراحل آسان صاحب یک سیم کارت رایگان ایرانسل شوید.

نحوه دریافت سیم کارت رایگان از اپراتور ایرانسل

فرایند خرید سیم کارت رایگان ایرانسل شبیه خرید سیم کارت ایرانسل می باشد، باید اطلاعات کامل را پر کنید. در صورتی که اطلاعات شما ناقص باشد سیم کارت به شما داده نمی شود. برای دریافت سیم کارت رایگان یک مرحله بیشتر خواهد بود. یک مرحله برای تایید واجد شرایط بودن وجود دارد. این مرحله زیاد سخت نیست و به صورت غیر حضوری آنلاین انجام می شود. به عنوان مثال سیم کارت رایگان به افرادی که سیم کارت به نامشان وجود ندارد. با ارسال کد ملی در چند ثانیه استعلام سیم کارت می گیرند و در صورت تایید سن بالای 18 سال یک سیم کارت رایگان ایرانسل دریافت می کنید. یک تفاوت مهم وجود دارد در این فرایند از شما هیچ هزینه ای دریافت نمی شود. بعد از ثبت سیم کارت رایگان از طریق پست برای شما ارسال می شود.

شرایط دریافت سیم کارت اولی ها ایرانسل

اپراتور ایرانسل طرح ویژه را معرفی کرد، در این طرح شرایط دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل و نحوه ثبت نام برای دریافت سیم کارت اعلام شد. به عنوان مثال سیم کارت رایگان ایرانسل برای افراد بالای 18 سال داده می شود، که سیم کارتی به نام خود در سامانه ثبت نشده باشد. جالب است بدانید در شرایط کرونایی برای سرپرست های خانوار که سیم کارت به نامشان در سامانه ثبت نشده باشد.. می توانند از این طرح به صورت رایگان استفاده کنند. طرح سیم کارت رایگان ایرانسل بدون هیچ هزیته ای از طریق سایت ایرانسل من ، رسانه های عمومی ، اپلیکیشن ایرانسل من می توانید سیم کارت رایگان دریافت کنند. 

سیم کارت رایگان ایرانسل به رانندگان اسنپ

اپراتور ایرانسل برای رانندگان اسنپ سیم کارت طلایی با قیمت ویژه در نظر گرفت. ایرانسل غیر از سیم کارت رایگان 30 گیگا بایت اینترنت رایگان یک ماهه به رانندگان هدیه می دهد، همچنین 4 گیگا بایت اینترنت رایگان 7 روزه در هر ماه 7 گیگ اینترنت هدیه تا مدت زمان 6 ماه بهرمند شوید، 5 گیگا بایت اینترنت رایگان هر ماه یک گیگا بایت از ماه دوم به بعد دریافت می کنید. اپراتور ایرانسل هدیه ویژه 6 ماه مکالمه نیم بها درون شبکه با تعرفه هر دقیقه 30 تومان برای رانندگان اسنپ در نظر گرفت. فعالیت روزانه رانندگان اسنپ با تماس و اینترنت وجود دارد. اسنپ با همکاری اپراتور ایرانسل طرح ویژه سیم کارت میلیونی  برای شما طراحی کرده است. با دریافت سیم کارت طلایی ایرانسل شماره رند ، مکالمه و اینترنت بهرمند می شود. با قیمت تنها 200 هزار تومان و با تخفیف 60 هزار تومان سیم کارت طلایی را خریداری کنید.

 

نحوه دریافت سیم کارت رایگان از اپراتور ایرانسل

 

راه های دریافت سیم کارت رایگان رایتل

اپراتور رایتل به افرادی که سیم کارت به نامشان نداند سیم کارت رایگان هدیه میدهد. برای دریافت سیم کارت رایگان جهت احراز هویت سامانه سجام کافیه به صورت اینترنتی اقدام کنید. اپراتور رایتل به تمامی افراد بدون سیم کارت سیم کارت رایگان رایتل هدیه می دهد. برای دریافت سیم کارت رایگان ابتدا وارد سایت اینترنتی رایتل من شوید، سپس در قسمت خرید سیم کارت اولی کلیک کنید در صورت پر کردن اطلاعات لازم به طور دقیق بعد از تایید سیم کارت رایگان رایتل دریافت کنید.

طرح سیم کارت هدیه رایتل

آیا می دانستید اپراتور رایتل به تمام مشترکین خرید سیم کارت دائمی و اعتباری طرح هدیه به آن ها تعلق می گیرد، سیم کارت رایگان رایتل هدیه می دهد. رایتی ها با خرید سیم کارت ، یک سیم کارت هدیه به همراه اینترنت رایگان دریافت می کنند همچنین می توانید مکالمه رایتلی رایگان نیز هدیه بگیرید. 

نوع خدمتمیزان بستهمهلت استفاده
اینترنت500 مگا بایت7 روزه
اعتبار45000 ریال7 روزه

 

روش های دریافت سیم کارت رایگان رایتل اعتباری

خرید سیم کارت اعتباری :  مشترکینی که سیم کارت اعتباری رایتل خریداری کرده اند. پیامک کد هدیه سیم کارت رایگان تا 72 ساعت پس از استفاده از سیم کارت اعتباری برای شما ارسال می شود. مشترکین رایتلی در یک ماه (30 روز ) فرصت دارند وارد وبسایت رایتل من شوند و در قسمت ثبت نام و خرید سیم کارت از کد هدیه ارسال شده استفاده کرده و یک سیم کارت اعتباری رایگان به نام خود از اپراتور رایتل هدیه بگیرند، همچنین می توانند سیم کارت هدیه را به نام یکی دیگر کنند. با خرید سیم کارت اعتباری ، سیم کارت هدیه و بسته های آغازین به شما تعلق می گیرد. 

روش های دریافت سیم کارت رایگان رایتل دائمی

خرید سیم کارت دائمی : مشترکینی که سیم کارت دائمی خریداری کرده اند می توانند با روش های زیر یک سیم کارت اعتباری رایگان از اپراتور رایتل هدیه بگیرند. با خرید سیم کارت دائمی ، سیم کارت هدیه و بسته های آغازین به شما تعلق می گیرد. 

  1. افرادی که حضوری به دفاتر رایتل مراجعه و سیم کارت اعتباری خریداری می کنند.

دریافت سیم کارت هدیه به نام خودشان یا درخواست دریافت پیامک هدیه بدهند.

  1. افرادی  که به صورت اینترنتی از طریق اپلیکیشن رایتل من سیم کارت دائمی خریداری می کنند. می توانند درخواست دریافت پیامک کد هدیه بدهند.
  2. افرادی که به نمایندگی های رایتل مراجعه و سیم کارت دائمی خریداری میکنند. درخواست پیامک کد هدیه می دهند.

در 72 ساعت بعد از زمان استفاده از سیم کارت دائمی و اعتباری خریداری شده کد هدیه برای شما پیامک می شود. مشترکین در مدت زمان 30 روز با مراجعه به وبسابت رایتل من و در قسمت ثبت نام و خرید سیم کارت ،  با وارد کردن کد پیامک شده یک سیم کارت اعتباری هدیه و بسته های آغازین بهرمند می شوند. سیم کارت هدیه را می توان به نام خود یا یکی از اعضای خانواده و دوستان خود کنید.

 

راه های دریافت سیم کارت رایگان رایتل

 

دریافت سیم کارت رایگان اولی ها رایتل

اپراتور رایتل به افرادی که سیم کارت به نام خود در سامانه ثبت ندارند. سیم کارت رایگان رایتل هدیه می دهد. می توانید وارد وبسایت رایتل من شوید و با انتخاب سیم کارت اولی با وارد کردن کد ملی و کد ملی پشتیبان و شماره پشتیبان به مرحله بعدی هدایت می شوید ، با وارد کردن اطلاعات لازم صاحب یک سیم کارت رایگان رایتل شوید.سیم کارت رایگان به مشترکین داده می شود که سیم کارتی به نامشان در هیچ اپراتوری ثبت نشده باشد. در صورتی که شما سیم کارت اولی می باشید. وارد وبسایت رایتل من شوید و در قسمت سیم کارت اولی ها کلیک کنید بدون پرداخت هزینه ای صاحب یک سیم کارت رایگان رایتل شوید. مشترکینی که صاحب سیم کارت رایگان رایتل هستند جالب است بدانند،  اینترنت یک گیگا بایت مدت استفاده 180 روز مخصوص استفاده از اپلیکیشن رایتل من همچنین 6 گیگا بایت اینترنت رایگان مدت زمان استفاده 30 روز در 6 دوره هر ماه یک گیگا بایت در 6 ماه بهرمند می شوید. 

 

تعداد 14 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4
8
0
5
0
1
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. syd***@gmail.com

    سلام برای رهنمایی دریافت سیمکارت به این شماره زنگ بزنید

  2. moh***@gmail.com

    سلام بخشید بنام سیمکارت نگرفتم هرجای می‌رویم برکه سرشماری من به مخابرات ثبت نشده برایم سیمکارت نمدهد نمی‌دانم درکجا بیرویم میشه رهنمای کنی برایی مدرسه بچه هایم میگرم

  3. far***@gmail.com

    سلام خسته نباشید یه سیم‌کارت اینترنتی خریدم چندروزه هنوز خبری نشده کدپیگیری کدفعالسازی برام آمده نمی دانم بایدچکارکرد

  4. mah***@gmail.com

    سلام وقت بخیر من ی خط دائمی ۰۹۲۰ خریداری کردم و گفتن که خریداری کنید ی خط رایگان هم میدن چطور باید خط رایگان رو دریافت کنم؟؟؟؟؟

  5. fa4***@chmail.ir

    عالی و مفید بود

  6. Rez***@gmail.com

    همه تعریف میکنن از خدمات رایتل میگن فوق العاده است منم خیلی از رایتل خوشم میاد ولی حیف رایگان نیست موفق باشید۰۹۳۵۳۱۶۰۲۸۸❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    پاسخ :

    سلام در صورت سفارش سیم کارت دائمی رایتل که با پیش شماره ۰۹۲۰ شروع می شود ، علاوه بر دریافت ۵۰ گیگ اینترنت رایگان ، ۱ عدد سیم کارت رایگان اعتباری رایتل دریافت خواهید کرد .

  7. rsw***@gmail.com

    من میخوام سیمکارت رایتل رایگان به نام خودم بگیرم چطور میشه نمیخوام هیچ پولی بپردازم

  8. عالی هتمن برام بفرست

  9. من سیم‌کارت رایگان همراه اول گرفتم ولی آنتن نداره اصلا :/

  10. چطور باید سیمکارت رایگان و اولی بگیزم بدون اینکه قبلش یکی خریده باشم

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست