وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

خرید سیم کارت سازمانی همراه اول، ایرانسل و رایتل برای شرکت ها

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۱۷ ۱۵:۲۲ . ۱۴۹۶۱ بازدید

یکی از مشکلات همیشگی سازمان ها و شرکت ها، ارتباط است. ارتباط بین پرسنل به سادگی برقرار نمی‌شود و در برخی موارد نیازمند به هزینه های زیادی است. ارتباط نیاز اساسی هر واحد به شمار می‌رود که می‌تواند تاثیر کاملا مستقیم و موثری بر عملکرد آن داشته باشد و حتی نبود آن موجب توقف و شکست پروژه های مختلف شود. 

ارتباط یک بحث و کیفیت آن بحث دیگری است. گاه در شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک از جهت التزام ارتباط و نبود آن، کارمندان مجبور به صرف هزینه های شخصی در کار می‌شوند و در برخی موارد با قبوض تلفن سنگین روبرو هستند که موجب شکایت و نارضایتی آنان می‌گردد. اپراتور ها برای رفع این مشکل مهم و رفع نیاز های ارتباطی سازمان ها، سیم کارت های سازمانی را عرضه می‌کنند که می‌تواند تا حد زیادی معضلات را برطرف سازد. 

 

سیم کارت سازمانی

 

​مزیت خرید سیم کارت سازمانی برای اشخاص حقوقی و شرکت ها

سیم کارت های سازمانی نسبت به سایر سیم کارت های موجود مزایای بسیاری دارد که می‌تواند نیاز یک واحد کوچک یا بسیار بزرگ را نیز مرتفع ساخته و مشکلات آنان را حل کند.مزیت اول این سیم کارت ها قیمت تمام شده آن است؛ به این صورت که مثلا شما اگر بخواهید ۱۰۰ سیم کارت معمولی خریداری کنید می‌بایست به میزان تک تک سیم کارت ها هزینه پرداخت کنید که از نظر قیمتی می‌تواند هزینه زیادی در پی داشته باشد. اما اگر مثلا همان ۱۰۰ سیم کارت را در قالب سیم کارت های سازمانی خریداری کنید تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی می‌کنید. در واقع اپراتور ها این سیم کارت ها را با قیمتی بسیار متفاوت نسبت به سایر سیم کارت ها به مشتریان عرضه می‌کنند. 

 

سیم کارت سازمانی ایرانسل

 

​مقایسه قیمت سیم کارت سازمانی همراه اول با ایرانسل و رایتل

قیمت تنها مزیت سیم کارت های سازمانی نیست. این سیم کارت ها بنا به خواست سازمان قابلیت پشت سر هم بودن را نیز دارند. مثلا چندین سیم کارت که فقط ۳ رقم انتهایی آنان متفاوت است را می‌توانید از اپراتور‌ها به عنوان سیم کارت سازمانی تهیه کنید.

از طرفی این سیم کارت ها قابلیت سطح دسترسی نیز دارند. مثلا می‌توانید سیم کارت شماره الف را برای مدیر شرکت در نظر بگیرید که سطح دسترسی کاملی دارد و می‌تواند از بسته اینترنتی، پیامک و مکالمه بصورت کامل بهره ببرد و مثلا سیم کارت ب فقط امکان مکالمه داشته باشد. مزیت مهم بعدی در مورد این سیم کارت ها این است که مشترک می‌تواند بر اساس شماره های ۳ یا ۴ رقمی با سیم کارت های دیگر سازمان ارتباط برقرار کرده و به مکالمه یا ارسال پیام کوتاه بپردازد. 

در مورد مالکیت این سیم کارت ها نیز باید به این مهم اشاره کرد که مالکیت تمام سیم کارت ها متعلق به سازمان سفارش دهنده است. 

همچنین در مورد هزینه مکالمات سیم کارت های سازمانی نیز باید گفت که ارتباط میان سیم کارت های سازمان رایگان محاسبه می‌گردد! البته این نکته را نباید از یاد برد که لازمه این موضوع پرداخت آبونمان توسط شرکت یا سازمان مورد نظر است. 

شاید جالب ترین امکان سیم کارت های سازمانی، قابلیت مکالمه گروهی آن باشد به طوری که بصورت همزمان چندین نفر به گفت وگو با هم بنشینند بدون این که شاهد افت کیفیت تماس باشند. این سیم کارت ها هم بصورت اعتباری و هم دائمی در اختیار سازمان های متقاضی قرار می‌گیرد و می‌توانند با استفاده از آن مشکلات ارتباطی خود را به فراموشی بسپارند.

 

سیم کارت سازمانی همراه اول

 

سیم کارت سازمانی همراه اول:

اولین اپراتور موبایل، با شبکه‌ی گسترده پوشش دهی در ایران، این امکان را به سازمان‌ها و شرکت‌ها داده است که سیم کارت‌های دائمی و اعتباری به صورت متمرکز در کنار تمامی خدماتی که تاکنون به مشترکین خود ارائه می‌داده تامین کند. اساسا اگر بخواهیم نقش کارکنان را در ایجاد روابط سازمان‌ها با مشتریان خود و یا شرکای تجاریشان در نظر بگیریم، باید این مسئله مهم را با ارائه سیم کارت‌ هایی با مالکیت سازمانی تکمیل کرده که یکی از راه حل‌های موثر در راستای عملکرد مدیریتی و استمرار این ارتباطات است. این ارتباط می‌تواند در صورت بروز هرگونه اتفاقی اعم از تغییر سمت پرسنل یا جابجایی به بخش دیگر از بوجود آمدن مشکلات برای ارتباط سازمان جلوگیری نمود. در این طرح کارمندان به راحتی می‌توانند با حفظ کردن حریم خصوصیشان این شماره ها را در اختیار مشتریان و کاربران خود قرار دهند.

اما هدف از ارائه سیم کارت‌ها‌ی سازمانی چیست؟!

  1. سازمانها می‌توانند در مواقعی که هدفشان فقط ارسال و دریافت پیامک باشد از این سیم کارت‌ها استفاده کنند. که علاوه بر آن، بسته های سازمانی دیتا و بقیه سرویس های مبتنی بر دیتای همراه اول بر روی این سیم کارت ها وجود دارند.
  2. سیم کارت‌های سازمانی که سرویس های مبتنی بر دیتا دارند، در تسهیل ارتباط با مودمها و انواع سیستم های کنترلی و به کارگیری برنامه های مختلف و متفاوت کاربردی سازمان است که نیاز دارد بسترهای انتقال دیتا فراهم باشد.
  3. اگر بخواهیم از دیگر کاربرد و مزایای آن را بگوییم باید به فعالسازی و عرضه سیم کارت‌ها بطور یکجا، امکان ارائه قیمت های ترجیحی در خرید سیم کارت‌های سازمانی، امکان اختصاص شماره‌های متوالی و همانطور که قبلا توضیح دادیم امکان تعریف و راه اندازی بسته های سازمانی در مکالمه و پیامک، دیتا و… اشاره کنیم.
  4. سازمان‌ها می‌توانند از خدمات صورتحساب سازمانی، افزایش ودیعه، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی سازمانی بهره مند شوند.

 

خرید سیم کارت سازمانی

 

سیم کارت سازمانی ایرانسل

از دغدغه اصلی مدیران شرکت‌ها برقراری ارتباط تجاری با سایر شرکت های تجاری دیگر و یا کاربران است که این ارتباط در یک نهاد و شرکت یک موضوع مهم محسوب می‌شود. به همین منظور ایرانسل برای تامین نیاز نهادها به این سیم کارت‌ ها، برای آنها اماکنی را به عنوان سیم کارت‌های سازمانی قرار داده است. این سیم کارت ها در سه تنوع؛ اعتباری، دائمی و پیام رسان در دسترس شرکت ها است. و مدیران شرکت ها نیز می‌توانند به طور دائمی و کامل بر ارتباطات شرکت خود نظارت کافی داشته باشند. 

از مزایای سیم کارتهای سازمانی ایرانسل:

  1. در ادامه امکانات دیگری که اپراتور دوم برای مشتریانش فراهم نموده است، پرداخت پیشرفته و موبایل های سازمانی،کنفرانس تلفنی و در نهایت مکالمه چند نفره است.
  2. سیم کارت های سازمانی ایرانسل مانند همراه اول با قیمت ترجیحی عرضه می‌شوند و مالکیت سیم کارت نیز با شرکت است که می‌تواند در هنگام تماس هزینه‌های شما را تا نهایت ممکن به حداقل ترین حالت ممکن برساند. یعنی پرسنلی که سیم کارت را بطور امانت در اختیار دارد اساسا مالک سیم کارت نخواهد بود. که این یک مسئله بسیار امنیتی است که مسائل حاشیه ای و سوء استفاده را در پی نخواهد داشت.
  3. سوالی که شاید برای خیلی از مدیران شرکت ها پیش می‌آید مربوط به تاریخ انقضای این سیم کارت هاست که باید بگوییم تا انقضایی برایشان در نظر گرفته نشده و تا وقتی این اپراتور مشغول به فعالیت است سیم کارت‌های سازمانی نیز قابل استفاده هستند
  4. اگر از لحاظ صرفه اقتصادی موضوع را بررس کنیم باید به این توجه کنید عرضه سیم کارتهای سازمانی از سایر سیم کارتهای ایرانسل پایین تر هستند.
  5. این سیم کارت ها قابلیت تهیه بسته های متفاوت در قالب پیامک، دیتا و مکالمه را دارند که شرکت با توجه به نیازی که کاربر سیم کارت دارد می‌تواند از امکانات این سیم کارت‌ها بهره برد و خدمات آن را برای کارمند خود فعال نمایید.
  6. خوب است بدانید مدیران می‌توانند با مدیریت حساب خود در فضای وب، تمامی امکانات و قابلیت های این سیم کارت‌ها را زیر نظر خود داشته و تشخیص دهند می‌خواهند آن را فعال نمایند یا خیر.
  7. از دیگر مزایای سیم کارت های شرکتی ایرانسل این است که هم می‌توانید شماره های پشت سرهم را تقاضا کنید و هم شماره های متمایز.
  8. اگر در این خصوص برای شما سوالی پیش آمد یا دچار مشکل شدید می‌توانید با شماره گیری 714 (شماره اختصاصی مشترکین سازمانی) تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کرده و مسئله را برطرف نمایند، این پشتیبانی 24 ساعته در اختیار شما خواهد بود.

 

سیم کارت های سازمانی

 

نحوه خرید و مدارک لازم برای سیم کارت های سازمانی ایرانسل

برای دریافت این سیم کارت ها باید درخواست رسمی خود را در سربرگ مرتبط با شرکت نوشته و به آدرس EB@mtnirancell.ir ایمیل نمایید. یا با مراجعه به سایت سیم کارت سازمانی ایرانسل فرم مربوط به درخواست را پر کرده و در انتظار تماس کارشناسان فروش ایرانسل باشید. این نکته را هم بدانید که در حال حاضر نمی‌توان برای اقدام به خرید به نمایندگی ها و دفاتر ایرانسل مراجعه کرد.

مدارک مورد نیاز و الزامی برای خرید سیم کارت سازمانی نیز عبارت است از: کد اقتصادی و شناسه ملی، نامه رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت،تصویر کارت ملی نماینده شرکت، تصویر آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت، آدرس و کد پستی سازمان و اصل معرفی‌نامه فرد مراجعه‌کننده به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز.

سیم کارت سازمانی رایتل

اپراتور سوم نیز با ارائه انواعی از سیم کارت های دائمی، اعتباری و دیتا این امکان را برای شرکت ها و مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند به خدمات سازمانی و منابع داخلی ،ارتباطی با سایر شرکت های تجاری بپردازند.

 

سیم کارت های سازمانی رایتل

 

با خرید این سیم کارت ها توسط رایتل امکان ارائه شماره به سازمان در محدوده درخواستی، استفاده از طرح‌های جذاب ویژه مشاغل خاص و استفاده از خدمات سازمانی ارائه شده بر بستر شبکه رایتل برای مشترکین سازمانی فراهم می‌شود. همچنین امکان مدیریت حساب سازمان از طریق سامانه کسب و کار من، انجام شارژ گروهی و پرداخت صورت‌حساب به صورت تجمیعی وجود خواهد داشت. جهت اشتراک سرویس با بخش فروش تجاری از طریق ایمیل B2B sales@rightel.ir تماس حاصل نمایید.

در صورت داشتن هرگونه سوالی در مورد سیم کارت های سازمانی کامنت بگذارید، مای رند پاسخگوی شماست.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست