وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی M21

انتشار ۱۴۰۰/۱/۵ . ۲۴۸۵۹ بازدید

گلکسی M21 یکی دیگر از تلفن های هوشمند میان رده سامسونگ است. Galaxy M21 در اصل نمونه ای مشابه گلکسی M31 است، که خود نوعی از Galaxy M30s بود.  اختلاف دو مدل مذکور با گلکسی M21 بسیار کم است و سه گوشی امکانات و ویژگی های یکسانی دارند. عملا M21 با همان بدنه، نمایشگر، چیپست و باتری گلکسی M31 از کارخانه بیرون آمده است. بماند که از نظر رم، حافظه ذخیره سازی و دوربین های عقب نیزا با گلکسی M30 اشتراکاتی دارد. در ادامه قصد داریم این گوشی را نقد و بررسی کنیم، با ما همراه باشید.

آیا بین گلکسی M21 و M31 تفاوتی هم وجود دارد؟

گوشی سامسونگ گلکسی M31 که گرانترین گوشی بین این سه مورد است، دارای یک دوربین اصلی قوی تر با لنز ماکرو است. هر سه گوشی، دوربین سلفی مختلفی دارند. اما در اصل باید گفت که این سه مدل گوشی سامسونگ اختلافات چندانی با هم ندارد. پس بیایید در ادامه به بررسی گوشی Galaxy M21 بپردازیم تا ببینیم آیا ویژگی خاصی وجود دارد که بین سامسونگ M21  و گوشی های هم نوع خود تمایز ایجاد کند؟ 

همانطور که گفتم M21 و M31 شاید تفاوت چندانی نداشته باشند. سامسونگ گلکسی M31 دقیقا همان M30s است که فقط برخی جزئیاتش تغییر کرده. برای مثال در M31 دوربین ها بهتر شده اند. مهم ترین تفاوت بین سامسونگ گلکسی M21 و M31 نیز در دوربین های آنهاست. دوربین اصلی و حتی دوربین سلفی M31 بهتر از M21 است. 

از طرفی M21 دارای دو نوع متفاوت از نظر رم است، یکی 4 گیگابایتی و دیگری 6 گیگابایتی. اما گلکسی M31 دارای رم 6 گیگابایتی است. پس در این مورد اگر نسخه رم 6 گیگابایتی M21 را تهیه کنید، دیگر تفاوتی با M31 نخواهد داشت.

 

سامسونگ گلکسی M21

 

دیزاین سامسونگ گلکسی M21

گلکسی M21 یک مدل نسبتاً استاندارد به نظر می رسد و از مارک کره جنوبی است. طراحی آن بسیار ساده است و از برخی ویژگی ها و جلوه های بصری طراحی که برند های رقیب در این روزها انجام می دهند ، صرف نظر کرده است.

طراحی ظاهری سامسونگ گلکسی M21

گوشی سامسونگ گلکسی M21 واقعا استاندارد طراحی شده است. M21 علاوه بر طراحی ساده ای که دارد زیبا نیز هست، همین موضوع باعث می‌شود تا از داشتن این گوشی لذت ببرید.گلس شیشه ای گوشی M21 به صورت یکپارچه بر روی صفحه نمایش گسترده شده و فقط یک شکاف خطی باریک در بالای خود دارد . می توان گفت این طراحی در گوشی های سامسونگ مرسوم نیست و جزو طراحی های برتر سامسونگ که حاشیه های بسیار نازک دارند قرار نمی گیرد.  اما به نسبت قیمت ، طراحی گلکسی M21  کاملاً مدرن و حرفه ای محسوب می شود.

دو طرف گوشی M21 دارای انحنا است و رنگی متالیک دارد. مانند M31 و M30 ، در ابتدا پلاستیک پشت M21 دارای یک حالت چسبانی است که تمیز کردن آن دشوار است. اما به مرور زمان آسان می شود و پس از استفاده طی چند روز، حالت عادی به خود می گیرد. مسئله مهم این است که هیچ گاردی در جعبه وجود ندارد بنابراین مجبور خواهید بود که خودتان یک گارد مناسب خریداری کنید.

پهلوها و قسمت پشتی همه از یک تکه پلاستیک ساخته شده اند. دورتادور گوشی M21 حالت دو رنگ دارد. یعنی سایه ای روشن و لایت در قسمت بالا و پایین و سایه ای تیره و تقریباً سیاه در پهلوها نقش گرفته است. دکمه های قفل و صدا در لبه سمت راست سامسونگ M21 قرار گرفته. در قسمت پایین نیز یک جک هدفون ، پورت USB-C و بلندگو منفرد جای گرفته است.

بهترین گوشی های سال 2020

چه برند هایی بهترین گوشی های سال 2020 را عرضه کرده اند؟

 

بررسی گوشی M21

 

سنسور اثر انگشت سامسونگ گلکسی M21

در پشت گوشی سامسونگ گلکسی M21 از سنسور اثر انگشتی استفاده شده است که شبیه به مدل M30 است و متاسفانه از سنسور تشخیص اثر انگشت M31 استفاده نشده است. سنسور M31 دارای قدرت تشخیص بسیار بالایی است که هنگام تشخیص، حتی می توانید انگشت خود را بکشید، که روند بازگشایی قفل را به میزان قابل توجهی سرعت می بخشد.

با این حال ، عملکرد حسگر اثر انگشت به اندازه عملکرد M31 خوب نیست و تا زمانی که انگشتتان را کامل روی سنسور قرار ندهید، صفحه را باز نمی کند. البته خود سنسور واقعا کند نیست، زیرا وقتی در حال کار با گوشی هستید با لمس سنسور، صفحه نمایش بلافاصله قفل می شود ، اما به دلایلی، اگر اسکرین خاموش باشد صفحه نمایش با تاخیر خیلی طولانی باز می شود. خوب است بدانید که بر اساس تجربه کاربران پیدا کردن سنسور با لمس آن نیز کمی سخت است و گاهی مجبورید به پشت گوشی نگاه کنید تا جای سنسور را بیابید.

در کل ، ما طرفدار این سنسور اثر انگشت نیستیم و دوست داشتیم سامسونگ از سنسور مشابه M31 در گوشی گلکسی M21 استفاده می کرد.

 

بررسی گلکسی M21

 

نکات مهم در طراحی گلکسی M21

در پشت گوشی ، گوشه بالا سمت چپ ماژول دوربین ها با سیستم دوربین سه گانه و فلاش LED قرار دارد. هر سه دوربین در گوشی با دوربین های گلکسی M30 یکسان هستند.

کیفیت کلی بدنه گوشی در حد متوسط رو بالاست. بدنه نسبتاً محکم به نظر می رسد اما احساس در دست گرفتن پلاستیک در دست ناخوشایند است. امیدواریم سامسونگ در اصلاحات بعدی به جای اینکه سعی کند آن را مانند شیشه، براق جلوه دهد ، به دنبال مات کردن یا بافت دار کردن پوشش پشت گوشی گلکسی M21 باشد. این گوشی همچنین کمی ضخیم و البته سنگین است که شاید برخی این مورد را دوست نداشته باشند.

صفحه نمایشگر گلکسی M21

اسکرین سامسونگ M21 دارای ابعاد 6.4 اینچی است که از تکنولوژی سوپر امولد (Super AMOLED) بهره می برد.  این نمایشگر با نمایشگرهای M31 ، M30 و سایر تلفنهای میان رده سامسونگ یکسان است. به نوعی محبوب ترین صفحه نمایش در کمپانی سامسونگ محسوب می شود.

نمایشگر 6.4 اینچی این گوشی به نسبت از خیلی از گوشی های دیگر بزرگتر است. به نوعی گلکسی M21 مخصوص افرادی است که گوشی های بزرگ دوست دارند. نسبت صفحه نمایشگر به بدنه حدود 84 درصد است. این یعنی اینکه حاشیه صفحه بسیار نازک است اما اگر به تصاویر این گوشی دقت کنید، در می‌یابید که در قسمت پایین گوشی حاشیه بیشتری می‌بینم. پس سامسونگ همچنان می‌تواند نسبت صفحه نمایش به بدنه را بیشتر و حاشیه های گوشی را کمتر کند!

سامسونگ گلکسی M21 دارای رزولوشن صفحه 1080 در 2340 پیکسلی است و تراکم پیکسلی آن حدود 403 پیکسل در اینچ می‌باشد. نکته دیگر درباره صفحه نمایش، محافظ آن است. گلکسی M21 از محافظ صفحه گوریلا گلس 3 استفاده می‌کند.

همانطور که از کمپانی سامسونگ انتظار می رود ، کیفیت رنگی صفحه نمایش این گوشی بسیار خوب است. این صفحه نمایش برای اولین بار با حالت رنگی از پیش تنظیم شده "Vivid" روشن می شود ، که دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. اما می توانید به راحتی از تنظیمات صفحه نمایش به حالت "طبیعی" (رنگ های واقعی) تغییر حالت دهید.

 

بررسی سامسونگ گلکسی M21

 

حتی در حالت طبیعی ، صفحه نمایش گوشی گلکسی M21  اشباع رنگی عالی و رنگ دقیق پوست را ارائه می دهد. در کنار این باید به روشنایی خوب ، زاویه دید گسترده و عدم وجود یکنواختی رنگ اشاره کرد.. البته ممکن است از نظر کیفیت این صفحه نمایش، بهترین پنل OLED سامسونگ نباشد اما هنوز هم بسیار خوب است و می توان فهمید که چرا سامسونگ در بسیاری از تلفن های خود از آن استفاده کرده است. تنها نکته منفی که می توانیم به آن اشاره کنیم، نرخ تجدید 60Hz است که در روی کاغذ پایین به شمار می آید اما در این گوشی و با در نظر گرفتن قیمت قابل قبول است.

نرم افزار و رابط کاربری گلکسی M21

گوشی سامسونگ گلکسی M21 با اندروید 10 و رابط کاربری  One UI 2.0 اجرا می شود. تجربه کاربری در زمینه نرم افزار سامسونگ M21 تا حد زیادی با آنچه در چند ماه گذشته در دیگر اسمارت فون های سامسونگ دیده ایم ، یکسان است. رابط کاربری UI 2.0 برخی از طراحی ها و چینش ها را تغییر داده است. مثلا ظاهر نوتیفیکیشن ها باز طراحی شده، اپلیکیشن دوربین به روز گشته و طراحی چینش اپلیکیشن ها نیز دچار تغییرات عمده ای شده است. 

رابط کاربر جدید کاملاً کاربرپسند است و همچنین با ویژگیهای داخلی نسبتاً خوبی در گلکسی M21 ارائه شده است. کاربران گله زیادی از طراحی این رابط کاربری ندارند. اگرچه لانچر اندروید 10 با رابط کاربری One UI 2.0 مقدار زیادی از رم و حافظه را درگیر می کند و می توان گفت تنها جنبه منفی نرم افزار گلکسی M21 نیز همین است.

رابط کاربری One UI 2.0 دارای نقاط ضعفی نیز هست. برای مثال وقتی که همزمان چندین برنامه را در گوشی خود اجرا کنید، گوشی شما کند تر عمل خواهد کرد. این تاخیر به ویژه وقتی که می‌خواهید برنامه دوربین را باز کنید مشهود تر خواهد بود و باز شدن دوربین با مکث چند ثانیه ای همراه می شود که می‌تواند برای خیلی از کاربران آزار دهنده باشد. 

البته این مشکل را نمی‌توان صرفا بر گردن رابط کاربری One UI 2.0 انداخت و احتمالا در این قضیه تراشه Exynos 9611 که در این گوشی به کار رفته نیز مقصر باشد. تراشه Exynos 9611 در دیگر گوشی های سامسونگ عملکرد بهتری دارد ولی در M21 همانطور که گفتیم، زمانی که چندین برنامه را به طور همزمان اجرا می‌کنید، گوشی دچار کندی می‌شود.

به همین دلیل توصیه اکید ما این است که نسخه ای از سامسونگ گلکسی M21 را بخرید که دارای رم 6 گیگابایتی است. البته قیمت نسخه 6 گیگابایتی قطعا بیشتر از نسخه 4 گیگابایتی خواهد بود و همین موضوع می‌تواند شما را در خریدن این گوشی مردد کند.

 

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی M21

 

دوربین سامسونگ گلکسی M21

گلکسی M21 دارای سه دوربین 48، 8 و 5 مگاپیکسلی است و یک دوربین 20 مگاپیکسلی در گوشی قرار داده شده است. حداقل از نظر عددی می‌توان گفت دوربین های این گوشی کیفیت خوبی دارند. اما باید سراغ عملکرد واقعی دوربین های این گوشی برویم. دوربین های گلکسی M21 دارای فوکوس خودکار هستند و همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی آن دارای سنسور عمق سنجی است. طبیعتا این قابلیت ها می‌توانند به کاربران کمک کنند تا عکس و فیلم بهتری بگیرند. 

برای فیلمبرداری با دوربین گلکسی M21، می‌توانید به دلخواه از کیفیت 1080 یا 4K استفاده کنید. البته فیلم های 4k دارای لرزشگیر نیستند، برای همین اگر به صورت دستی فیلمبرداری می‌کنید بهتر است از کیفیت 1080 استفاده نمایید. گلکسی M21 قابلیت فیلمبرداری به صورت Slow motion یا همان حرکت آهسته را نیز دارد.

دوربین 48 مگاپیکسلی گلکسی M21 دقیقا در گلکسی M30  نیز به کار رفته و این دوربین در هر دو گوشی سامسونگ دارای کیفیت مشابهی هستند. در کل می‌توان گفت کیفیت دوربین M21 خوب است و در روز و شب می‌تواند عکس ها و فیلم های خوبی را برای شما ثبت کند. تصاویر ثبت شده توسط این گوشی می‌تواند جزئیات را به خوبی نشان دهد. فوکوس خودکار دوربین این گوشی کمی کند است که ممکن است گاها برای شما مشکلاتی ایجاد کند.

اما به سراغ دوربین سلفی گلکسی M21 برویم. دوربین سلفی این گوشی نیز می‌تواند شما را راضی نگه دارد. دوربین 20 مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی M21 می‌تواند تصاویر با کیفیت برای شما ثبت کند. باید توجه داشته باشیم که M21 به عنوان یک گوشی میان رده دارای کیفیت دوربین خوبی است.

 

گوشی سامسونگ گلکسی M21

 

باتری سامسونگ گلکسی M21 

سامسونگ گلکسی M21 دارای یک باتری 6000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری است که غیر قابل تعویض است. بسیاری از گوشی های دیگر از باتری های لیتیوم یونی استفاده می‌کنند اما این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد. این باتری به اندازه کافی شما را راضی نگه خواهد داشت. نکته دیگر این است که این گوشی از فناوری فست شارژ یا همان شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. متخصصان به باتری سامسونگ گلکسی M21  نمره 9 از 10 داده اند که این نشانه خوبی است!

باتری های لیتیوم پلیمری، باتری های خوب و با کیفیتی هستند اما مهم ترین رقیب آنها، باتری های لیتیوم یونی هستند. اگر تمایل دارید انواع باتری موبایل ها را بشناسید و هر کدام را مقایسه نمایید، به شما خواندن مقاله مای رند را پیشنهاد می‌کنیم.

انواع باتری گوشی 

باتری های گوشی چند نوع اند و هر کدام چه ویژگی هایی دارند؟

 

بررسی دوربین سامسونگ گلکسی M21

 

عملکرد گلکسی M21

متاسفانه عملکرد M21 چندان مناسب نیست. گوشی که ما مورد بررسی قرار دادیم سامسونگ گلکسی M21 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و رم 4 گیگابایتی بود و به نظر می رسد در مقایسه با مدل 6/128 گیگابایتی M31 که در اوایل سال جاری میلادی به بازار عرضه شد، تفاوت های فاحشی دارد. گوشی M21 به خصوص در هنگام اجرای چند اپلیکیشن ، بطور قابل توجهی کندتر می شود. همه چیز با یک مکث کوتاه اتفاق می افتد و به خصوص در برنامه دوربین، این کند بودن و مکث های اولیه به خوبی احساس می شود. از جمله این که وقتی برای عکاسی کلیک می کنید شاتر با تاخیر عمل می کند و سپس با تاخیر بیشتری در ذخیره و پردازش تصویر روبرو خواهیم شد.

 

عملکرد سامسونگ گلکسی M21

 

پردازنده و حافظه داخلی سامسونگ Galaxy M21

مسئله مهم دیگری که با گوشی M21 سامسونگ داریم این است که در این گوشی از تراشه اگزینوس Exynos) 9611) استفاده شده و ما این تراشه را در سایر مدل های سامسونگ دیده ایم و عملکرد بهتر آن را شاهد بوده ایم، اما در این اسمارت فون این تراشه تا حد زیادی به پیکربندی حافظه وابسته است و باعث کاهش عملکرد رم می شود. لذا اکیداً توصیه می کنیم از خرید نسخه 4 گیگابایتی سامسونگ گلکسی M21 خودداری کنید و به جای آن به دنبال نسخه 6 گیگابایتی باشید.

 اما از سوی دیگر ، گوشی M21 با رم 6 گیگ در بحث قیمت گذاری بسیار نزدیک به M31 است، بنابراین در این حالت هم برای خرید سامسونگ M21 شک و تردید به وجود می آید.عملکرد بازی در گلکسی ام 21  به اندازه برنامه های دیگر بر روی حافظه تاثیر نمی گذارد و به همان اندازه که در گوشی M31 عملکرد رم در اجرای بازی  مناسب بود، در این گوشی نیز از کیفیت مطلوبی برخورداریم. 

حالا به سراغ بررسی حافظه داخلی گلکسی M21 برویم. نسخه ای از M21 که دارای رم 4 گیگابایتی است، حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد و نسخه 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد. اما در کنار حافظه داخلی می‌توانید از درگاه حافظه هم استفاده نمایید و حافظه جانبی داشته باشید. فارغ از حافظه داخلی، اگر قصد خرید این گوشی را دارید توصیه می‌کنیم حتما نسخه با رم 6 گیگابایتی را بخرید.

 

بررسی گوشی M21

 

آیا گوشی سامسونگ گلکسی M21 برای خرید مناسب است؟

جواب این سوال هم بله و هم خیر است. طبیعتا شما باید با توجه به نیاز و مقدار بودجه تان به دنبال گوشی مناسبی برای خودتان بگردید. سامسونگ گلکسی M21 در کل به عنوان یک میان رده خوب عمل می‌کند. این گوشی دارای باتری فوق العاده ای است. باتری 6000 میلی آمپری این گوشی می‌تواند مصرف تمام روز شما را تضمین نماید.

از طرفی این گوشی معایبی نیز دارد. گاها مشاهده می‌شود که گوشی کند عمل می کند. اگر دنبال دوربین های عالی ای هستید، قطعا M21 برای شما مناسب نخواهد بود. دوربین M21 در حد معمولی کار می‌کند و نمی‌توان آنرا عالی دانست. در این محدوده قیمتی M21 رقبای خوبی دارد. 

گوشی های شرکت شیائومی می‌توانند رقبای اصلی گوشی های میان رده سامسونگ محسوب شوند. مخصوصا اینکه گوشی های میان رده شیائومی علاوه بر قیمت مناسب، عملکرد عالی ای نیز دارند. پس حتما سری به گوشی های شیائومی نیز بزنید. 

حتی در محصولات خود شرکت سامسونگ نیز، محصولاتی هستند که به عنوان رقیب M21 محسوب می‌شوند. برای مثال گوشی های سری A مهم ترین رقبای سری M سامسونگ هستند. حتی در خود سری M نیز  گوشی سامسونگ گلکسی M31 عملکرد بهتری نسبت به M21 دارد. البته باید بدانید که بین این دو گوشی تفاوت قیمتی تقریبا زیادی است. 

در بین رقبای دیگر نیز می‌توان به شیائومی ردمی نوت 9 اشاره کرد. عملکرد گوشی ردمی نوت 9 بهتر از سامسونگ گلکسی M21 است. ردمی نوت 9 در اجرای بازی هم عملکرد بهتری نسبت به M21 دارد. 

 اما ممکن است از طرفداران سامسونگ باشید؛ در این صورت به شما پیشنهاد می‌کنم که نگاهی به گوشی های سری A و حتی گوشی M31 بیندازید.

در کل اگر دنبال یک گوشی میان رده در این محدود قیمتی هستید، سامسونگ گلکسی M21 می‌تواند در لیست شما قرار گیرد. 

 

بررسی گلکسی M21

 

نقاط قوت و ضعف سامسونگ گلکسی M21 

سامسونگ گلکسی M21 یک گوشی میان رده سامسونگ است که طبیعتا نقاط ضعفی نسبت به بقیه گوشی های سامسونگ دارد. با توجه به قیمت و شباهت های این گوشی به گلکسی M31 به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از خرید این دو گوشی را به خوبی مقایسه نمایید. در برخی موارد عملکرد گلکسی M31 بهتر است که می‌توان M31 را به گزینه بهتری برای خرید تبدیل کند. ضمنا توجه داشته باشید که نسخه 6 گیگابایتی M21 قیمت بسیار نزدیکی به M31 دارد. 

نقاط قوت سامسونگ گلکسی M21 :

  1. کیفیت عالی صفحه نمایشگر
  2. کیفیت دوربین اصلی خوب است
  3. باتری از نظر بازدهی و طول عمر عالی عمل می‌کند و گوشی دارای فناوری فست شارژ است

نقاط ضعف سامسونگ گلکسی M21:

  1. بدنه پلاستیکی
  2. نسخه رم 4 گیگابایتی عملکرد کندی دارد
  3. با برخی دیگر از گوشی های سامسونگ بسیار مشابه است (سامسونگ موازی کاری کرده است)

البته شاید برای برخی از مردم بدنه پلاستیکی نوعی مزیت به حساب بیاید. چرا که بدنه های پلاستیکی تقریبا محکم تر از بدنه های شیشه ای هستند. وقتی این گوشی را در دست خود می‌گیرید، حس می‌کنید که گوشی به اندازه کافی محکم است. البته معایبی نیز برای بدنه پلاستیکی ذکر کردیم.

 

بررسی سامسونگ گلکسی M21

نگاهی به مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M21 بیندازیم.

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
بلوتوث   5.0، A2DP، LE
GPSدارد، با A-GPS، GLONASS، BDS
NFCندارد
USB 2.0، Type-C 1.0 کانکتور ریورسبل

باتری

باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت
شارژر شارژ سریع 15 وات

بدنه

ابعاد 159 در 75.1 در 8.9 میلی‌متر
وزن  188 گرم
متریال جلوی شیشه‌ای (گوریلا گلس 3)، پشت پلاستیکی، فریم پلاستیکی
سیم کارت دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

پلتفرم

سیستم‌عامل اندروید 10.0/ One UI 2
تراشه Exynos 9611 (ده نانومتری)
پردازشگر مرکزی 8 هسته‌ای (چهار هسته‌ی 2.3 گیگاهرتز Cortex-A73 و چهار هسته‌ی 1.7 گیگاهرتز Cortex-A53)
پردازنده گرافیکیMali-G72 MP3

حافظه

درگاه حافظه microSDXC (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت 6 گیگابایت رم
رم4 گیگابایت یا 6 گیگابایت

دوربین

اصلی 48 مگاپیکسل (0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.0 اینچ سایز سنسور، لنز واید 26 میلی‌متری، f/2.0، فوکوس خودکار با تشخیص فاز)/ 8 مگاپیکسل (لنز 12 میلی‌متری فوق‌عریض، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)/ 5 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.2)
ویژگی‌ها فلش LED، پانوراما، HDR
فیلم‌برداری 2160p@30fps، 1080p@30fps، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
سلفی 20 مگاپیکسل (لنز 26 میلی‌متری عریض، f/2.0)
فیلم‌برداری سلفی1080p@30fps

شبکه

فناوری GSM / HSPA / LTE

قابلیت ها

حسگرها حسگر اثرانگشت (پشت گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما

نمایشگر

نوع Super AMOLED لمسی خازنی، 16 میلیون رنگ
ابعاد 6.4 اینچ (~84.2% نسبت نمایشگر به بدنه)
وضوح تصویر1080 در 2340 پیکسل، 19.5:9 (~403 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
رفرش ریت نرخ تازه‌سازی تصویر 60 هرتزی

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متریدارد
کیفیتصدای 32 بیت / 384kHz

در نهایت با توجه به اینکه این گوشی اخیرا عرضه شده است، در صورت خرید و استفاده از این گوشی لطفا نظرات و تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.

به نظر شما سامسونگ گلکسی M21 می‌تواند به عنوان یک گوشی میان رده، خوب عمل کند؟

مطالب مرتبط
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
بلاگ | اخبار اپراتورها
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
امروزه سرقت تلفن همراه به یکی از از دغدغه های افراد تبدیل شده است. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کنونی کشور، برخی افراد برای گذراندن زندگی...
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
بلاگ | بازار موبایل
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
آیا می دانید در زمان خرید گوشی در سال 2021 چه نکاتی را بیشتر توجه کنیم؟ برای این که با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید کدام گوشی برای شما...
تعداد 2 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.5
1
1
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. من دو هفته هستش که مدل m21 رو خریدم و در کل خیلی راضی هستم

  2. من تقریبا چند روز است که این گوشی رو خریدم وبا این شنیدها متاسفانه از خریدم پشیمان شده ام

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست