وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

معرفی بهترین نمایندگی معتبر گارانتی گوشی های آیفون و اپل در ایران

انتشار ۱۴۰۰/۶/۱۴ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۱۴ ۱۲:۲۹ . ۸۵۱۰ بازدید

آیا می دانید بهترین گارانتی های گوشی اپل و آیفون چیست؟ آیا خریدن گوشی آیفون با گارانتی کار درستی می باشد. در این نوشته گارانتی گوشی اپل  را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر شما قصد خرید بهترین گوشی های سال 2021 یعنی آیفون ( اپل ) را دارید حتما اسم گارانتی گوشی های اپل به گوشتان خورده است. قبل از بررسی گارانتی گوشی های آیفون در مورد مزایا گارانتی صحبت می کنیم. گارانتی یک قرارداد بین شخص خریدار و شرکت سازنده گوشی بسته می شود. شرکت گارانتی باید برای مدت معینی گوشی را در مقابل خرابی های خود به خود تعمیر را رایگان انجام دهد. خریدار لازم نیست هزینه تعمیر را پرداخت کند. به این نکته توجه کنید که خرابی بدون دخالت فرد باید صورت گرفته باشد در غیر این صورت شرکت دارنده گارانتی هزینه تعمیر را برعهده نمی گیرد. 

 

معرفی بهترین نمایندگی معتبر گارانتی گوشی های آیفون و اپل در ایران

 

برای مثال فکر کنید گوش آیفون با گارانتی یک ساله از مراکز فروش گوشی خریداری کرده اید. بعد از سه ماه اگر گوشی از کار بیافتد و روشن نشود و این اتفاق بدون دخالت خریدار پیش آمده باشد، در این شرایط می شود از گارانتی شرکت بهره گرفت. گوشی بر اساس ضوابط گارانتی بدون هزینه تعمیر می شود. اگر شما می خواهید یک گوشی آیفون را از مراکز فروش گوشی خریداری کنید. باید بدانید که گوشی آیفون به دو صورت باگارانتی و بدون گارانتی خریداری می شود. اگر قصد خرید گارانتی گوشی های آیفون را دارید، باید دقت کنید که گوشی آیفون با گارانتی و بدون گارانتی هزینه جدا دارند. برای خرید گوشی گارانتی دار آیفون هزینه بهرمند شدن از خدمات گارانتی را باید بپردازید. اگر گوشی آیفون بدون گارانتی خریداری کنید، دیگر لازم نیست هزینه را پرداخت کنید. با یک مثال بیشتر با این اختلاف هزینه خرید آشنا می شوید؟ زمانی که قصد خرید آیفون جدید را دارید باید دقت کنید در مراکز فروش گوشی ، فروشنده از شما می پرسد گوشی را با گارانتی یا بدون گارانتی می خواهید. نسخه با گارانتی گوشی ارزان آیفون SE2 جدید 12/5 میلیون تومان می باشد و قیمت بدون گارانتی 13 میلیون می باشد. انتخاب با شما می باشد ، گوشی آیفون با گارانتی یا بدون گارانتی را خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد گارانتی گوشی های اپل صحبت کنیم.

 

آیا در ایران گارانتی گوشی های آیفون صورت می گیرد؟

 

آیا در ایران گارانتی گوشی های آیفون صورت می گیرد؟

جالب است بدانید گوشی های شرکت اپل در ایران نماینده رسمی ندارند. در این صورت گارانتی گوشی های آیفون در ایران با نمایندگی شرکت اپل ارتباطی ندارد. با این حال اپل در ایران نماینده رسمی ندارد، گارانتی گوشی های اپل از چه نهادی گارانتی داده می شود؟ سوالی است که ذهن بیشتر مردم را درگیر خود کرده است؟ درایران شرکت خاصی ، یا شرکت واسط سرویس گارانتی گوشی های اپل هستند که گارانتی گوشی اپل را برعهده می گیرند. ولی این شرکت ها جزء نمایندگی رسمی شرکت اپل نیستند، از سوی شرکت رسمی تایید نشده اند. این شرکت های واسط به خاطر سرویس دادن خوب و قابل اعتماد بودن توانستند اعتماد مشتریان را جذب کنند و به عنوان ارائه دهنده گارانتی گوشی های اپل در ایران مشغول شوند. وقتی که شما گوشی آیفون با گارانتی را از مراکز معتبر خریداری می کنید. گارانتی داده شده گارانتی رسمی شرکت اپل نیست. در واقع شرکت واسط گارانتی گوشی های آیفون با شما قرارداد می بندند. شرکت واسط بر اساس پولی که از خریدار دریافت کرده است در مدت زمان معین مشکلات و خرابی گوشی را بدون پرداخت هزینه برعهده می گیرد. تمام شرکت های واسط گارانتی گوشی آیفون معتبر و تایید شده رسمی شرکت اپل نیستند. در سال 95 لیست شرکت های واسط گارانتی گوشی آیفون در ایران ثبت شده است. که در ادامه به معرفی شرکت های معتبر می پردازیم.

 

گارانتی گوشی های آیفون چه محدوده ای دارند؟

 

گارانتی گوشی های آیفون چه محدوده ای دارند؟

اگر شما فکر می کنید اگر گوشی آیفون با گارانتی خریداری کنید. در صورت خرابی و مشکلات کاملا ایمن هستید اینگونه نیست. گارانتی گوشی های آیفون در ایران و حتی نمایندگی های رسمی شرکت اپل با یه سری محدودیت های همراه است. در این قسمت مشکلات و خرابی های که توسط گارانتی گوشی آیفون قابل تعمیر نمی باشد و گارانتی صورت نمی پذیرد شامل موارد زیر می باشد. 

  1. مشکل و خرابی به وجود آمده ناشی از آب خوردگی
  2. مشکل و خرابی به وجود آمده ناشی از افتادن و ضربه خوردن
  3. هر گونه خرابی که توسط مشتری صورت گرفته است.
  4. گم شدن گوشی
  5. مشکل و خرابی به وجود آمده ناشی از بلا های طبیعی مثل سیل، زلزله

پس دقت کنید زمانی که شما گوشی آیفون با گارانتی خرید می کنید نمی توانید هر گونه مشکلات و خرابی به وجود آمده را توسط گارانتی بدون هزینه تعمیر کنید. برای مثال زمانی که با دست خیس از گوشی استفاده کنید و دکمه کارای خود را از دست می دهد. تعمیر گوشی در صورت گارانتی داشتن صورت نمی پذیرد. مثالی دیگر گوشی عمدا و بدون عمد از دست شما بر زمین بیافتد و صفحه گوشی شکسته شود، قادر نخواهید بود از گارانتی گوشی های آیفون استفاده کنید. گارانتی گوشی آیفون در صورتی انجام می شود که مشکل و خرابی بدون دخالت فرد صورت پذیرد.

 

بهترین گارانتی واسط شرکت اپل در ایران

 

بهترین گارانتی واسط شرکت اپل در ایران

شرکت های بسیاری در ایران گارانتی گوشی های آیفون را برعهده می گیرند. این شرکت ها هزینه خاص مخصوص به خود را دارند ، بر اساس مدت زمان معین از مشتری هزینه دریافت می کنند. آیا می دانید بهترین گارانتی اپل در ایران توسط کدام شرکت صورت می پذیرد. باید در این باره تحقیق کنید، شما نباید فقط به صحبت های فروشنده موبایل اعتماد کنید. شما باید تحقیق کنید و دنبال شرکت های معتبر باشید که گارانتی با خدمات دهی و کیفیت خوب ارائه می دهد. می توان از سایت های اینترنتی ، فروم ها، سایت رسمی نمایندگان در ایران و....  تحقیق کنید. در این نوشته ویژگی های که یک شرکت ارائه دهنده خدمات باید داشته باشد را بررسی می کنیم.

 

گارانتی آیفون

     

  1. سابقه خوب داشتن: شما نباید به شرکت های تازه تاسیس اعتمادکنید.  بعضی از شرکت های تازه تاسیس سرویس گارانتی گوشی آیفون را ارائه می دهند و بعد از مدتی اعلام ورشکستگی می کنند. در این صورت گارانتی این شرکت ها اعتبار و کاربردی ندارد. پس دقت کنید شرکت ارائه دهنده گارانتی سابقه خوبی داشته باشد. زمانی که شرکتی با سابقه خوب پیدا کردید به آن اعتماد کنید.
  2. پایبند به گارانتی گوشی آیفون: بسیاری از شرکت های ارائه دهنده گارانتی به قرارداد بسته شده بین خریدار و شرکت پایبند نیستند . این موضوع مشتری ها را بسیار آزار می دهد. برخی از این شرکت های دارنده گارانتی بهانه های الکی می گیرند. تا مشکلات و خرابی های به وجود امده را به دخالت کاربر نسبت بدهند. در این صورت گوشی را تعمیر رایگان نمی کنند. پس دقت کنید شرکت ارائه دهنده گارانتی را انتخاب کنید که به تعهدات خود پایبند باشد.
  3. رسیدگی به موقعه و سریع : شرکتی بهترین گارانتی آیفون را دارد که به در خواست خریدار توجه می کند. و وقت و زمان مشتری را بدون انجام کاری هدر نمی دهد. باعث تاسف است که بسیاری از این شرکت های   ارائه دهنده گارانتی گوشی های آیفون برای تعمیر گوشی چند روز گاهی چند هفته صبر کنید. و رسیدگی به موقعه و سریع در این شرکت ها هیچ معنایی ندارد.

موارد بالا مهم ترین و اصلی ترین موضوعاتی است که برای انتخاب بهترین شرکت ارائه دهنده گارانتی گوشی آیفون باید در نظر بگیرید. اگر قصد خرید گوشی آیفون را دارید اگر شرکت ارائه دهنده گارانتی سرویس مطلوبی ندارد بهتر می باشد نسخه بدون گارانتی را از مراکز فروش گوشی خریداری کنید. چون در این صورت گارانتی گرفتن این منفعتی برای شما ندارد.

 

مزایای گارانتی گوشی آپل و آیفون در ایران

 

مزایای گارانتی گوشی آپل و آیفون در ایران

به این نکته توجه کنید مزایای گارانتی گوشی های آیفون در صورتی خوب می باشد. که شما بهترین شرکت ارائه دهنده گارانتی گوشی اپل در ایران را انتخاب کرده باشید. مزایای گارانتی گوشی های آیفون و اپل به شرح زیر است. در صورت مشکل و خرابی توسط خود کارخانه شما می توانید گوشی آیفون را تعویض کنید. می توان برای تعویض قطعات نیز استفاده کنید. جالب است بدانید در صورت مشکلات و خرابی نرم افزاری شرکت ارائه دهنده گارانتی بدون گرفتن هزینه گوشی را تعمیر می کند. به این نکته توجه کنید در صورتی تعمیر بدون هزینه است که مشکل و خرابی بدون دخالت خریدار صورت گرفته باشد.

 

تعمیر گوشی اپل با گارانتی اصلی و معتبر

 

تعمیر گوشی اپل با گارانتی اصلی و معتبر

جالب است بدانید گارانتی گوشی های اپل مواردی که اشاره کردیم محدود نخواهد شد. شرکت ارائه دهنده گارانتی در صورت معتبر بودن شما قادر خواهید بود تعمیرات این گوشی را با گارانتی انجام دهید. برای تعمیر گوشی به مراکز ارائه دهنده می روید ممکن است سوالاتی در ذهن شما به وجود بیاید.

آیا تعمیرکار حرفه ای و معتبر است، اگر گوشی را درست کرد باز این مشکل به وجود بیاید چه کار کنم؟ در صورت به وجود آمدن همین مشکل هزینه تعمیر بر عهده کیست؟ آیا تعمیرکار از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کند.

این سوال ها در ذهن افراد به وجود می آید. بهترین راه حل در این شرایط  استفاده کردن از خدمات تعمیر گوشی اپل می باشد. شما از شرکت نماینده اصلی درخواست می کنید که ضمات دهد که قطعات استفاده شده در مدت معینی بدون مشکل خواهد بود. تعمیرکار ی که به کار خود ایمان داشته باشد این تعهد را با اعتماد امضا می کند. 

 

تعمیر گوشی های اپل با گارانتی معتبر و اصلی

 

تعمیر گوشی های اپل با گارانتی معتبر و اصلی

تعمیر گوشی های آیفون با گارانتی اصلی و معتبر یکی از مهم ترین کارها می باشد. مشتری از این خدمات برای تعمیر گوشی موبایل استفاده می کند. آیا می دانستید گوشی های آیفون و اپل جزء پر فروش ترین گوشی های سال 2021 می باشند. تعمیر کردن گوشی اپل با گارانتی معتبر هیچ گونه تفاوتی با گارنتی های اصلی شرکت اپل ندارد. کاربران از این خدمات بدون پرداخت هزینه اضافی می توانند بهره گیرند. تعمیرات اپل با گارانتی یکی از مهم ترین اقدامات می باشد. ممکن است گارانتی با بیمه نامه مشابه کند. هزینه بیمه از هزینه گارانتی بیشتر است. باید دانست که گارانتی تمام مشکلات و عیب های گوشی را پشتیبانی نمی کند. مشتریان باید بر اساس قیمت گوشی آیفون خود بیمه نامه یا گارانتی را انتخاب کنند. شرکتی که هر دو خدمات را انجام می دهد انتخاب بهتری می باشد. شرکت های محدودی هستند که همه خدمات گارانتی گوشی آیفون را انجام می دهند. در ادامه اسامی شرکت های معتبر گارانتی اپل در ایران را بررسی می کنیم. 

 

اسمامی شرکت های ارائه دهنده گارانتی آیفون در ایران

 

اسمامی شرکت های ارائه دهنده گارانتی آیفون در ایران

سازمان حمایت از خریداران در ایران 22 شرکت ارائه دهنده گارانتی گوشی های آیفون را معرفی کرده است. سازمان تولید کنندگان برای حل کردن مشکل گوشی های بدون نمایندگی رسمی و مستقیم توسط شرکت اصلی اپل نام 22 شرکت خدمات گارانتی گوشی آیفون را اعلام کرده است. سازمان حمایت از خریداران غیر از اعلام کردن گارانتی معتبر گوشی آیفون ، خدمات پس از فروش شرکت گوشی های لنوو ، موتورولا ، بلک بری و.. را معرفی کرده است. گوشی های سامسونگ در ایران نمایندگی های معتبر  گارانتی گوشی سامسونگ دارند. این اسامی ها و تایید ها به دلیل مجوز ندادن شرکت اصلی به این نمایندگان در ایران به علت تحریم ها می باشد. شرکت های نام برده شده برای خدمات گارانتی گوشی های آیفون می باشد.

 

گارانتی گوشی های اپل

 

" گارانتی آروند، گارانتی مدیا پردازش، گارانتی ایرانیان قائم همراه، گارانتی اکسیر تجارت صبا، گارانتی داتیس امرتات، گارانتی الماس سیستم، گارانتی سیب طلایی هوشمند، گارانتی ماناتل پارس، گارانتی دلتا همراه پردازش شرق ، گارانتی دی تل ، گارانتی ارکان ارتباطات، گارانتی بین‌المللی تجارت یاس ، گارانتی توسعه ارتباطات هما ، گارانتی تک تیم فن، گارانتی فوژان ارتباط قشم، گارانتی ویستا پخش رایانه، گارانتی پیشرو الکترونیک فراسو، گارانتی سریر سرویس، گارانتی تحلیلگران هوشمند امید (اپل تکنولوژی) ، گارانتی آسمان رایانه سخت‌ افزار ، گارانتی انفورماتیک گستر ، گارانتی سلوکام قشم " این شرکت ها از سوی سازمان حمایت از خریداران تایید شده است. از طرف وزارت صنعت گوشی های واردات آیفون و اپل در 22 شرکت تایید شده اند.

 

گارانتی گوشی های آیفون
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4
0
1
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. Nat***@yahoo.com

    گارانتی گوشیم تک تیم فن بود ایفون ۱۳ نو چراغ قوه ش کار نمیکرد ارسال کردیم شرکت بازش کرده تعمیر کرده برا من فرستاده!!! گوشی نو ضدآب رو تحویل گرفته گوشی تعمیری باز شده برا من فرستاده! واقعا دزد به تمام معنا!!! برای کسایی که میخوان تازه گوشی خرید کنند👆👆

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست