وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

امتیاز هدیه و نحوه کسب امتیاز در باشگاه فیروزه ای همراه اول

انتشار ۱۴۰۰/۱/۸ . ۱۸۳۹۵۴ بازدید

امروزه، کمتر کسی وجود دارد که اسم باشگاه مشتریان همراه اول را که باشگاه فیروزه ای نام دارد نشنیده باشد.

تمامی شرکت های بزرگ و کوچک در جهان برای جذب و ترغیب مشتری به استفاده از خدمات بیشتر، همواره از پیشنهادات ویژه و ارائه تخفیف های بالا استفاده می کنند. علاوه بر تخفیف ها و پیشنهادات ویژه، تعدادی از شرکت ها و اپراتور ها، طرحی را به اسم باشگاه مشتریان راه اندازی میکنند. باشگاه مشتریان؛ از جمله راه های اصلی حفظ ارتباط با مشتری و همچنین ارائه خدمات بیشتر به مشتری به شمار میرود. در کشور ما اما باشگاه های مشتریان، اغلب محدود به صدور کارت های این باشگاه می شوند و چندان فایده ای نه برای مشتری و نه برای فروشنده یا شرکت ندارند. در واقع این باشگاه ها اکثرا یک اقدام نمادین جهت نشان دادن سیستماتیک بودن عملکرد یک شرکت است در صورتی که به هیچ وجه چنین اتفاقی در نگاه مشتری رخ نمی دهد.

اما برخی شرکت ها در ایران، مسئله باشگاه مشتریان را جدی گرفته و سعی دارند از این طریق، هم ارتباط با مشتری را جدی تر پیگیری کرده و هم بتوانند آن ها را به سوی خرید بیشتر سوق داده و خدمات بیشتری از شرکت دریافت نمایند. 

یکی از این شرکت ها، اپراتور اول یعنی همراه اول است. همراه اول با راه اندازی باشگاه فیروزه ای چند صباحیست که بر سر زبان ها افتاده است. باشگاه فیروزه ای همراه اول در واقع همان باشگاه مشتریان همراه اول به شمار می رود. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی جوانب مختلف باشگاه فیروزه ای بپردازیم. با ما همراه باشید.

کدهای دستوری همراه اول

کدهای دستوری همراه اول که دانستن آنها برای مشترکین همراه اول ضروری است! لیست کد های دستوری را در مای رند ببینید.

 

نحوه عضویت و دریافت امتیاز هدیه و رایگان در باشگاه فیروزه ای همراه اول

عضویت در باشگاه مشتریان همراه اول یا همان باشگاه فیروزه ای کار سختی نیست! فقط باید به سایت همراه اول مراجعه کرده و از طریق این سایت، برنامه همراه من را دانلود نموده و نصب نمایید.

همچنین می توانید این اپلیکیشن جامع و کاربردی را از طریق کافه بازار، مایکت و یا فروشگاه google play دانلود و نصب کنید.

 

عضویت در باشگاه فیروزه ای همراه اول

 

پس از نصب همراه من، وقتی وارد این اپلیکیشن می شوید می توانید با وارد کردن شماره سیم کارت خود وارد برنامه همراه من شده و همچنین، به عضویت باشگاه فیروزه ای درآمده و از پیشنهادات ویژه آن استفاده کنید.

اما دریافت امتیاز در باشگاه فیروزه ای به این شکل است که شما در ابتدا به محض ثبت نام در باشگاه فیروزه ای همراه اول، 20 امتیاز می گیرید. برای هربار خرید شارژ نیز به ازای هر 1000 تومان شارژ، یک امتیاز دارد. برای مشترکین دائمی نیز برای پرداخت هر هزار تومان قبض، همین اتفاق رخ می دهد.

 اگر جزو مشترکین دائمی خوش حساب همراه اول باشید و قبض خود را قبل از ششم هر ماه و به موقع پرداخت کنید، می توانید 75 امتیاز دیگر به عنوان هدیه وقت شناسی خود دریافت کنید.

لازم به ذکر است که برای دریافت امتیاز مربوط به پرداخت قبض و خرید شارژ، باید به یکی از دو روش زیر اقدام نمایید:

  • ورود به بخش باشگاه فیروزه‌ای در اپلیکیشن یا وب سایت همراه من و انتخاب دکمه " امتیازگیری "
  • شماره‌گیری کد دستوری #38*10* و انتخاب گزینه " امتیازگیری "

و همچنین باید توجه داشته باشید که امتیاز باشگاه فیروزه‌ای همراه اول، تنها تا ۳۰ روز پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت است و پس از آن منقضی می‌گردد. همچنین بابت پرداخت اقساط بدهی خطوط همراه اول، امتیاز باشگاه فیروزه‌ای به شما تعلق نخواهد گرفت.

 

باشگاه فیروزه ای همراه اول

 

 خرید سیم کارت دائمی جدید 50 و سیم کارت اعتباری نیز 10 امتیاز برای شما خواهد داشت. همچنین همراه اول، هرساله 120 امتیاز به مناسبت روز تولدتان به عنوان هدیه به شما اضافه خواهد کرد.

از طرفی برای اینکه استفاده از باشگاه مشتریان و برنامه همراه من بیش از پیش افزایش پیدا کند، به ازای هر نفری که بتوانید به باشگاه فیروزه ای معرفی کنید آن شخص عضو باشگاه فیروزه ای شود، 20 امتیاز خواهید گرفت.

اگر جزو همراهان با سابقه همراه اول باشید و بیش از 5 سال از این اپراتور استفاده می کنید، ضریب امتیاز ها برای شما 1.1 محاسبه می شود.

همچنین، همراه اول برای مشترکینی که بیش از 10 سال از خدمات این شرکت استفاده کنند؛ ضریب امتیازات آنها را 1.2 محاسبه میکند.

جوایز و مصرف امتیاز

اعضای باشگاه فیروزه‌ای می‌توانند امتیازات خود را به جوایز زیر تبدیل کنند:

  • بسته‌های متنوع اینترنتی
  • بسته‌های متنوع مکالمه و پیامک
  • کدهای تخفیف محصولات، خدمات شرکت‌ها، فروشگاه‌های تجاری، تفریحی طرف قرارداد با باشگاه فیروزه‌ای
  • بازدید رایگان از مراکز تفریحی

هدایای همراه اول در برخی موارد چندان چنگی به دل نمی زند، اما برخی هدایای ویژه این شرکت که البته نیاز به امتیاز های بالا دارد می تواند کاربران را به استفاده بیشتر از خدمات همراه اول ترغیب کند.

ویدیو نحوه کسب امتیاز باشگاه فیروزه ای همراه اول

 

انتقال امتیاز باشگاه فیروزه ای همراه اول

اگر برای تصاحب یکی از هدایای ویژه باشگاه مشتریان همراه اول حساب و کتاب کرده اید و با دوستانتان نقشه کشیده اید تا با یک کاسه کردن امتیازات تان و انتقال آن به یک حساب بتوانید به هدیه خاصی دست یابید، باید این فکر را از سرتان بیرون کنید! همراه اول سیاست انتقال امتیاز در باشگاه مشتریان را چندان به صرفه و عقلانی ندیده و به همین دلیل هیچ امکانی برای انتقال امتیاز های یک حساب باشگاه مشتریان به حساب فرد دیگری در نظر گرفته نشده است.

نحوه اطلاع از میزان امتیاز کسب شده در باشگاه فیروزه ای 

بعد از مدتی شما می توانید با استفاده از امتیاز هایی که در باشگاه فیروزه ای کسب کرده اید، از مزایایی بهره مند شوید. این مزایا عبارت اند از بسته های اینترنتی، پیامکی، بسته های مکالمه، دریافت کدهای تخفیف و موارد دیگر. برای مطلع شدن از امتیاز خود در باشگاه فیروزه ای می‌توانید از روش های زیر استفاده کنید:

  1. از طریق اپلیکیشن همراه من (یا مراجعه به وب سایت همراه من) می‌توانید به قسمت باشگاه فیروزه ای وارد شوید و بر روی گزینه امتیاز گیری کلیک نمایید.
  2. روش دوم استفاده از کد دستوری (USSD) است. می‌توانید از طریق خط همراه اول خود کد دستوری #38*10* را شماره گیری نمایید. حالا باید گزینه امتیازگیری را انتخاب نمایید.

البته باید بدانید که اپلیکیشن همراه من، کار های شما را بسیار آسان می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اپلیکیشن همراه من، می‌توانید مقاله مای رند را بخوانید!

اپلیکیشن همراه من 

با اپلیکیشن همراه من، دفتر خدمات همراه اول را به جیب خودتان بیاورید! با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید وضعیت خودتان را در باشگاه فیروزه ای چک کنید.

 

 

باشگاه فیروزه ای

 

چگونه امتیاز باشگاه فیروزه ای را افزایش دهیم؟

به جز روش های معمولی که در قسمت های قبلی گفتیم، روش های دیگری نیز برای کسب امتیاز در باشگاه فیروزه ای وجود دارند. البته این روش ها دست شما نیستند، بلکه به سابقه شما بستگی دارند. همراه اول چیزی تحت عنوان ضریب همراهی در نظر گرفته است. ضریب همراهی برای مشترکینی از همراه اول است که بیشتر از 5 سال مشترک همراه اول هستند. علاوه بر این باید در باشگاه مشتریان همراه اول نیز ثبت نام کرده باشند. 

اگر کمتر از 5 سال است که مشترک همراه اول هستید، ضریب همراهی شما 1 است. یعنی امتیازاتی که کسب می‌کنید به همان میزان برای شما محاسبه خواهند شد. 

اگر بین 5 تا 10 سال است که مشترک همراه اول هستید، ضریب همراهی شما 1.1 خواهد بود. این ضریب نشان می‌دهد که شما هر مقداری که امتیاز کسب کنید، 1.1 برابر آن برای شما لحاظ خواهد شد. برای مثال اگر 10 امتیاز کسب کرده باشید، برای شما 11 امتیاز محاسبه خواهد شد. 

در آخر اگر بیش از 10 سال است که مشترک همراه اول هستید، ضریب همراهی شما 1.2 خواهد بود. در واقع هر مقداری که امتیاز کسب کنید، 1.2 برابر آن برای شما محاسبه خواهد شد. برای مثال چنانچه 10 امتیاز کسب کنید، برای شما 12 امتیاز لحاظ خواهد شد.

قرعه کشی باشگاه فیروزه ای همراه اول 

همراه اول برای مشترکین خود که عضو باشگاه فیروزه ای هستند، قرعه کشی ای در نظر گرفته است. این قرعه کشی در زمان های خاصی انجام می‌شود. برای مطلع شدن از زمان قرعه کشی باشگاه فیروزه ای می‌توانید به سایت همراه اول مراجعه نمایید. 

برندگان قرعه کشی باشگاه فیروزه ای مبلغ 10 میلیون تومان دریافت خواهند کرد. برای شرکت در قرعه کشی باید مراحلی را انجام دهید. 

به اپلیکیشن همراه من مراجعه نمایید و به بخش سرگرمی وارد شوید. در این قسمت می‌توانید امتیازات خودتان را به شانس شرکت در قرعه کشی تبدیل نمایید. بدین ترتیب با کسر 10 امتیاز از حساب شما، 50 شانس در قرعه کشی به شما تعلق خواهد گرفت. در نهایت 10 نفر برنده جوایز 10 میلیونی باشگاه فیروزه ای همراه اول خواهند شد. 

شرکت در این قرعه کشی برای سیمکارت های حقوقی و سیمکارت هایی که قطع هستند، امکان پذیر نمی‌باشد. اپلیکیشن همراه من را نصب نمایید یا به وب سایت همراه من مراجعه نمایید. بدین ترتیب با استفاده از همراه من، امتیازات خودتان را به شانس تبدیل نمایید. 

 

قرعه کشی باشگاه فیروزه ای همراه اول

 

برخی از قوانین  و مقررات باشگاه فیروزه ای همراه اول

برخی از مهم ترین قوانین باشگاه فیروزه ای را در اینجا برای شما آورده ایم:

  1. تمام افرادی که دارای سیمکارت همراه اول هستند، با ثبت نام در اپلیکیشن همراه من عضو باشگاه فیروزه ای نیز خواهند شد.
  2. همانطور که گفتیم، انتقال امتیاز باشگاه فیروزه ای از حسابی به حسابی دیگر ممکن نیست.
  3. با تغییر نام و واگذاری سیمکارت، میزان امتیاز سیمکارت صفر خواهد شد.
  4. تمامی مشترکین همراه اول می‌توانند عضو باشگاه فیروزه ای شوند. فقط توابع غیر ایرانی نمی‌توانند از مزایای باشگاه فیروزه ای استفاده نمایند.
  5. پس از عضویت در باشگاه فیروزه ای، اطلاع رسانی های لازم از طریق همراه اول و پیش شماره 8047 صورت می‌پذیرد.
  6. امتیازات باشگاه فیروزه ای همراه اول هیچ ارزش نقدی ای ندارند. مشترکین حق خرید و فروش این امتیازات را ندارند. البته این موضوع ممکن هم نیست ولی در صورتی که از باشگاه فیروزه ای سوء استفاده نمایید، همراه اول می‌تواند عضویت شما در باشگاه فیروزه ای را لغو نماید.
  7. حریم خصوصی افراد محفوظ است و مسئولیت حفظ حریم خصوصی، بر عهده همراه اول است.

 این موارد جزو مهم ترین قوانین همراه اول برای باشگاه فیروزه ای بودند. چنانچه سوالی برای شما پیش آمده می‌توانید با ما در میان بگذارید. 

شما چه تجربیاتی از باشگاه فیروزه ای همراه اول دارید؟

مطالب مرتبط
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
بلاگ | اخبار اپراتورها
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
شرکت همراه اول اولین اپراتور ایران دو سیم کارت را به صورت نمادین در قالب توکن NFT در سامانه به نام بی تا ققنوس منتشر کرد. اپراتور همراه...
چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
چگونه می توان نسبت به قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول اقدام کرد؟
در این نوشته قصد داریم قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول را به مشترکین این اپراتور آموزش دهیم. می توانید با چند روش آسان پیامک تبلیغاتی را...
بررسی سیم کارت تاریخ تولدی
بلاگ | خدمات سیم کارت
بررسی سیم کارت تاریخ تولدی
درخواست خرید سیم کارت تاریخ تولدی در میان کاربران به قدری زیاد است که در میان سیم کارت های رند ردیفی به نام سیم کارت تاریخ تولدی وجود دارد...
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
بلاگ | اخبار اپراتورها
بررسی تعویض سیم کارت همراه اول ، ایرانسل ، رایتل
در این نوشته به صورت کامل شرایط تعویض سیم کارت همراه اول و هزینه تعویض سیم کارت را مورد بررسی قرار می دهیم. آیا می دانید استعلام سیم کارت...
تعداد 147 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4
86
20
12
7
22
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. تمام امتیاز هایی که کسب کردم به هیچ درد نخورده نه نتیجه رو دیدم نه اطلاع رسانی شده

  2. سلام به پرداخت قبض آب و برق و گاز امتیاز نمیدن

  3. par***@gmail.com

    خیلی عالیه ولی اگر خودبخود وقتی کاربر میزنه تبدیل امتیاز اگر بطور خود بخود امتیاز ها درباشگاه تبدیل بشه بهتره تا اینکه خود کاربر بره وامتیاز رو بزنه تبدیل کنه

  4. mz9***@gmail.com

    سلام روز خوش شناسه پرداخت به شماره 31322506رو پرداخت کردم ولی هنوز امتیاز برام نیومده

  5. اصلا نمیشه از امتیاز ها استفاده کرد چرا

  6. mz9***@gmail.com

    سلام روز خوش دیروز قبضمو پرداخت کردم ولی امتیازم نیومده به شناسه پرداخت 31326501

  7. jam***@gmail.com

    خیلی خوب

  8. ard***@gmail.com

    والا الان شبه وشما خسته هستين. اه يادمان امد اقا خدا وكيل اين ستارها كمه دلم ميخواد اسمون با بيشرين ستاره‌اش رو تقديم كنم به اپراتورای 9990 خانم واقا بخدا کارشون بنحو احسنت کمه خدای کارمیکنند مرسی از همشون من الان یزره از دینی کردنم دارنو فرصت شد فقط بنویسم ببخش اقا وخانم که با متانت جواب درست میدید. فدای محبت همتون

  9. m.m***@gmail.com

    من هزینه موبایل ، قبل از ششم این ماه پرداخت نمودم ولی امتیاز ضریب همراهی تعلق نگرفت ! و مطلب دیگر اینکه اگر مثل قبل در صورت استفاده نکردن از امتیازات تا پایان ماه ، امکان ذخیره شدن امتیاز و حذف نشدن آن بهتر است و موجب رضایت از شماست .

  10. Rah***@gmail.com

    خیلی خوب . نیاز به تلاش برای عالی شدن..

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست