وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی ویژگی های تبلت اوپو

انتشار ۱۴۰۰/۹/۷ . بروز رسانی ۱۴۰۳/۱/۹ ۱۱:۱۳ . ۶۲۳ بازدید

ویژگی های تبلت اوپو موضوعی است که توجه بسیاری از کاربران اوپو را به خود جلب کرده است. اگر شما هم علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های تبلت اوپو هستید و میخواهید تمامی ویژگیهای تبلت اوپو را به طور کامل و دقیق بشناسید. حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. علاقمندان تبلت اوپو توصیه ما به شما خواندن این مطلب تا انتهای آن است. در این مقاله تمامی ویژگی های تبلت اوپو را معرفی کرده ایم. جالب است بدانید گوشی های دو طرفه شرکت اوپو قابلیت های منحصر به فردی دارند. هدف ما افزایش آگاهی و اطلاعات شما در این زمینه و کمک به کسب اطلاعات تخصصی در این حوزه برای شماست. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 

 

بررسی ویژگی های تبلت اوپو

 

مشخصات فنی تبلت اوپو

  1. پردازندهQualcomm MSM8996 Snapdragon 820
  2. صفحه نمایش با رزولوشن1440 × 2560 پیکسل (~490 تراکم پیکسلی در هر اینچ) اندازه6.0  inches مولتی تاچدار
  3. دارای رابط کاربری- color osنوعCapacitive touchscreen، 16 میلیون رنگمحافظتcorning gorilla glass 4
  4. سیستم عامل نسخه 6.0نوع اندروید
  5. مشخصات حافظه شامل : درگاه حافظهmicroSD، تا 128 گیگابایت (uses SIM 2 slot)حافظه داخلی64 گیگابایتحافظه RAM4 گیگابایت است.
  6. مشخصات دوربین تبلت اوپو به صورت زیر است:

کیفیت فیلمبرداری فیلم برداری اولترا اچ دی 30 فریم بر ثانیه ، فیلم برداری فول اچ دی 30 فریم بر ثانیه و دوربین دوم دارای 13 مگاپیکسل رزولوشن و 21 مگاپیکسل امکانات فلاش LED است، ژئوتگینگ، فوکوس لمسی، تشخیص چهره، پانوراما، HDR از ویژگیهای دیگر دوربین تبلت اوپو می باشد. 

  1. باتری لیتیوم پلیمری 3700 میلی آمپر(غیر قابل تعویض توسط کاربر) از دیگر مشخصات تبلت اوپو است.

 

مشخصات فنی تبلت اوپو

 

امکانات تبلت اوپو

1- حذف نویز صدا با استفاده از میکروفن جداگانه

2- امکان پشتیبانی از فرمت های تصویری mp4/h.264

3- امکان پشتیبانی از فرمت های صوتی mp3/wav/eaac+/flac

4- دارای حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورتی، قطب نما و تکنولوژی مرورگرHTML5

 

امکانات تبلت اوپو

 

همه چیز درباره تبلت اوپو

تبلت اوپو قرار است به بازار تبلت‌های اندرویدی وارد شود و با سایر تولید‌کنندگان رقابت کند. این تبلت به‌صورت آزمایشی اوپو پد (Oppo Pad) نام دارد و به صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی +FHD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز خواهد بود. همچنین اوپو پد از صفحه‌‌نمایش LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و دوربین‌های دوگانه در پنل پشت شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین ۸ مگاپیکسل بهره خواهد برد. نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کنید این است که قیمت تبلت اوپو انتظار می‌رود از ۲۰۰۰ یوآن در چین (حدود ۳۱۳ دلار) شروع شود. ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی، رابط کاربری ColorOS 12 برپایه‌ی اندروید ۱۱ و باتری ۸۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی از دیگر مشخصات تبلت اوپو است. به طور کلی اوپو در بخش گوشی‌های هوشمند، عملکرد بسیار خوبی داشته است. اما تا به حال تبلتی از سوی این برند چینی ارائه نشده بود.اطلاعات بدست آمده حاکی از آن است که قرار است تبلت Oppo Pad با رابط کاربری ColorOS 12 بر پایه اندروید ١٢ از راه برسد. اوپو به زودی از اولین تبلت خود رونمایی خواهد کرد. اولین تبلت اوپو، دارای حاشیه‌هایی نازک است. این حاشیه‌ها، باعث زیبایی بیشتر Oppo Pad شده ‌است. دوربین سلفی تکی آن در حاشیه بالایی تبلت واقع شده است. دکمه پاور نیز در بالای این تبلت قرار گرفته و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت راست تبلت اوپو قرار گرفته‌اند. به طور کلی طراحی تبلت جدید اوپو، مشابه MatePad Pro است. اولین تبلت اوپو با رابط کاربری ColorOS 12 به صورت پیش فرض ارائه می‌شود. همانگونه که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم این رابط کاربری، بر پایه سیستم عامل اندروید ١۲ است. بنابراین شما شاهد تغییراتی در این نسخه از ColorOS خواهید بود. همچنین از آن جایی که این نسخه از ColorOS برای تبلت‌ها خواهد بود، دارای قابلیت‌های ویژه و جدیدی برای کاربران خواهد بود.

 

همه چیز درباره تبلت اوپو

 

مشخصات تبلت اوپو

تبلت اوپو، مشخصاً یک تبلت پرچمدار خواهد بود. بنابراین، شما کاربران عزیز باید منتظر معرفی این تبلت به عنوان یک رقیب قدرتمند برای Huawei MatePad Pro و یا سری Galaxy Tab S8 باشید. به طور کلی اوپو معمولاً دستگاه‌هایی ارزنده و جذاب را به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد، این دستگاه نیز با قیمت مناسب و ویژه‌ای عرضه خواهد شد. هدف این تبلت، تمرکز ویژه بر روی سرگرمی و بازی است. تبلت اوپو دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی با کیفیت فول اچ دی پلاس بوده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. تبلت اوپو پد در داخل بدنه خود میزبان پردازنده بسیار قدرتمند پرچمدار سابق کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۷۰ (Snapdragon 870 ) خواهد بود. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که به طور کلی تقاضا برای تبلت در دورانی که بسیاری از مردم جهان مجبور به خود قرنطینگی و انزوای جمعی هستند، به شدت افزایش یافته است. بنابراین بعد از تبلت‌های هواوی و شیائومی‌، که امسال معرفی شده‌اند‌، برندهای فرعی BBK به نمایندگی از ریلمی، اوپو و ویوو نیز در حال آماده سازی محصولات خود هستند.  در این بین اوپو، قصد دارد دستگاه برتری را برای عرضه به بازار آماده ‌کند. تبلت اوپو دارای حاشیه‌های ظریفی در اطراف نمایشگر است که تا حدودی یادآور تبلت هواوی میت پد پرو ۱۲.۶ (Huawei MatePad Pro 12.6) است. رابط کاربری اوپو یعنی ColorOS 12 شامل پشتیبانی از ایستگاه اتصال و ویجت‌های دسکتاب‌‌های رومیزی است و می‌تواند عملکرد سریعی را برای شما کاربران عزیز ارائه ‌دهد. همچنین اوپو بر ایجاد یک اکوسیستم از طریق ارتباط نزدیک با تلفن‌های هوشمند، ساعت، هدفون و سایر ابزارها تمرکز کرده است.صفحه نمایش تبلت اوپو هیچ نوع بریدگی خاصی در مرکز صفحه نمایش و یا سوراخ پانچ در سمت راست را برای دوربین سلفی اش نشان نمی دهد. نبود ناچ در بخش مرکزی صفحه نمایش و یا سمت راست صفحه، لزوماً به این معنی نیست که ناچ دوربین سلفی در طرف مقابل یعنی سمت چپ قرار گرفته باشد. تبلت اوپو از یک کاور قاب مخصوص برای پنهان کردن طراحی خود استفاده کرده و این احتمال وجود دارد که دوربین سلفی آن در زیر قاب و در بخش بالایی تبلت قرار گرفته باشد.

 

همه چیز درباره تبلت اوپو

 

تبلت اوپو را بیتشر بشناسید

شرکت BBK Electronics گوشی‌های هوشمند را تحت برندهای Oppo، Vivo، OnePlus، Realme و Vivo) یک برند سابق) iQOO در مراکز فروش گوشی عرضه می شوند. همچنین پخش کننده ها، هدفون، تقویت کننده هدفون و ساعت های هوشمند با نام تجاری Oppo Digital است.

  1. دارای تراشه اسنپدراگون 870 و 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی
  2. تبلت اوپو مبتنی بر سیستم عامل ColorOS 12 و از اندروید 11 بهره می برد.
  3. تبلت جدید اوپو صفحه نمایشی با نرخ رفرش 120 هرتز دارد.
  4. اندازه صفحه نمایش تبلت اوپو، 11 اینچ است و وضوحی برحسب 2560 در1600 پیکسل دارد.
  5. تبلت اوپو با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی از باتری 8080 میلی‌آمپر ساعتی بهره می برد.

 

تبلت اوپو را بیتشر بشناسید

 

امکانات و قابلیت های تبلت اوپو

تبلت اوپو با نام Oppo Pad به عنوان اولین تبلت شرکت BBK Electronics معرفی خواهد شد. در واقع افتخار اولین تبلت گروه، نصیب شرکت اوپو ریلمی می‌شود که چند ماه پیش Realme Pad را با ساختار فلزی، صفحه نمایش 10.4 اینچی و باتری 7100 میلی‌آمپر ساعتی عرضه کرد. بررسی ویژگی های تبلت اوپو برای کاربران و علاقه مندان این برند بسیار جذاب است.  ما در این مقاله سعی کردیم به بررسی ویژگی های تبلت اوپو با جزئیات کامل برای شما کاربران عزیز بپردازیم. توصیه میکنیم با توجه به اولویت ها و نیازهای خود تبلت اوپو را انتخاب کنید. اگر تجربه کار با هر یک از محصولات اوپو را دارید لطفا در قسمت کامنت و نظرات آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. 

 

امکانات و قابلیت های تبلت اوپو
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست