وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی گوشی ها ی دو طرفه شرکت اوپو ، شیائومی ، هوآوی

انتشار ۱۴۰۰/۶/۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۶/۱ ۱۱:۱۱ . ۱۸۰۷ بازدید

جالب است بدانید اوپو بهترین شرکت های خلاق در زمینه اسمارت فون می باشد. که هر سال مدل های  و پنتنت های  جدیدی به بازار عرضه می کند. می توان یکی از کارهای خلاق و مبتکر شرکت اوپو بهترین پتنت های انتزاعی در گوشی که در سال جدید وارد بازار می شود. کمپانی شرکت چینی جدیدا چند پنتنت را در  WIPO دفتر جهانی به ثبت رساند. یکی از پنتنت مدل شرکت چینی اوپو ، گوشی دو طرفه اوپو با نمایشگر خلاق پوشاننده می باشد. که توانست کاربران را شگفت زده کند. این گوشی دارای اسمارت فون جدید دارای حاشیه های بسیار زیبا و خلاق و باریک و نوک تیز در این گوشی تعبیه شده است. این نمایشگر روی تمام صفحه اصلی و پشت گوشی قرار می گیرد و یک نمایشگر دو طرفه پوشاننده می باشد. جالب است بدانید گوشی دو طرفه پوشاننده مانند کتاب انحنایی در ان وجود ندارد. پتنت می تواند مشخصات سیستم دوربین را در دسترس ما قرار دهد. گوشی دو طرفه پوشاننده دارای چهار سنسور و یک لنز LED با طراحی عمودی کنار یکدیگر تعبیه شده است. این گوشی ها جزء بهترین گوشی های سال 2021 با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد می باشد. گوشی های اوپو یک مکان معین برای طراحی کلید های کنترلی تنظیم صدا  OFF، ONوجود دارد، این کلید ها در سمت راست کنار دوربین قرار دارد. شرکت اوپو قصد دارد صفحه فولادی از جنس فوق باریک در کنار نمایشگر و چارچوب گوشی تعبیه کند. شرکت گوشی هوآوی در سال2020 پتنت خلاق و منحصر به فردی را در دفتر مالکیت جهانیWIPO ثبت کرد. طرح انتزاعی گوشی هوآوی با نمایشگر دو طرفه می باشد. این دو گوشی یک تفاوت مهم دارند. این تفاوت در انحنای میانه نمایشگر است. گوشی شیائومی آلفا طراحی مشابه با شرکت گوشی هوآوی دارد. 

 

بررسی گوشی ها ی دو طرفه شرکت اوپو  ، شیائومی ، هوآوی

 

بررسی گوشی پوشاننده دو طرفه شرکت اوپو

شرکت چینی اوپو بعد از ثبت گوشی روال شدنی OPPO X 2021 تصمیم گرفت حق ثبت اختراع گوشی منحصر به فردی با نمایشگر دو طرفهWrap-Around که می تواند در دنیای گوشی موبایل یکی از بهترین گوشی های خلاق شود. گفته می شود تولید کنندگان گوشی دو طرفهقادر می باشند یک گوشی هوشمند و خلاق با نمایشگر انعطاف پذیر تولید کند. و این امر باعث ظهور انواع گوشی های جدید با نمایشگر خلاق و مبتکر شده است. در این هنگام تولید کنندگان چینی در حال بررسی گوشی هستند که بتواند تمام صفحه را بپوشاند. گوشی خلاقی را بتواند قسمت پنل جلو و پنل پشتی یک نمایشگر دو طرفه کاملا بپوشاند. گوشی شیائومی می میکس آلفا و گوشی دو طرفه شرکت هوآوی نمونه های از این مدل هستند، در این هنگام شرکت چینی اوپو گوشی دو طرفه پوشاننده را در دفتر جهانی ثبت کرد. گوشی های دو طرفه اوپو با قیمت 2550 یورو در مراکز خرید و فروش گوشی به فروش می رسد.

 

بررسی دوربین گوشی دو طرفه اوپو

 

بررسی دوربین گوشی دو طرفه اوپو

طبق اطلاعات به دست آمده گوشی دو طرفه با نمایشگر پوشاننده یک گوشی خلاق و منحصر به فرد است که کاربران بسیاری از این گوشی استقبال کردند. در این هنگام ساخت گوشی با صفحه نمایش پوشاننده دو طرفه کار آسانی نیست قطعات این دستگاه اوپو و جگونگی قرار داردن در صفحه نمایش به پنل جلو و پشتی کاری خلاق و ابتکاری خارق العاده است. از یک صفحه از جنس فولادی بسیار نازک برای ساخت گوشی دو طرفه پوشاننده مورد استفاده قرار گرفته است. که این صفحه فولادی بین صفحه نمایش و قاب قرار گرفته است. این صفحه نمایش مبتکرانه با انعطاف پذیری جذاب به صورت بهینه پشتیبانی می شود. می توان برای ساخت آن از یک صفحه نمایش نازک نیز استفاده کرد. در اطلاعات به دست امده درباره مونتاژ گوشی دو طرفه اوپو به می پردازیم. صحبت های بسیاری در مورد دوربین گوشی شده است دوربین گوشی دو طرفه اوپو با نمایشگر پوشاننده یکی از اجزا مهم گوشی اوپو می باشد. سیستم دوربین گوشی دو طرفه اوپو از چند لنز طراحی شده است. این گوشی چهار دوربین و یک فلاش که در زیر گوشی تعبیه شده است. جالب است بدانید می توان در این گوشی از دوربین های اضافی  بر اساس نظر کاربران به صورت اختیاری اضافه خواهد شد. و این قابلیت منحصر به فرد و ابتکاری جدید می باشد.

 

بررسی گوشی پوشاننده دو طرفه شرکت اوپو

 

امکانات و قابلیت های گوشی دو طرفه اوپو

گوشی دو طرفه اوپو دارای یک دوربین و نمایشگر جذاب و امکانات و قابلیت های منحصر به فرد می باشد. گوشی دو طرفه اوپو با صفحه نمایش پوشاننده دارای 4 دوربین و یک لنز دیگر نیاز به دوربین جلو نخواهد داشت. با این وجود کابران قادر خواهند بود با چهار دوربین اصلی عکس های سلفی بگیرند این عکس ها با وضوح صفحه نمایش بالا و می توانند تماس های ویدیویی با کیفیت فوق العاده بگیرد. با این وجود تمام صفحه نمایش بدون هیچ شکاف و سولاخ تعبیه شده است. قسمت که در سمت چپ گوشی  دو طرفه اوپو قرار دارد می توان  از ان برای نشان داده باتری و قدرت سیگنال گوشی اوپو مورد استفاده قرار داد. می توان حتی اعلان و تماس ها در این سمت طراحی بشود. نکته قابل توجه در مورد گوشی دو طرفه اوپو به صورت کامل روند مونتاژ و حفظ جایگزینی قطعات پرداخته شده است. ساخت این گوشی با سختی های بسیاری روبه رو بوده است. با این وجود گوشی اوپو با امکان ساده سازی روند تولید را سریع تر کرد .

 

امکانات و قابلیت های گوشی دو طرفه اوپو

 

این گوشی با قیمت کمتر از 2550 یورو  در مراکز خرید و فروش گوشی به فروش می رسد. این گوشی اوپو با صفحه نمایش پوشاننده می تواند در مقایسه با گوشی های تاشو ارزش بیشتری داشته باشد؟ شرکت گوشی اوپو یک شرکت چینی است که دارای تولید گوشی های هوشمند با ابتکاری جدید است ، این گوش ویژگی ها و امکانات قابل توجه دارد که در این نوشته به طور کامل توضیح دادیم. شرکت چینی چندین پتنت گوشی ها را در حال ساخت است و یکی از پتنت ها در دفتر مالکیت جهانی به ثبت رسید. گوشی اوپو با نمایشگر دو طرفه گوشی به ثبت رسیده می باشد. بر خلاف گوشی گلکسی زد فلیپ گوشی های اوپو به شکل مربع می باشند این گوشی نمایشگر دو طرفه بزرگ با صفحه نمایش پوشاننده است. این گوشی دارای ابعاد صفحه نمایش گسترده تا 80 درصد می باشد. 

 

بررسی گوشی اوپو

 

این گوشی با نمایشگر جمع شده یک گوشی مبتکرانه می باشد که توسط تولیدکنندگان چینی در حال ساخت است. گوشی اوپو با صفحه نمایش دو طرفه پوشاننده به صورت نمایشگر انعطاف پذیر ابتکار نوآورانه ای است. یکی از مهم ترین قابلیت های گوشی اوپو می توان به درگاه سیم کارت و کارت خوان حافظه میکرو اس دی این حافظه ها به صورت مخفی در گوشی اوپو تعبیه شده است. دوربین سلفی در گوشی اوپو دیده نمی شود می توان با چهار دوربین و لنز گوشی عکس هایسلفی جذابی گرفت. یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد گوشی اوپو می توان به دوربین پنهان زیر نمایشگر اشاره کرد. محصولات موجود در بازار موبایل نمایشگر های با ابعاد گ.پوشی اوپو ندارد. گوشی هوشمند و ابتکارانه که نمایشگر را می توان به دلخواه کاهش و افزایش داد، یک ایده جالب توسط تویدکنندگان شرکت چینی اوپو می باشد. 

 

انواع گوشی های دو طرفه با صفحه نمایش پوشاننده

 

انواع گوشی های دو طرفه با صفحه نمایش پوشاننده

پس با این وجود شرکت شیائومی تنها تولید کنند گوشی دوطرفه نمی باشد در این هنگام شرکت هوآوی نیز گوشی با نمایشگر دو طرفه که این گوشی صفحه نمایش جمع کننده دارد. شرکت اوپو نیز از یک گوشی دو طرفه به نام OPPO X 2021 با نمایشگر دو طرفه پوشاننده با 4 دوربین در حال ساخت است. با این وجود تنها شرکت شیائومی و هوآوی تولید کننده گوشی های دو طرفه پوشاننده نیستند ، اوپو نیز در رقابت با دو شرکت پرداخت. شرکت چینی گوانگدونگ  در تاریخ 2021 حق ثبت  اختراع جهانی (WIPO) را گرفت. طبق اسناد با عنوان روش جمع آوری و جدا کردن تجهیزات الکترونیکی همه ی جزئیات گوشی اوپو با نمایشگر دو طرفه پوشاننده را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهد. گوشی دو طرفه اوپو در واقع گوشی با صفحه نمایش پوشاننده در پنل جلو و پشت گوشی می باشد.از دیگر خلاقیت های گوشی دو طرفه اوپو می توان به  یک حاشیه در سمت راست گوشی  و یمک تریم کشیده در پنل عقب دیده می شود. با این وجود یک سیستم دوربین  به صورت عمودی با قابلیت عکس و فیلم فوق العاده زیبا در گوشی اوپو تعبیه شده است. 

 

بررسی صفحه نمایش دوطرفه گوشی هوآوی

 

بررسی صفحه نمایش دوطرفه گوشی هوآوی

شرکت هوآوی در حال ساخت گوشی دو طرفه با صفحه نمایش پوشاننده می باشد. این ابتکار شرکت هوآوی می توان جایگزین گوشی های تاشو نیز شود. شرکت هوآوی گوشی دو طرفه را در دفتر مالکیت جهانب به ثبت رساند. گوشی دو طرفه هوآوی یک گوشی مبتکرانه که شباهت های بسیاری با Huawei Mate XS دارد،یکی از مهم ترین تفاوت های گوشی دو طرفه با Huawei Mate XSاین است که صفحه نمایش تاشو ندارد. پنل جلو گوشی کاملا پوشانده شده است. این گوشی یک نمایشگر تمام صفحه با حاشیه کم است.صفحه نمایش تا پنل پشتی  امتداد دارد. لبه سمت چپ گوشی کاملا پوشیده شده است. این گوشی دوربین 3 گانه منحصر به فرد دارد. در سمت راست دکمه تنظیم  صدا تعبیه شده است. از دیگر ویژگی های گوشی دو طرفه هوآوی می توان به بلندگو ، شکاف سیم کارت ، درگاه USB-C اشاره کرد.شرکت هوآوی از لبه پوشاننده از صفحه نمایش به صورت مبتکرانه طراحی کرده است. با گوشی دو طرفه هوآوی می توان ا عکس های سلفی به صورت خارق العاده گرفت.

 

بررسی گوشی دو طرفه شرکت شیائومی

 

بررسی گوشی دو طرفه شرکت شیائومی

شرکت گوشی شیائومی در پتنت خود از دو گوشی جدید رونمایی کرد این دو گوشی در دفتر جهانی به ثبت رسید، گوشی های شیائومی با نمایشگر دو طرفه عرضه شد. این گوشی های به عنوان اولین گوشی صفحه نمایش پوشاننده که به صورت افقی در دور گوشی تعبیع شده است. این گوشی ها شباهت بسیار با می میکس آلفا دارند یکی از تفاوت بارز گوشی می میکس  این است که صفحه نمایش در سمت راست و چپ بر روی بدنه تعبیه شده است. و در یکی از سمت ها پیچیدگی و انحنا طراحی شد. گوشی دو طرفه شیادومی شباهت کمی با گوشی انعطاف پذیر هوآوی میت ایکس دارد. گوشی دوم شرکت شیادومی نیز دارای صفحه نمایش دو طرفه که از سمت بالا با پنال پشتی قرار دارد. دوربین 2 گانه در پشت گوشی تعبیه شده است ، این دو گوشی شرکت شیائومی دارای دوربین سلفی نیست. چون با وجود صفحه نمایش دو طرفه می توان عکس های سلفی خارق العاده گرفت.

 

بررسی گوشی های دو طرفه با صفحه نمایش پوشاننده شیائومی

                                            

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست