وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اپلیکیشن

اپلیکیشن مای رند بروز رسانی شد

انتشار ۱۳۹۹/۵/۲ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۵/۵ ۱۳:۵۶ . ۱۳۴۴ بازدید

در هفته ای که گذشت با تلاش تیم فنی و برنامه نویسی، اپلیکیشن مای رند به نسخه 5.6.1 ارتقا یافت. از جمله امکاناتی که به نسخه جدید اپلیکیشن مای رند افزوده شده است می توان به ارزان سرای سیم کارت، فروش شگفت انگیز و بخش خرید فوری سیم کارت اشاره نمود.

در ادامه به بررسی جزییات جدید نسخه 5.6.1 اپلیکیشن مای رند می پردازیم.

درباره اپلیکیشن مای رند بیشتر بدانیم

برای آن که اپلیکیشن را بررسی نماییم، نیاز است تا ابتدا سایت مای رند را بیشتر بشناسیم. مای رند جزو با سابقه ترین مارکت های خرید و فروش سیم کارت، موبایل و لوازم جانبی گوشی بوده که بیش از 8 سال است در این زمینه فعالیت دارد.

فروشندگان معتبر و فعالی که در حوزه خدمات سیم کارت در سراسر کشور، مای رند را به عنوان یکی از امن ترین و بروزترین فروشگاه های اینترنتی سیم کارت می شناسند. به پاس همین اعتماد و برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات، تیم فنی و برنامه نویسی مای رند، در اواخر سال 1394 اولین اپلیکیشن تخصصی خرید و فروش سیم کارت در کشور را ارائه نمود که هم اکنون در 2 نسخه ی اندروید و اپل در دسترس شما عزیزان می باشد.

نسخه جدید اپلیکیشن مای رند

تمام خدماتی که در سایت مای رند ارائه می شود در اپلیکیشن مای رند نیز در دسترس است و کاربران (خریداران و فروشندگان) به راحتی و در بستری امن و با اینترنت نیم بها قادرند تا از سرویس های اپلیکیشن مای رند بهره مند گردند.

اما در هفته ای که گذشت اتفاقات هیجان انگیزی در این اپلیکیشن رخ داد و امکانات و ابزار های جدیدی اضافه گشت و همچنین موارد زیادی از ظاهر و عملکرد اپلیکیشن مای رند بهبود یافت.

دانلود اپلیکیشن مای رند از گوگل پلی

با کلیک بر روی لینک بالا آخرین نسخه اپلیکیشن مای رند را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید و از امکانات و خدمات جذاب آن بهره مند شوید.

باز طراحی صفحه اصلی و منو ها

مهمترین تغییری که در ظاهر اپلیکیشن به وقوع پیوسته است، طراحی صفحه اول (خانه) است. بنرها و تصاویر اپلیکیشن مجددا و به شکلی مدرن طراحی شده اند و همچنین از نظر حجمی نیز بهینه شده اند. چینش بخش ها نیز منظم تر شده است و مطابق با سلیقه ی کاربران چیده شده اند. رنگ بندی بخش ها، دکمه ها، بنر ها و سربرگ اپلیکیشن نیز بر اساس سایت اصلی و رنگ سازمانی مای رند مجددا طراحی گشته اند.

در بروزرسانی جدیدی که برای اپلیکیشن مای رند منتشر شده است یک اتفاق مهم دیگر رخ داده است. منو های اپلیکیشن به طور دقیق و کاربر پسندی دسته بندی و باز طراحی شده اند. یعنی در پایین اپلیکیشن نوار هدایت که شامل چهار گزینه ی اصلی پروفایل، خدمات ما، بلاگ و خانه می باشد اضافه شده است. از سوی دیگر در گزینه های در منوی اصلی ذیل دسته بندی های کلی تری قرار گرفته اند تا دسترسی کاربران آسان تر شود.

اپلیکیشن خرید و فروش سیم کارت

منوی خدمات مای رند

جدیدترین منوی اپلیکیشن مای رند، گزینه خدمات ما است. در ذیل این گزینه مهمترین و اصلی ترین سرویس های مای رند از جمله خرید سیم کارت، قیمت گذاری سیم کارت، ارزان سرای سیم کارت و آهنگ پیشواز قرار گرفته اند.

مزیت منوی خدمات ما در اپلیکیشن مای رند این است که کاربر به آسانی و بصورت یکجا تمام سرویس ها و خدمات را در دسترس دارد و مثل نسخه های قبلی نامنظم و گیج کننده نیست.

تغییر در طراحی ظاهری نمایش سیم کارت ها

در نسخه های پیشین اپلیکیشن سیم کارت ها با اعداد انگلیسی و با فونت و رنگ بندی نامناسبی به نمایش در می آمد که خیلی مورد پسند کاربران نبود. در نسخه جدید اپلیکیشن مای رند اما نمایش هر سیم کارت به صورت مجزا اعمال شده است و تمام اعداد و حروف سیم کارت با فونت زیبای فارسی و رنگ بندی چشم نواز برای کاربر به نمایش درآمده است.

همچنین تغییرات ظاهری زیادی در نوع نمایش بخش ها و بخصوص سیم کارت ها اعمال شده است که پیشنهاد می کنم با نصب یا بروز رسانی اپلیکیشن مای رند به آخرین نسخه یعنی 5.6.1 این رخداد ها را شخصا مشاهده نمایید.

فروش فوری سیم کارت مای رند

بخش جستجوی سیم کارت در اپلیکیشن مای رند

جستجوی سیم کارت هم برای خریداران و هم برای فروشندگان جزو کلیدی ترین آپشن های اپلیکیشن بوده و هست. چراکه اصلی ترین محصول فروشگاه و اپلیکیشن مای رند سیم کارت می باشد. لذا بسیار مهم است تا دقت، سرعت و نمایش در بخش جستجو در بهترین حالت ممکن باشد. در نسخه جدید اپلیکیشن مای رند امکان جستجوی سیم کارت به حرفه ای ترین شکل ممکن امکان پذیر است. کاربر می تواند سیم کارت مدنظر خود را با گزینه هایی همچون اپراتور، پیش شماره، ارقام خط، دائمی یا اعتباری بودن، صفر یا کارکرده بودن و حتی نوع رند فیلتر نماید.

یکی دیگر از تغییرات مهم در بخش جستجوی سیم کارت اپلیکیشن مای رند، فیلتر سیم کارت ها بر اساس قیمت است. یعنی شما می توانید بر اساس بودجه خود سیم کارت های موجود در فروشگاه مای رند را لیست نمایید و از بین آنها بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب نمایید.

خرید سیم کارت همراه اول

رند ترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های دائمی همراه اول را از فروشگاه مای رند و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

اپلیکیشن مای رند فروشگاه سیم کارت

ارزان سرای سیم کارت

ارزان سرای سیم کارت یکی از هیجان انگیز ترین و کاربردی ترین امکانات سایت مای رند سات که در نسخه جدید اپلیکیشن مای رند نیز در دسترس کاربر قرار گرفته است.

در ارزانسرای سیم کارت شما قادر هستید تا سیم کارت ها را در چهار دسته بندی قیمتی مشاهده و خریداری نمایید. سیم کارت های زیر 100 هزار تومان، زیر 500 هزار تومان، زیر 1 میلیون تومان و زیر 2 میلیون تومان تومان 4 نوع دسته بندی سیم کارت ها در سکشن ارزان سرای سیم کارت است.

بدین ترتیب خیلی راحت و بدون دردسر سیم کارت رند مدنظرتان را می توانید با بهترین قیمت انتخاب و خریداری نمایید.

اپلیکیشن ایرانی مای رند

دیگر تغییرات نسخه 5.6.1 اپلیکیشن مای رند

اگر بخواهیم تغییرات و اصلاحات جدیدی که در نسخه آخر اپلیکیشن مای رند اعمال و بروز رسانی شده اند را به صورت تیتروار ذکر کنیم باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • اضافه شدن بخش فروش فوری سیم کارت
  • افزوده شدن بخش های گوش بزنگ، معاوضه سیم کارت و سفارش سیم کارت
  • باز طراحی نمایش بلاگ در اپلیکیشن

بروز رسانی اپلیکیشن مای رند

با کلیک بر روی لینک بالا، اپلیکیشن تخصصی خرید و فروش سیم کارت مای رند را بروز رسانی نمایید.

همچنین لازم به ذکر است در هر قسمت از اپلیکیشن بخشی با عنوان راهنما وجود دارد که کاربر با تپ کردن روی آن می تواند جزییات و توضیحات مربوط به آن سرویس و بخش را مشاهده نماید.

پیشنهاد می کنم همین حالا نسخه 5.6.1 اپلیکیشن مای رند را از فروشگاه های های معتبر گوگل پلی، کافه بازار، مایکت و … بروز رسانی نمایید و لذت خرید و فروش سیم کارت را با اولین و بهترین اپلیکیشن ایرانی خدمات سیم کارت ، تجربه نمایید.

مطالب مرتبط
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
بهترین گوشی های سال 2020
بلاگ | بازار موبایل
بهترین گوشی های سال 2020
در حال حاضر، گوشی های هوشمندی وجود دارند که از مابقی تلفن های همراه یک سر و گردن بالاتر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از...
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
بلاگ | بازار موبایل
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
سامسونگ در 11 نوامبر 2020 (21 آذر 1399) از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت پایین خود و بهره مندی از تکنولوژی 5G...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست