وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

اپلیکیشن ایرانسل من و 5 ویژگی جذاب آن برای آیفون ios و اندروید

انتشار ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ . ۱۷۶۵۶ بازدید

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بخشی از گزارش سالانه کافه بازار با عنوان (گزارش صنعت برنامه‌های موبایل در ایران، اندازه، رشد و روندها) به بررسی برترین برنامه‌های ایرانی در سال 1398 پرداخته است. 

در این رتبه بندی، اپلیکیشن ایرانسل من توانسته با تعداد 11 میلیون نصب، پس از اپلیکیشن دیوار با 20 میلیون نصب، به همراه اپلیکیشن پرداخت الکترونیک آپ به صورت مشترک در جایگاه دوم قرار گیرد.

ایرانسل من، نام اپلیکیشن رسمی اپراتور دوم کشور است که البته با نام myirancell هم شناخته می‌شود. ایرانسل من کاربرد‌های فراوانی را در خود جای داده و ایرانسل تلاش زیادی کرده تا اپلیکیشن رسمی خود را به عنوان یک ابزار مهم برای ارتباط بهتر از طریق سیم کارت ایرانسل معرفی کند.

اپلیکیشن ایرانسل من چیست؟

شرکت ایرانسل برای راحتی کاربران سیم‌کارت دائمی و اعتباری خود اپلیکیشنی طراحی و عرضه کرد که نسخه‌های تحت وب، اندروید و iOS آن هم‌اکنون در اختیار کاربران قرار دارد.

هدف از توسعه ایرانسل من نیز حذف قبوض برای مشترکان دائمی و راحتی در شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری، آن‌هم به‌صورت ۲۴ ساعته در هر روزی از ایام هفته بود؛ اما امکانات دیگری نیز به اپلیکیشن ایرانسل من افزوده شده است که می‌توان به خرید بسته‌های حجمی اینترنتی، آوای انتظار و سرویس‌های ویژه مانند سفارش غذا یا مشاهده شبکه‌های تلویزیونی اشاره کرد.

 

ایرانسل من نسخه قدیمی

 

ویژگی‌های اپلیکیشن ایرانسل من 

ایرانسل من، علاوه بر ویژگی فوق، دارای امکانات متعدد دیگری نیز هست که موجب شده این اپلیکیشن در رتبه دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی‌ها قرار گیرد.

از آن جمله می‌توان به: نمایش اطلاعات حساب، شامل باقیمانده حد مجاز مصرف، موجودی، بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت، نمایش باقیمانده بسته اینترنت، تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته، امکان افزودن و مدیریت کاربران تا 30 شماره ایرانسلی یا مودم همراه و td-lte، مدیریت حساب چند کاره (فعال سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربر) امکان حذف قبض کاغذی، درخواست تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی (با قیمت‌های شخصی سازی شده)، درخواست تبدیل سیم کارت 3g به 4g، دسترسی به حساب کاربری td-lte نمایش و فعال سازی طرح‌های تشویقی بر اساس میزان مصرف مشترک ( در قسمت پیشنهادها)، امکان مدیریت روش دریافت پیام‌های سیستم درباره مانده بسته‌های اینترنت و...، مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده فعال و امکان عضویت در آنها، مشاهده تاریخچه 15کارکرد اخیر، خرید بسته‌های اینترنت و شارژ و ویرایش مشخصات کاربردی (آدرس ایمیل، نشانی و …) اشاره کرد.

همچنین در زمینه خرید و پرداخت نیز، ایرانسل من امکانات متعددی شامل خرید بسته‌های اینترنت و مکالمه، خرید انواع مودم‌های ثابت و همراه، ساخت و خرید بسته‌های چند کاربره و به اشتراک گذاری اینترنت بین دوستان و آشنایان، امکان هدیه دادن بسته اینترنت، خرید شارژ و شارژ شگفت انگیز از طریق درگاه‌های بانکی، پرداخت قبض و نیز پرداخت امن و آسان هزینه‌های ایرانسلی از طریق کیف پول آپ (بدون نیاز به رمز دوم پویا) را به مشترکان ایرانسل ارائه کرده است.

از جمله امکانات ارائه شده در این اپلیکیشن در زمینه راهنمایی و پشتیبانی مشترکان نیز می‌توان به امکان تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، طرح و پیگیری شکایت، ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آنها، تماس با مرکز ارتباط با مشتریان و گفت وگوی آنلاین با کارشناسان این مرکز، بخش پرسش‌ها و نیز دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل اشاره کرد.

همچنین کاربران اپلیکیشن ایرانسل من می‌توانند با مراجعه به بخش (تکان شگفت انگیز) در این اپلیکیشن، کدهای تخفیف مربوط به کسب و کارهای نوپای مختلف را به صورت هدیه دریافت کنند.

علاوه بر موارد فوق، ایرانسل من خدمات ویژه‌ای نیز به مشترکان ایرانسل ارائه می‌دهد که از آن جمله می‌توان امکان درخواست تاکسی آنلاین (اسنپ)، تماشای آنلاین و زنده برنامه‌های تلویزیونی، سفارش غذا (اسنپ فود) و خرید آنلاین از سوپر مارکت‌ها را نام برد.

 

نحوه نصب ايرانسل من در ايفون

 

بزرگترین مزیت استفاده از ایرانسل من در این است که می‌توانید با در دست داشتن یک موبایل، از یک محل به کلیه اطلاعات مرتبط با حساب سیم کارت‌های اعتباری و دائمی و اینترنت وایمکس ایرانسل خود دسترسی داشته باشید.

در واقع افرادی که همزمان از چندین سیم کارت و خدمات وایمکس ایرانسل استفاده می‌کنند، بیشترین بهره را از این اپلیکیشن خواهند گرفت.

ایرانسل به ارائه طرح‌های تشویقی و متنوع شهرت دارد و هر کسی می‌تواند متناسب با نیاز خود طرح‌های مناسبی را برگزیند؛ از طرح‌های مکالمه و پیام کوتاه گرفته تا اینترنت همراه. اینجاست که ضرورت در اختیار داشتن یک ابزار حرفه‌ای می‌تواند مشکلات کاربران را برطرف کند؛ اپلیکیشن ایرانسل من همان ابزار می‌باشد.

 

 

اپلیکیشن ایرانسل من و سیستم عامل ios

چندی قبل شرکت اپل محدودیت‌هایی را برای برخی نرم افزارهای کاربردی ایرانی اعمال کرد که هم راستا با آن در ایران دسترسی به برخی از نرم افزارهای کاربردی مختل شد.

ایرانسل با به کارگیری تکنولوژی جدید وب اپلیکیشن پیشرفته (pwa) نسخه جدیدی از نرم افزار کاربردی ایرانسل من را جهت بهره گیری هر چه بهتر مشترکان خود از خدمات این نرم افزار ارائه کرده است.

ایرانسل با بهره گیری از فناوری جدید وب اپلیکیشن پیشرفته (pwa) نسخه جدیدی از نرم افزار کاربردی ایرانسل من را ارائه کرد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، با کمک فناوری جدید و با اپلیکیشن پیشرفته (web application progressive) محدودیت‌های اعمال شده توسط شرکت اپل برای کاربران نرم افزار کاربردی ایرانسل من می‌توانند بدون نیاز به بروزرسانی جدیدی این نرم افزار را روی دستگاه خود اجرا کنند.

مشترکان ایرانسل من که کاربر iosهستند می‌توانند در مرورگر safari خود آدرس my. Irancell.ir را جست و جو کنند و پس از ورود به صفحه ایرانسل من در نوار پایین صفحه گزینه export را انتخاب و روی گزینه add to home screen کلیک کرده و گزینه add را انتخاب کنند.

پس از این، آیکون نرم افزار کاربردی ایرانسل من به صفحه نرم افزارهای گوشی اضافه خواهد شد و مشترک می‌تواند با کلیک بر روی آن وارد برنامه شود.

 

دانلود ایرانسل من برای کامپیوتر

 

فعال سازی برنامه ایرانسل من 

پس از نصب برنامه ایرانسل من، ابتدا باید شماره همراه، وایمکس یا اینترنت ثابت خود را وارد کنید. پس از آن باید گزینه ورود را انتخاب کنید. حالا باید رمز عبور خود را وارد کنید. رمز عبور شما دو حالت دارد: 

  1. رمز عبور یکبار مصرف ایرانسلی که برای شماره شما ارسال می‌شود و می‌توانید آن را وارد کنید.
  2. رمز عبور ایرانسلی که باید آن را در سایت ایرانسل من ثبت کنید. این رمز عبور باید حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و حتما شامل عدد و حروف انگلیسی باشد.

پس از وارد کردن رمز عبور وارد برنامه می‌شوید و اپلیکیشن برای شما فعال می‌شود.

دسترسی های ما در برنامه ایرانسل من 

حساب من: در بخش حساب من، می‌توانید جزئیات حساب خود شامل بدهی، کارکرد دوره جاری و اعتبار موجود حساب خود را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید وضعیت بسته‌های خود شامل بسته‌اینترنتی، بسته مکالمه و بسته پیامکی را نیز مشاهده کنید.

در آخرین بروزرسانی این برنامه می‌توانید حد اعتبار خود را به سادگی تغییر دهید. در بخش حساب من، اگر 3 خط بالا و سمت راست صفحه را انتخاب کنید، امکانات و دسترسی‌های دیگر برنامه نیز برای شما نمایش داده می‌شود.

لازم به ذکر است؛ اگر سیم کارت شما 3g است می‌توانید در بخش خدمات سیم کارت به سادگی آن را تبدیل به خط 4g نمایید. همچنین می‌توانید وضعیت خط خود را نیز مدیریت کنید.

شما می‌توانید سیم کارت خود را به دلایل مختلفی مثل مفقودی به صورت موقت مسدود نمایید. علت مسدود شدن را نیز باید ذکر کنید. اگر خط شما یک طرفه شده است، در این بخش می‌توانید به سادگی آن را برطرف نمایید.

شارژ مجدد در ایرانسل من: در این بخش می‌توانید به سادگی اعتبار خود را افزایش دهید. دو روش شارژ در ایران بخش در اختیار کاربران قرار داده شده است.

  1. از طریق کارت شارژی که خریداری کرده‌اید. همچنین با استفاده از امکان جدید ایرانسل من، جزئیات کارت شارژ آسیب دیده استفاده نشده را وارد تا پروسه شارژ یا پرداخت تکمیل شود.
  2. شارژ مستقیم با استفاده از کارت‌های شتاب بانکی خود. توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش به رمز دوم کارت خود نیاز دارید که می‌توانید آن را از دستگاه‌های خودپرداز بانک مربوطه دریافت کنید. علاوه بر رمز دوم به اطلاعات درج شده روی کارت بانکی شامل : شماره کارت، تاریخ انقضا و cvv2 نیز نیاز دارید.

خرید بسته در ایرانسل من

در این بخش می‌توانید بسته‌های اینترنتی، مکالمه و پیامک مورد نظر خود را به سادگی خریداری کنید. برنامه ایرانسل من در این بخش بر اساس الگوی مصرف شما می‌تواند پیشنهاداتی را ارائه کند.

همچنین می‌توانید بسته مخصوص به خود را نیز بسازید. این امکان را می‌توان یکی از جذاب ترین بخش‌های این برنامه به شمار آورد که ایرانسل آن را بسته ترکیبی من نامیده است. 

سرویس رومینگ نیز در این بخش قابل دسترسی است. در آخرین به روز رسانی این اپلیکیشن، بسته‌های شما به صورت خودکار تمدید می‌شوند و دیگر نیازی نیست، نگران به پایان رسیدن آن‌ها باشید.

بسته ترکیبی من: این سرویس جدید به شما این امکان را می‌دهد که بر حسب دقایق مکالمه، تعداد پیامک و حجم اینترنت مورد نیازتان، بسته دلخواهتان را تعیین کرده و سفارش دهید.

آموزش دریافت رمز یکبار مصرف ایرانسل من myirancell

ثبت نام در ایرانسل من کار آسانی است. برای ثبت نام در این برنامه کافی است شماره تلفن خود را وارد کنید به این ترتیب فرآیند ثبت نام آغاز خواهد شد. در ابتدا نیز می بایست یک رمز یکبار مصرف که به شماره ای که وارد کردید ارسال شده را ماطبق با پیامک دریافتی تان وارد کنید. اگر این رمز یکبار مصرف را دریافت نکردید و مشکلی در این مورد داشتید، ابتدا از داشتن آنتن و پوشش دهی اطمینان حاصل نموده و سپ باید چک کنید که ایرانسل را جزو بلک لیست خود قرار نداده باشید؛ تنها در این موارد است که احتمال دارد رمز یکبار مصرف برایتان ارسال نشود.

معرفی برخی از مشکلات برنامه ایرانسل من myirancell

ممکن است در خلال استفاده از ایرانسل من، مشکلات متعددی را مشاهده کنید. در صورت مشاهده هر گونه مشکل در استفاده از ایرانسل من که مشکلات خود برنامه یا گوشی شما هنگام استفاده از آن را شامل می شود را در قسمت «ارتباط با ما»  یا «چت آنلاین» مطرح کرده و با کارشناسان ایرانسل ارتباط برقرار کنید تا آن ها در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را مرتفع سازند.

 

دانلود نسخه 1.0.0 ایرانسل من

 

امکانات برنامه ایرانسل من

خرید و پرداخت:

  1. خرید بسته‌های افزایشی
  2. ساخت و خرید بسته‌های ترکیبی(بوم و بوم+)
  3. امکان هدیه بسته اینترنت
  4. شرکت در حراج شماره‌های رند
  5. خدمات پرداخت: کارت شارژ، شارژ مستقیم، درگاه‌های بانکی و بانکداری همراه
  6. خرید سرویس بیمه

مدیریت حساب:

  1. نمایش اطلاعات حساب: باقیمانده حد اعتبار، موجودی، بدهی، کارکرد، مبلغ قابل پرداخت
  2. نمایش باقیمانده بسته اینترنت
  3. تمدید خودکار بسته‌های اینترنت در صورت اتمام حجم یا انقضای زمان بسته
  4. انقضای زمان بسته
  5. امکان مدیریت همزمان چندین حساب ایرانسلی
  6. مدیریت حساب چند کاربره (فعال سازی، خرید بسته، افزودن و یا حذف کاربر)
  7. دسترسی به حساب کاربری td-lte
  8. نمایش طرح‌ تعرفه فعلی و امکان تغییر آن
  9. مشاهده امتیازات ایرانسلی و تبدیل آن‌ها به مکالمه و یا پیامک
  10. نمایش و فعال سازی طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب
  11. نمایش هشدار درباره وضعیت حساب، بدهی و …
  12. نمایش طرح‌های تشویقی بر اساس نوع سرویس و حساب
  13. مشاهده فهرست سرویس‌های ارزش افزوده فعال و امکان عضویت در آن‌ها
  14. مشاهده تاریخچه 15 فعالیت اخیر
  15. مشاهده پیشنهادات جشنواره
  16. نمایش کد قفل گشای شخصی (puk)
  17. اصلاح مشخصات کاربری (آدرس ایمیل، نشانی و …)

راهنمایی و پشتیبانی:

  1. تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل
  2. طرح و پیگیری شکایت
  3. ارجاع و پیگیری درخواست‌ها و بازبینی آن‌ها
  4. تماس با مرکز تماس
  5. سوالات متداول
  6. دسترسی آسان به شبکه‌های اجتماعی ایرانسل
  7. ارتباط با ما

در قسمت تماس با ما درخواست‌ها، پیشنهادها و یا انتقادها خود را ثبت کنید. منوی سوالات متداول هم بخش خوبیست که در آن می‌توانید پاسخ بسیاری از پرسش‌های خود را در مورد خدمات ایرانسل پیدا کنید تا از تماس با واحد پشتیبانی بی‌نیاز شوید.

دسترسی‌های این برنامه 

  1. خواندن کارت حافظه
  2. کنترل چراغ قوه
  3. دوربین
  4. افزودن یا تغییر رویدادهای تقویم و ارسال ایمیل به مهمانان بدون دخالت مالک
  5. خواندن مخاطبین شما
  6. دریافت پیام‌های نوشتاری (پیامک)
  7. ارسال پیامک‌ها
  8. خواندن وضعیت تلفن و شناسه
  9. تماس مستقیم با شماره تلفن‌ها
  10. موقعیت مکانی دقیق (مبتنی بر gps و شبکه)
  11. استفاده از حساب‌ها در دستگاه
  12. درباره اطلاعات از اینترنت
  13. یافتن حساب‌ها در دستگاه
  14. ممانعت از به خواب رفتن دستگاه
  15. کنترل لرزش
  16. مشاهدة اتصالات wi-fi
  17. مشاهده اتصالات شبکه
  18. دسترسی کامل به اینترنت

اینترنت هدیه ایرانسل من

اگر دوستان خود را به ایرانسل من دعوت کنید، هر دو یک گیگابایت اینترنت رایگان دریافت خواهید کرد. هر دوی شما زمانی می‌توانید از این هدیه استفاده کنید که دوستتان اپلیکیشن ایرانسل من را دریافت و دانلود کند.

اینترنت هدیه از ساعت 2 بامداد تا 10 شب همان روز قابل استفاده خواهد بود. اگر از مشترکین ایرانسل هستید و به دنبال سادگی و راحتی بیشتر در استفاده از امکانات اپراتور خود می‌باشید، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

رمز اپلیکیشن ایرانسل من را فراموش کرده‌ام، چه کار باید انجام دهم؟

برای دارندگان سیم‌کارت اعتباری یا دائمی تنها کافی است پس از ورود به اپلیکیشن ایرانسل من شماره خطشان را وارد کرده و از روش‌های ارائه‌شده نسبت به احراز هویت شان اقدام کنند؛ اما افرادی که از مودم‌های ایرانسل استفاده می‌کنند، گزینه‌ای در انتهای صفحه به نام «شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» در نظر گرفته شده است که با انتخاب آن، کاربر می‌تواند با وارد کردن شماره ملی و کد IMEI نسبت به بازیابی گذرواژه اینترنتی خود اقدام کند.

کد IMEI در زیر یا پشت دستگاه مودم ایرانسل ثبت شده است. در صورت مخدوش بودن آن می‌توانید این کد را روی جعبه مودم نیز بیابید. درصورتی‌که برای خط ایرانسل خود رمز عبوری تعریف کرده باشید نیز امکان بازیابی آن در قسمت احراز هویت وجود دارد.

 

دریافت رمز یکبار مصرف ایرانسل من

 

خدمات ایرانسل من

در صفحه اصلی، بخشی در انتهای صفحه وجود دارد که شامل خدمات مختلف برای مشترکین سیم‌کارت دائمی و اعتباری می‌شود. برای مشترکان سیم‌کارت اعتباری، بخش خدمات ایرانسل من به شرح زیر است:

  1. خرید مودم: کاربر می‌تواند مودم‌های نسل ۴ را در مدل‌های ثابت و همراه خریداری کند
  2. تبدیل رایگان خط به 4G: سیم‌کارت‌های 3G را می‌توان به‌صورت رایگان به 4G تبدیل کرد
  3. شارژ برای دیگران: خرید یا انتقال شارژ برای مشترکان دیگر خطوط ایرانسل
  4. دعوت از دوستان: دریافت جایزه با دعوت از دوستان به استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من
  5. بسته‌های اینترنتی: حجم باقی‌مانده از بسته اینترنت را نشان می‌دهد 
  6. بسته مکالمه: گزارشی کامل از بسته‌های خریداری‌شده برای مکالمه را نشان می‌دهد
  7. بسته‌های پیامک: امکان مشاهده این که چه تعدادی از پیامک‌های خریداری‌شده را مصرف کرده‌اید و چه تعداد دیگری می‌توانید پیامک ارسال کنید

سرویس‌های ویژه

  1. اسنپ: دسترسی سریع به اپلیکیشن اسنپ برای سفارش تاکسی
  2. تلویزیون: امکان مشاهده برنامه‌های تلویزیونی شبکه‌های مختلف ملی
  3. سفارش غذا: دسترسی به فهرستی از رستوران‌های موجود در اطراف کاربر برای سفارش انواع خوراکی‌ها و فست‌فودها
  4. سوپرمارکت: دسترسی به اسنپ‌مارکت برای سفارش کالاهای مورد نیاز خانه و خوراکی‌های مختلف

جایزه روزانه اپلیکیشن ایرانسل من

هر روز به کاربران سیم‌کارت دائمی و اعتباری ایرانسل اجازه داده می‌شود تا شانس برنده شدن در مسابقه ایرانسل را داشته باشند. با انتخاب بخش جایزه و تکان دادن گوشی یا تبلت خود شانس برنده شدن جوایز مختلف از جمله کدهای تخفیف، بسته‌های اینترنتی، مکالمه یا پیامک را خواهید داشت.

بخش شارژ مجدد در اپلیکیشن ایرانسل من برای مشترکان خط اعتباری

در بخش شارژ مجدد که امکان شارژ خط اعتباری از سه طریق شارژ مخدوش، از طریق کارت شارژ و شارژ مستقیم فراهم شده است، کاربر می‌تواند حساب کاربری خود را شارژ کند.

شارژ اضطراری: در این قسمت اگر کاربر موجودی حساب خود را به اتمام رساند و امکان شارژ مجدد حساب را نداشت، می‌تواند حساب خود را به همراه هزینه‌ای ۵۰۰ ریالی شارژ کرده و مبلغ شارژ شده را در صورتحساب بعدی پرداخت کند.

از طریق کارت شارژ: شامل دو قسمت کارت شارژ و کارت شارژ مخدوش می‌شود. کاربر در این قسمت می‌تواند موجودی حساب خود را با استفاده از کارت‌های شارژ افزایش دهد و اگر کارت شارژ مخدوشی نیز داشت نسبت به بازیابی آن از قسمت کارت شارژ مخدوش اقدام کند.

شارژ مستقیم: در قسمت شارژ مستقیم کاربر می‌تواند از یکی از سه روز زیر نسبت به افزایش موجودی حساب خود اقدام کند:

  1. شارژ آنلاین: خرید یکی از بسته‌های تعریف‌شده با احتساب 9 درصد مالیات
  2. شارژ شگفت‌انگیز: خرید یکی از بسته‌های تعریف‌شده به همراه 20 درصد شارژ بیشتر
  3. شارژ به مبلغ دلخواه: کاربر در این بخش می‌تواند موجودی حساب خود را از مبلغ 10000 ریال تا 2500000 ریال افزایش دهد.
  4.  
نسخه پیشرفته وب اپلیکیشن ایرانسل من

 

بخش صورتحساب در اپلیکیشن ایرانسل من برای مشترکان خط دائمی

در بخش صورتحساب می‌توان قبض خط دائمی را پرداخت کرد. این بخش شامل سه گزینه می‌شود:

شارژ مخدوش: امکان بازیابی کارت شارژ در این قسمت فراهم شده است.

از طریق کارت شارژ: امکان افزایش موجودی حساب با وارد کردن کد ۱۶ رقمی کارت‌های شارژ ایرانسل

پرداخت صورت حساب: در این بخش کاربر می‌تواند با استفاده از یکی از کارت‌های شتاب بانکی نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام کند.

بخش خرید بسته در اپلیکیشن ایرانسل من

در بخش خرید بسته می‌توان بسته‌های حجمی اینترنت با محدودیت زمانی یا میزان دانلود خرید یا اقدام به خرید بسته‌های رومینگ، اختصاصی یا چند کاربره کرد. در بخش خرید بسته به گزینه‌های زیر برمی‌خوریم:

صفحه اصلی؛ شامل بسته‌های مختلف اینترنت می‌شود که هر یک دارای محدودیت‌های بازه زمانی و میزان حجم مصرفی دارند.

پیشنهادها برای شما: ارائه بسته‌های تشویقی و مناسب با توجه به کارکردهای قبلی کاربر که علاوه بر بسته‌های اینترنتی، شامل بسته‌های مکالمه، پیامک و همچنین پیشنهادهای داغ می‌شود.

بسته‌های اختصاصی: ارائه بسته‌هایی شامل حجم اینترنت، مکالمه، ارسال پیامک و همچنین گزینه‌ای ویژه از سرویس‌های همکار با ایرانسل مانند چارخونه، آپارات، گپ و موارد دیگر؛ به‌نحوی‌که علاوه بر خرید بسته‌های اینترنتی، مکالمه یا پیامک می‌توانید بسته‌ای ویژه از خدمات سرویس دلخواهتان دریافت کنید.

رومینگ: خرید بسته‌های رومینگ.

چندکاربره: با استفاده از سرویس حساب چندکاربره، کاربر می‌تواند با خرید یک بسته، آن را میان اعضای خانواده، همکاران یا دوستان خود به اشتراک قرار دهد.

بخش تاریخچه در اپلیکیشن ایرانسل من

در بخش تاریخچه، کاربر می‌تواند به استفاده‌های خود از موارد مختلف اپلیکیشن ایرانسل من در ایام گذشته دسترسی داشته باشد. این بخش شامل گزینه‌های زیر می‌شود:

  1. تاریخچه بسته‌های افزایشی
  2. تغییر طرح تعرفه
  3. شارژ مجدد
  4. شارژ آنلاین
  5. جزئیات کارکرد دو روز آخر
  6. سرویس بیمه
  7. بسته‌های اینترنت هدیه داده شده
دانلود ایرانسل من 2019

 

مزایای تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی

مشترکان سیم‌کارت اعتباری می‌توانند با تبدیل خط به حالت دائمی، صورتحساب خود را هر دو ماه یکبار دریافت و پرداخت کنند. علاوه بر آن، مزایای دیگری نیز در توضیحات اپلیکیشن ایرانسل من آمده است که به شرح زیر است:

  1. ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان ۳۰ روزه
  2. ۱،۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ۳۰ روزه
  3. ۶ ماه مکالمه نیم‌بها با تمام خطوط داخلی (با تعرفه دقیقه‌ای ۳۰ تومن)
  4. ۵ گیگابایت اینترنت رایگان (هرماه ۱ گیگابایت، از ماه دوم فعال‌سازی)
  5. کاهش هزینه‌های سیم‌کارت تا ۳۳ درصد

توجه: با تبدیل سیم‌کارت اعتباری به دائمی، تمامی شارژ‌های شگفت‌انگیز و بسته‌های اصلی که شامل همه بسته‌ها به غیر از بسته‌های رومینگ، چندکاربره، بوم، بوم پلاس و طرح‌های تشویقی می‌شود به حساب دائمی کاربر منتقل خواهند شد.

شما از اپلیکیشن ایرانسل من استفاده می‌کنید؟ آیا از عملکرد این اپلیکیشن رضایت دارید؟

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟
بلاگ | خدمات سیم کارت
چگونه سیم کارت هدیه ایرانسل دریافت کنیم؟
یکی از سوالات رایجی است که کاربران ایرانسل همیشه دوست دارند اطلاعات جامع و کاملی در مورد آن داشته باشند. اپراتور ایرانسل کد دستوری اینترنت...
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
همه چیز درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل
در این مقاله تمام نکات کاربردی درباره اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم. آیا می دانید اپلیکیشن ایرانسل من...
فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی و حذف پیامک تبلیغاتی سیم کارت ایرانسل
مشترکین اپراتور های ایرانسل می توانند تصمیم بگیرند مایل به دریافت کدام سرویس پیامک هستند، مشترکین می توانند برای دریافت یا دریافت نکردن...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست