وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

هولدر موبایل ؛ وسیله ‌ای ارزشمند که مراقب گوشی شما خواهد بود!

انتشار ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ . ۴۲۳۵ بازدید

هولدر موبایل ، یکی از لوازم‌های جانبی گوشی است که شاید خرید آن خیلی مهم نباشد، اما وقتی به فکر تهیه آن افتادید باید در خرید آن دقت کنید.

لوازم جانبی و اکسسوری‌ها، هنگام خرید تلفن همراه یا تبلت استفاده از آنها را راحت‌تر می‌کند. همچنین باعث مراقبت بیشتر از وسیله هوشمند شما می‌شود.این لوازم فقط محدود به قاب محافظ گوشی و گلس نمایشگر نمی‌شود. 

بهتر است قبل از معرفی انواع هولدر موبایل با تعریف و کاربرد این وسیله آشنا شویم.

هولدر موبایل یا استند موبایل چیست؟

هولدر موبایل که با نام‌های دیگری مثل پایه نگهدارنده و استند موبایل هم شناخته می‌شود؛ ابزاری است که به افراد کمک می‌کند تا وسیله هوشمند خود را در زاویه دید مناسب و دلخواه خود نگه دارند.

خوبی استفاده از استند موبایل این است که می‌توانید گوشی یا تبلت خود را بدون استفاده از دست‌ها ، ثابت نگه دارید.

با اینکه استفاده از گوشی هنگام رانندگی برای فرستادن پیام یا تماس با دیگران کار درستی نیست. اما اگر مانند راننده‌های تاکسی مجبور به انجام این کار هستید، بهتر است که یک هولدر موبایل بخرید.

هولدر گوشی کمک می‌کند تا حواس شما هنگام رانندگی جمع شود و بهتر بتوانید تماس‌های خود را کنترل کنید، از برنامه‌های مسیریابی استفاده کنید یا موسیقی بشنوید.

 

بهترین هولدر برای ماشین

 

پایه‌های نگهدارنده موبایل انواع مختلفی دارند و شما می‌توانید با توجه به استفاده خود از آنها بر روی دوچرخه، میز، ماشین و موتور استفاده کنید. 

چطور یک هولدر موبایل برای گوشی خود بخریم؟

هنگامی که به سراغ خرید یک استند گوشی می‌روید نباید تنها به قیمت و ظاهر آن فکر کنید. خرید این دست از لوازم جانبی به دقت زیادی نیاز دارد.

اگر به این نکته توجه نکنید ممکن است به گوشی یا تبلت شما آسیب وارد شود. هولدرهای موبایل در دو دسته متفاوت قرار می‌گیرند.

  • هولدر‌هایی که به قاب گوشی متصل هستند.
  • هولدرهایی که مستقل از قاب هستند.

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که پایه نگهدارنده گوشی از وسیله‌های پرکاربرد برای شماست، بهتر است که مدل متصل به قاب گوشی را انتخاب کنید. در این صورت این وسیله همیشه در دسترس شماست.

اگر برای فیلم برداری به فکر خرید هولدر موبایل هستید، بهتر است مدلی را انتخاب کنید که نه مانع دید دوربین اصلی شود و نه دوربین سلفی.

اگر بیشتر زمان خود را برای تماشای فیلم در گوشی می‌گذرانید و به فکر خرید یک استند موبایل هستید، بهتر از مدل رومیزی آن را خریداری کنید. حتما از مدل‌هایی بخرید که قابلیت ایستادن روی همه سطوح به‌ویژه سطوح نرم را دارند.

البته فراموش نکنید که قبل از خرید استند، به اندازه گوشی و تبلت خود دقت کنید.

هولدر موبایل رومیزی

همانطور که از نام این مدل پیداست، این دسته از هولدرها به دلیل اینکه روی میز کار ، تحریر و... قرار می‌گیرند به استند موبایل معروف هستند.

 

هولدر موبایل چوبی

 

پایه نگهدارنده موبایل رومیزی می‌تواند برای بیشتر کارهای روزانه افراد استفاده شود و به آنها در انجام فعالیت‌ها کمک کند. در ادامه بعضی از این کاربردها را می‌خوانید.

تماشای ویدیو و انجام حرکات ورزشی با استفاده از هولدر موبایل

ممکن است مایل باشید مسابقات ورزشی را از تبلت یا گوشی خود ببینید. به راحتی می‌توانید تبلت یا موبایل خود را روی استند قرار داده و به تماشای مسابقه محبوب خود مشغول شوید.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه‌ها، بیشتر ورزشکاران از رفتن به باشگاه منع شده‌اند. اما چاره کار این است که ویدئوهای آموزشی و ورزشی خود را از گوشی ببینید.

برای این کار تنها کافی است از هولدر موبایل کمک گرفته و تمرینات ورزشی خود را منظم انجام دهید.

تماشای فیلم و سریال

اگر جزو افرادی هستید که اوقات فراغت خود را با دیدن فیلم سپری می‌کنید، هولدر موبایل و تبلت به شما کمک می‌کند. گجت هوشمند خود را روی پایه نگهدارنده قرار داده و با پلی کردن فیلم مورد علاقه خود، آن را تماشا کنید. فرقی نمی‌کند در تخت خواب و یا روی کاناپه مشغول تماشای فیلم خود باشید.

تماشای ویدئوهای آشپزی به کمک هولدر موبایل

حتما در اطراف خود دیده‌اید یا تجربه کرده‌اید که وقتی فردی در کار آشپزی مهارت نداشته باشد، برای آماده کردن یک غذا باید مدام به کتاب آشپزی یا صفحه موبایل خود نگاه کند تا طبق دستور پیش برود.

اینجاست که هولدر موبایل به کمک شما می‌آید. شما می‌توانید دستور یا ویدئو غذای مورد علاقه خود را سرچ کرده و آن را دانلود کنید.

 

بهترین هولدر موبایل برای ال 90

 

حالا فقط کافی است تا گوشی خود را روی استند بذارید و مراحل آماده کردن غذا یا شیرینی را گام‌به‌گام طی کنید. هرجا که به مشکل برخوردید فقط به صفحه گوشی نگاه کنید تا نکته‌ای را فراموش نکنید.

یادداشت برداری 

این نوع کاربرد بیشتر به کمک دانش‌آموزان و دانشجویان خواهد آمد. اگر یک جلسه کلاس را از دست داده باشید، می‌توانید فیلم ضبط شده آن را مجدد تماشا کنید.

همچنین هر جایی از فیلم را نیاز داشته باشید متوقف کنید تا نکات مهم را یادداشت کنید. این کاربرد حتی زمانی که در یک کنفرانس شرکت کرده باشید هم موثر است. می‌توانید علاوه بر شنیدن نکات و صحبت‌های دیگران، مشغول یادداشت برداری هم باشید.

مطالعه کردن

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زیاد مطالعه می‌کنید باید به شما تبریک بگوییم. چون به افزایش سرانه مطالعه کشور کمک می‌کنید.

اگر بیشتر علاقمند به خواندن کتاب در گوشی یا تبلت خود هستید اما نگهداشتن گوشی در دست برای شما عذاب آور است. چرا به خرید یک هولدر موبایل فکر نمی‌کنید؟

پایه نگهدارنده گوشی مناسب را خریداری کنید و پس از قرار دادن وسیله هوشمند خود روی آن، به راحتی به مطالعه ادامه دهید.

بازی کردن 

اگر بیشتر اوقات با گوشی موبایل خود بازی می‌کنید. تنها کاری که لازم است انجام دهید وصل کردن دسته بازی به گوشی و قرار دادن آن بر روی هولدر است. اکنون می‌توانید بازی‌های محبوب خود را انجام دهید.

درصورتیکه دسته بازی از طریق بلوتوث به گوشی متصل شود هیجان بازی بیشتر خواهد شد. استفاده از گوشی برای بازی زمان‌هایی که به پلی‌استیشن و کامپیوتر دسترسی ندارید راه خوبی برای سرگرمی است.

گوشی‌های گیمینگ

با بهترین گوشی‌های گیمینگ 2020 آشنا شوید.

چه نوعی از هولدر موبایل را برای ماشین بخریم؟

چون هولدر موبایل می‌تواند به کاهش خطرات و تصادفات رانندگی کمک کند، پیشنهاد می‌کنیم استند موبایلی بخرید که متناسب با خودرو شما باشد.

 

 هولدر موبایل آینه ای

 

البته خرید هولدر گوشی، تمام خطرات رانندگی را از بین نمی‌برد. اما به راننده کمک می‌کند تا حداقل از دست‌های خود بیشتر برای گرفتن فرمان و رانندگی استفاده کند تا نگهداشتن گوشی.

پس اگر از هولدر گوشی در ماشین هم استفاده می‌کنید، باز هم حواستان به اطراف باشد تا خطری شما را تهدید نکند.

اندازه، جنس و نوع چسبندگی از ویژگی‌هایی است که کارایی هولدر را بهبود می‌بخشد. ممکن است استندی را خریده باشید که همه ویژگی‌های یک هولدر خوب را داشته باشد اما مناسب شما نباشد.

به دلیل وجود تفاوت ظاهری در داشبورد خودروها،مدل‌های متفاوتی از هولدر موبایل مانند مغناطیسی و سیلیکونی وجود دارد.

این تفاوت بیشتر از نظر محل قرار گرفتن پایه نگهدارنده است. شاید بپرسید چه نوع پایه نگهدارنده‌ای مناسب خودرو شما است؟

 فضاهایی همچون داشبورد، دریچه کولر، شیشه جلو، فرمان، اسلات ورودی CD پخش ماشین و پشت صندلی محل قرارگیری هولدر است. در ادامه برخی از این مدل‌ها را بررسی می‌کنیم:

هولدر موبایل متصل شونده به دریچه کولر

این مدل‌ها گیره‌ای بوده و از یک سمت به دریچه کولر متصل است و از سمت دیگر نگهدارنده موبایل شما است.این مدل معمولاً برای نصب روی دریچه‌هایی که مربع و مستطیل هستند، مناسب است.

نقطه ضعف این پایه نگهدارنده این است که یکی از دریچه‌ها را اشغال کرده و در تابستان مشکل ایجاد می‌کند.البته می‌توانید دریچه‌ای که گوشی را روی آن نصب کرده‌اید ببندید و از دریچه‌های دیگر استفاده کنید.

هولدر گوشی متصل شونده به شیشه

 نام دیگر این مدل، هولدر موبایل مکنده‌ای است. اتصال این نوع استند از طریق Suction cup یا چسبنده‌های مکنده‌ای انجام می‌شود.

 

هولدر موبایل برای ساندرو

 

یک طرف از این هولدر به شیشه متصل شده و در سمت دیگرش گوشی قرار می‌گیرد. نکته مهم در خرید این هولدرها این است که مطمئن باشید ساکشن کاپ‌ها کیفیت بالایی دارند؛ چون پس از مدتی قدرت چسبندگی خود را از دست می‌دهند. تنها مشکل این مدل مختل کردن دید راننده است.

استند متصل شونده به اسلات ورودی CD

 اگرچه نادر است اما از این مکان هم برای اتصال هولدر موبایل استفاده می‌شود. اتصال استند به اسلات ورودی CD، به آن آسیبی نمی‌زند و به راحتی می‌توانید موسیقی بشنوید.

اگر با نصب هولدر روی داشبورد، شیشه و دریچه کولر مشکل دارید؛ انتخاب این مدل نصب، آخرین گزینه برای شما است.

هولدر موبایل مغناطیسی

این مدل‌ها می‌توانند بر روی شیشه و دریچه کولر قرار بگیرند. تنها تفاوت آن با هولدر‌های گیره‌ای استفاده آسان از آن هنگام برداشتن و قرار دادن گوشی است.

شاید از خود بپرسید آیا استفاده از وسیله مغناطیسی به گوشی آسیب می‌زند یا نه؟ نگران نباشید خاصیت مغناطیسی این استندها کم بوده و خطری ندارد.

هولدر مغناطیسی به دلیل قدرت جذب بالایی که دارد، لغزش ندارد و می‌توان آن را در هر جایی از داشبورد قرار دارد. این مدل با چسباندن یک پد مغناطیسی کوچک در پشت موبایل که قابل جابجایی است کار می‌کند.

پایه نگهدارنده گوشی سیلیکونی

 قیمت این مدل از پایه‌های نگهدارنده کمی بیشتر است. اما دارای شارژر فندکی بوده و می‌توانید گوشی را در دو حالت افقی و عمودی بر‌ روی آن قرار دهید.

هولدر چسبی

 قبل از این که این نوع از پایه‌های نگهدارنده را نصب کنید، باید از انتخاب مکان نصب مطمئن باشید. چون جابجایی آن پس از نصب کار آسانی نیست. حتی ممکن است آثار باقیمانده چسب روی شیشه بماند.

 

گیره پشت گوشی

 

از بین تمام این مدل‌ها، هولدرهای متصل شونده به شیشه و داشبورد رایج ترین مدل‌ها هستند. البته هولدرهای متصل شونده به دریچه کولر نیز با استقبال روبرو شده‌اند.

از هولدر موبایل ماشین چه استفاده‌ ای می‌ توان کرد؟

  • نگهداری از موبایل هنگام مسیریابی: حتما تجربه سفر به مکان‌های جدید را داشته‌اید و در این سفرها مجبور بودید خطر به دست گرفتن موبایل هنگام رانندگی را به جان بخرید. اما استفاده از هولدر کار را راحت‌تر می‌کند. می‌توانید با قرار دادن موبایل در استند و دنبال کردن آدرس‌دهی از یک برنامه مسیریاب، با اطمینان بیشتری به مقصد خود برسید.
  • کاهش حواس‌پرتی در زمان رانندگی: طبق آمارهای رسمی، بیشتر تصادفات رانندگی به دلیل حواس‌پرتی و عدم توجه راننده است. تلفن همراه بیشترین نقش را در ایجاد عدم توجه دارد. استفاده از هولدر برای نگه داشتن گوشی می‌تواند به شما کمک کند تا بیشتر توجه خود را به رانندگی بدهید. همچنین تماس‌های خود را بدون به دست گرفتن تلفن جواب دهید.
  • گوش دادن به موسیقی در طول مسیر: اگر به شنیدن موسیقی هنگام رانندگی عادت دارید. می‌توانید گوشی خود را روی پایه نگهدارنده قرار داده و با اتصال موبایل به خودرو از راه بلوتوث تنها با فشار یک دکمه پلی لیست خود را کنترل کنید.

استفاده از استند گوشی در ماشین به شما کمک می‌کند تا

  • تلفن همراهتان اتفاقی زیر پدال نیفتد.
  • راحت‌تر به گوشی دسترسی داشته باشید.
  • تمرکز شما هنگام رانندگی بیشتر باشد.
  • موبایل شما را در برابر و آسیب و ضربه فیزیکی حفظ می‌کند.

هولدر تبلت

اگر از تبلت برای انجام کارها و ارتباطات خود استفاده می‌کنید می‌توانید با خرید پایه نگهدارنده، دستگاه خود را بر روی میز، تخت یا صندلی قرار دهید.

 

پایه نگهدارنده موبایل و میکروفون رومیزی هوکو مدل p7

 

استند یا پایه نگهدارنده تبلت، وسیله‌ای فلزی یا پلاستیکی است که در مدل‌های متنوعی ساخته می‌شود.

هولدر‌های تبلت به مدل‌های مختلف ثابت، تاشو، رومیزی و... تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید آنها را در فضاهای مختلف مثل میز و داشبورد استفاده کنید. این استندها معمولاً دارای بدنه فلزی بوده و در برابر فشار دست مقاوم هستند.

پاوربانک

اگر به فکر خرید پاوربانک هستید خواندن مطلب بالا را از دست ندهید!

 همچنین می‌توانید به کمک استندهای مخصوص ماشین، تبلت را به پشت صندلی وصل کنید تا کودکان برنامه‌های مورد علاقه خود را تماشا کنند.

هولدر موبایل و تبلت چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

با اهمیت ترین ویژگی در هولدرها، قدرت چسبندگی آنها به سطوح است. معمولاً عملکرد بیشتر هولدرها در نگهداری گوشی موبایل خوب است؛ چون وزن مدل‌های مختلف گوشی تقریباً یکسان است.

اما درباره تبلت‌ها باید بیشتر دقت کنید. زیرا وزن آنها سنگین‌تر بوده و باید یک استند مقاوم انتخاب کنید. قدرت استند تبلت به نوع و بازوهای آن بستگی دارد.

هنگام خرید هولدر برای خودرو، به قدرت بازوها توجه کنید؛ چون علاوه بر وزن تبلت، هولدر باید توانایی نگهداری آن را هنگام حرکت نیز داشته باشد.

انواع پایه نگهدارنده بیسوس و راک دو ویژگی مقاومت بالا و نگهداری خوب را دارند، پس می‌توانید از این دو برند خرید کنید. 

هنگام خرید پایه نگهدارنده موبایل به چه نکته‌ هایی باید توجه کنیم؟

  1. کیفیت خوبی داشته باشد تا هنگام دست‌انداز یا حرکت ناگهانی از گوشی شما در برابر خطر افتادن محافظت کند.
  2. حتما با اندازه گوشی شما متناسب باشد. هنگام خرید در نظر داشته باشید که تلفن همراهتان قاب محافظ دارد یا نه.
  3. بهتر است جنس گیره‌های نگهدارنده از پلاستیک و یا در حالت کلی نرم باشد تا به گوشی آسیبی همچون خش‌خوردگی وارد نکند.
  4. قابلیت چرخش 360 درجه داشته باشد تا هنگام مسیریابی بتوانید به راحتی گوشی را بچرخانید.

نکات مربوط به خرید هولدر دوچرخه یا موتور هم مشابه خودرو است. این هولدرها باید پایه مقاومی داشته باشند تا در هنگام رانندگی و دوچرخه سواری لق نشوند.

 

پایه موبایل متحرک

 

بیشترین مشکل در زمان استفاده از استند موبایل، جداشدن گوشی از آن است. برای جلوگیری از این اتفاق به میزان مقاومت پایه‌ها دقت کنید. هنگام خرید مدل‌های چسبی، سعی کنید از یک برند معتبر خرید کنید تا از کیفیت هولدر مطمئن باشید.

اگر از هولدر موبایل برای زمان طولانی استفاده نمی‌کنید آن را از داشبورد یا شیشه جداکنید.

در صورت پارک ماشین در مقابل آفتاب و برای مدت طولانی، حتما استند را جدا کنید و در مقابل تابش مستقیم خورشید قرار ندهید تا کیفیت خود را از دست ندهد.

بهترین برند برای خرید هولدر موبایل و تبلت چیست؟

چون در ساخت پایه نگهدارنده موبایل از تکنولوژی پیشرفته استفاده نمی‌شود، تولیدکنندگان بسیاری این محصول را تولید می‌کنند.به همین دلیل بیشتر دقت خریداران ، به شکل ظاهری و محل قرار گیری و استفاده آن است.

در حال حاضر بیشتر کاربران از برندهای بیسوس، جویروم و نیتو خرید می‌کنند.

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با مدل‌های مختلف پایه نگهدارنده موبایل و کاربردهای آن آشنا کنیم. همچنین مزایا و معایب آنها را بررسی کردیم تا هنگام خرید این وسیله دچار مشکل نشوید.

به نظر شما کدام یک از مدل‌های هولدر گوشی کارایی و کیفیت بهتری دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
بلاگ | اخبار اپراتورها
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
امروزه سرقت تلفن همراه به یکی از از دغدغه های افراد تبدیل شده است. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کنونی کشور، برخی افراد برای گذراندن زندگی...
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
بلاگ | بازار موبایل
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
آیا می دانید در زمان خرید گوشی در سال 2021 چه نکاتی را بیشتر توجه کنیم؟ برای این که با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید کدام گوشی برای شما...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست