وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

سیم کارت سازمانی همراه اول، بهبود عملکرد سازمان ها

انتشار ۱۳۹۸/۱۰/۲۵ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۴/۳ ۱۳:۱۷ . ۱۶۶۱ بازدید

بسیاری از سازمان ها و شرکت ها همواره ارتباط را به عنوان یکی از دغدغه های اصلی خود بر می شمارند. این بسیار مهم است که بین کارکنان سازمان و مشتریان یا ارتباط درون سازمانی همواره یک ارتباط دو سویه پایدار و مستقیم برقرار باشد تا بتوان راندمان شرکت را افزایش داده و عملکرد سازمان یا شرکت مورد نظر را بهبود بخشید. بسیاری از شرکت ها به همین دلیل همواره به دنبال راهکاری برای افزایش بهره وری و عملکرد بهتر در زمینه ارتباطی هستند و می خواهند از ابزارهای موجود در این زمینه بیشترین بهره را برده و عملکرد کارمندان و نیروهای خود را طی مراحل مختلف کار افزایش داده و بهبود ببخشند. سیم کارت سازمانی همراه اول یکی از بهترین راه حل هاست.

اپراتورهای مختلفی در این زمینه فعال هستند و با ارائه سیم کارت های مخصوص سازمان ها با نام تجاری سیم کارت سازمانی سعی می کنند بسیاری از مشکلات و دغدغه های شرکت ها، صاحبان صنایع و سازمان ها را برطرف کرده و مسئولان نیز به این طریق به عملکرد مجموعه خود در زمینه ارتباطی سر و دستی بکشند. همراه اول نیز همپای این نیاز سیم کارت سازمانی همراه اول را برای شرکت ها و سازمان ها اراپه می دهد.

معرفی سیم کارت سازمانی همراه اول

 

معرفی سیم کارت سازمانی همراه اول

اپراتور اول یا همان همراه اول که در حال حاضر بزرگترین اپراتور کشور در زمینه سیم کارت ها به شمار می رود و توانسته طیف گسترده ای از مردم را با خود همراه کند، از رقابت بین سایر اپراتور ها برای ارائه سیم کارت های اداری یا همان سیم کارت سازمانی عقب نمانده و با ارائه سیم کارت های سازمانی همراه اول جای خود را در این بین نیز باز کرده است.

این شرکت در کنار خدمات مختلفی که به مشترکین خود ارائه می دهد نیز آمادگی این را دارد که با ارائه سیم کارت های سازمانی همراه اول، نیاز سازمان و شرکت های گوناگون را رفع کرده و به خدمات جدید نیز رنگ بهتری بدهد.

سیم کارت سازمانی همراه اول، در هنگام خرید می توانند به صورت یکجا فعال شوند؛ یعنی وقتی چندین سیم کارت برای یک سازمان خریداری می شود این امکان وجود دارد که در لحظه برای همه کاربران آن سازمان فعال شده و بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

سیم کارت رند 912

به کسب و کار و فعالیت تجاری خود اعتبار ببخشید. در فروشگاه مای رند می توانید رندترین سیم کارت های 912 را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

ویژگیها و مزایای سیم کارت سازمانی همراه اول

اما سیم کارت های همراه اول که مخصوص سازمان ها ارائه می شود ویژگی های خاص خود را دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

 

قیمت سیم کارت سازمانی همراه اول

قیمت سیم کارت های سازمانی همراه اول نسبت به سایر سیم کارت های این اپراتور بسیار مناسب تر است. سیم کارت های سازمانی همراه اول قیمت های ترجیحی در هنگام خرید دارند که می تواند این اپراتور را نسبت به سایر اپراتور ها متمایز کرده و به عنوان گزینه اول سازمان ها معرفی کند.

 

اپراتور اول برای رفاه حال کاربران سیم کارت های سازمانی خود، می تواند سیم کارت های به فروش رفته را با شماره های متوالی ارائه کند؛ مثلا وقتی فردی سیم کارت های سازمانی این شرکت را به تعداد بالا تهیه می کند، می تواند سیم کارت هایی را در اختیار داشته باشد که شماره های متوالی دارند؛ یعنی مثلا شماره های آخر سیم کارت با یکدیگر متفاوت است.

همراه اول برای سیم کارت های سازمانی که ارائه می دهد، محدودیت هایی را نیز در نظر گرفته است که بنا به نیاز سازمان قابل استفاده هستند؛ این محدودیت ها به این شکل هستند که امکان تعریف و راه اندازی بسته های متنوعی را در خود دارند که این بسته ها می تواند شامل بسته های پیامکی، دیتا و مکالمه باشند.

سیم کارت سازمانی همراه اول

 

صورت حساب مخصوص سیم کارت سازمانی همراه اول

نکته جالب دیگر و امکان ویژه دیگری که اپراتور نخست برای این نوع از سیم کارت ها در نظر گرفته این است که امکان صورتحساب سازمانی و افزایش شارژ های گروهی سیم کارت ها وجود دارد. به همین خاطر به لحاظ مالی برای سازمان ها و شرکت های استفاده کننده می تواند بسیار متناسب باشد.

هرچند برای سهولت بیشتر، همراه اول امکانات دیگر مالی نیز در اختیار مصرف کنندگان سیم کارت های سازمانی و مدیران سازمان ها قرار می دهد؛ به عنوان مثال می توان مقدار مشخصی شارژ یا مبلغ به هر فرد اختصاص داد تا بیش از آن میزان امکان استفاده از خدمات، مکالمه و ... را نداشته باشد و هزینه های پیش بینی نشده به شرکت تحمیل نکند.

 این روش می تواند به دفعات و در چندین نوبت پرداخت شود و همچنین امکان پرداخت وجوه انباشته شده سازمان به صورت چند مرحله ای یا تقسیط شده را نیز فراهم می کند. اما این اعتبار های تخصیص یافته اساسا مشکلی در مورد زمان مصرف ندارند یعنی با وجود اختصاص اعتبار اما محدودیت زمانی در مصرف این اعتبار در نظر گرفته نمی شود و کاربر می تواند آن را در هر مدت زمانی که نیاز دارد مورد مصرف قرار دهد.

قیمت گذاری سیم کارت

در مای رند می توانید از دقیق ترین و به روزترین قیمت سیم کارت خود با خبر شوید.

پنل مخصوص برای کاربران سیم کارت سازمانی همراه اول

همراه اول به کاربران سیم کارت های سازمانی پنل های اختصاصی را ارائه می دهد که می توانند شارژ سیم کارت های خود را در بستر اینترنت و از راه دور مدیریت کنند به این ترتیب سازمان هم می تواند شارژ تمامی  سیم کارت های تهیه شده خود را به صورت گروهی مدیریت کنند و اگر نیاز به افزایش شارژ هم بود به صورت یکجا شارژ شود. همچنین در این پنل امکان دیگری نیز وجود دارد که می توان میزان مانده اعتبار را در پنل مشاهده کرد و میزان مصرف سیم کارت های سازمان را تحت نظر داشت.

مزایای سیم کارت سازمانی همراه اول

 

سیم کارت سازمانی همراه اول ، بدون محدودیت

سیم کارت سازمانی به طور کلی توسط اپراتور همراه اول با محدودیتی در تعداد خرید مواجه نیست و یک شرکت یا سازمان و یا کارخانه می تواند به هر میزان که نیاز به سیم کارت دارد نسبت به خرید سیم کارت های سازمانی همراه اول اقدام کرده و بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد سیم کارت های سازمانی همراه اول را تهیه و خریداری کند.

این عدم وجود محدودیت در تعداد سیم کارت های قابل خرید در خدمات قابل ارائه نیز تاثیری نمی گذارد و چه در تعداد کم و چه در تعداد زیاد هم خدمات قابل ارائه به کاربر هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. به این ترتیب نباید نگران این موضوع بود که مثلا یکی از خدمات خاص سیم کارت های سازمانی فقط به خریداران تعداد مشخصی از سیم کارت های سازمانی ارائه می گردد و به برخی دیگر نیز ارائه نخواهد شد.

 

نحوه خرید و استفاده از سیم کارت سازمانی همراه اول

اگر سازمان، شرکت یا نهادی سیم کارت های سازمانی همراه اول را مد نظر داشته باشند می بایست به صورت حضوری نسبت به خرید سیم کارت اقدام کنند به این ترتیب نماینده نهادی که نیاز به سیم کارت سازمانی دارد، لازم است که با در دست داشتن مدارکی که در ادامه به آن اشاره می کنیم به فروشگاه های معتبر همراه اول در تهران یا هر نقطه دیگر ایران مراجعه کرده و نسبت به تهیه  سیم کارت های سازمانی با تکمیل فرم های مربوطه اقدام نمیاد.

نکته اینجاست که اگر سیم کارت های مورد نظر بیش از 50 سیم کارت باشند یعنی سازمان مورد نظر بخواهد بیش از 50 سیم کارت سفارش دهد، حتما باید از طریق نامه نگاری بین سازمان، شرکت یا موسسه مربوطه و همراه اول نسبت به خرید بیش از 50 سیم کارت سازمانی همراه اول اقدام کند. به همین خاطر لازم است که در نامه ای همراه با سربرگ رسمی درخواست خود را نگارش کرده و همراه با اطلاعات تماس به دفتر همراه اول و یا اداره فروش این اپراتور ارسال کنند. همراه اول پس از انجام بررسی های مورد نیاز با تماس با شرکت متقاضی مراحل بعدی را به اطلاع آنان می رساند تا بتوانند به تعداد مورد نیاز خود و متناسب با میزان قابل ارائه توسط همراه اول سیم کارت سازمانی بخرند و از آن در افزایش راندمان و عملکرد سازمانی بهره ببرند.

 

چه مدارکی برای خرید سیم کارت سازمانی همراه اول نیاز است؟

شرکت ها یا موسسات باید حتما مدارک مختلفی را به همراه اول ارائه دهند تا اساسا حقوقی بودن آن ها مورد تایید اپراتور قرار گرفته و بتواند به استناد مدارک ارائه شده، سیم کارت های سازمانی خود را به متقاضیان ارائه داده و خدمات مورد نیازشان را برای آن ها فعال کند.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. ۵میدم اما هزارم کمشه......

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست