وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی تخصصی گوشی هواوی Huawei Y9 2019 + قیمت بازار و تصاویر

انتشار ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ ۱۳:۰۳ . ۸۸۶۰ بازدید

چند سالی هست که هواوی با توجه به قیمت های مناسب خود توانسته بخش زیادی از بازار تلفن همراه ایران را تصاحب کند. هواوی چندی پیش گوشی Y9 2019 را رونمایی کرد که جزو گوشی های میان رده هواوی به حساب می آید. گوشی های میان رده همواره در تمامی برند ها، رقابت سختی برای تصاحب بازار ایران داشته اند و هواوی با معرفی y9 که یکی از میان رده های خوب این شرکت است سعی کرده بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار دهد.

چند سالی هست که هواوی با توجه به قیمت های مناسب خود توانسته بخش زیادی از بازار تلفن همراه ایران را تصاحب کند. هواوی چندی پیش گوشی Y9 2019 را رونمایی کرد که جزو گوشی های میان رده هواوی به حساب می آید. گوشی های میان رده همواره در تمامی برند ها، رقابت سختی برای تصاحب بازار ایران داشته اند و هواوی با معرفی y9 که یکی از میان رده های خوب این شرکت است سعی کرده بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار دهد.

محتویات جعبه هواوی Y9

بسته بندی y9، یک جعبه سفید با نوشته Y9 با طیف رنگی شبیه لوگو اینستاگرام است. این تنها نوشته روی جعبه است و هیچ زرق و برق دیگری روی آن مشاهده نمی کنید. درون جعبه آن یک شارژر 10 واتی، کابل شارژ، هدفون، قاب ژله ای و پین اسلات  سیم کارت و صد البته دفترچه راهنما وجود دارد. قاب ژله ای آن می تواند شما را از خرید قاب های گران قیمت بازار بی نیاز کند.

قیمت گوشی هواوی y9 prime 2019 دیجی کالا

طراحی Huawei Y9

هواوی در y9 از یک پنل پلاستیکی استفاده کرده است که این کار تا حد زیادی قیمت این گوشی را پایین نگه میدارد، در کنار این موضوع اما به زیبایی نیز نگاه ویژه ای داشته است. پنل هواوی y9 از نظر زیبایی چیزی از شیشه کم ندارد و شاید از دور به سختی بتوانید متوجه شوید که درب پشت گوشی یک محصول پلاستیکی است و نه شیشه ای! چون کاملا مانند پنل های شیشه ای زرق و برق دارد و زیباست. اما از نظر مقاومت در برابر خراشیده شدن و خط افتادن طبیعتا از مقاومت کمتری نسبت به شیشه برخورد است. البته این را هم نباید فراموش کنیم که طراحی براق موجب شده که به شدت اثر انگشت روی پنل گوشی باقی بماند.

پشت گوشی همینطور یک دوربین دوگانه قرار گرفته و همچنین یک دایره مخصوص اثر انگشت که در جای مناسبی تعبیه شده است. در روبرو اما شرایط فرق می کند، یک دوربین دوگانه دیگر برای سلفی، بریدگی زیادی در بالای صفحه ایجاد نموده که شاید چندان زیبا نباشد و اصرار هواوی به استفاده از دو دوربین سلفی چنین حالتی را ایجاد کرده وگرنه یک ناچ قطره ای می توانست زیبایی بیشتری به صفحه گوشی ببخشد. بالای دوربین ها هم یک شیار طویل می بینیم که مربوط به اسپیکر y9 است . در پایین صفحه نیز حاشیه مشکی زیادی می بینیم که مجددا باز هم روی زیبایی گوشی هنگام روشن بودن، تاثیر منفی گذاشته است.

دست دوم  y9 2019 قیمت گوشی

اما شاید اندازه ۶.۵ اینچی وای 9 در دست گرفتن گوشی را کمی سخت کند و تقریبا نمی توان با یک دست یا بدون جابجایی دست، به قسمت های بالایی گوشی دسترسی داشت.

10 گوشی پرطرفدار و پرفروش سال 2019

برای اطلاع از پرطرفدارترین و پرفروش ترین گوشی های سال 2019 حتما پیشنهاد می شود مقاله بالا را بخوانید.

سخت‌افزار هواوی وای ناین

هواووی این گوشی را به چیپست Kirin 710  64 بیت مجهز کرده است. Kirin 710 چیپست بسیار قدرتمندتر از نسل قبلی پردازنده هواوی به حساب می آید، زیرا از نظر مصرف باتری و عملکرد می تواند به ترتیب تا 30 و 75 درصد بهتر باشد! Mali-G51 MP4 هم که به عنوان پردازنده گرافیکی به وای 9 کمک می کند، همراه با رم های 4 گیگابایتی در مجموع اجرای بازی ها و نرم افزارهای مختلف را در گوشی فراهم آورد. وجود یک قابلیت مهم و کاربردی به نام GPU Turbo می تواند کمک شایانی به گوشی در اجرای برنامه ها و بازی هایی که به پردازش گرافیکی سنگین تری نیاز دارد، کند. y9 مجهز به یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگیابایتی است.

y9 2019 دوربین هواوی

امنیت، اسپیکر و اتصالات Huawei Y9

هواوی y9 از نظر امنیت شاخص های مهمی را رعایت کرده، از طرفی داشتن حسگر اثر  و تشخیص چهره با سرعت بالا توانسته خیال کاربر را از نظر امنیت گوشی تا حد زیادی مطمئن کند. Y9 2019 که البته اسپیکر استریو ندارد و فقط یک بلندگو در قسمت پایین به پخش صدا می پردازد اما توانسته با پخش صدایی شفاف و مناسب جای خود را در دل موزیک بازها هم باز کند. اما یکی از مهم ترین بخش های یک گوشی، تعداد اسلاتهای آن است. این که بتوانید همزمان هم از دو سیم کارت و هم کارت حافظه استفاده کنید برای خیلی ها یک گزینه بسیار مهم و اصلی در زمان خرید گوشی جدید به شمار می رود. Y9 2019 دارای دو اسلت مخصوص سیم کارت نانو و همچنین یک اسلت مخصوص کارت حافظه می باشد که از این نظر خیال خیلی ها را راحت می کند.

 

y9 2019 تصاویر

 

دوربین هواوی Y9

این گوشی میان رده هواوی، از 4 دوربین مجزا استفاده می کند؛ دو دوربین در جلو و دو دوربین پشت گوشی. دوربین های پشتی این گوشی شاید نسبت به گوشی های فعلی از مگاپیکسل بالایی در ظاهر برخوردار نباشد اما می تواند نیاز شما را برطرف سازد؛ دوربین 13 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی دو دوربینی هستند که پشت گوشی قرار دارند. دوربین 2 مگاپیکسلی وظیفه عمق دادن به تصویر را برعهده دارد. دو دوربین پشتی امکاناتی مانند تشخیص چهره و عکاسی در شب را هم دارند که می تواند عکاسی را برای شما به سادگی فشردن یک دکمه ساده کند. عکاسی در شب نیز از هوش مصنوعی گوشی استفاده می کند و می تواند با ثبت چند تصویر با نورهای مختلف، در نهایت یک تصویر شفاف به شما ارائه کند.

هواوی که روی سلفی گرفتن با این گوشی حساب ویژه ای باز کرده، دوربین 16 مگاپیکسلی را به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته است. دوربین دوم هم 2 مگاپیکسلی است که می تواند سلفی های زیبایی برایتان به یادگار بگذارد.

صفحه‌نمایش Y9

صفحه نمایش هواوی وای 9 در واقع 6.5 اینچی و جنس آن IPS LCD با رزولوشن 2340x1080 پیکسل است. تراکم پیکسل این گوشی هم 369 پیکسل بر اینچ می باشد که تراکم بالایی برای یک گوشی میان رده به حساب می آید.

هواوی y9

نرم‌افزار هواوی Y9

وای 9 یک گوشی اندرویدی است که از نسخه 8.1 اوریو این سیستم عامل استفاده می کند، رابط کاربری اختصاصی هوآوی یعنی EMUI 8.2 هم ظاهر زیبایی به گوشی داده است. البته اگر گوشی را برای کسانی می خواهید که سن و سال بالایی دارند، از رابط کاربری Simple Mode برای آن ها استفاده کنید تا بتوانند به راحتی از گوشی استفاده کنند.

باتری Huawei Y9 

شاید بزرگترین نقطه قوت وای 9 به عنوان یک گوشی اقتصادی، وجود یک باتری قدرتمند در کنار سخت افزار و نرم افزاری است که نیاز به باتری شان چندان زیاد نیست. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی این گوشی می تواند بیش از یک روز کامل گوشی را برایتان زنده نگه دارد! با توجه به شارژر 10 واتی چیزی حدود 2 ساعتی هم زمان می خواهد تا گوشی به طور کامل شارژ شود اما شارژ آن از ماندگاری بالایی هم برخوردار است.

چه گوشی هایی برای خرید مناسب اند؟

به غیر از هواوی y9 2019 کدام گوشی هواوی ارزش خرید بالاتری دارد؟ در این مطلب بخوانید.

قیمت گوشی هواوی

برای خرید گوشی هواوی Huawei Y9 2019  چقدر باید هزینه کنیم؟

در حال حاضر با جستجوی کوتاه در فضای اینترنت می توانید قیمت کلی این گوشی را به دست آورید.  با وجود اینکه گوشی ها اغلب به صورت های مختلفی وارد کشور میشوند، قیمت ها متفاوت است. اما در ارزان ترین حالت، این گوشی با قیمتی در حدود 5 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسد که به صورت قانونی رجیستری و فعال سازی شده و دارای گارانتی ۱۸ ماهه است که در سایت های معتبر خرید و فروش گوشی به فروش میرسد. اگر می خواهید این گوشی را تهیه کنید، باید بدانید که رنگ بندی موجود آن در بازار محدود به سه رنگ مشکی، آبی و بنفش است که هواووی تاکید زیادی روی رنگ آبی این گوشی داشته و دارد.

آیا تابه حال تجربه کار با این گوشی را داشته اید؟ آیا به دنبال خرید هواوی y9 2019 هستید؟ نظرات خود را راجب این گوشی میان رده با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
معرفی بهترین گوشی های پرچمدار هواوی در سال 2021
بلاگ | بازار موبایل
معرفی بهترین گوشی های پرچمدار هواوی در سال 2021
شما چه گوشی پرچمدار و چه ارزان بخواهید ، برای هر بودجه ای یک گوشی هواوی وجود دارد. در این مقاله بهترین گوشی های هواوی را در این سال همراه...
بررسی Huawei Nova 5T؛ آیا این آخرین گوشی خوب هواوی است؟
بلاگ | بازار موبایل
بررسی Huawei Nova 5T؛ آیا این آخرین گوشی خوب هواوی است؟
گوشی هواوی نوا 5T، یکی از گوشی های میان رده شرکت هواوی است که البته به خوبی می‌تواند همه کاری را تقریبا برای شما انجام دهد! نکته مهم دیگر...
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3
0
0
1
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. فضای دوم گوشی کجاشه:|

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست