وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

بررسی تخصصی ایرپاد آنر مجیک (Honor Magic Earbuds)

انتشار ۱۳۹۹/۹/۳ . ۳۸۴۳ بازدید

اعلام ممنوعیت تجارت ایالات متحده با شرکت های چینی و چند کشور آسیایی دیگر باعث شد تا زیرمجموعه برند هواوی، یعنی آنر (Honor)، در جستجوی جریان های جایگزین درآمد برای جبران کاهش فروش تلفن های هوشمند خود در خارج از کشور باشد.

گوشی آنر

با بهترین مدل‌های تلفن همراه از برند آنر آشنا شوید

 به همین جهت آنر تولید خود را در بازار لوازم جانبی گسترش داده و آخرین محصولش نیز ایرپاد آنر مجیک (Honor Magic Earbuds) است.

 این ایرپاد در ابتدا با نام Honor FlyPods 3 در چین شناخته می شد و همچنین در بعضی از بازارها هنوز با نام Huawei Freebuds 3i موجود است.

در واقع پس از عرضه هدفون‌های ایرپاد و ایرپاد پرو توسط شرکت اپل که با استقبال گسترده کاربران مواجه شد، موجب شد تا دیگر شرکت‌ها نیز وارد این حوزه شوند.

به همین دلیل شرکت‌هایی همچون سامسونگ، هواوی، گوگل و سونی وارد میدان رقابت با اپل شدند. کمپانی آنر که مدتی است وارد عرصه تولید اکسسوری‌ها شده است در تلاش است با عرضه هدفون‌های بی‌سیم خود بخشی از بازار را از رقبا بگیرد.

در این مطلب ما یک جفت ایرپاد آنر Magic را در کنار ایرپاد پرو اپل بررسی می کنیم و نقاط قوت و ضعف آن را با هم از نظر میگذرانیم.

 

Honor Earbuds

 

بررسی کلی ایرپاد آنر مجیک (Honor Magic)

بر خلاف دیگر تولیدات آنر که از نظر ظاهری شباهت زیادی با محصولات هواوی دارد، ایرپاد آنر مجیک از طراحی کاملاً جدید برخوردار است.

این محصول از نوع هدفون‌های True Wireless بوده و تمامی اتصال‌های سیمی از آن حذف شده است.

این ایرپاد از نظر اندازه و طراحی کمی قلمی و به نوعی دیزاینی ایستاده دارد. به طوری که از چندین متر دورتر نیز قابل مشاهده هستند و توجه ها را به خود جلب می کنند.

به خصوص اگر رنگ آبی ایرپاد آنر مجیک را انتخاب کنید. همچنین یک لوگوی بزرگ Honor نیز بر روی پایه ی ایرپاد هک شده تا از هرگونه سردرگمی بیشتر جلوگیری شود!

باکس نگهدارنده ایرپاد آنر مجیک از نظر ظاهری شبیه یک کپسول است. می توان گفت که نسبت به باکس نگهدارنده گلکسی دارای انحنای بیشتری است.

ابعاد هر گوشی  19.8× 23.7 × 41.8 میلی متر و وزن هر کدام از آنها 5.4 گرم است که بیشتر این وزن مربوط به باتری 37 میلی‌آمپر ساعتی است.

وزن کلی این محصول در کنار کیس شارژ هدفون با ظرفیت 410 میلی‌آمپر ساعت به 51 گرم می‌رسد.

 یک جفت آهنربای قوی برای چفت کردن ایرپاد ها در سر جای خودشان تکمیل کننده این باکس است.

قیمت گذاری سیم کارت

اگر دوست داری از قیمت روز سیم کارتت باخبر بشی، از سرویس قیمت گذاری مای رند میتونی استفاده کنی.

نکته ای که ممکن است برای شما مشکل ایجاد کند، قرارگیری نامتقارن دو هدفون در حالت موردی است. یعنی هدفون چپ و هدفون راست هرکدام جای مخصوص به خود را دارند. لذا چون محل قرار گیری هدفون ها در باکس ایرپاد آنر باهم متفاوت است ، نیاز به کمی آموزش و سازگاری دارید تا عادت کنید هر کدام را سر جای خود بگذارید.

 

Honor Magic Earpods

 

شارژر ایرپاد آنر مجیک

کیس شارژ دارای دو چراغ LED است،یکی در جلو و دیگری در داخل، بین محل قرارگیری دو ایرپاد. همچنین یک درگاه USB-C در قسمت پشتی برای شارژ وجود دارد و از کابل با سرعت شارژ حداکثر 5W پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر هر شارژری کار شما را راه می اندازد. درست در کنار پورت USB کیس ایرپاد آنر مجیک یک دکمه کوچک قرار گرفته است ، که برای جفت شدن (Pair) استفاده می شود. البته همگام سازی فقط در صورت باز بودن باکس کار می کند و بعد از سه ثانیه ، ایرپاد آنر مجیک به گوشی هوشمند هوآوی یا آنر متصل می شود یا برای جفت سازی بلوتوث با هر دستگاه دیگری در دسترس خواهد بود.

بررسی کیفیت صدای ایرپاد آنر مجیک

طراحی و ظاهر فقط یک گوشه ماجراست. - مهمترین چیز ، کیفیت صوتی ایرپاد است. آنر مجیک یک درایور صدای  10 میلی متری را درون هر هدفون برای صدای واضح تر قرار داده است. همچنین از طریق بلوتوث 5.0 به گوشی متصل می‌شود.

مجهز بود این ایرپاد به سنسور مادون قرمز این امکان را به آن می‌دهد تا به محض قرارگیری در گوش به صورت خودکار فعال شود.

طبق گفته شرکت آنر سیستم حذف نویز قادر است به طور متوسط صداهای فراتر از 32 دسیبل را حذف کند.

 صدا در تمام فرکانس ها متعادل است ، اما این بدان معنا نیست که کامل و قوی است. مسئله بزرگ این است که باس در ولوم بالا آنچنان قوی نیست و حتی در آهنگ های خاص کاهش پیدا می کند.

می توان گفت از نظر شنیداری، ایرپاد مجیک برای کاربر معمولی که تمایل دارد از هندزفری کابلی استفاده نکند، مناسب تر است.

 از این گذشته ، هنگام گوش دادن به پادکست ها یا برقراری تماس یا تماشای فیلم ، مشکل باس و صدای کلی آنچنان به چشم نمی آید.

 

ایرپاد آنر

 

در حالت کلی، ایرپاد آنر مجیک می‌تواند صداهای محیطی را حذف کند اما عملکردی هم سطح با هدفون‌های رو-گوشی و یا گران قیمت نخواهد داشت.

سنسور لمسی ایرپاد Honor Magic

این هدفون را می‌توانید به آسانی به تمام دیوایس‌هایی که مجهز به رابط کاربری EMUI 10 است متصل کنید.

با اتصال ایرپاد به یک دیوایس دارای رابط EMUI 10، می‌توانید پخش موسیقی را با خارج کردن ایرپادها از گوش به صورت اتوماتیک متوقف کنید.

مورد مهم دیگر هنگام استفاده از ایرپاد آنر مجیک، عدم نیاز به بیرون کشیدن تلفن از جیب است. روی هر دو هدفون سنسور لمسی وجود دارد.

 برای پاسخ به مکالمه یک بار تپ کنید. برای شروع یا مکث موسیقی، دوبار ضربه بزنید. برای روشن یا خاموش کردن ایرپاد نیز سه ثانیه فشار دهید. 

متاسفانه این ایرپاد ضد آب نبوده و در صورت قرارگیری در آب از کار می‌افتد.

خط 912 رند

اگر همیشه دوست داشتی یک سیم کارت 912 رند داشته باشی، مای رند رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت ها رو به شما پیشنهاد میده.

میکروفون های ایرپاد آنر مجیک

یک نکته قوت ایرپاد مجیک آنر، عملکرد این ایرپاد هنگام تماس است. برای افزایش کیفیت مکالمات صوتی، هر هدفون مجهز به سه میکروفن است.

و زمانی که مشغول مکالمه هستید صدای کاربر را از صدای پس زمینه تفکیک کرده و با شفافیت و وضوح بالاتری منتقل می‌کند.

متاسفانه استفاده از قابلیت نویز هنگام شنیدن موسیقی وجود ندارد که یک نقطه ضعف به‌حساب می‌آید.

محل قرار گیری این میکروفون‌ها یکی در قسمت داخلی و دو میکروفون دیگر در قسمت خارجی است. در تئوری، میکروفون های ایرپاد مجیک آنر به خوبی تشخیص می دهند که صدا از کجا می آید ، و هر نوع صدای دیگر پس زمینه را فیلتر می کنند.

در عمل اما، اگر ایرپاد ها را به طور صحیحی در گوش قرار ندهید، میکروفون صدای اطرافیان شما را دریافت می کند و روی صدای آنها نیز متمرکز می شود.

 به این معنی که ممکن است ایرپاد آنر مجیک برای برقراری تماس در مناطق شلوغ ایده آل نباشند. یک نکته مهم اینکه قسمت کشیده ایرپاد (پایه) نیز ممکن است مانع قرار دادن مناسب ماسک های بهداشتی روی صورت شود.

 

ایرپاد مجیک

 

نکات مهم در مورد ایرپاد آنر مجیک

آنر می گوید که ایرپاد مجیک با روشن بودن ویژگی (آپشن) صدای فعال 3 ساعت با یک بار شارژ و در صورت خاموش کردن این ویژگی می تواند 30 دقیقه اضافه تر کار کند.

 با این حال ، بسیار نادر است که کسی بتواند هدفون را به مدت سه ساعت از این آپشن خارج کند ، مگر اینکه فرد در پرواز باشد.

طبق ادعای آنر با ایرپاد مجیک می‌توان تا 3 و نیم ساعت به موسیقی گوش داد که این زمان با استفاده از کیس شارژ به 13 ساعت می‌رسد.

 باتری هدفون در حالت مکالمه تا 2 و نیم ساعت و در حالت استندبای تا 12 روز شارژ خواهد داشت. شارژ کیس از طریق پورت Type-C انجام می‌شود و به 1 و نیم ساعت زمان نیاز دارد.

کیس شارژ ایرپاد مجیک آنر از باتری 410 میلی آمپر ساعتی برخوردار است و آنر قول داده است تا 14.5 ساعت فعالیت را در اختیار شما قرار دهد ، یعنی چهار بار از 0 تا 100 درصد شارژ ایرپاد مجیک.

 

ایرپاد Honor Magic

 

ایرپاد آنر در بازار

تقاضا برای ایرپاد های بی سیم در بازار در حال گسترش است و جای تعجب ندارد که آنر نیز به این مهمانی بزرگ بپیوندد. حتی با اینکه تمام برندهای تجاری های مشابه بیش از یک سال است که جک صوتی 3.5 میلیمتری را در پرچمداران خود حذف کرده اند در حالی که آنز در برخی مدل ها هنوز از آن استفاده می کند. 

ایرپاد Honor Magic مزیت های بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این ایرپاد کاری که باید انجام دهد را به خوبی انجام می دهد و ظاهر خوبی هم دارند. البته بله ، کیفیت صدا متوسط ​​است و انتظار ما از ایرپاد آنر مجیک بسیار بیشتر از این بود اما به وضوح مشخص است که آنر قسمت مهمی از مصرف کنندگان ایرپاد را هدف قرار داده است.

قیمت ایرپاد مجیک

ایرپاد آنر مجیک در رنگ‌های سفید و آبی عرضه شده و در بازار جهانی حدود 100 یورو قیمت دارد. البته برچسب رسمی قیمت 99 یورو است ، اما پیشنهادهای مختلفی (گاه کمتر) در بازار ارائه می شود.

ایرپاد پرو اپل

ایرپاد پرو اپل جزو محبوب ترین‌ هدفون‌های بی‌سیم در جهان است. اگرچه این ایرپاد از اولین محصولات عرضه شده به بازار جهانی نبود اما سهولت استفاده و حمل آن موجب شد تا رضایت کاربران را جلب کند.

این ایرپاد از نوع توگوشی بوده و میزان بیس و قدرت بالایی دارد. ویژگی‌های زیادی در این مدل نسبت به مدل‌های قبلی تغییر کرده است. این نسخه جدید از نسخه‌های قبلی بهتر بوده و در زمان استفاده احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

مجهز بودن این ایرپاد به لبه‌های سیلیکونی باعث شده تا هرگونه صدای اضافی و مزاحم حذف شود و به راحتی صدای موسیقی و مکالمات خود را بشنوید.

البته سیستم ضد نویز فعالی که دارد در کاهش صداهای اضافی نقش بسیار زیادی دارد.

این محصول مجهز به تراشه Apple H1 بوده و محفظه‌ای با قابلیت شارژ بی‌سیم دارد. به همین دلیل به راحتی می‌توان آن را شارژ کرد.

طراحی ایرپاد پرو

طراحی مناسب این هدفون موجب شده تا در صورت استفاده طولانی مدت از آن، احساس درد در ناحیه گوش نداشته باشید.

گوشی‌ها در یک باکس سفید رنگ قابل شارژ قرار دارند که با باز کردن در باکس آنها را مشاهده خواهید کرد.

 

ایرپاد پرو اصل

 

همچنین دارا بودن این محصول از سه سری سیلیکونی در سایزهای مختلف موجب شده تا مناسب همه افراد باشد.

کیفیت صدای ایرپاد پرو اپل

شرکت اپل از توری‌های منفعل در قسمت بیرونی هر کدام از ایرپادها استفاده کرده تا تجربه کاربر از این محصول بهتر شود. این توری‌ها کمک می‌کنند تا فشار در بیرون و داخل گوش کاربر پخش شده و بتواند مدت زمان بیشتری از ایرپاد استفاده کند.

کنترل این محصول نسبت به مدل‌های قبلی راحت‌تر بوده و می‌توانید با وارد کردن فشار کم یا زیاد به بدنه موسیقی را پخش یا متوقف کنید.

 این محصول هم شبیه به ایرپاد آنر مجیک دارای قابلیت توقف خودکار موسیقی است؛ در صورتی که گوشی را از گوش خود خارج کنید.

از آنجایی که صدای موسیقی در زمان پخش، در محیط شنیده نمی‌شود به راحتی می‌توانید از این هدفون در محیط اداری و کاری استفاده کنید.

باتری ایرپاد پرو

باتری در نظر گرفته شده برای این ایرپاد توانایی پخش موسیقی به مدت 4 و نیم ساعت را دارد. البته اگر خیلی اهل گوش دادن به موسیقی نباشید، این باتری می‌تواند پاسخگوی نیاز شما تا یک روز باشد.

بهتر است که کیس شارژ هدفون را همیشه همراه داشته باشید تا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. این کیس قادر است تا 19 و نیم ساعت شارژ اضافی مورد نیاز گوشی‌ها را ذخیره داشته باشد.

 

پایین ترین قیمت ایرپاد پرو

 

در حالت کلی می‌توان گفت که ایرپاد پرو اپل برخلاف قیمت بالایی که دارد از بهترین هدفون‌های بی‌سیم در بازار است. همین امر باعث شده تا برخی از کاربران به دلیل کیفیت بالای این محصول آن را خریداری کنند.

در نقطه مقابل با توجه به قیمت مناسب ایرپاد آنر مجیک و کارایی قابل قبول آن، ایرپادی است که می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد. البته اگر جزو کسانی که علاقمند به محصولات شرکت اپل و یا رقیب کره‌ای آن هستند نباشید.

نظر شما درباره این ایرپاد چیست؟ اگر تجربه خرید از این مدل را داشته‌اید نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
بلاگ | دنیای فناوری
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
خرید لوازم جانبی شیائومی بخاطر تنوع بسیار محصولات ، ممکن است باعث شود در هنگام خرید دچار سردرگمی شوید. هم اکنون در ایران گوشی های شیائومی...
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
بلاگ | لوازم جانبی
بررسی لوازم جانبی اورجینال سامسونگ
لوازم جانبی اورجینال سامسونگ به عنوان یکی از دغدغه های اصلی برای کاربران این برند از گوشی های هوشمند است. با توجه به این دغدغه ی کاربران...
ویژگی های لوازم جانبی اورجینال ایفون
بلاگ | لوازم جانبی
ویژگی های لوازم جانبی اورجینال ایفون
جالب است بدانید بسیاری از لوازم فیک و تقلبی با قیمت گران به جای لوازم جانبی اورجینال اپل در مراکز خرید گوشی و لوازم جانبی فروخته شده اند...
 نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل
بلاگ | لوازم جانبی
نکات مهم برای خرید لوازم جانبی اصل
انتخاب و خرید لوازم جانبی اصلی از خرید گوشی موبایل گاهی سخت تر می باشد. برای اصل بودن لوازم جانبی به فاکتور ها دقت کنید. برای خرید لوازم...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست