وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

انتخاب بهترین کارت حافظه در سال 2021

انتشار ۱۴۰۰/۵/۱۱ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۵/۱۱ ۱۶:۱۱ . ۹۷۹ بازدید

جالب است بدانید در سال 2021 کارت های حافظه میکرو اس دی ارزان تر و نسبت به قبل ظرفیت بیشتری دارند. در بازار مدل های بسیاری عرضه می شود. شما باید متناسب با نیاز و بودجه خود کارت حافظه مورد نظر را بخرید. در ادامه با ما همراه باشید تا چند نوع از بهترین کارت های میکرو اس دی ، را با هم بررسی کنیم. بهترین و جدید ترین میکرو اس دی سال 2021 ، معرفی کلاس های کارت ها،بهترین کارت حافظه برای گوشی را مورد بررسی قرارمی دهیم.در این نوشته به بررسی 6 نوع از بهترین مدل های کارت های و همه چیز درباره کارت حافظه، معرفی انواع کارت های حافظه می پردازیم.

انتخاب بهترین کارت حافظه در سال 2021

بیشتر افراد هنگام خرید گوشی کارت حافظه نیز خریداری می کنند. بسیاری از مشتریان بدون توجه و نیاز هنگام خرید گوشی کات حافظه نیز می خرند. شما این اشتباه را انجام ندهید. اگر شما قصد خرید کارت حافظه را دارید باید نکات خرید کارت حافظه و جدید ترین انواع آن را بشناسید. و در اخر با انتخاب و دقت لازم کارت حافظه متناسب را خریداری کنید. در این نوشته به معرفی 6 نوع از بهترین کارت حافظه و نکات لازم برای خرید مموری متناسب و بهترین کارت های حافظه از نظر سرعت را با هم بررسی میکنیم.   

 

بررسی کارت حافظه سن دیسک  SanDisk Extreme PRO microSDXC

کارت های حافظه SanDisk Extreme PRO microSDXC از نظر سرعت انتقال و اطمینان بهترین میکرو اس دی سال 2021 می باشند. کارت حافظه سن دیسک یکی از بهترین کارت های مموری گوشی می باشد. از مزیت های کارت حافظه سن دیسک می توان به ضد ضربه بودن ، ضد آب بودن کارت ، ضد اشعه ، و ضد دما می باشد. کارت های مموری میکرو اس دی جزء بهترین و جدید ترین کارت های حافظه می باشند. کارت های میکرو اس دی سرعت بالای دارند. سرعت آن در نوشتن به 90مگا بایت بر ثانیه می رسد. همچنین سرعت خواندن 170 در ثانیه می باشند. این کارت حافظه سرعت بالای در خواندن و نوشتن دارد. فضا و ظرفیت کارت های مموری SanDisk Extreme UHS-I می توانند یک ترا بایت حافظه داشته باشد. با این حال با این فضا زیاد شما به راحتی فیلم ، عکس و اطلاعات زیادی را ذخیره می کنید. مدلSanDisk Extreme SDXC U3 V30 سن دیسک SD قابلیت ضبط ویدیو و عکس زیاد و پشت سر هم را دارد. 

بررسی کارت حافظه سن دیسک  SanDisk Extreme PRO microSDXC

بررسی کارت حافظه Lexar Professional Class 10 UHS-II 2000X

کارت های حافظه Lexar قابل اطمینان می باشد و یکی از جدید ترین کارت های مموریدر سال2021 به شمار می رود. این کارت حافظه مناسب افرادی است که به عکس گرفتن علاقه بسیاری دارند. سرعت خواندن و نوشتن کارت حافظه Lexar بالا است. این کارت از فناوری UHS-II استفاده می کند. سرعت خواندن این کارت 300 مگا و سرعت نوشتن آن 260 مگا می باشد. کارت حافظه Lexar مناسب فیلم برداری با کیفیت full HD می باشد. این کارت ظرفیت 128 گیگا بایت دارد.از مزیت های کارت حافظهLexar Professional Class 10 UHS-II 2000X می توان به سرعت بالای انتقال داده و ضمانت نامه تا آخر عمر اشاره کرد. یکی از معایب کارت های مموری Lexar را می توان به هزینه بالا دانست.

بررسی کارت حافظه Lexar Professional Class 10 UHS-II 2000X

بررسی کارت حافظه SanDisk Extreme PRO SD UHS-II

این نوع یکی دیگر از بهترین و جدید تریت کارت حافظه می باشد. این کارت حافظه سرعت خواندن و نوشتن بالای دارد. سرعت خواندن به 300 مگا و نوشتن به 260 مگا می رسد. و در میان کارت های حافظه دیگر قابل توجه می باشد.  کارت حافظه SanDisk مناسب عکاسی ورزشی و باغ وحش دانست. این حافظه ظرفیت 32 یا 128 گیگا بایت دارد. و مناسب فیلم برداری  با وضوح بالا می باشد. از مزیت های کارت حافظه SanDisk  می توان به سرعت بلای خواندن و نوشتن و وضوح تصویر بالا مخصوص فیلم برداری باکیفیت می باشد. از معایب کارت حافظه گوشی می توان به هزینه بالا و سرعت بیشتر از ظرفیت دانست. 

بررسی کارت حافظه SanDisk Extreme PRO SD UHS-II

بررسی کارت حافظه Lexar Professional 633x SDHC / SDXC UHS-I

یکی دیگر از بهترین حارت های حافظه می توان به کارت حافظه Lexarاشاره کرد. این کارت حافظه مناسب فیلم برداری هستند. ظرفیت این کارت به یک ترا بایت می رسد. با این فضای زیاد ولی سرعت خواندن و نوشتن متوسطی دارد. این کارت مناسب فیلم برداری می باشد. برای خرید کارت حافظه دقت کنید شما چه نیازی دارید و بودجه مورد نظر چقدر است. شما برای خرید کارت Lexar Professional 633x SDHC / SDXC UHS-I فضا ذخیره سازی مهم است یا سرعت بلای خواندن و نوشتن بعد از بررسی های لازم کارت حافظه مورد نظرتون را بخرید. از مزیت های کارت حافظهLexar می توان به سرعت بالای انتقال داده، سرعت انجام کار بالا اشاره کرد. از معایب کارت حافظه می توان به هزینه بالا اشاره کرد.

بررسی کارت حافظه Lexar Professional 633x SDHC / SDXC UHS-I

بررسی کارت حافظه SanDisk Extreme SD UHS-I

کارت حافظه SD SanDisk ارزان تر نسبت به مدل های گفته شده می باشد. این کارت حافظه ظرفیت و سرعت خواندن و نوشتن بالای دارد. کارت های حافظه SD SanDisk در دو نوع استانداری و پرو  در مراکز خرید و فروش گوشی به فروش می رسد. جالب است بدانید کارت های pro کمی گران قیمت تر هستند. کارت حافظه استانداردی سازگاری سرعت بالای دارد. این کارت با ضبط full HDمی تواند باشد. ظرفیت کارت 16 گیگا بایتیاست. کارت SD SanDisk سرعت خواندن 90 مگا بایت و نوشتن 40 مگابایت دارد. با این که سرعت خواندن و نوشتن متوسطی دارد ولی برای عکاسی با فضای باز متناسب است. این کارت ها ضد آب ، ضد دما و ضد اشعه می باشد و یکی از مهم ترین  قابلیت ها و امکاتات کارتSanDisk Extreme می باشد. اگر از آن دسته افرادی هستید که با سرعت و ظرفیت متوسط کنار میایید این کارت حافظه انتخاب خوبی می باشد. کارت حافظه SanDisk Extreme قیمت کمتری دارد. از مزیت کارت حافظه SanDisk Extreme می توان به عملکرد خوب شات و مقاوم در برابر اب، اشعه و دما اشاره کرد. معایب این کارت هم می توان به سرعت و ظرفیت متوسط دانست.      

بررسی کارت حافظه SanDisk Extreme SD UHS-I

 

بررسی کارت حافظه Transcend SDXC UHS-II U3

این کارت ها یکی دیگر از بهترین کارت های حافظه در سال2021 می باشند. این کارت برای عکس برداری و فیلم برداری مناسب است. کارت های Transcend SDXC UHS-II U3 می توانند پشت سر هم عکس با کیفیت بگیرند. کارت حافظه Transcend وضوح بالای دارد. ظرفیت حافظه 64 گیگا بایتی یا 32 گیگا بایتی است. در مقایسه با کارت های گفته شده متوسط است. ولی عملکرد خوبی دارد. سرعت خواندن و نوشتن آن به 285 مگابایت و 180 مگابایت می رسد. این کارت مناسب فیلم برداری است. این کارت ها ضدآب و ضد اشعه می باشد. از دیگر مزیت های آن می توان به انتقال داداه بالا و سرعت خوب  ، مناسب عکس برداری اشاره کرد. یکی از معایب کارت حافظهTranscend ظرفیت حافظه 64 گیگا بایت دانست.

بررسی کارت حافظه Transcend SDXC UHS-II U3

بررسی کارت حافظه از نظر سرعت

کارت حافظه از نظر سرعت خواندن و نوشتن بالا می توان به سه دسته تقسم کرد. 

کارت حافظه micro SD : این کارت های حافظه تنها می توانند 2 گیگا بایت را ذخیره کند. دیگر سری های آن قادر به 4 گیگا بایت ذخیره اطلاعات است.

کارت حافظه microSDHC : این  کارت هایقابلیت ها و امکانات بسیاری دارند و طی اطلاعات به دست آمده متداول ترین حافظه برای خرید مشتریان است. 

کارت حافظه microSDXC : این کارت های حافظه قابلیت این را دارند که تا 2 ترابایت ذخیره سازی انجام دهند. 

کلاس حافظه ها بعد از ظرفیت مموری مهمترین ویژگی ها می باشد. جالب است بدانید چه استفاده هایی از کارت های حافظه microSDXC می کنیم. برای خرید یک حافظه به سرعت ، کیفیت و قیمت حافظه دقت کنید و با بررسی های انجام شده بهترین کارت حافظه را تهیه کنید. 

بررسی کارت حافظه از نظر سرعت

معرفی کلاس های کارت حافظه 

کارت های حافظه از نظر کلاس و حجم بیشتر مورد بررسی قرار می گیرند. بعضی ها فکر می کنند تنها توجه کردن به حجم کافی است ولی کلاس حافظه از دیگر ویژگی های حافظه به شمار می رود. کلاس ها را می توان به 4 دسته تقسیم کرد.

کلاس با سرعت 2 مگا بایت در ثانیه: کارت های مموری کلاس 2 مناسب ضبط ویدیو با کیفیت بالا می باشد.

کلاس با سرعت 4 مگا بایت در ثانیه:کارت های مموری کلاس4 مناسب ضبط ویدیو با وضوح صفحه نمایش 720 در 1080 می باشد.

کلاس باسرعت 6 مگا بایت: کارت حافظه کلاس6 متناسب وضوح صفحه نمایش 1080 در 720 می باشد. و مناسل ضبط ویدیو است.

کلاس باسرعت 10 مگا بایت: کارت حافظه کلاس10 ضبط بالای ویدیو با کیفیت مطلوب و full با وضوح صفحه نمایش 1080 می باشد.

کلاس باسرعت 10 مگا بایت: کارت حافظه کلاسUHS_1 این کلاس ضبط ویدیو مطلوب دارد. 

معرفی کلاس های کارت حافظه

 

بهترین  و پرسرعت ترین کارت حافظه برای گوشی

برای خریدن کارت حافظه باید دقت کنید کاربرد شما چیست و چقدر بودجه دارد و براساس نیاز و هزینه لازم کارت حافظه را از مراکز خرید و فروش گوشی و لوازم جانبی خریداری کنید. کارت های حافظه مدل microSDXC و مدل microSDHC این دو نوع مناسب برای حافظه گوشی می باشد.این دو مدل دارای امکانات و قابلیت های بسیاری می باشد. کارت های مموری microSDXC و microSDHC در گوشی هاس سامسونگ سری A بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

جالب است بدانید کلاس های که سرعت خواندن و نوشتن بالاتری دارد. جزء پر سرعت ترین کارت های مموری به شمار می رود. کارت حافظه UHS-1 با سرعت10 مگا بایت پر سرعت ترین کارت حافظه به شمار می رود. در این نوشته به بهترین و پر کاربرد ترین حافظه ها پرداختیم.

 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست