وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

خرید سیم کارت ترکیه یا ترکسل قبل از سفر به این کشور

انتشار ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۱۲:۴۶ . ۲۶۴۱۷ بازدید

سفرهای خارجی چند سالی است که دیگر صرفا محدود به قشر مرفه جامعه نیست و بسیاری از افراد هستند که به سفر هایی می روند که البته از نظر هزینه شاید چندان هم گران نباشد. کشورهای همسایه معمولا مقاصد ارزان قیمتی به حساب می آیند، یکی از گزینه های اصلی سفر ایرانیان به خارج از کشور، ترکیه می باشد. 

همسایه شمال غربی کشورمان که به خاطر روابط خوب با ایران، همزبانی بسیاری از ایرانیان با اهالی این کشور، عدم نیاز به ویزا و مسائلی از این دست همواره جزو پر رفت و آمد ترین مرزها بوده است. 

برخی نیز این سفر را به قصد خرید لوازم آرایشی بهداشتی و یا لباس و منسوجات انجام می دهند و به نوعی سفرهای کاری هستند. 

افراد دیگری نیز که قصد سفر به کشورهای دیگر دنیا را دارند، به خاطر اینکه گاهی پرواز مستقیمی از ایران به مقصدشان وجود ندارد مجبورند ابتدا به ترکیه سفر کنند و سپس از آن جا به مقصد اصلی بروند.

همه این ها دلایل مهمی هستند که می تواند گفت ترکیه بیشترین آمار ورود ایرانیان را به خود اختصاص داده است. به هر حال هر ایرانی که به این کشور سفر می کند و می خواهد مدتی را آنجا اقامت داشته باشد، بی شک به یک سیم کارت نیاز دارد. 

با توجه به هزینه های رومینگ و مشکلاتی نظیر آنتن دهی، تهیه شارژ و ... بسیاری ترجیح می دهند که در کشورهای مقصد سیم کارت همان کشور را تهیه و خریداری کنند. سهولت استفاده از اینترنت همراه و کیفیت آن در کشور ترکیه، سبب شده تا خیلی از گردشگران این کشور یکی از  سیم کارت های خود آنجا را بخرند و از آن برای مکالمه و دیتا استفاده کنند.

 

خرید سیم کارت ترکیه یا ترکسل قبل از سفر به این کشور

 

هرچند، در فرودگاه های ترکیه و همچنین هتل ها به صورت مستمر و پایدار اینترنت های رایگان در اختیارتان هست اما به هر حال در مکان هایی که وای فای در دسترس نیست باز هم نیاز فرد به اینترنت وجود دارد؛ پس بهتر آن است که حتما یک سیم کارت ترکیه ای تهیه کرد تا مشکلاتی از این دست نتواند تاثیر منفی بر سفر شما بگذارند. 

البته نکته ای که باید در نظر گرفت این است که سیم کارت در کشور ترکیه، به هیچ عنوان ارزان نیست. در حالی که در ایران می توانید سیم کارت هایی را با قیمت های کمتر از ده هزار تومان یا حدود یک دلار تهیه کنید اما باید بدانید که در ترکیه سیم کارت های اعتباری هم ارزان نیستند و شرایطشان با ایران کاملا متفاوت است.

در این نوشتار قصد داریم برخی از سیم کارت ها و اپراتور های مطرح کشور ترکیه را مورد بررسی قرار دهیم و از نظر قیمت و کیفیت خدمات آن ها را مقایسه کنیم.

آشنایی با اپراتورهای موبایل و سیم کارت های کشور ترکیه

در ترکیه در حال حاضر 3 اپراتور اصلی وجود دارند که به طور کلی بازار سیم کارت های این کشور را تصاحب کرده اند؛ گردشگران کشورهای دیگر نیز می توانند از سیم کارت های این سه اپراتور استفاده کنند. البته این نکته را نباید فراموش کرد که اساسا در کشور ترکیه سیم کارت های دائمی به افرادی تعلق می گیرد که یا کارت اقامت یک ساله دارند و یا به صورت دائم می خواهند در این کشور مستقر شوند. 

پس تهیه سیم کارت دائمی در این کشور چندان ساده نیست، از طرفی افرادی که سیم کارت اعتباری تهیه می کنند و می خواهد بیش از یک ماه در ترکیه اقامت داشته باشند می بایست سیم کارت خود را رجیستر کنند که این موضوع می تواند مبلغی را به عنوان مالیات برای مشترک هزینه در پی داشته باشد.  

ترکسل، تقریبا معروف ترین اپراتوری است که در ترکیه فعالیت دارد؛ حداقل برای ایرانی ها که اینطور است. بسیاری از ایرانیانی که به این کشور سفر می کنند. اگر قصد دارید که برای مدتی کوتاه در ترکیه سر کنید، می توانید از سیم کارت های توریستی ترکسل استفاده نمایید.  

 

خرید سیم کارت ترکیه یا ترکسل قبل از سفر به این کشور

 

وضعیت قیمت سیم کارت ترکسل در ترکیه

در حال حاضر قیمت این سیم کارت ها حدود 150 لیر است که در صورت خرید و فعالسازی، 20 گیگابایت اینترنت رایگان و 200 دقیقه مکالمه و همچنین 30 روز استفاده رایگان از واتس آپ می باشد. ترکسل که در رقابتی شدید بین دو اپراتور دیگر قرار دارد، همواره سعی می کند در تاریخ ها و مناسبت های مختلف اقدام به برگزاری جشنواره هایی برای افزایش فروش خود کند. 

به این ترتیب که در زمان های مختلف تخفیفات و خدمات مختلفی به کاربر ارائه می دهد که در طول سال و روزهای دیگر چنین امکاناتی وجود ندارد. به طور مثال اینترنت نامحدود رایگان طی دوره استفاده از سیم کارت از جمله هدایای وسوسه کننده ای است که نمی توان به سادگی از آن گذشت!

در کمپین هایی که تا کنون ترکسل برگزار کرده، هدایای مختلفی ارائه شده است؛ مثلا اجاره یا همان رنت کردن اتومبیل از طریق برخی وب سایت های ترکیه ای، با ثبت شماره همراه ترکسل امکان پذیر است البته با تخفیف ویژه! در واقع خریداران سیم کارت های ترکسل می توانند از اجاره یک اتومبیل نیز با قیمت ویژه لذت ببرند. 

در کنار آن، رستوران گردی در ترکیه که یکی از تفریحات گردشگران به حساب می آید نیز مورد توجه ترکسل بوده است به گونه ای که در برخی رستوران های خاص، تا 10 درصد تخفیف به مشترک ارائه می شود که یک مبلغ مناسب به حساب می آید. استفاده از بعضی از موزه های ویژه و خاص ترکیه نیز به همین ترتیب رایگان در دسترس است که این موضوع نیز از جمله تفریحات اغلب گردشگران حاضر در ترکیه می باشد.  

در مورد این خدمات ویژه باید به این نکته اشاره کرد که مسلما همه آن ها صرفا با خرید سیم کارت ترکسل فعال نمی شوند؛ بلکه ممکن است بخشی از آن به سیم کارتی که شما خریداری می‌کنید تعلق بگیرد و سایر خدمات مربوط به سیم کارت های گران تر و یا ارزان تر باشد. به بیان ساده تر، اگر سیم کارت ترکسل خریدید نباید انتظار داشته باشید که حتما ماشین نیز با قیمت ویژه رنت کنید زیرا شاید اساسا رنت ماشین جزو هدایای سیم کارت خریداری شما نباشد. 

همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، سیم کارت های ترکسل تفاوت دارند و اینگونه نیست که همه سیم کارت های اعتباری موجود در بازار، یک نوع خدمات ارائه دهند. مثلا سیم کارت های 150 لیری که 20 گیگابایت اینترنت، هزار پیام کوتاه و 200 دقیقه مکالمه دارند را معرفی کردیم، اما سیم کارت های 49 و 39 لیری نیز توسط ترکسل به فروش می رسند که به ترتیب فقط 10 گیگ و 6 گیگابایت اینترنت رایگان در بدو شروع به کار دارند.

 

خرید سیم کارت ترکیه یا ترکسل قبل از سفر به این کشور

 

سیم کارت ودافون ترکیه

ودافون، دومین اپراتور موفق و پر مشترک در ترکیه است. اگر فوتبالی باشید، سال های درخشش منچستریونایتد با هدایت فرگوسن را به خاطر داشته باشید، نام و برند ودافون بی شک برایتان خاطره انگیز است. این شرکت انگلیسی در آن دوران طلایی، اسپانسر منچستریونایتد شناخته می شد و توانست شهرت خوبی در سطح جهان به دست آورد. امروزه از این شرکت به عنوان بزرگترین ارائه دهنده خدمات ارتباطی در سطح جهان یاد می شود.

این شرکت اساسا در ترکیه، خدمات خود را به فروش می رساند یعنی سیم کارت هایی که در دسترس قرار دارد معمولا برای هر بخش که در سیم کارت فعال باشد فرد باید هزینه بیشتری علاوه بر قبض و شارژ بپردازد. یعنی سیم کارت های ترکیه ای ودافون در قیمت های مختلف به فروش می رسند که پایین ترین قیمت، فقط امکان برقراری تماس دارند و دیگر امکانات به صورت جداگانه به فروش می رسند.

تفاوت عمده با ترکسل، در تاریخ فعالسازی و غیرفعالسازی می باشد. ودافون 120 روز سیم کارت را در اختیار قرار می دهد، در حالی که در مورد ترکسل اینگونه نیست و صرفا سیم کارت های اعتباری یک ماهه به فروش می رسند.

البته گردشگران در نهایت هم می بایست یک نوع سیم کارت انتخاب کنند که قیمتی در حدود 200 لیر دارد. همانطور که پیشتر نیز نوشتیم، سیم کارت در ترکیه اصلا ارزان نیست. در حالی که با این مبلغ در ایران می توان یک سیم کارت دائمی با کد و خط مناسب خرید اما در ترکیه برای خرید یک سیم کارت اعتباری باید 200 لیر بپردازید که مبلغ کمی به حساب نمی آِد. همچنین با خرید سیم کارت 200 لیری، در کنار 750 دقیقه مکالمه رایگان و 250 پیامک نیز می توان با حجم 20 گیگابایتی استفاده از اینترنت به نوع این مسئله گرانی سیم کارت را کمی فراموش کرد.

سیم کارت های ودافون امکان برقراری تماس با سایر کشور ها را نیز ندارند یعنی اگر سیم کارت از کشور خارج شود، دیگر سرویس دهی به مشترک خود نخواهد داشت و از دسترس خارج می گردد.

چگونه سیم کارت ترکیه ترک تلکام تهیه کنیم؟

ترک تلکام؛ این اپراتور بر اساس آمار و اطلاعات، تقریبا کوچک ترین اپراتور سراسری ترکیه به حساب می آید که البته در زمینه ارائه خدمات مکالمه و اینترنت همراه حرف های زیادی در رقابت با سایر رقبای خود دارد. ترک تلکام نیز مانند دو اپراتور قبلی، خدمات خاصی را به کاربر و مشترک خود ارائه می دهند. به عنوان مثال کاربر با پرداخت 150 لیر ترکیه ، 750 دقیقه مکالمه رایگان بگیرید و البته 10 گیگ اینترنت هم استفاده نمایید. اما اگر 200 لیر بپردازید، می توانید علاوه بر 750 دقیقه مکالمه و 25 گیگابایت اینترنت بهره برد.

اگر در ترکیه اقامت داشته باشید، در مورد سیم کارت های شرکت آوا هم چیز هایی به گوشتان خواهد خورد اما این سیم کارت چیست؟

آوا سیم کارت هایی هستند که در حدود 15 سالی است که با اپراتورهای دیگر فعالیت و همکاری می کند. در واقع می توان اینگونه گفت که آوا یکی از اپراتورهای مجازی ترکیه به حساب می آید که البته با جدیت کار خود را ادامه می دهد. این شرکت در بدو تاسیس، همکاری تنگاتنگی با ترک تلکام داشت اما این روزها بیش از پیش با ودافون همکاری دارد که به نوعی این صحبت ها نشان از آن دارد که آوا اساسا زیر ساختی از خود ندارد. بسیاری از ایرانیان البته تجارب ناموفقی در مورد استفاده از سیم کارت های این شرکت داشته اند.

 

خرید سیم کارت ترکیه یا ترکسل قبل از سفر به این کشور

 

راهنمای خرید سیم کارت ترکیه برای گردشگران و مسافران

خرید سیم کارت های ترکیه کار اصلا سختی نیست زیرا مراکز مختلفی در سطح شهر هستند که قابلیت این را دارند که سیم کارت های گوناگونی به شما عرضه کنند. 

غرفه های هر 4 اپراتوری که در بالاتر مورد بررسی قرار دادیم در سطح شهر قابل رویت هستند. به طور کلی خرید سیم کارت در ترکیه نمی تواند کار سختی برای گردشگران باشد چون در نقاط مختلف شهری غرفه های اپراتور ها قابل مشاهده هستند. 

همچنین در برخی فرودگاه ها نیز غرفه هایی که در موردشان صحبت کردیم وجود دارند که کار را برای گردشگران راحت کرده اند. البته نکته این است که شاید خرید سیم کارت از فرودگاه، با قیمتی بسیار بیشتر از سیم کارت در سطح شهر مقدور باشد به همین خاطر پیشنهاد می شود در سطح شهر با مراجعه به غرفه های مربوطه، سیم کارت بخرید. 

البته امروزه راه های ساده تری نیز برای خرید این نوع سیم کارت ها وجود دارد. سایت هایی وجود دارند که سیم کارت کشور های خارجی را به فروش می‌رسانند. این سایت ها در ایران هم فعالیت می‌کنند و فقط با سرچ کردن در گوگل می‌توانید آنها را بیابید. 

البته حتما باید از اعتبار سایتی که از آن خرید می‌کنید، مطمئن شوید. سودجویانی وجود دارند که سیم کارت هایی فیک را به عنوان سیم کارت خارجی به مردم می‌‌فروشند. نکته مهم این است که هرگز از افراد نامعتبر سیم کارت نخرید.
به جز اینکه ممکن است سیم کارتی که اینگونه افراد به شما می‌فروشند، تقلبی باشد، خطرات دیگری نیز در کمین شماست. گاها افراد خلافکار برای رد گم کنی سیم کارت های خودشان را به افراد دیگری می‌دهند. به محض اینکه شما آن سیم کارت را در گوشی خود می‌اندازید، مقامات امنیتی شما را بازداشت خواهند کرد. پس برای اینکه به دردسر نیافتید حتما سیم کارت را از فروشگاه های معتبر بخرید. 

در آخر باید بگویم که به هیچ وجه سیم کارت های دست دوم و کارکرده نخرید. حتی اگر سیم کارت های کارکرده برای شما ارزان تر بودند، هرگز حتی به فکر خرید سیمکارت کارکرده نباشید. در کشور دیگر، شما موقعیت این را ندارید که به افراد غریبه اعتماد کنید، پس از خیر سیم کارت کارکرده هم بگذرید.

 

خرید سیم کارت ترکیه یا ترکسل قبل از سفر به این کشور

 

برای خرید سیم کارت ترکیه چه مدارکی نیاز است؟

خرید سیم کارت در ترکیه شباهت زیادی به خرید سیم کارت در ایران دارد؛ برای خرید سیم کارت های ترکیه ای، پاسپورت یکی از الزامات حیاتی به شمار می رود! همچنین، چند فرم برای خرید سیم کارت وجود دارند که آن ها نیز باید تکمیل شوند. در واقع گردشگران می بایست حتما در لحظه مراجعه به غرفه ثبت نام، اصل پاسپورت یا همان گذرنامه خود را در اختیار داشته باشد تا بتوانند به راحتی و با استفاده از آن فرم های مربوطه را پر کنند. پروسه خرید و فعالسازی سیم کارت در شعب رسمی اپراتور ها می تواند کمتر از دو دقیقه حتی به طول بیانجامد.

قیمت سیم کارت دائمی و اعتباری ترکیه

همانطور که بالاتر نیز بررسی کردیم، قیمت سیم کارت های دائمی و اعتباری در ترکیه تفاوت فاحشی ندارند. بلکه مهم این است که کاربر می تواند از سیم کارت های دائمی استفاده کند یا نه؛ استفاده از سیم کارت های دائمی نیز که نیازمند اقامت بیش از یک ماه است. 

من پیشنهاد می‌کنم اگر که مدت سفر شما کوتاه است، سیمکارت اعتباری تهیه نمایید. در کل چند بار می‌خواهید از سیم کارت استفاده کنید، پس از هزینه اضافی بپرهیزید. البته باید توجه داشته باشید که شاید بعدا بخواهید از سیم کارت های ترکیه ای در ایران نیز استفاده کنید.

برای اینکه بعدا به مشکل نخورید، تمامی کد های دستوری لازم را از فروشنده بگیرید و در جایی یادداشت نمایید.

بهترین سیم کارت ترکیه

آن طور که بسیاری از افراد در تجربه کار با سیم کارت های اپراتورهای مختلف ترکیه ای داشته اند، سیم کارت های ترکیه ای همگی در یک سطح هستند اما گاهی یکی از آنها نسبت به دیگران از تعرفه و قیمت های پایین تری برخوردار است که می تواند گزینه مناسب تر باشد. 

پس نمی توان گفت که کدام سیم کارت نسبت به دیگران عملکرد بهتری داشته و قیمت های پایین تری ارائه می دهد؛ بلکه هر ساله ممکن است این آمار ها تغییر کند.

موضوع رقابت اپراتور ها در ترکیه تقریبا مانند رقابت اپراتور های ایرانی است. به هیچ وجه نمی‌توان یک اپراتور را برنده مطلق میدان دانست. ممکن است یک اپراتور در زمینه اینترنت از اپراتور دیگری بهتر باشد، در عوض اپراتور دیگر در زمینه آنتن دهی، عملکرد بهتری داشته باشد.

البته برای افرادی که می‌خواهند مدت کوتاهی در ترکیه اقامت داشته باشند، اپراتور سیم کارت اهمیت چندانی نخواهد داشت.

 

خرید سیم کارت ترکیه یا ترکسل قبل از سفر به این کشور

 

سیم کارت ترکیه بخریم یا از رومینگ استفاده کنیم؟

پاسخ این پرسش کاملا بستگی به شرایط شما دارد. احتمالا در ترکیه و یا هر کشور دیگری که سفر کنید به اینترنت و یا تماس تلفنی احتیاج پیدا میکنید. 

اگر فکر می‌کنید که تعرفه های رومینگ بسیار بالاست و شما نیاز زیادی به اینترنت و تماس تلفنی دارید خب بهتر است یک سیمکارت اعتباری ترکیه ای بخرید. اما اگر قرار نیست استفاده زیادی از سیمکارت تان کنید، فعال کردن رومینگ گزینه بهتری میتواند باشد. 

پیشنهاد می‌کنیم که قبل از تصمیم گیری ابتدا تعرفه های رومینگ اپراتور خودتان را با قیمت خرید یک سیمکارت اعتباری ترکیه ای مقایسه کنید. شاید فعالسازی رومینگ برایتان زیاد سخت نباشد اما مشکل اصلی زمانی است که شما به کشورتان بر میگردید اما همچنان تعرفه رومینگ را می پردازید. اگر با این مشکل مواجه شدید مقاله مای رند درباره آموزش نحوه غیر فعالسازی رومینگ را بخوانید.

آموزش رومینگ ایرانسل ، همراه اول و رایتل و نحوه غیرفعالسازی

رومینگ چیست و چگونه باید آن را فعال کنیم؟ نحوه غیر فعالسازی رومینگ چگونه است؟

 

خرید سیم کارت ترکیه یا ترکسل قبل از سفر به این کشور

 

غیر از خرید سیمکارت ترکیه یا رومینگ، راه دیگری نیست؟

غیر از خرید سیمکارت ترکیه یا استفاده از رومینگ راه دیگری نیز وجود دارد که البته از هر دو راه قبلی گران تر است. شما می توانید از سیمکارت بین المللی استفاده کنید. سیم کارت های بین المللی مختص تمام دنیاست. البته تمام دنیا که نه، تقریبا 200 کشور دنیا. این سیمکارت ها بیشتر مخصوص کسانی است که دائما به کشورهای مختلف سفر می کنند. در حال حاضر قیمت این سیمکارت ها بیشتر از 600 هزار تومان است.  البته این نوع سیمکارت ها نیز توسط شرکت های مختلفی ارائه میشوند . 

هزینه ها و تعرفه های هر شرکت متفاوت است. اما توجه داشته باشید که استفاده از سیمکارت های بین المللی در 85 کشور رایگان است. 

اگر مدام در حال سفر به کشور های مختلف هستید باید بدانید که سیمکارت های بین الملل حدود 80 درصد از هزینه های رومینگ بین الملل را می کاهد. همچنین  استفاده از سیم کارت های بین الملل در کشورهایی مانند عربستان، روسیه، ژاپن، آمریکا، ترکیه و... کاملا رایگان اند و در سایر کشور ها نیز این سیم کارت ها، مکالمات ارزان قیمت با نرخ پایینی دارند. البته در حال حاضر به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وضع شده است، سیم کارت های بین المللی در ایران آنتن دهی ندارند.

از جمله شرکت هایی که سیم کارت بین المللی ارائه می دهند میتوان به  oneSim ،WorldSim ،KeepGo ،GoSim و KnowRoaming اشاره کرد. ممکن است هنوز درباره سیمکارت های بین الملل سوالاتی داشته باشید که پیشنهاد میکنیم مقاله ما را در این باره را مطالعه نمایید.

 

خرید سیم کارت ترکیه یا ترکسل قبل از سفر به این کشور

 

بالاخره چه سیم کارتی برای ترکیه تهیه کنیم؟

اینکه بین استفاده از رومینگ یا خرید سیمکارت خارجی یا بین الملل تصمیم بگیرید کاملا به شرایط شما بستگی دارد. 

اگر دائما در حال رفت و آمد به کشور های مختلف هستید میتوانید از سیم کارت های بین الملل استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که سیم کارت های بین الملل در حال حاضر در ایران آنتن دهی ندارند. پس انتخاب سیم کارت های بین الملل تنها در زمانی عاقلانه است که شما دائما در کشور های خارجی رفت و آمد داشته باشید.

اگر قصد مسافرتی چند روزه به ترکیه را دارید و نیاز زیادی به استفاده از تلفن همراه ندارید می‌توانید از خدمات رومینگ اپراتور خودتان استفاده کنید اما اگر فکر می‌کنید که نیاز به اینترنت یا تماس گرفتن دارید بهتر است سیم کارت های ترکیه ای تهیه کنید.

دلیل این موضوع هم واضح است. در حالتی که رومینگ را فعال می‌کنید، تعرفه ها برای شما بسیار بیشتر از حالت عادی محاسبه خواهد شد. اگر سیم کارت اعتباری داشته باشید، مدام باید آن را شارژ کنید. اگر هم سیم کارت دائمی داشته باشید، پس از بازگشت از سفر با یک قبض وحشتناک مواجه خواهید شد.

با این اوصاف در بیشتر مواقع انتخاب سیم کارت همان کشور، عاقلانه تر است. سیم کارت های ترکیه هم چندان گران نیستند و به راحتی می‌توانید یکی از آنها را بخرید. 

در آخر از شما می‌خواهیم که تجربیات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. 

به نظر شما برای سفر خارجی، کدام مورد بهتر است؟ خرید سیم کارت خارجی یا استفاده از رومینگ؟

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 8 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.9
7
1
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. erf***@gmail.com

    با سلام و تشکر از مقاله جامع و خوبتون یک سوال داشتم من الان ۶ساله سیم کارت ترکسل دارم و میخام تبدیل به دائمی کنم شرایطش چیه و چجوری میشه معایب و مزایاشو بگین ممنون میشم

    پاسخ :

    سلام وقت بخیر. برای اینکار باید ابتدا به سایت اپراتور ترکسل مراجعه نمایید و زبان انگلیسی را انتخاب کنید، سپس در منوی اصلی سایت گزینه switch from prepaid card to postpaid card را انتخاب کنید. در این قسمت تمامی شرایط لازم برای تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی نوشته شده. چنانچه در ایران زندگی می‌کنید نیاز چندانی به سیمکارت دائمی ترکسل نخواهید داشت و البته ممکن است روند تبدیل سیمکارت اعتباری به دائمی در ایران برای شما سخت باشد.

  2. ممنون از درج مطلب مفید من سیم کارت رو فقط برای استفاده در ایران و دریافت پیامک لازم دارم....به این معنا که کم حجم ترین بسته ی اینترنتی ولی همراه با سرویس رومینگ برام مناسب هست... در این زمینه اطلاعاتی دارید؟

    پاسخ :

    سلام وقت بخیر. در حال حاضر سایت هایی وجود دارند که سیمکارت های خارجی به فروش می‌رسانند. قطعا با توجه به نیاز شما خرید سیمکارت از کشور های همسایه گزینه بهتری می‌باشد. قبل از خرید سیمکارت خارجی از شرایط رومینگ اپراتور خارجی در ایران با خبر شوید.

  3. خیلی مفید بود ممنون از وقتی که گذاشتین و آگاهی ای که منتقل کردین

    پاسخ :

    همراه گرامی مای رند سلام، وقت بخیر. از اینکه توانسته‌ایم رضایت‌تان را جلب کنیم بسیار خرسندیم. با تشکر از اظهار لطف شما. 💛🧡

  4. سلام ی سوال داشتم ممنون میشم بهم جواب بدید من ی سیم کارت گرجستان دارم چطور میتونم اینجا فعالش کنم تا برام ی پیام بیاد؟اینجا میزنه انتن ندارد

  5. عالی بود تمام نکات رو با دقت گفتین من بهره کافی بردم

  6. سلام قیمت اینترنت ترک تلکام چیه؟

  7. برام جالب بود.دستمریزاد.به امید مطالب با ارزش دیگه از شما

  8. Moj***@gmail.com

    ممنون از راهنمایی ارزشمندتان

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست