وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

معرفی جدید ترین گوشی های تاشو در سال 2021

انتشار ۱۴۰۰/۳/۱۱ . بروز رسانی ۱۴۰۲/۱۲/۲۶ ۰۱:۴۴ . ۲۵۴۹ بازدید

جالب است بدانید هر آن چه اندازه  صفحه نمایش گوشی ما بزرگ تر باشد. برای کاربر لذت بخش تر خواهد بود . و تجربه جدیدی را کسب می کند. امروزه  گوشی های  تاشو دارای امکانات جذاب و اندازه صفحه نمایش بزرگتر ی  نسبت به گوشی های دیگر است.  باعث شده کاربران زیادی را جذب امکانات جذاب خود کند.  

طراحی  بهترین گوشی های تاشو ایده از گذشته بوده  شرکت بزرگ گوشی های نوکیا  برای اولین بار گوشی تاشو را تولید کردند. آیا می دانید بهترین گوشی های نوکیا موجود در بازار کدام مدل ها هستند؟ در امروزه گوشی تاشو با گوشی تاشو نسل قدیم خیلی تفاوت دارد.                                                                                                    

 

جدید ترین نسل گوشی های تاشو

 

 

جدید ترین نسل گوشی های تاشو

گوشی تاشو امروزه در دو طرف موبایل صفحه نمایش  دیده می شود و یک امکان منحصر به فرد است. این قابلیت باعث شده اندازه گوشی بزرگ به نظر برسد. اکثر این گوشی ها با تا کردن دو قسمت صفحه نمایش به هم می چسبند و به دو نیمه تقسیم می شوند.  این گوشی های تاشو ظاهری جذاب با امکانات حیرت انگیزی دارند.  در کنار مزایای زیاد این تکنولوژی گوشی های تاشو مشکلاتی را به همراه دارد. اگر شما کاربری هستید که علاقه زیادی به صفحه نمایش بزرگ دارید  در ادامه با ما همراه باشید در این مقاله  نقد و بررسی بهترین گوشی تاشو را خواهیم پرداخت.

 

مشخصات گوشی سامسونگ تاشو گلگسی فولد

گوشی تاشو سامسونگ در سال 2019  در بازار بزرگ موبایل کره ای  معرفی شد.  جالب بدانید این گوشی یکی از بهترین گوشی های تاشو دنیا به شمار می رود.

صفحه نمایش گوشی سامسونگ از فناوری های بروز آمولد تولید شده . صفحه نمایش  این گوشی  7.3 اینچ می باشد از دیگر مشخصات  گوشی سامسونگ تاشو می توان به وضوح صفحه نمایش (رزولیشن) 2152 در 1536 پیکسل ، جالب است بدانید گوشی های تاشو سامسونگ در حالت ، تا شده تفاوتی با گوشی های دیگر دارند.  گوشی های تاشده سامسونگ در حالت جدید تاشده  4.6 اینچ است .  همچنین نسبت تصویر گوشی سامسونگ 21:9 می باشد. نسخه اندوید این گوشی 9 می باشد. در آینده نه چندان دور با طراحی نسخه های اندروید  جدید این محصول بروز رسانی می شود. تراشه این گوشی اسنپدارگون است 855 ، گوشی های تاشو سامسونگ پردازنده 8 هسته ای دارد.  پردازنده گرافیکی   در این گوشی 640  است. RAM این مدل 12 گیگ می باشد.  

گوشی های سامسونگ مدل تاشو 3 دوربین هوشمند دارند.  دوربین اصلی  آن 12 مگاپیکسلی (2.55/1 اینچ و همچنین لنز  26 میلی متری از دیگر قابلیت های این دوربین  می توان به فوکوس خودکار دوال پیکسل با بهترین تشخیص فاز ، لرزشگیر فوق پیشرفته) دوربین 12 پیکسلی دیگر ( 0.1 میکرو متر  پیکسل ، 3.6/1 اینچ سایز سنسور آن لنز 52 میلی متری از دیگر قابلیت این دوربین می توان بهفوکوس خودکار دوال ، لرزشگیر ، زوم دوبرابری ) دوربین 16 مگا پیکسل سومین دوربین لنز 12 میلی متری ، f/2.2 می باشد و برای کسانی که به فیلم برداری و عکاسی علاقه بسیاری دارند انتخاب خوبی است.  از دیگر قابلیت های این گوشی به دوربین های سلفی 10 مگاپیکسل ( فوکوس با بهترین تشخیص )   می توان اشاره کرد.باتری های ایت گوشی 4380 میلی آمپر ساعتی و عمچنین غیر قابل تعویض می باشند. نکته جالب در فریم کناری این گوشی حسگر اثر انگشت طراحی شده است.  این قابلیت باعث شده امنیت  گوشی را بالا ببرد.  

 

قیمت گوشی های تاشو سامسونگ در ایران

گوشی تاشو سامسونگ در سال 2019  در بازار بزرگ موبایل دنیا عرضه شد.  جالب است بدانید این گوشی یکی از بهترین گوشی های تاشو در جهان به شمار می رود.گوشی های منحصر به فرد سامسونگ با  قیمتی 26 تا 27 میلیون تومان در بهترین مراکز فروش گوشی موبایل و وسایل جانبی در تهران عرضه می شود.این گوشی در 4 رنگ مشکی ، سبز ، نقره ای ، آبی در مراکز بزرگ موبایل به فروش می رسد.    

               

مشخصات گوشی سامسونگ تاشو گلگسی فولد

                                                    

گوشی تاشو گلگسی فیلیپ

گوشی سامسونگ گلگسی فیلیپ  (Samsung Galaxy Z Flip)به عنوان دومین گوشی تولید شده در دنیا به شمار می رود. این گوشی در سال 2020 طراحی شد  در همان سال به مراکز فروش گوشی  ارائه شد.از امکانات  مزایای گوشی تاشو گلگسی فلیپ می توان به  صفحه نمایش 6.7 اینچ ، وضوح صفحه نمایش 1080 در 2636 ، همچنین صفحه نمایش این مدل آمولد است.  همچنین از کیفیت و طراحی منحصر به فردی استفاده شده است. در ادامه با مشخصات بیشتری  در مورد گوشی تاشو گلگسی فیلیپ آشنا می شوید.باتری این گوشی 3300 میلی آمپر  دیگر قابلیت می توان  به حسگر اثر انگشت اشاره کرد. که باعث شده امنیت گوشی بالا برود.  گوشی های تاشو فیلیپ در رنگ های مشکی و بنفش درمراکز بزرگ گوشی موبایل  عرضه می شود.

مشخصات گوشی تاشو گلگسی فیلیپ

 گوشی تاشو گلگسی فیلیپ  ابعاد 3/177 در 6.73 ، 2.7 میلی متری   و همچنین  در حالت تا شده 4.87 در 6.73 در 3.17 میلی متر می باشد. این گوشی نسخه اندرویدی 10  از جدیدترین نسخه های  گوشی همراه می باشد . در اینده انتظار می رود نسخه های جدید تری وارد بازار شود. RAM این گوشی 8 گیگا بایتی و تراشه ای آن اسنپداگون  855 است. از دیگر امکانات این گوشی می توان به  پردازنده مرکزی 8 هسته ای  همچنین پردازنده گرافیکی 640  اشاره کرد.

دوربین اصلی این گوشی 12 مگا پیکسل (4.1 میکرومتر  پیکسل ، 2/55/1 اینچ سنسور ،  همچنین لنز 27 میلی متری از دیگر قابلیت می توان به فوکوس دورال ، لرزشگیر ) دوربین دوم 12پیکسل ( لنز12 میلی متری )  دوربین سلفی آن 10 مگا پیکسل  ( لنز 26 میلی متر ، فوکوس خودکار  می باشد. آیا می دانید عمر مفید باتری چقدر است؟

گوشی تاشو گلگسی فیلیپ

 

گوشی تاشو موتورولا ریزو 2019

گوشی تاشو موتورولا در سال 2019 توسط شرکت موتورولا ریزو در  بازار موبایل ارائه شد. این گوشی قابلیت ها و امکانات بسیار منحصر به فردی دارد در ادامه به بررسی ان می پردازیم. گوشی تاشو موتورولا  2019 امکانات جذابیدر اختیار کاربران قرار  می دهد. یکی از امکانات منحصر به فرد امی توان به  جدیدترین سیستم‌عامل اندروید با نام اندروید  9.0  دانست. و به وسیله آن  قابلیت های جذابی را به کاربران ارائه می دهد.  این گوشی  128 گیگابایتی با حافظه‌ی رم 6 گیگابایت با سرعت بالا را به کاربر می دهد.   همچنین باعث می شود  تا محدوده ای وسیع از محتوا را در تلفن همراه موتورولا ریزر 2019 داشته باشید. البته برای کاربرانی که تمایل  دارند  گوشی با قیمت خیلی ارزان  خریداری کنند.

مشخصات گوشی موتورولا ریزو 2019

گوشی های  تاشو موتورولا صفحه نما صفحه نمایش 6.2 اینچ و یکی از قابلیت های منحصر به فرد این گوشی می توان به تاشدن به صورت عمودی اشاره کرد. نسبت تصاویر این گوشی 21 به 9 می باشد. ابعاد گوشی تاشو 72 در 172 در 9/6 میلی متر و در حالت تا شده به 72 در 94 در 14 میلی متری  است. این گوشی از اندروید 9 استفاده می کند. RAM این گوشی 6 گیگا بایت است . تراشه آن 710 و همچنین پردازنده داخلی آن 8 هسته ای می باشد . پردازنده گرافیکی گوشی موتورولا ریزو 616 است. جالب است بدانید دوربین سلفی این گوشی در بالای صفحه نمایش  قرار دارد 5 مگاپیکسل است. دوربین اصلی 16 مگاپیکسل  مس باشد.  همپنین دارای قابلیت فوکوس لیزری است. باتری این گوشی  2510 میلی آمپر ساعتی می باشد.  از دیگر قابلیت های منحصر به فرد ان می توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد. گوشی تاشو مدل موتورولا زیرو  در رنگ  مشکی به بازار عرضه شد. تک رنگ می باشد.

گوشی تاشو موتورولا ریزو 2019

 

 

 

مشخصات گوشی هوآوی میت ایکس

شرکت بزرگ هواوی در سال 2019 گوشی تاشو مدل میت ایکس را معرفی کرد و در همان سال به مراکز بزرگ موبایل ارائه شد.مشخصات و امکانات گوشی های تاشو هواوی می توان به صفحه نمایش این گوشی 8 اینچ  ، وضوح صفحه نمایش 2480 در 2200  ، ابعاد این گوشی ۱۶۱/۳ در ۱۴۶/۲ در 4. 5 میلی متر و همچنین در حالت تا کردن  ۱۶۱/۳در 7۱/۳ در 11 میلی متر می باشد.  این گوشی تاشو از اندوید 9 بهره برده است. تراشه آن 980 ، پردازنده  مرکزی این گوشی 8 هسته ای  ، و همچنین پردازنده گرافیکی MP10  است.  گوشی هوآوی مدل میت ایکس RAM 8 گیگا بایتی و حافظه داخلی این گوشی 512 گیگا بایت است. دوربین اصلی این گوشی  40 مگا پیکسل ( 17.1 اینچ ، لنز 27 میلی متری  و همچنین قابلیت فوکوس خودکار ) دوربین دوم 16 مگا پیکسل ( لنز 17 میلی متری ) دوربیتن سوم 8 مگاپیکسل ( لنز 52 میلی متری   بهره برده است. دوربین اصلی گوشی هوآوبپی میت ایکس فلاش LED دارد. دوربین سلفی  در این نوع اسفاده نشده است. ولی  زمانی که این گوشی رتا تا کنید می توانید با دوربین اصلی ان عکس های سلفی بگیرید. از دیگر امکانات این گوشی میتوان به حسگر اثر انگشت  اشاره کرد که باعث می شود امنیت بالای پیدا کند. این گوشی در رنگ  آبی در بازار موبایل به فروش می رسد.  تک رنگ می باشد. یکی از خبر قبلی در مورد  پر فروش ترین گوشی های سال 2021 در  بازار بزرگ موبایل  می باشد.    

گوشی تاشو هوآوی میت ایکس

 

 

 

مشخصات گوشی تاشو هوآوی میت ایکس اس

شرکت هواوی غیر از گوشی میت ایکس مدل دیگری به اسم هوآوی میت ایکس اس را تولید کرد در بازار های موبایل به عرضه رساند. این گوشی از نظر ظاهر با گوشی میت ایکس تفاوت زیادی ندارد. این گوشی تاشو میت ایکس اس در سال 2020 معرفی شده اند.این گوشی  طبق مطلب بالا  تفاوت زیادی با گوشی هوآوی میت ایکس ندارد . وضوح صفحه نمایش آن همانند گوشی تاشو میت ایکس می باشد.  ولی صفحه نمایش آن فون اولد است.  جالب است بدانید گوشی تاشو میت ایکس اس از نظر اندازه  شبیه میت ایکس می باشد.  

تفاوت های این دو گوشی می توان به تراشه 990 که در این گوشی بهره گرفته اشاره کرد.  پردازنده این گوشی 8 هسته ای  است اما با گوشی میت ایکس تفاوت بسیاری دارد. پردازنده گرافیکی ان MP16  استفاده شده است. این دو گوشی غیر از تفاوت های ظاهری تفاوت قیمتی نیز داردند. گوشی هواوی میت  ایکس اس قیمت بالاتری نسبت به گوشی هوآوی میت ایکس دارد. دیگر مشخصات گوشی میت ایکس اس همانند گوشی میت ایکس است.

گوشی تاشو هوآوی میت ایکس اس

 

امکانات گوشی تاشو نوکیا

شرکت نوکیا تولید کننده گوشی های تاشو قدیمی بوده است اما امروزه گوشی تاشو  Nokia 2720 Flip را معرفی کرد.  در بازار بزرگ موبایل ارائه کرد.  این گوشی امکانات و قابلیت های جذاب و منحصر به فردی دارد. از امکانات این گوشی می توان به استفاده از شبکه اجتماعی ، گوش دادن موسیقی ، نصب کردن کارت حافظه اشاره کرد. این گوشی 2720 صفحه کلید  برای تایپ دارد.  همچنین ارسال پیامک در گوشی تاشو نوکیا راحت می باشد. این گوشی از دو سیم کارت می توان استفاده کرد.  وزن این گوشی 118 گرم می باشد.  گوشی نوکیا 2720 نمایشگر 1.8 اینچ و همچنین برای تولید آن از فناوری TFT استفاده کرده است. جالب است بدانید این نمایشگر  می تواند 256 هزار رنگ را نمایش دهد. ابعاد  تراکم این گوشی 143 پیکسل  بر اینچ است. می توان از دو سیم کارت  درون  قرار دهیم.  این گوشی از شبکه اجتماعی G4 و همچنین بی سیم وای فای طراحی شده است.  این گوشی منحصر به فرد یک کلید اضطرای برای تماس های فوری دارد.  از دیگر امکانات این گجوشی می توان به بلوتوث 4.2 و رادیو FM می توان اشاره کرد.  این گوشی دوربین سلفی ندارد. ولی در پشت گوشی می توان با دوربین 2 مگاپیکسل عکس های سلفی گرفت.  یکی دیگر از قابلیت های این دوربین فیلم برداری ان است. باتری گوشی های تاشو نوکیا  1500 میلی امپر است.  می توان تنها با یک بار شارژ از این گوشی ساعت ها استفاده کنید. دیگر نگران زود تمام شدن  باتری نخواهیم بود.

  امکانات گوشی تاشو نوکیا

 

گوشی های تاشو شیائومی

گوشی های شیائومی در سال 2020 به بازار عرضه شد  از امکانات این گوشی می توان به تکنولوژی اینترنت 5G طراحی منحصر به فرد  اشاره کرد. آخرین گزارش به دست امده گوشی تاشو شیائومی در سال 2020 آغاز به ساخت کرده است.   

ولی هیچ جزئیات گفته نشده مشخصات  گوشی تاشو ، قیمت گذاری  در حال حاظر اطلاعی نداریم. این گوشی حتما جزوه گوشی پرچم دار است. شیائومی درسال 2021 گوشی موبایل تاشو ساخت . همچنین رقابت با  گوشی های  گلگسی فلیپ  و دیگر گوشی های تاشو پرداخت.

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست