وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

چگونه پیامک های مزاحم از گوشی های سامسونگ و آیفون مسدود کنیم؟

انتشار ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ ۱۳:۲۶ . ۱۹۷۶ بازدید

بلاک و مسدودی شماره تلفن در بیشتر گوشی های اندروید یکسان است، ممکن است بعضی از گزینه ها در برند های مختلف متفاوت باشد، ما در این نوشته قصد داریم مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی ساسمونگ و آیفون بررسی کنیم. برای مسدود کردن مزاحم تلفنی در اندروید 0/9 گوشی های سامسونگ مراحل زیر را انجام دهید. آیا می دانید روش های رفع مسدود شدن سیم کارت اپراتور همراه اول ، ایرانسل ، رایتل چگونه است؟

 

چگونه پیامک های مزاحم از گوشی های سامسونگ و آیفون مسدود کنیم؟

 

مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی سامسونگ

مرحله اول : وارد منو کاربری و سپس Contacts را کلیک کنید و مخاطب مورد نظر که قصد مسدود کردن دارید انتخاب کنید ، در صفحه پروفایل روی سه نقطه کلیک کنید.

مرحله دوم:  در صفحه نمایش داده شده روی سه گزینه گزینه آخر Block contact انتخاب کنید. 

مرحله سوم : در پایان صفحه پیغامی نمایش میابد که برای اطمینان از شما سوال می پرسد و در صورت اطمینان شماره فرد مزاحم مسدود می شود. 

نکته 1 : روش گفته شده برای مسدود کردن راحت ترین و آسان ترین روش می باشد، با مسدود کردن شماره تلفن در اندروید پیام ها و مکالمه از فرد مزاحم بلاک می شود و پیام اعلان دریافت نمی کنید. 

 

رفع مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی سامسونگ

 

مرحلهاول : وارد منو کاربری و سپس Contacts را کلیک کنید و مخاطب مورد نظر که قصد مسدود کردن دارید انتخاب کنید ، در صفحه پروفایل روی سه نقطه کلیک کنید.

مرحله دوم:  در صفحه نمایش داده شده روی سه گزینه گزینه آخر unblock انتخاب کنید. 

مرحله سوم : در پایان صفحه پیغامی نمایش میابد که برای اطمینان از شما سوال می پرسد .سپس شماره فرد مزاحم ، از مسدودی خارج می شود.

 

رفع مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی سامسونگ

 

چگونه مزاحم تلفنی را مسدود کنیم؟

اگر تمایل دارید از شماره خاصی تماس و پیامک دریافت نکنید و آن شماره را بلاک کنید. زمانی که فرد با شما تماس گرفت به صورت خودکار تماس رد داده می شود. برای خلاص شدن از دست مزاحم تلفنی چه باید کرد؟

نکته مهم : بعضی از مراحل در اندروید 6.0 و بالاتر انجام می شود. 

مراحل مسدود کردن مزاحم تلفنی در مخاطبین

مرحله اول : برنامه تلفن را باز کنید.

مرحله دوم : بر روی گزینه سابقه تماس کلیک کنید.

مرحله سوم : روی تماس دریافتی که تمایل به مسدودی دارید کلیک کنید.

مرحله چهارم : بر روی گزینه مسدود کردن کلیک کنید. 

مراحل مسدود کردن مزاحم تلفنی با شماره ناشناس

مرحله اول : برنامه تلفن را باز کنید.

مرحله دوم : بر روی گزینه بیشتر یا سابقه تماس کلیک کنید.

مرحله سوم : حال روی تنظیمات شماره های مسدود شده کلیک کنید.

مرحله چهارم : هم اکنون فرد ناشناس را روشن کنید. 

با این روش تماس ها و پیام ها از شماره ای فرد مزاحم یا ناشناس مسدود می شود. ولی شماره های که در مخاطبین ذخیره نشده اند تماس دریافت می کنید. 

مراحل رفع مسدود کردن مزاحم تلفنی 

مرحله اول : برنامه تلفن را باز کنید.

مرحله دوم : بر روی گزینه سابقه تماس کلیک کنید.

مرحله سوم : در شماره های مسدود شده ضربه بزنید.

مرحله چهارم : حال شماره مورد نظر برای لغو مسدودی بر روی پاک کردن یا لغو انسداد کلیک کنید. 

راه های مسدود کردن شماره تلفن در گوشی سامسونگ

آیا برای شما پیش آمده قصد داشته باشید شماره ناشماش و مزاحمی را مسدود کنید. بلاک کردن شماره تماس در گوشی جدید متفاوت است. اگر تازه گوشی سامسونگ از مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی معتبر خریداری کردید. یا از طرفداران گوشی سامسونگ هستید و گوشی سامسونگ قبلا داشتید. قصد داریم در این نوشته به مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی سامسونگ و آیفون می پردازیم. بلاک کردن شماره یکی از روش های که می توان از مزاحمت تلفنی جلوگیری کرد. همان طور که گفتیم در گوشی های جدید با برند های مختلف مسدود کردن متفاوت است. 

 

راه های مسدود کردن شماره تلفن در گوشی سامسونگ

 

چگونه مخاطب خود را مسدود کنیم؟

به وسیله بروز رسانی های جدید که شرکت سامسونگ ارائه کرده است. امکان بلاک کردن یا مسدود کردن مخاطبین نسبت به مدل های قبلی ارتقا پیدا کرده است. حال قرار دادن شماره در لیست سیاه  آسان تر شده است. همان گونه که گفتیم بلاک کردن در گوشی های یکسان است ولی عبارت ها و مسیر ها متفاوت می باشد. در این نوشته با مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی های سامسونگ با رابط کاربری one ui می پردازیم. محصولات جدید شرکت نیز از قابلیت مسدود کردن به راحتی در اپ Phone می توانید پیدا کنید. 

چگونه وارد لیست سیاه گوشی سامسونگ شویم؟

برای بلاک کردن یک شماره و فرستادن شماره مزاحم در لیست سیاه در گوشی های برند سامسونگ به دو روش اشاره می کنیم. 

روش اول : چگونه شماره ای را در گوشی سامسونگ مسدود کنیم؟ برای این کارا وارد برنامه Phone می شوید حالا در صفحه نمایش داده شده بر روی سه نقطه ضربه بزنید. سپس در بخش تنظیمات روی گزینه Blocked numbers کلیک کنید. حال دو گزینه نمایش داده می شود اولی برای بلاک کردن تماس ناشناس که با انتخاب گزینه unknown callers شماره بلاک می شود. گزینه دوم شماره فرد مزاحم در مخاطبین پیدا کنید. 

 

چگونه شماره را مسدود کنیم؟

در مواقعی تمایل ندارید تمام شماره های ناشناس را وارد لیست سیاه گوشی سامسونگ کنید کنید. اگر می خواهید یک گزینه ناشناش بلاک کنید . به عنوان مثال مسدود کردن شماره مزاحم در گوشی سامسونگ کافی است گزینه Block unknown callers را انتخاب کنید . شماره تماس را از Recents یا Contacts انتخاب کنید. یکی از سریع ترین راه ها برای مسدود کردن مزاحم تلفنی این است که به بخش مخاطبین رفته سپس بر روی آیکون (i) کلیک کنید. گزینه بلاک در گوشه پایین سمت راست نمایش داده می شود ، با انتخاب این گزینه مکالمه و پیامک از شماره مورد نظر مسدود خواهد شد.

 

چگونه شماره را مسدود کنیم؟

 

مسدود کردن فرد مزاحم در گوشی های قدیمی سامسونگ

روش دوم : این روش برای کاربران گوشی های قدیمی استفاده می شود. بسیاری از کاربران هنوز از گوشی های قدیمی استفاده می کنند. ممکن است برنامه Phone نداشته باشند. در ادامه نوشته  روش های مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی های قدیمی سامسونگ بررسی می کنیم. اگر برنامه Phone را ندارید و از گوشی های قدیمی سامسونگ استفاده می کنید کافی است مسیر زیر را برای بلاک کردن شماره مزاحم در گوشی قدیمی ساموسنک طی کنید.

مراحل مسدودی : Menu >> Settings >> Call >> Call rejection >> Auto reject list حال روی گزینه + کلیک کنید و شماره مورد نظر برای مسدودی وارد کنید. 

نکته مهم : اگر تمایل دارید بدانید از شماره مسدود شده تماس دارید یا نه . کافیه در برنامه Phone گزینه  Auto rejected call انتخاب کنید حال از تعداد تماس ها و مسدود بودن فرد مزاحم اطمینان کسب کنید.

اگر قصد دارید از پیامک مسدود شده آگاهی کسب کنید Message را باز کنید و روی سه نقطه انتخاب کنید و در بخش تنظیمات رفته و از گزینه Blocked numbers and messages و یعد انتخاب گزینه Blocked messages تمام پیامک مسدود شده نمایش میابد.

چگونه پیامک ها و تماس های فرد مزاحم بررسی کنیم؟

در این نوشته آموزش دادیم که چگونه شماره ای فرد مزاحم را مسدود کنیم. چگونه می توان تماس ها و پیام های شماره ای که در لیست سیاه قرار دارد اطلاع کسب کنیم.  تماس ها و پیام های فرد مزاحم در برنامه Phone با آیکون Auto rejected call مشخص می باشد. با این آیکون می توانید تعدادتماس ها و پیامک های که از یک شماره مسدود دریافت کرده اید اطلاع کسب کنید.

مرحله اول : به اپ Message بروید.

مرحله دوم : روی گزینه سه نقطه کلیک کنید سپسوارد Settings شوید.

مرحله سوم : در این مرحله گزینه Blocked numbers and messages کلیک کنید. 

مرحله چهارم : حالا گزینه Blocked messages تعداد پیام های فرد مسدود شده به صورت خودکار رد شده اند نمایش میابد.

نکته مهم : در بعضی از مدل های قدیمی برند سامسونگ ممکن است مسیر دیگری باید دنبال کنید. د رگوشی های قدیمی از مسیر Menu >> Settings >> Call >> Call rejection >> Auto reject list سپس روی+ برای بلاک کردن انتخاب کنید. حالا برای رفع مسدودی مسیر Menu >> Settings >> Call >> Call rejection >> Auto reject list  نظرات خود را برای مسدود کردن و رفع مسدودی در گوشی های سامسونگ به اشتراک بگزارید. 

 

چگونه یک مخاطب به سرعت بلاک کنیم؟

یکی از راه های سریع برای مسدود کردن به بخش مخاطبین رفته و سپس آیکون (i) کلیک کنید. گزینه مسدود در گوشه سمت راست نمایش داده می شودبا انتخاب این گزینه تماس و پیامک از طرف شماره مزاحم دریافت نمی کنید.

چگونه به مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی قدیمی بپردازیم؟

اگر از گوشی های قدیمی برند سامسونگ استفاده می کنید و برنامه Phone ندارید در نوشته بالا مراحل مسدود کردن در گوشی های قدیمی بررسی کردیم.

لیست سیاه گوشی سامسونگ 

مرحله اول برای وارد شدن به لیست سیاه وارد اپ phone شوید سپس در مرحله دوم گزینه سه نقطه را بزنید . حالا در بخش تنظیمات گزینه Blocked numbers انتخاب کنید . در این بخش لیست سیاه گوشی سامسونگ نمایش میابد. در ادامه مراحل مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی آیفون می پردازیم.

 

چگونه پیامک های مزاحم از گوشی های سامسونگ و آیفون مسدود کنیم؟

 

مسدود کردن و رفع مسدودی در گوشی گلکسی S7

آیا میدانید چگونه در گوشی گلکسی S7 شماره ناشناس مسدود کنیم. در گوشی هوشمند ساموسنگ S7 چگونه به مسدود کردن مزاحم تلفنی بپردازیم. اگر تمایل دارید در گوشی گلکسی S7 یک شماره را بلاک کنید راه حل آن این است که شماره مورد نظر به شماره های لیست سیاه اضافه کنید. در این راه می توانید شماره ناشناس را و شماره اسپم را مسدود کنید. برای اضافه کردن شماره به این لیست مراحل زیر را انجام دهید.

مرحله اول : برنامهPhone را باز کنید.

مرحله دوم : در گوشه سمت راست گزینه More انتخاب کنید و سپس گزینه Settings را کلیک کنید. 

مرحله سوم : گزینه Call Blocki کلیک کنید.

مرحله چهارم : گزینه Block List انتخاب کنید.

مرحله پنجم : حالا یک شماره ناشناس یا شماره در مخاطبین به لیست سیاه اضافه کنید.

مرحله ششم: حالا گزینه Block anonymous calls برای بلاک کردن شماره ناشناس فعال می شود.

مرحله هفتم : زمانی که مخاطبی مسدود شود مستقیم به پست صوتی شما ارجاع داده می شود

 

چگونه پیامک مزاحم از گوشی سامسونگ مسدود کنیم؟

گوشی های سامسونگ برای مسدود کردن پیامک های متنی نامناسب دو راه دارد. 

راه اول : پیام ها را باز کنید و مکالمه فرد مزاحم را انتخاب کنید ، روی آیکن بیشتر کلیک کنید گزینه Block number باز کنید و گزینه را روی on بگزارید.

روش دوم : از مسیر Messanger > More >Setting روی گزینه Block messages کلیک کنید . جعبع مشاهده خواهید کرد لیست مسدود شدگان آنجا در Block list قرار گرفته است. حال به صورت دستی نام فرد مزاحم را وارد کنید و روی علامت + کلیک کنید یا از گزینه inbox لیست مخاطبین خود فرد مزاحم را انتخاب کنید. زمانی که مخاطبین خود را به لیست مسدودی ها اضافه کردید به مرحله قلبی برگردید. سپس مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی سامسونگ صورت می گیرد.

 

مسدود کردن فرد مزاحم در گوشی آیفون

 

مسدود کردن فرد مزاحم در گوشی آیفون

راه هایی بلاک کردن و مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی آیفون بسیار راحت است. اگر از نسخه ios ۷ و بالاتر استفاده می کنید، مسدود کردن تماس صوتی و پیامک و فیس تایم توسط افراد مزاحمی که مسدود کردید وجود ندارد. ابتدا برای مسدود کردن مزاحم تلفنی به بخش Settings رفته سپس گزینه Phone را انتخاب کنید حال روی گزینه Select Calls کلیک کنید ، گزینه Blocking& Identification در صفحه نشان داده شده را انتخاب کنید. در مرحله آخر Block Contact را انتخاب کنید. برای مسدود کردن مزاحم تلفنی در بخش Add News  و انتخاب گزینه Blockedفرد مزاحم مسدود می شود، با چند مراحله توانستید پیامک ها و تماس فرد مزاحم را مسدود کنید. در تمام نسخه های آیفون iOS برای بلاک کردن و مسدودی فرد مزاحم وجود دارد. در صورتی که تمایل به مسدود کردن فردی که در مخاطبین شما نیست را دارید راه دیگری وجود دارد ،بعد از باز کردن Phone بر روی گزینه Recent کلیک کنید. شماره فرد مزاحم را انتخاب کنید سپس بر روی آیکون (i)کلیک کنید و گزینه Block this Caller را در صفحه نمایش داده شده انتخاب کنید در آخر بعد از تایید نهایی شماره مسدود کردن مزاحم تلفنی به پایان رسید. حال فرد مزاحم در لیست سیاه قرار دارد. برای بلاک کردنشماره تلفن فرد مزاحم Block this Caller انتخاب کنید و شماره فرد در این لیست قرار دهید.

 

قطع پیامک تبلیغاتی و مزاحم تلفنی در اپراتور ها

 

قطع پیامک تبلیغاتی و مزاحم تلفنی در اپراتور ها 

جالب است بدانید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد، کد دستوری ( ستاره 800 مربع ) #800* و تماس با واحد ارتباط مشترکین اپراتورها ی بزرگ کشور  می توان به مسدود یا فعال سازی دریافت پیامک تبلیغاتی از این شماره درخواست خود را ثبت کنید. وزیر ارتباطات آقای زارع پور در صفحه اینستاگرامی خود اعلام کرد ، ممکن است بسیاری از کاربران از دریافت پیامک از شماره های شخصی خسته و کلافه شده اید. بعضی از محتوای پیامک غیر مجاز و بعضی کلاهبرداری می باشد. گاهی از طریق سیم کارت شخصی گوشی هوشمند یا خط ثابت مزاحمت صورت می گیرد. وزیر ارتباطات در مورد اقدامات رادیویی در سال جاری برای پیشگیری از پیامک های مزاحم اعلام کرد. شناسایی 31728 سیم کارت شخصی با سرشماره متخلف از طریق سامانه گزارش مردمی سامانه پیامکی 195 و الزام اپراتور های بزرگ و فعالان پیامک انبوه به اصلاح قراردادها و جرایم بازدارنده و احراز هویت متقاضی ارسال پیامک انبوه شناسایی متخلف فروش سیم کارت شخصی برای ارسال پیامک انبوه و قطع دسترسی آن ها در محاکم قضایی صورت می گیرد. اگر در صورت مسدود شدن سیم کارت دریافت پیامک تبلیغاتی و پیامک با محتوای نامناسب دریافت کردید. خط ارسال کننده تخلف به سامانه 195 گزارش دهید. وزیر ارتباطات آقای زارع پور عنوان کرد متقاضی امور تبلیغاتی و نیازمند پیامک انبوه را لازم به استفاده از پنل های دارای مجوز ارسال پیامک انبوه را انتخاب کند.پس از شماره گیری با کد دستوری  #800 و انتخاب گزینه قطع پیامک تبلیغاتی پیامی برایتان ارسال می شود که از اطلاع درخواست تا 24 ساعت است. در این نوشته راه های مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی سامسونگ و آیفون مورد بررسی قرار دادیم.

روش های بلاک کردن شماره در گوشی گلکسی s6

ممکن است برایتان پیش آمده باشد قصد مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی خود داشته باشید. جالب است بدانید بلاک کردن در گوشی گلکسی اس 6 سامسونگ با دیگر گوش ها تفاوت دارد. در این بخش مسدود کردن مزاحم تلفنی در گوشی گلکسی اس 6 مورد بررسی قرار می دهیم. متاسفانه راحت شدن از دست مزاحم در بعضی از شرایط کاری دشوار و ضروری می باشد. یکی از راه های جلوگیری از مزاحمت تلفنی مسدود کردن شماره مزاحم تلفنی است. بلاک کردن در گوشی هوشمند گلکسی s6 با دیگر اسمارت فون ها تفاوت دارد. به عنوان مثال شما می توانید فقط مخاطبی که مزاحم شماست در لیست سیاه قرار دهید. یا همه ی تماس های از سوی مخاطبین ناشناش را بلاک کنید. در گوشی هوشمند گلکسی s7 سامسونگ مسدود کردن شماره به منظور عدم دریافت پیامک و اس ام اس نیست. در ادامه روش های انجام مسدود کردن بررسی می کنیم. 

بلاک کردن مزاحم تلفنی به منظور عدم پیامک در گلکسی s6

همانطور که اشاره کردیم شرکت سامسونگ در گوشی گلکسی اس 6 امکان بلاک کردن به منظور عدم پیامک طراحی شده است. برای مسدود کردن شماره در گوشس گلکسی اس 6 کافیه مراحل زیر را امجام دهید.

  1. برنامه پیام رسان یا Message گوشی هوشمند خود را اجرا کنید.
  2. لیست مکالمه ای که قصد دارید شماره مسدود کنید را انتخاب کنید.
  3. سپس گزینه More در بخش سمت راست را انتخاب کنید.
  4. در این بخش گزینه Add to spam numbers را انتخاب کنید.
  5. حالا گزینه Add کلیک کنید.

با انجام دادن مراحل بالا دیگر پیامک از شماره مزاحم صورت نمی گیرد. شماره از لیست دریافت پیامک در گوشی شما مسدود می شود.

 

بلاک کردن مزاحم تلفنی به منظور عدم پیامک در گلکسی s6

 

بررسی رد اتوماتیک تماس ناشناس در گوشی گلکسی s6 و s7

گوشی هوشمند گلکسی اس 6 سامسونگ قابلیت برای رد اتوماتیک تمام تماس های ورودی افراد ناشناس در گوشی شما قرار داده است. با فعال سازی این امکان تمام تماس هایی که توسط شماره ناشناس برقرار شود به صورت اتوماتیک و خودکار مسدود می شود. برای فعال سازی این قابلیت در گوشی گلکسی اس 6 مراحل زیر را انجام دهید.

  1. وارد قسمت Phone گوشی شوید.
  2. سپس گزینه More انتخاب کنید. این گزینه در قسمت بالا سمت راست صفحه نشان داده می شود.
  3. سپس گزینه Settings انتخاب کنید.
  4. در این بخش گزینه Call Rejection کلیک کنید.
  5. سپس گزینه Auto Reject List انتخاب کنید. 
  6. در مرحله آخر گزینه Unknown را فعال کنید بدین صورت تمام تماس دریافتی افراد ناشناس به صورا اتوماتیک مسدود می شوند.

با انجام مراحل بالا تمام تماس های ورودی از طرف شماره ناشناس دریافت نمی شود. به صورت اتوماتیک در گوشی گلکسی اس 7 مسدود می شود. بهره گیری از این قابلیت در شرایطی کاربری که فرد ناشناسی با شماره های مختلف مزاحمت ایجاد کند اقدام به برقرای تماس با شما نیست.

مسدود کردن شماره خاص در گوشی گلکسی اس 6

می توان به دو روش در گوشی هوشمند گلکسی تس 6 سامسونگ یک شماره خاص مسدود کنیم، و به لیست Auto Reject Call  قرار دهیم. 

روش اول :به صورت دستی شماره شماره مزاحم خاص وارد لیست مسدود شده ها یا Auto Reject Call قرار می دهید. 

روش دوم : شماره ای که با شما تماس گرفته مستقیم به لیست سیاه انتقال می دهیم. 

 

مسدود کردن شماره خاص در گوشی گلکسی اس 6

 

اضافه کردن دستی یک شماره به لیست سیاه در گوشی گلکسی اس 6 چگونه است؟

  1. در مراحله اول وارد بخش Phone در گوشی گلکسی اس 6 می شویم.
  2. سپس گزینه More را انتخاب میکنیم ، این گزینه در قسمت بالا در سمت راست تصویر نشان داده می شود.
  3. در این قسمت گزینه Settings انتخاب می کنیم.
  4. سپس گزینه Call Rejection را انتخاب کنید.
  5. حالا گزینه Auto Reject List کلیک کنید.
  6. در مرحله آخر در فیلد با عنوان Enter the Phone Number شماره فرد مزاحم مسدود یا بلاک کنید. 

با انجام مراحل بالا شماره فرد مزاحم بلاک می شود و تماس ها دریافتی به صورت اتوماتیک ( خودکار ) رد یا ریجکت (Reject)می شود.

اگر فردی با شمارهی خاصی با شما تماس بگیرد و قصد دارید شماره او را سریع مسدود کنید کافی است مراحل زیر را در گوشی گلکسی اس 6 انجام دهید. 

 

  1. وارد بخش Phone در گوشی هوشمند شوید.
  2. سپس در قسمت Call Log یا تاریخچه تماس های دریافتی در گوشی گلکسی اس 6 بروید.
  3. گزینه More در بخش بالا سمت راست انتخاب کنید.
  4. سپس در مرحله آخر Add to auto-reject list را کلیک کنید. شماره فرد مزاحم با سرعت مسدود می شود.

نظرات خود را برای مسدود کردن و رفع مسدودی در گوشی های سامسونگ به اشتراک بگزارید. 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست