وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

سیم کارت دانشجویی اپراتورها و اینترنت رایگان دانشجویی 30 گیگا بایت در ترم جدید

انتشار ۱۴۰۰/۷/۶ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۷/۶ ۱۵:۳۴ . ۷۹۰۶ بازدید

سیم کارت های اعتباری دانشجو برای تمامی دانشجویان کشور می باشد. سیم کارت دانشجویی در سراسر کشورقابل دسترسی دانشجویان است. طرح سیم کارت ارزان برای دانشجویان طراحی شده است. برای جلوگیری از هزینه های جانبی تحصیلی ،کاهش هزینه ارتباطات و علم آموزی جوانان در زمان کرونایی اپراتور های بزرگ کشور به فکر ارائه سیم کارت مختص دانشجویی کردند. سیم کارت دانشجویی امکانات و قابلیت های منحصر به فردی دارد. از مهم ترین ویژگی های سیم کارت دانشجویی می توان به بدون هزینه بودن مکالمات درون شبکه اشاره کرد. این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های سیم کارت دانشجو که در تمامی اپراتور ها برای دانشجویان این طرح را افتتاح کرده اند. اپراتور های بزرگ کشور این طرح را مختص دانشجویان طراحی کردند. دانشجویان می توانند با داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی به مراکز فروش اپراتور ها مراجعه کنند و سیم کارت دانشجویی تهیه کنند. در زمان کرونایی خرید سیم کارت دانشجویی غیر از مراکز فروش اپراتور ها به صورت اینترنتی در اپلیکیشن مختص هر اپراتور نیز صورت می پذیرد.

 

سیم کارت دانشجویی اپراتورها و اینترنت رایگان دانشجویی 30 گیگا بایت در سال جدید

 

سیم کارت و اینترنت دانشجویی اپراتور ها

اپراتور همراه اول به دانشجویان،  خرید سیم کارت دانشجویی همراه اول اینترنت و مکالمه رایگان هدیه می دهد. دانشجویان با خرید سیم کارت دانشجویی همراه اول 100 دقیقه مکالمه و 100 عدد پیامک داخل شبکه و 24 گیگابایت اینترنت رایگان همراه اول در مدت زمان 6 ماه در هر ماه 4 گیگابایت هدیه می گیرند. خرید سیم کارت دانشجویی فقط با 10 تومان می باشد. اپراتور همراه اول 4 تومان هدیه شارژ اولیه به دانشجویان می دهد. سیم کارت دانشجویی همراه اول برای استفاده دانشجویی سراسر کشور طراحی شده است. اپراتور همراه اول برای مشترکین سیم کارت دانشجویی جشنواره رویایی جمعه های جذاب را طراحی کرده است. مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول به صورت رایگان طرح مکالمه رایگان درون شبکه ( خطوط همراه اول ، تلفن ثابت ) در روز جمعه هدیه می گیرند. فعال سازی طرح برای مشترکین سیم کارت دانشجویی همراه اول با شماره گیری کد دستوری ) ستاره 10 ستاره 44 مربع ) به صورت رایگان این طرح را فعال سازی کنند. در این مقاله جزئیات این طرح را مورد بررسی قرار می دهیم. اپراتور ایرانسل نیز در طرح جذابی سیم کارت برنزی با امکانات منحصر به فرد ارائه می دهد. از امکانات و قابلیت های طرح برنزی می توان به چهار گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل در 7 روزدر هر ماه تا 6 ماه اینترنت رایگان بهرمند شوید. یک و نیم گیگا بایت اینترنت رایگان مدت زمان 20 روز و همچنین 100 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه ایرانسل در مدت زمان 20 روز و 4 تومان اعتبار اولیه فقط با تنها 10 تومان سیم کارت ایرانسل را خریداری کنید. اپراتور رایتل در طرح دانشجو برای تمامی دانشجویان سراسر کشور برای خدمات مقرون به صرفه دانش جویان اپراتور رایتل خدمات ویژه ای را به دانشجویان هدیه می دهد. سیم کارت اعتباری رایتل مختص دانشجویان اینترنت 12 گیگا بایت در مدت زمان 3 ماه و 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه ( خطوط رایتل ، تلفن ثابت )  ، 30 هزار پیامک درون شبکه رایتل هدیه می دهد. متقاضیان طرح سیم کارت اعتباری دانشجو رایتل برای دانشجویان ، طلاب این طرح در نظر گرفته شده است. می توان با صرفه جویی در هزینه های ارتباطی دانشجویان بستر علم آموزی را بیشتر کنیم. خدمات ارتباطی اینترنت ، مکالمه و پیامک رایتل بدون هزینه توسط اپراتور رایتل به دانشجویان و طلاب تعلق می گیرد. برای خرید سیم کارت اعتباری دانشجو رایتل همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت طلبه الزامی می باشد. برای خرید سیم کارت دانشجویی رایتل به مراکز و نمایندگی رایتل مراجعه کنید همچنین در زمان کرونایی به صورت اینترنتی با نصب اپلیکیشن رایتل من می توانید سیم کارت دانشجویی را تهیه کنید. در این نوشته سیم کارت دانشجویی اپراتور همراه اول ، ایرانسل ، رایتل را مورد بررسی قرار می دهیم. جالب است بدانید وزیر ارتباطات برای دانشجویان اینترنت رایگان 30 گیگا بایت در نظر گرفته است. در این نوشته جزئیات این طرح را بررسی می کنیم.

 

سیم کارت و اینترنت دانشجویی اپراتور ها

 

بسته اینترنتی رایگان دانشجویی وزیر ارتباطات

ارائه بسته اینترنتی 30 گیگا بایت رایگان ویژه دانشجویان توسط وزیر ارتباطات به تمامی دانشجویان سراسر کشور تعلق می گیرد. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این وعده را داد که تا پایان هفته بسته اینترنت دانشجویی ویژه دانشجویان سراسر کشور به دانشجویان هدیه بدهد. همچنین اساتید و معلمان از اینترنت رایگان برای آموزش مجازی بهره مند می شوند. وزیر ارتباطات عیسی زارع پور در مراسم بازگشایی مراسم به یکی از مدارس دخترانه استعداد در یکی از منطقه تهران رفت و سپس اعلام کرد: افزون به اینکه آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری صورت خواهد گرفت . وزیر ارتباطات گفت بر اساس قولی که به آموزش و پرورش دادیم. ترافیک بسته شاد برای تمامی دانش آموزان در سراسر ایران رایگان است. بسته اینترنت رایگان تا پایان هفته به صورت برخط توسط وزارت ارتباطات در اختیار دانشگاه ، استادان ، دانشجویان و معلمان همچنین طلاب قرار می گیرد. 

  1. بسته اینترنت رایگان در مدت زمان شش ماه 60 گیگا بایت در اختیار استادان و اساتید دانشگاه  قرار می گیرد.
  2. بسته اینترنت 40 گیگا بایت در مدت زمان  شش ماه در اختیار معلمان قرار می گیرد.
  3. بسته اینترنت 30 گیگا بایت در مدت زمان  شش ماه در اختیار دانشجویان و حوزه طلاب قرار می گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در طی اطلاعیه ای گفت: آموزش و تربیت باید راه دست پیدا کردن به اهداف را ایجاد کند. وزیر ارتباطات در مراسم بازگشایی مدارس استعداد درخشان در منطقه تهران و دیگر شهرستان ها در هفته دفاع مقدس به اطلاع رساند: خاطره و یاد ایثارگران و شهیدان را گرامی می داریم. که برای خاک میهنمان دفاع کردند و اجازه ندادند یک وجب خاک کشورمان به دست دشمن بیافتد. آرامش و امنیت کشورمان امروزه مدیون ایثارگران و شهیدان دوران دفاع مقدس است. وزیر ارتباطات بعد از تسلیت سردار شهیدان و نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی افزود: ما دوست داشتیم در مسیر نجف تا کربلا باشیم و امسال در زمان شیوع بیماری کووید 19 امکان پذیر نمی باشد. وزیر ارتباطات بازگشایی مدارس و آرزوی حضور دانش آموزان به مدارس با ریشه کن شدن بیماری همه گیر ویروس کرونا از زندگی انسان ها در سراسر جهان را آرزو کرد و گفت: آن چیزی که هدف های ما را می سازد باور و شیوه نگاه کردن به زندگی می باشد. هدف دانش آموزان فقط درس خواندن نباید باشد بلکه باید در همه حوزه ها خود را پرورش بدهند. زیرا دوران نوجوانی بهترین فرصت می باشد و تکرار شدنی نیست پس قدر دوران نوجوانی را بدانید. وزیر ارتباطات در ادامه گفت: از نمایندگی جهموری اسلامی ایران خدمت رسیدم تا بگویم شما سرمایه های ارزشمند و چشم امید کشور می باشید. باید با هدف درست مسر زندگی و سعادت آینده را بسازید. ما در برخی حوزه ها دستاورد های درخشانی داشتیم. و در شرایط کووید 19 ( کرونایی) که تمام دنیا دستگاه تولیدکننده اکسیژن در تنگنا بودند. کشور ایران جزء 5 کشور تولیدکننده دستگاه اکسیژن بود. وزیر ارتباطات گفت: موفقیت های بی نظیر کشور در حوزه های مختلف علوم و صنایع گوناگون نانو، هسته ، نظامی ، موشک مدیون جوانان دانشمند ایرانی هستیم. که در همین میز و نیمکت ها تربیت شده اند. افتخارات جوانان در آینده نزدیک در حوزه فضایی خواهیم داشت. وزیر ارتباطات افزود : فضای مجازی برای انسان ها خلق شده است. آسیب ها و خطرات و آفت هایی دانش آموزان باید مراقب باشیم. که فضای مجازی برای دانش آموزان سرگرمی های کاذب درست نکند. وی افزود: فرد گرایی و پیدا نکردن مهارت اجتماعی از مهم ترین آفت استفاده نادرست از فضای مجازی خواهد بود. در اخر سوالی برای دانش آموزان طرح کرد سپس افزود: برای پاسخ دادن به این سوال جوایزی به دانش آموزان تعلق می گیرد. سوال اینگونه  بود: چالش و آفت های فضای مجازی چیست؟ چه کاری کنیم که این آفت ها و چالش ها دچار نشویم. 

 

  بسته اینترنتی رایگان دانشجویی وزیر ارتباطات

 

نحوه فعال سازی اینترنت رایگان دانشجویی

برای فعال سازی اینترنت رایگان دانشجویی در سال تحصیلی 1400 – 1401 در این بخش به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم. اینترنت رایگان دانشجویی در دسترسی تمام دانشجویان سراسر کشور قرار می گیرد. با تامین اعتبارات مورد نیاز طرح اینترنت رایگان دانشجویی فعال می شود. با هماهنگی با وزارت ارتباطات هدیه اینترنت رایگان برای دانشجویان و استادان در نظر گرفته شده است. 26 درصد جمعیت استادان اینترنت رایگان دریافت کرده اند. ولی آمار  دانشجویان که اینترنت دریافت کرده اند به دست ما نرسیده است. بر اساس اطلاعات به دست آمده تا پایان هفته جاری اینترنت به دانشجویان  ارائه می شود. فعال سازی اینترنت رایگان دانشجویی در سال 1400 – 1401 آغاز شده است. وزارت علوم با هماهنگی انجام شده هدیه اینترنت ارزان و رایگان برای تمامی دانشجویان سراسر کشور در نیم سال 1400 – 1401 تعلق می گیرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده مصاحبه وزیر ارتباطات اینترنت رایگان برای تمامی دانشجویان کشور قابل استفاده می باشد. استفاده از سامانه های مجازی دانشگاه ها نیازمند اینترنت پر سرعت برای دانشجویان می باشد بدین صورت اینترنت دانشجویی به تمامی دانشجویان داده می شود. در این صورت نیاز به رایگان بودن سایت های آموزشی دانشگاهی نداریم.

 

نحوه فعال سازی اینترنت رایگان دانشجویی

 

اینترنت رایگان و بسته های جذاب دانشجویی و اساتید دانشگاه

وزیر ارتباطات در اخرین مصاحبه خود اعلام کرد : در کنار تعلیم و تربیت کشور هستیم و در این راستا می کوشیم. بسته اینترنت رایگان برای معلمین و استادان دانشگاه و دانشجویان عزیز در نظر گرفته شده است. این بسته هدیه رایگان 30 گیگا بایت در مدت زمان 6 ماه برای دانشجویان قابل فعال سازی می باشد. تا پایان هفته جاری بسته اینترنت رایگان در اختیار معلمین ، اساتید دانشگاه و دانشجویان قرار می گیرد. بسته اینترنت 60 گیگا بایت در اختیار استادان دانشگاه قرار می گیرد . بسته اینترنت 40 گیگا بیت در اختیار معلمین و همچنین بسته 30 گیگابایت در اختیار دانشجو های عزیز و طلاب در پایان هفته جاری قرار خواهد گرفت.

 

اینترنت رایگان برای تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه 

وزیر ارتباطات ارائه اینترنت رایگان به استادان دانشگاه و معلمین همچنین دانشجویان و طلاب در سال 1400  وعده داده است.

  1. بر اساس قولی که به آموزش و پرورش دادیم. وزارت اطلاعات اعلام کرد : در کنار نظام تعلیم و تربیت کشور هستیم تا بتوانیم از تمام فرصت ها استفاده کنیم. ما می توانیم تهدید تعطیلی مدارس را به فرصت " آموزش الکترونیکی " تبدیل کنیم.
  2. جالب است بدانید امسال برنامه " شاد" همانند سال گذشته ترافیک رایگان برای معلمین و دانش آموزان دارد. در کنار ترافیک رایگان شاد برای هدیه به معلمین عزیز تا پایان هفته اینترنت رایگان 40 گیگا بایت هدیه می دهیم.
  3. استادان دانشگاه ، دانشجویان و طلاب به ترتیب 60 گیگا بایت و 30 گیگابایت ، 30 گیگا بایت تا پایان هفته به آن ها داده می شود. این هدیه به صورت آنلاین از طریق سامانه ictgifts.ir می توانید دریافت کنید.
  4. وزیر ارتباطات به عنوان نماینده جمهوری اسلامی در مراسم سال تحصیلی 1400 – 1401 در دبیرستان فرزانگان منطقه یک حضور پیدا کرد، و در سخنان خود به فضای مجازی و فرصت بی نظیر برای دانش آموزان اشاره کرد. شتاب این فضای مجازی شگفت انگیز می باشد. و فرصت های جذابی برای زندگی انسان ها ایجاد می کند.
  5. آقای وزیر در سخنان خود به جوانان نخبه و دانشمند ایرانی و فراهم کردن زیر ساخت فناورانه می توان به برنامه آموزش الکترونیکی شاد و تلاش شده است تا نظام آموزش و پرورش  متوقف نشود. باید دانست هر زیر ساختی با مشکلاتی روبه رو است که در گذشت زمان بهبود پیدا می کند.
  6. وزیر ارتباطات یکی از مهم ترین مشغولیت فضای مجازی وقت تلف کردن است. که باعث می شود مهارت اجتماعی توسعه پیدا نکند.

در پایان وزیر اطلاعات سوالی برای دانش آموزان طرح کرد. از دانش آموزان خواست تا چالش و آفت های فضای مجازی را پاسخ بدهند؟ و چه کاری کنیم که این آفت ها و چالش ها دچار نشویم. 

 

اینترنت رایگان برای تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه

 

سیم کارت و اینترنت دانشجویی همراه اول

پیشنهاد اپراتور همراه اول برای دانشجویان عزیز " سیم کارت دانشجویی همراه اول " است. سیم کارت اعتباری دانشجو مختص دانشجویان طراحی شده است. برای دریافت سیم کارت دانشجویی همراه اول از طریق اپلیکیکیشن همراه اول یا می توان با مراجعه به مراکز فروش خدمات اپراتور سیم کارت دانشجویی همراه اول را تهیه کنند. قیمت سیم کارت دانشجویی همراه اول 200،000 ریال که هم اکنون با توجه به سال جدسد 1400 -1401 با قیمت ارزان 100،000 ریال می توانید خرید کنید. هدیه بسته سیم کارت اعتباری دانشجو می توان به یک گیگا بایت اینترنت در مدت زمان یک ماه ، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه در مدت زمان یک ماه ، 24 گیگا بایت 6 ماهه در هر ماه 4 گیگ  همچنین 4 هزار تومان اعتبار اولیه و 10 هزار تومان هدیه اولین شارژ و تخفیف باور نکردنی ارسال پیامک درون شبکه دانشجویی اشاره کرد.

سیم کارت برنزی ارزان ایرانسل و هدیه های جذاب با خرید 50% تخفیف

با خرید سیم کارت اعتباری برنزی ایرانسل با قیمت باور نکردنی 100،000 ریال هدیه های ویژه 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی با اعتبار 20 روز – 4 گیگا بایت اینترنت رایگان ایرانسل در مدت زمان 7 روز  در هر ماه تا 6 ماه داده می شود. 1.5 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار 20 روز – 4 تومان اعتبار اولیه فقط تنها با 10 تومان سیم کارت برنزی ایرانسل را خریداری کنید. جالب است بدانید اپراتور ایرانسل مشترکین پر سرعت TD_LTE از طریق اپلیکیشن ایرانسل من یک گیگا بایت اینترنت رایگان هدیه می دهد. اپراتور ایرانسل در طرح های شگفت انگیزی اینترنت رایگان ایرانسل به مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی هدیه می دهد.

 

سیم کارت برنزی ارزان ایرانسل و هدیه های جذاب با خرید 50% تخفیف

 

سیم کارت و اینترنت دانشجویی رایتل

طرح دانشجو رایتل 12 گیگابایت اینترنت در مدت سه ماه، 30 هزار دقیقه مکالمه درون شبکه رایتلی و 30 هزار پیامک درون شبکه به تمامی دانشجویان سراسر کشور تعلق میگیرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده از اپراتور رایتل با شروع نیم سال جدید طرح ویژه ای برای دانشجویان برای استفاده از خدمات ارزان طراحی کرده است. در این طرح شگفت انگیز رایتل تمامی دانشجویان در سراسر کشور می توانند سیم کارت اعتباری دانشجویی رایتل را خریداری کنند. سیم کارت دانشجویی رایتل با هدیه های جذاب بسته آغازین 3 ماهه به مشترکین داده می شود. دانشجویان برای استفاده از این طرح لازم است کارت دانشجویی را با هزینه 200،000 ریال برای خرید سیم کارت همراه داشته باشند. هدیه های جذاب این طرح می توان به اینترنت 6 گیگا بایت + 6 گیگ در ساعت افت مصرف ، 30 هزار دقیقخ مکالمه درون شبکه و 30 هزار پیامک درون شبکه در مدت زمان 3 ماه اشاره کرد. برای استفاده از این طرح داشتن کارت دانشجویی الزامی می باشد. 

 

سیم کارت و اینترنت دانشجویی رایتل

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست