وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

سیم کارت‌‌‌‌‌‌‌‌ های دانشجویی همراه اول چه خدماتی ارائه میدهند؟

انتشار ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ . ۱۴۴۰۷ بازدید

امروزه با توجه به افزایش روزافزون کاربران سیم کارت ها، شرکت همراه اول که به عنوان اولین اپراتور کشور که از دیر باز خدمات زیاد و کاربردی رو در اختیار مشترکین قرار داده است، به تازگی خدمتی جدید نیز ارائه کرده است. در ادامه مطلب در مورد سیم کارت های دانشجویی اپراتور همراه اول و تعرفه ها و انواع بسته های آن توضیح می دهیم.


چرا سیم کارت دانشجویی؟

در راستای کمک به شکوفایی نسل جوان و پاسخگویی به نیازهای قشر فرهیخته دانشجو، برای اولین بار در کشور همراه اول با آغاز نمایشگاه تلکام، سیم کارت دانشجو عرضه میکند. در طراحی این سیم کارت های دانشجویی علاوه بر پاسخگویی به نیازمندی های خاص این قشر جوان طرح های دوره ای خاصی نیز برنامه ریزی شده که از ابتدای زمان آغاز عرضه سیم کارت در سراسر کشور به تدریج اجرا خواهد شد. 

برای هر دانشجو تنها امکان خرید یک سیم کارت دانشجویی وجود داشته و کنترل  ثبت نام توسط سیستم  و دفاتر امور مشترکین انجام می پذیرد.

 

سیم کارت دانشجویی همراه اول

 

سیم‌کارت دانشجویی همراه اول چیست؟

  1. سیم‌کارت‌ دانشجویی همراه اول سیم کارتی اعتباری بوده که مختص دانشجویان می باشد.
  2. تعرفه مكالمه سیم‌كارت‌های دانشجویی همراه اول یکسان بوده یعنی برای کلیه مكالمات درون شبكه، در حالت استانی، بین استانی، ساعات اوج مصرف و ساعات غیر اوج مصرف، یکسان می باشد.
  3. همچنین کلیه تعرفه های مکالمه و ارسال پیامک مابین سیم‌كارت‌های دانشجویی همراه اول شامل تخفیف ویژه نسبت به تعرفه های داخل شبکه می باشد.

ویژگی‌های سیم‌کارت های دانشجویی همراه اول

  1. قیمت برای مصرف کننده نهایی سیم‌کارت دانشجو همراه اول 20,000 تومان به همراه 40,000 ریال اعتبار اولیه
  2. 60 دقیقه مکالمه و 60 عدد پیامک داخل شبکه ، به همراه 60 مگابایت اینترنت رایگان قابل استفاده در 3 ماه
  3. بدون هزینه مکالمات راه دور و جا به جایی
  4. تخفیف ویژه تعرفه ارسال پیامک درون شبکه دانشجویی
  5. پیشنهادات، هدایا و جشنواره های فصلی مختص دانشجویان

چگونه سیم کارت دانشجویی بگیریم؟

سیم کارت های دانشجویی سیم کارت‌هایی اعتباری بوده که همه ی دانشجویان 18 تا 26 سال می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدماتی منتخب که توسط همراه اول معرفی شده اند، با کمترین هزینه صاحب سیم کارت های دانشجویی شوند و از مزایای آن استفاده کنند. فقط هنگام مراجعه به این مراجع کارت ملی به علاوه کارت دانشجویی را حتما به همراه داشته باشند.

سیم‌کارت دانشجویی همراه اول در سراسر کشور در مراکز دانشگاهی هر استان در دسترس می باشند. متقاضیان می توانند با دردست داشتن کارت ملی و کارت دانشجویی به این مراکز مراجعه و سیم‌کارت دانشجو همراه اول خود را پس از فعال سازی در همان محل دریافت نمایند.

کدهای دستوری همراه اول 

برای سیم کارت های دانشجویی، میتوانید از این تعرفه ها هم استفاده کنید...

سیم کارت های دانشجویی چه خدماتی دارد؟

قیمت سیم کارت های دانشجویی از رایگان تا 20 هزار تومان متغیر است. همچنین سیم کارت های دانشجویی به همراه 2هزارتومان تا 4 هزار تومان اعتبار اولیه، 60 دقیقه مکالمه و 60 عدد پیامک داخل شبکه، به همراه 60 مگابایت اینترنت رایگان قابل استفاده در سه ماه عرضه می‌شوند.

همچنین برای اطلاع از دیگر مزایای سیم کارت های دانشجویی می‌توان به این موارد اشاره کرد، مکالمات راه دور و جا به جایی هزینه ای ندارد برای خرید سیم کارت، تخفیف ویژه تعرفه ارسال پیامک دانشجویی درون شبکه و پیشنهادات، هدایا و جشنواره های فصلی  مختص دانشجویان.

 

سیم کارت دانشجویی رایگان

 

قیمت پایین‌تر نسبت به دیگر سیم‌کارت‌های اعتباری دارد. دارای بسته هدیه در هنگام فعال‌سازیاست و امکان استفاده از ۶۰ پیامک و ۶۰ دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه؛ به‌همراه ۶۰ مگابایت اینترنت را دارد که می‌توانید در طول سه ماه از آن استفاده کنید.

بدون هزینه جابه‌جایی، با سیم‌کارت دانشجویی می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر، با دوستان و آشنایان‌تان در شهرها و استان‌های دیگر تماس بگیرید. نرخ مکالمه درون شبکه سیم‌‌کارت‌های دانشجویی، ارزان‌ترین نرخ مکالمه برای سیم‌کارت‌های اعتباری است و دقیقه‌ای ۵۴۹ ریال محاسبه می‌شود.

تخفیف ویژه برای ارسال پیامک درون شبکه سیم‌کارت‌های دانشجویی امکان استفاده از خدمات ارزش افزوده ویژه دانشجویان است. امکان استفاده از پیشنهادها، هدایا و جشنواره‌های فصلی که به‌طور خاص برای دانشجویان درنظر گرفته می‌شوند.

قیمت سیم کارت های دانشجویی از رایگان تا 20 هزار تومان متغیر است. همچنین سیم کارت های دانشجویی به همراه 4 هزار تومان اعتبار اولیه، 60 دقیقه مکالمه و 60 عدد پیامک داخل شبکه، به همراه 60 مگابایت اینترنت رایگان قابل استفاده در سه ماه عرضه می‌شوند.

همچنین برای اطلاع از دیگر مزایای سیم کارت های دانشجویی می‌توان به این موارد اشاره کرد، مکالمات راه دور و جا به جایی هزینه ای ندارد در این نوع سیم کارت، تخفیف ویژه تعرفه ارسال پیامک دانشجویی درون شبکه و پیشنهادات، هدایا و جشنواره های فصلی مختص دانشجویان.

 

محل توزیع سیم کارت دانشجویی

 

تعرفه سیم کارت های دانشجویی

معیار محاسبه تعرفه یک تماس بر اساس ثانیه می‌باشد، به عنوان مثال هزینه یک تماس 30 ثانیه ای همراه اول اعتباری به تلفن ثابت برابر 449.5 ریال خواهد بود.

فعال سازی طرح یکسان سازی تعرفه ها بصورت اتوماتیک برای مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول صورت می پذیرد و مشترکین نیاز به هیچگونه اقدامی در این خصوص نخواهند داشت.

تعرفه مکالمات بین الملل همچنان به صورت قبل بوده و تغییر نکرده است.

تعرفه مکالمه سیم کارت های دانشجویی یکسان بوده. یعنی برای کلیه مکالمات درون شبکه، در حالت استانی، بین استانی، ساعات اوج مصرف و ساعات غیر اوج مصرف یکسان می‌باشد.

همچنین کلیه تعرفه های مکالمه و ارسال پیامک  مابین سیم کارت های دانشجویی شامل تخفیف ویژه نسبت به تعرفه های داخل شبکه می‌باشد.

برای مثال میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
از سیم کارت های دانشجویی به سیم کارت اعتباری همراه اول 899 ریال در دقیقه

از سیم کارت های دانشجویی به سیم کارت دائمی همراه اول 899 ریال در دقیقه

از سیم کارت های دانشجویی به سیم کارت دانشجویی 549 ریال در دقیقه

از سیم کارت های دانشجویی به سیم کارت ایرانسل 899 ریال در دقیقه

از سیم کارت های دانشجویی به سیم کارت رایتل 899 ریال در دقیقه

از سیم کارت های دانشجویی به تلفن ثابت 899 ریال در دقیقه

 

تعرفه های سیم کارت دانشجویی


به علاوه می‌توانید با شماره گیری کد #44*111* طرح جمعه‌های رویایی این سیم کارت های دانشجویی را فعال کنید. همچنین فعالسازی این طرح کاملا رایگان است.

تعداد تماس های مجاز رایگان: در روزهای جمعه نامحدود و مدت زمان مکالمه رایگان: در روزهای جمعه نامحدود

این طرح تا پایان آذر 1399 ادامه می یابد، و در طول این مدت مشترکینی که جشنواره جمعه‌های رویایی را فعال نموده اند میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

جشنواره جمعه های رویایی ویژه سیم‌کارت‌های دانشجویی همراه اول

خبر خوش اینجاست که همراه اول به‌ تازگی طرح جدیدی را فعال کرده که شما دارندگان سیم‌کارت‌های دانشجویی می‌توانید با استفاده از آن، جمعه‌ها به‌طور نامحدود و به‌صورت رایگان مکالمه کنید.

برای فعال کردن این طرح کافی است کد دستوری #44*111*را شماره‌گیری کنید و منتظر باشید تا فعال شدن این طرح از طریق پیامک به اطلاع‌تان برسد. همراه اول اعلام کرده که این طرح از28 شهریور آغاز شده و تا پایان آذرماه، ادامه خواهد داشت.

یادتان باشد که فعال‌سازی این طرح هیچ هزینه‌ای ندارد و کاملاً رایگان است. همچنین بعد از فعال کردن این طرح، از نظر تعداد تماس و مدت مکالمه داخل شبکه همراه اول(تلفن همراه و تلفن ثابت) در روزهای جمعه، محدودیتی نخواهید داشت. پس اگر دانشجو هستید و هنوز برای دریافت سیم‌کارت دانشجویی همراه اول اقدام نکرده‌اید، عجله کنید!

جشنواره جمعه های رویایی مختص مشترکین سیم‌کارت‌ های دانشجویی می باشد.

مشترکین سیم‌کارت های دانشجویی می توانند با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند.

مهلت استفاده از طرح جمعه‌های رویایی ویژه سیم‌کارت دانشجو همراه اول تا پایان آذر 1399 ادامه می یابد و در طول این مدت مشترکین سیم‌کارت دانشجو همراه اول که جشنواره جمعه های رویایی را فعال نموده اند می توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه (شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره مند گردند.

 

پیش شماره های سیم کارت دانشجویی همراه اول

 

راهنمای فعالسازی طرح جمعه های رویایی همراه اول

مشترکین سیم‌کارت دانشجویی با شماره گیری کد دستوری #44*10* به صورت رایگان می توانند طرح جمعه های رویایی را روی سیم کارت خود فعال کنند.

هزینه فعال سازی طرح رویایی سیم‌کارت دانشجو همراه اول: رایگان

تعداد تماس‌های مجاز رایگان طرح رویایی سیم‌کارت دانشجو همراه اول: در روزهای جمعه نامحدود

مدت زمان مکالمه رایگان  طرح رویایی سیم‌کارت دانشجو همراه اول: در روزهای جمعه نامحدود
به علاوه می‌توانید با شماره گیری کد #44*111* طرح جمعه‌های رویایی این سیم کارت های دانشجویی را فعال کنید. همچنین فعالسازی این طرح کاملا رایگان است.
تعداد تماس های مجاز رایگان: در روزهای جمعه نامحدود

مدت زمان مکالمه رایگان: در روزهای جمعه نامحدود

این طرح تا پایان آذر 1399 ادامه می یابد، و در طول این مدت مشترکینی که جشنواره جمعه‌های رویایی را فعال نموده اند میتوانند از این امکانات استفاده کنند.

شما تاکنون سیم کارت دانشجویی گرفته اید؟ بنظر شما تفاوت این سیمکارت با باقی سیمکارت‌ها چیست؟

مطالب مرتبط
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 چگونه است؟
بلاگ | سیم کارت
شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 چگونه است؟
چگونه می توانیم سیم کارت اقساطی 0912 بخریم؟ شرایط خرید سیم کارت اقساطی 0912 چگونه است ؟ سوالات بسیاری که در ذهن مشترکین وجود دارد ، برای...
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
بلاگ | اخبار اپراتورها
فروش سیم کارت همراه اول در قالب توکن NFT
شرکت همراه اول اولین اپراتور ایران دو سیم کارت را به صورت نمادین در قالب توکن NFT در سامانه به نام بی تا ققنوس منتشر کرد. اپراتور همراه...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست