وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

۵ روش برای خلاص شدن از دست مزاحم تلفنی

انتشار ۱۳۹۹/۹/۸ . ۲۲۹۷۸۹ بازدید

برای خیلی ها اتفاق افتاده که مزاحم تلفنی داشته باشند. مزاحمی که تمام ساعات شبانه روز با تلفن شما تماس گرفته و زندگی را برایتان تلخ می کند. شاید تجربه کرده باشید وقتی خواب هستید ناگهان یک شماره ناشناس تماس می گیرد و بیدارتان می‌کند یا یک نفر پشت خط شروع به فحاشی، فوت کردن، دادن خبرهای کذب و غیر واقعی، تهمت های ناروا زدن می کند و باعث سلب آرامش شما می‌شود.

این اتفاق یکی از بدترین تجاربی است که می‌توانید در زندگی روزمره و مخصوصا این روزها که در دست هر فرد یک موبایل و در خانه هر خانواده یک تلفن است داشته باشید.

راه حل های خلاص شدن از مزاحم تلفنی

قاعدتا درست ترین راه این است که مشکل را از طریق مراجع قضایی پیگیری کنید. اما گاه روند رسیدگی به یک شکایت آنقدر طولانی می شود که فرد از مطرح کردن آن پشیمان شده یا به دلیل مسائل اداری مربوط به پیگیری، آن را از دستور کارش خارج می کند.   

 

۵ روش برای خلاص شدن از دست مزاحم تلفنی

 

پس استفاده از روش های آسان‌تر را انتخاب خواهد کرد. بهترین راه این است که فرد را کمی بترسانید! مثلا یکی از روش ها این است که خط خود را روی تلفن پلیس 110 دایورت کنید تا هرگاه کسی زنگ زد به این شماره متصل شده و مزاحم مورد نظر کمی احساس خطر کند!

سیم کارت رند 912 کد 1

رندترین سیمکارت‌های کد 1 با بهترین قیمت در فروشگاه مای رند ...

اپراتور ها چه راهکاری برای حل مشکل مزاحم تلفنی پیشنهاد می کنند؟

اگر فرد مزاحم از سیم کارت های ایرانسل استفاده می کند یک راه عجیب و جالب برای اینکه کمی مزاحم را ادب کنید این است که کاری کنید که با یک کد خاص خط ایرانسلش را شارژ کند! این کد خاص ۱۰۱۰۹۰۵۰۳۰۱۰ می باشد. این که چطور فرد مزاحم را وادار به این کار کنید دیگر به خلاقیت خودتان باز می گردد.

حالا این کد شارژ چه بلایی سر مزاحم می آورد؟ 

فرد با وارد کردن این کد شارژ در واقع به لیست سیاه ایرانسل اضافه می شود و برای اینکه مجددا سیم کارتش را فعال کند باید راه طولانی را طی کند. ممکن است مجبور شود به دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و بعد از پرداخت جریمه مشکل قطع شدن سیم کارتش را برطرف کند.

 

۵ روش برای خلاص شدن از دست مزاحم تلفنی

 

یا اگر جزء مشترکین همراه اول هستید میتوانید به مراکز تلفن ثابت (ارائه دهنده خدمات خاص همراه اول در تهران) و ادارات مشترکین ( سایراستان‌ها) مراجعه و با ارائه اصل کارت شناسایی معتبر (گواهینامه، پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی) و تکمیل فرم مربوطه جهت پیگیری اقدام نمایید.

اگر از مشترکین اپراتور رایتل هستید، می توانید با در دست داشتن اصل کارت ملی و سند سیم کارت خود به یکی از مراکز اصلی ارائه دهنده خدمات رایتل مراجعه نمایید. همچنین می توانید فرم "رسیدگی به مزاحمت تلفنی" را از وب سایت رایتل بارگیری (Download) کرده و پس از تکمیل فرم مربوطه، امضای خود را به تایید یکی از دفاتر اسناد رسمی برسانید. فرم مذکور باید به انضمام "کپی برابر اصل" کارت ملی و کپی سند سیم کارت به آدرس شرکت رایتل ارسال گردد.

رفع مسدودی سیم کارت رایتل

به آسانی سیم کارت رایتل مسدود شده خود را مجدد فعال کنید

در صورتی که مشترکین تلفن ثابت و یا تلفن همراه سایر اپراتورها (غیر رایتل)، قصد شکایت از یکی از شماره های متعلق به رایتل، تحت عنوان مزاحمت تلفنی را داشته باشند، باید موضوع را از طریق اپراتور مربوط به خود پیگیری نمایند و موضوع از طریق همکاری اپراتور مذکور و شرکت رایتل پیگیری خواهد شد.

بلاک کردن شماره در گوشی هوشمند چگونه است؟

البته راه دیگر و آسان‌تری هم هست! شما میتوانید با افزودن شماره مزاحم به blacklist تلفن همراه خود آن را در لیست سیاه قرار دهید. با این کار شما شماره فرد مزاحم را در لیستی قرار داده‌اید که هر چقدر تماس بگیرد شما متوجه نشده و آن شخص موفق به برقراری تماس نخواهد شد.

 

 

شیوه قرار دادن فرد مزاحم در لیست سیاه در گوشی‌های مختلف، کمی متفاوت است. در ادامه روش افزودن شماره‌های مزاحم به این لیست را در گوشی‌های اندروید و آیفون یاد خواهیم گرفت.

با اینکه این امکان از سوی هر دو سیستم عامل اندروید و آیفون به کاربران عرضه می‌شود، اما فرایند مسدود کردن ممکن است در گوشی‌های اندرویدی کمی پیچیده‌تر باشد.

فرایند بلاک کردن شماره در اندروید وان

تلفن‌های هوشمندی مثل سری گوشی‌های گوگل پیکسل و نکسوس مجهز به اندروید وان هستند. اگر از کاربران سیستم عامل اندروید وان هستید، سه راه متفاوت برای بلاک کردن شماره مزاحم دارید.

  1. وارد بخش تماس ها شده سپس بر روی آیکون سه نقطه قرار گرفته در قسمت بالا و سمت راست نمایشگر ضربه بزنید. پس از انتخاب بخش تنظیمات (Setting) شماره مد‌نظر خود را مسدود کنید.
  2. پس از ورود به بخش تماس‌ها، روی گزینه Recents ضربه بزنید و بعد از انتخاب شماره مورد‌نظر گزینه Block/report spam را انتخاب کنید.
  3. راهکار آخر این است که آن شماره را مستقیماً از قسمت پیام‌ها مسدود کنید. تنها کافی است قسمت پیام‌ها را باز کرده، انگشت خود را چند ثانیه روی شماره مورد نظر قرار دهید، سپس روی آیکون مسدود کردن ضربه بزنید.

 

مسدود كردن یک شماره مزاحم در گوشی ساده

 

بلاک کردن شماره در گوشی‌های هواوی

کاربران این برند چینی دو راه برای بلاک کردن شماره مزاحم دارند. برای مسدود کردن شماره به بخش تماس‌ها بروید، پس از انتخاب گزینه More  یا آیکون سه نقطه، گزینه Block را لمس کنید. سپس وارد blocklist شده و شماره مورد نظر خود را وارد کنید.

روش دیگر این است که وارد قسمت مخاطبین یا Contact شوید. سپس روی اسم مخاطبی که می‌خواهید آن را بلاک کنید، ضربه بزنید و گزینه بلاک را انتخاب کنید.

بلاک کردن شماره در گوشی سامسونگ

معمولاً فرایند بلاک کردن یک شماره در گوشی سامسونگ مشابه تلفن‌های همراهی است که اندروید وان بر روی آن نصب شده است. 

گلکسی M21

با ویژگی‌های ظاهری و ساختاری این میان‌رده سامسونگ بیشتر آشنا شوید

شما می‌توانید از یکی از دو روش گفته شده استفاده کنید.

  1. اگر می‌خواهید شماره را به صورت دستی وارد کنید، باید ابتدا وارد بخش تماس‌ها شوید. بر روی سه نقطه ضربه زده و مسیر Setting و سپس Blocked numbers  را طی کنید. سپس شماره‌ مورد نظر خود را وارد کنید.
  2. در روش دوم می‌توانید شماره را از قسمت تماس‌های اخیر بلاک کنید. پس وارد تماس‌ها شوید، گزینه Recent را انتخاب کنید. پس از انتخاب شماره، بر روی آیکون علامت تعجب (!) ضربه زده و گزینه Block را انتخاب کنید.
بلاک کردن شماره در گوشی اچ تی سی

 

بلاک کردن شماره در گوشی اچ تی سی (HTC)

بلاک کردن شماره در گوشی اچ تی سی تا حدودی شبیه به گوشی‌هایی است که اندروید وان روی آنها نصب شده است. برای این کار وارد بخش تماس‌ها شوید.

به قسمت Phone رفته، انگشت خود را چند ثانیه روی شماره مورد نظر قرار دهید و گزینه Block contact و سپس OK را انتخاب کنید.

همچین می‌توانید برای بررسی شماره‌هایی که بلاک کرده‌اید، نشانگر سه نقطه که در گوشه سمت راست و بالای نمایشگر قرار دارد را لمس کنید.

مسدود کردن شماره در گوشی‌های ال‌جی (LG)

اگر گوشی هوشمند شما از ساخته‌های شرکت ال‌جی است به روش زیر می‌توانید شماره‌ای را بلاک کنید:

  •   وارد قسمت Phone شوید. سپس از بخش تماس‌های اخیر بر روی آیکون منو ضربه زده و Call Settings را انتخاب کنید. سپس روی گزینه Call blocking & Decline with message ضربه بزنید. اکنون Blocked numbers را انتخاب کنید. شما می‌توانید شماره جدیدی که قصد مسدود کردن آن را دارید با فشردن آیکون "+" اضافه کنید. این شماره می‌تواند از بخش مخاطبین، تماس‌ها و یا دستی وارد شود.

بلاک کردن شماره به کمک برنامه‌های دیگر

اگر از سایر برندهای گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید یا قابلیت بلاک کردن در گوشی شما وجود ندارد، می‌توانید از اپ‌های ویژه این کار استفاده کنید.

در کنار برنامه‌های متعددی که برای این کار وجود دارد؛ اپلیکیشن Mr.Number کاربردی‌تر است.

مسدود کردن شماره با اپلیکیشن Mr.Number

این برنامه قابلیت‌های متنوعی دارد. از جمله توانایی‌های آن بلاک کردن شماره ناشناس، شماره‌های بدون ID Caller و... را هم بلاک کند.

پس از نصب این برنامه، وارد محیط آن شده و آیکون سه نقطه را بزنید. سپس گزینه Setting را انتخاب کنید تا وارد بخشی با آپشن‌های متعدد شوید.

 

مسدود كردن شماره مزاحم در تلفن ثابت

 

در قسمت CALL BLOCKING روی گزینه Blocking Enabled ضربه بزنید. (اگر برای اولین بار برنامه را نصب کرده باشید ممکن است گزینه Blocking Disabled را ببینید)

 

رفع بلاک شماره تلفن

 

در این بخش گزینه های متفاوتی برای جلوگیری از مزاحمت شماره‌های ناشناس وجود دارد، که بهتر است تنظیمات آنها در حالت پیش فرض باشد.

گزینه Not in My Contact شامل تماس‌هایی است که شماره آنها در لیست مخاطبین شما وجود ندارد. در صورت فعال کردن این گزینه، تمام تماس‌های دریافتی ذخیره نشده در لیست مخاطبان شما مسدود خواهند شد.

گزینه International Numbers مربوط به تماس‌های بین‌المللی است که با فعال کردن آن تماس‌های خارجی روی گوشی شما بلاک می‌شود.

و در آخر گزینه Hidden Numbers است. اگر این گزینه را فعال کنید تمام شماره‌های دریافتی روی موبایل شما که بدون ID Caller بوده و معمولاً به صورت Unknown هستند، بلاک می‌شوند.

 

کد مسدود كردن شماره مزاحم همراه اول

 

اگر می‌خواهید شماره‌ای را وارد بلک لیست کنید، گزینه Numbers on my block list را انتخاب کنید. سپس آیکون (+) را لمس کنید.

حالا می‌توانید به شیوه‌های متفاوت شماره‌ای را به بلک لیست اضافه کنید. این روش‌ها به صورت زیر هستند:

  • وارد کردن شماره در حالت دستی
  • انتخاب از لیست مخاطبین
  • شماره‌هایی که با اعداد خاصی شروع می‌شوند
  • تماس‌ها یا پیام‌های اخیر

 

خروج از بلاک تماس

 

این اپلیکیشن عملکرد بسیار خوبی دارد. در صورتی که با شماره‌های مشکوک تماس برقرار کنید، نوتیفیکیشن ارسال کرده و مشابه یک آنتی ویروس عمل می‌کند.

 

کد مسدود كردن شماره مزاحم ایرانسل

 

از دیگر اپلیکیشن‌های خوب، اپ Call Blocker است. این برنامه امکان مسدود کردن دریافت پیام از شماره‌های ناشناس را هم فراهم می‌کند.

بلاک کردن شماره به کمک سرویس پیامگیر صوتی

به کمک این سرویس نیز می‌توانید شماره فرد مزاحم را مسدود کنید. در این روش شماره مزاحم مستقیماً بلاک نمی‌شود بلکه همه تماس‌های او به لیست پیام‌های صوتی منتقل می‌شود.

معمولاً فرد تماس گیرنده مایل به گذاشتن پیام صوتی نبوده و در طرف مقابل کمتر کسی لیست پیامگیر صوتی خود را چک می‌کند. به همین دلیل می‌توان از این سرویس برای بلاک کردن شماره به صورت غیر مستقیم استفاده کرد.

 این امکان تقریباً در تمامی نسخه‌های اندروید وجود دارد. اما چطور فعال می‌شود؟

ابتدا وارد لیست مخاطبین یا Contact خود شوید. سپس مخاطبی که قصد بلاک کردن شماره آن را دارید انتخاب کنید. در این صورت جزئیات اطلاعات او نمایش داده می‌شود.

 این بخش ممکن است در گوشی‌های مختلف کمی متفاوت باشد. شما دو راه دارید یا می‌توانید روی آیکون سه نقطه زده و گزینه Add calls to voicemail را انتخاب کنید.

یا اینکه ابتدا آیکونی که شبیه به مداد است را لمس کرده و وارد بخش ویرایش مخاطب شوید و سپس مراحل بالا را مجدد تکرار کنید.

این روش معمولاً نسبت به روش بلاک کردن دستی آسان‌تر است. زیرا زمانی که گزینه Add calls to voicemail را برای مخاطبی فعال می‌کنید، تمام شماره‌های ذخیره شده به نام او وارد لیست پیامگیر صوتی می‌شود.

اما برای بلاک کردن دستی شماره‌های یک نفر، شما باید هر شماره را جداگانه وارد بلک لیست گوشی کنید.

 

خروج از بلاک تماس

 

بلاک کردن شماره به کمک سرویس گوگل ویس (Google Voice)

برای استفاده از گوگل ویس باید قبلاً آن را فعال کرده و استفاده کرده باشید. برای مسدود کردن شماره مورد نظر تنها کافیست در لیست تماس‌های موجود، روی آن کلیک راست کرده و گزینه Block Caller را انتخاب کنید.

بلاک کردن شماره مزاحم در گوشی آیفون

اگر گوشی شما از نسخه 7 سیستم عامل آی او اس و یا بالاتر بهره می‌برد، می‌توانید به راحتی شماره‌ مورد نظر خود را بلاک کنید. در ادامه به آموزش مسدود کردن شماره در نسخه‌های مختلف سیستم عامل آی او اس می‌پردازیم.

مسدود کردن شماره در آی او اس 7

شرکت اپل در سال 2013 امکان مسدود کردن شماره را به آی او اس 7 اضافه کرد. برای این کار شما می‌توانید از یکی از دو روش زیر استفاده کنید:

1. اگر شماره تلفنی مدام برای شما مزاحمت ایجاد می‌کند، ابتدا وارد بخش Phone و سپس تماس‌های اخیر یا Recent شوید. سپس آن شماره را پیدا کرده و آیکونی که حرف i داشته و در کنار آن قرار دارد را لمس کنید. پس از ورود به منو جدید گزینه Block this Caller را انتخاب کنید تا همه تماس‌های دریافتی از این شماره بلاک شود.

 

مسدود كردن یک شماره مزاحم در گوشی آیفون

 

2. وارد بخش تنظیمات (Setting) شوید. سپس به بخش Phone بروید. گزینه Blocked موجود در لیست را انتخاب کرده تا لیست مخاطبین بلاک شده را ببینید. اگر Add New را بزنید می‌توانید شماره مورد نظر خود را وارد بلک لیست کنید. البته فراموش نکنید که این روش به شرطی قابل انجام است که آن شماره جزو مخاطبین شما باشد. در صورتی که اینطور نیست ابتدا آن را به عنوان مخاطب خود ذخیره کنید.

 

مسدود كردن شماره مزاحم در گوشی آیفون

 

بلاک کردن شماره در آیفون 6 و نسخه‌های پایین‌تر

همانطور که گفته شد قابلیت بلاک کردن شماره از نسخه 7 آی او اس به گوشی‌های آیفون اضافه شده و نسخه‌های پایین‌تر از آن بی‌بهره هستند. برای این کار تنها دو راه پیش‌رو دارید. البته راه دوم یک روش مسدود کردن نیست اما می‌تواند تا حدودی به شما کمک کند.

  • جیلبریک کردن آیفون و استفاده از برنامه‌هایی همچون iBlocklist

منظور از جیلبریک کردن آیفون یعنی برداشتن محدودیت‌هایی نظیر استفاده اجباری از برنامه‌های اپل و یا اپل استور که با آنلاک کردن متفاوت است. با این کار شما می‌توانید برنامه‌های مختلفی که شخصی سازی شده شرکت اپل نیستند را روی آیفون خود نصب کنید. البته این کار خطراتی دارد از جمله اینکه گارانتی شرکت را باطل کرده و امنیت دستگاه را نیز با مشکل روبرو می‌کند. پس اگر این مسائل خیلی برای شما مهم نیست می‌توانید آیفون خود را جیلبریک کرده و سپس برنامه iBlocklist را نصب کنید.

  • ذخیره شماره با عنوان "مزاحم" و عدم پاسخ‌گویی به آن

اگر فردی با یک شماره دائماً با شما تماس می‌گیرد، می‌توانید شماره را با نام مزاحم ذخیره کنید و هنگام تماس، جواب ندهید. البته این کار نیازمند صبوری زیادی از طرف شماست تا زمانی که فرد مزاحم دیگر با شما تماس نگیرد. اگر از کاربران آی او اس 6 و پایین‌تر هستید و علاقه‌ای به جیلبریک کردن گوشی خود ندارید می‌توانید از این روش کمک بگیرید.

بلاک کردن شماره‌های ناشناس در آیفون

شماره‌های ناشناس، آنهایی هستند که در زمان تماس با عبارت‌هایی مثل No Caller ID یا Unknown Caller نشان داده می‌شوند. برای مسدود کردن این شماره‌ها دو راه دارید.

1. استفاده از اپ‌هایی همچون Call Bliss

برنامه‌های خاصی شبیه به Call Bliss در اپ استور وجود دارد که به کمک آنها می‌توانید تماس‌های خود را مدیریت کنید. به کمک این برنامه‌ می‌توانید تماس‌های ناشناس با عبارت‌های Hidden Number, No Caller ID , Unknown Number را بلاک کنید. البته اپلیکیشن دیگری هم با نام CIA وجود دارد که ویژگی مثبت آن رایگان بودن است.

2. استفاده کردن از حالت Do Not Disturb

با این روش می‌توانید بدون نصب برنامه دوم، شماره‌های مزاحم را بلاک کنید. با فعال کردن این حالت دریافت تماس از دیگران انجام نمی‌شود.

 

خارج شدن از لیست سیاه مخاطب خاص

 

شما می‌توانید در قسمت تنظیمات Do Not Disturb وارد بخش Allow Calls From شده و اجازه تماس از سوی برخی از مخاطبین خود را بدهید.

همچنین می‌توانید تنظیمات این بخش را روی All Contact قرار دهید تا تنها مخاطبین شما قادر به برقراری تماس باشند و سایر شماره‌های ناشناس و مزاحم بلاک شوند.

البته بلاک کردن شماره، مشکل مزاحم تلفنی را به صورت قطعی حل نمی‌کند. چرا که اگر فرد بخواهد به مزاحمت هایش ادامه دهد طبیعتا با خط دیگری با شما تماس خواهد گرفت و به اصطلاح به راحتی بیخیال نمی شود.

 در صورتی که این مزاحمت ادامه پیدا کرد، پیشنهاد می کنیم فوراً از فرد مزاحم شکایت کرده و وی را به دادگاه بکشانید. و با ارائه مستندات و بررسی پیام های ارسال شده و تماس ها، اقدام به ثبت شکایت خود کنید. 

البته اگر تلفن همراهتان دکمه دار است، در صورت مزاحمت می‌توانید مدام روی دکمه سبز پاسخ تماس بزنید تا مانع قطع شدن تماسش شوید با این کار حداقل هزینه زیادی به او تحمیل خواهید کرد تا کمی دلتان خنک شود!

چگونه شکایت خود را از مزاحم تلفنی ثبت و پیگیری کنیم؟

ابتدا می‌توانید با گرفتن نامه‌ای از مخابرات باعث سرعت در كارتان شوید. در این مرحله روی یک برگه کاغذ شکایت خود را مطرح می‌كنید. عنوان مجرمانه این شکایت هم چنین است: «ایجاد مزاحمت تلفنی از طریق ارسال پیامک» اگر توهین شدید و یا تهدید هم از سوی مزاحم انجام شده باشد، شما می‌توانید به عنوان شاکی تقاضای «اعاده حیثیت» را هم مطرح کنید. در صورتی که فرد مزاحم را نمی‌شناسید در بخش مربوط به متشاکی نوشته می‌شود: «نامشخص»

 

مسدود كردن شماره مزاحم در گوشی ساده سامسونگ

 

بعد از این مرحله، با ارجاع شکایت به یكی از شعبه‌های دادیاری یا بازپرسی، با نامه‌ای كه دادگاه خطاب به کلانتری برای تکمیل كردن تحقیقات می‌نویسد، کلانتری از مخابرات در خصوص این شماره تلفن استعلام و تقاضای پرینت مکالمات تلفنی را عنوان می‌كند. ممكن است این استعلام به طور مستقیم از سوی دادگاه خطاب به مخابرات ارسال شود، اما بخش اولیه كار در این مرحله شناسایی مزاحم است.

حتی مخابرات می‌تواند گوشی تلفن همراهی كه از آن تماس گرفته شده را ردیابی کند و این مساله را مشخص كند كه آخرین بار چه زمانی و چگونه از آن استفاده شده و چه سیم کارتی در آن فعال بوده است؟ پس از این مرحله و مشخص شدن شماره تماس، از سوی دادسرا برای آن نشانی و صاحب خط تلفن اخطاریه ارسال می‌شود و دادسرا ایشان را احضار و تحقیق می‌كند.

اگر فرد خاطی در مرحله اول در دادسرا یا کلانتری حاضر نشود، برای بار دوم نیز برای او اخطاریه ارسال می‌شود و در نهایت با عدم حضور وی، برای بار سوم در صورتی که دادستان دلایل جرم را قوی تشخیص دهد، برای او حكم جلب صادر می‌شود، همچنین باید افزود بر اساس ماده ۶۴۱ بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی، هر کس به وسیله تلفن یا دستگاه‌های مخابراتی دیگر برای اشخاص ایجاد مزاحمت کند، علاوه بر اجرای مقررات خاص شرکت مخابرات، مرتکب به حبس از یک تا ۶ ماه محکوم خواهد شد.

اگرچه برقراری ارتباط با دیگران به کمک گوشی‌های هوشمند راحت‌تر شده است، اما گاهی پیش می‌آید که تمام مخاطبانی که با کاربر تماس می‌گیرند مورد علاقه وی نیستند. یا حتی ممکن است این تماس‌ها از یک شماره ناشناس و مزاحمت تلفنی باشد.

در این مطلب تلاش کردیم تا روش‌های بلاک کردن شماره را در گوشی‌های مختلف به شما آموزش دهیم. همچنین برنامه‌های کاربردی مخصوص این کار را نیز به شما معرفی کردیم.

در کنار بلاک کردن شماره می‌توانید طبق راه‌های گفته شده، مزاحمت را از طریق مراجع قضایی و به صورت قانونی پیگیری کنید. تجربه شما از این گونه مزاحمت‌ها چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 61 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.4
40
9
6
6
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. ahm***@gmail.com

    سلام من دو تا شماره دارم می‌خوام یک نفر رو با یکی از سیم کارت هام بلاک کنم ولی بتونم با اون یکی شمارم زنگش بزنم اینجور چیزی میشه میشه لطفاً راهنمایی کنین ممنون

  2. fat***@gamil.com

    مزاحم تلفنی دارم شکایت کردم ولی ازرونمیره

  3. Jam***@yahoo.com

    من از طریق یکی از همین روش ها بلاک کردم طرف هم تونست بهم زنگ بزنه هم پیام داد

  4. mly***@gmail.com

    سلام آقا ی عنتری هست من ۲ هفته است بلاکش کردم از بلاکی در میاد و هی زنگ میزنه منم ریجیت میکنم هر ۲ روز داره زنگ میزنه میبینه جواب نمیدم هر نیم ساعت زنگ میزنه الان همه اش گوشی من رو سایلنته سیمکارتش ایرانسل هست به ایرانسل و رایتل من زنگ میزنه یه راهکاری بدین من دهن اینو صاف کنم

  5. سلام من یه شماره بلاک‌ کردم ولی باز هی تماس میگیرن شمارشون میفته تو لیست تماسم چیکار کنم نیاد؟

    پاسخ :

    سلام باید با اپراتور خودتان تماس بگیرید ، به دلیل اینکه اعلام نکردید چه اپراتوری هستید

  6. سلام من دوتا شماره رو بلاک کردم ولی زنگ کهرمیزنن شماره هاشون میاد تو لیست تماسام و من نمخام بیاد باید چیکار کنم؟

  7. سلام، چجوری وقتی یه شماره رو بلاک می کنید، طرف با شماره دیگری هم نتونه زنگ بزنه:1-برین تو قسمت تنظیمات مسدود سازی یا لیست سیاه2-تو قوانین مسدود سازی یه گزینه هس ک نوشته مسدود کردن تمام افراد غریبه (یاتون باشه برای تماس و پیام هردوتا رو فعال کنید) در اینصورت ففط مخاطبان شما میتوانند باهاتون تماس بگیرند

  8. آقا این دوتا همینطوری دارن زنگ میزنن تو واتساپ مزاحم میشن. +98 994 417 5272 و +98 916 224 5177

  9. 13a***@gmail.com

    سیم کارت رایتلی دارم که در هر گوشی که میگذارم با پیام ***New voicemail*** مواجه میشوم و به هیچ صورت هم نمیتوانم گوش کنم!!! کسی میدونه مشکل کجاست؟

  10. سلام من یه مدت از سر بچگی با یه پسری بودم الان بعد یک سال هی مزاحم میشه چیکار کنم

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست