وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

طرح های ویژه اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل برای ایام اربعین

انتشار ۱۳۹۵/۸/۲۴ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۷/۲۰ ۱۲:۵۴ . ۱۸۱۲۹ بازدید


 

هر ساله تعداد بسیار زیادی از هم وطنانمان به مناسبت ایام اربعین راهی کشور عراق می شوند و به زیارت اماکن متبرکه می روند. تعداد زوار چند سالی است که شش رقمی شده است و به چند میلیون نفر می رسد؛ یعنی در یک برهه خاص چند میلیون نفر از هم وطنان به یک سفر خارجی می روند. 

 سرویس وای فای رایگان ویژه تمام زائرین دارای سیم کارت همراه اول


 

طرح های ویژه اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل برای ایام اربعین

سفر این تعداد زائر به عراق موجب شده است که ارتباط در این کشور با مشکلاتی همراه باشد؛ از هزینه های سنگین تا عدم پوشش بسیاری مناطق از جمله مشکلاتی است که ایرانیان در عراق با آن برای استفاده از اینترنت و مکالمه و ارسال پیام کوتاه روبرو هستند. اما اپراتورهای داخلی کشورمان برای این که تا حدودی این مشکلات را جبران کنند و رفاه حال زائرین را تامین نمایند اقدام به ارائه سرویس های گوناگون در کشور عراق می کنند.

همراه اول در همین زمینه اعلام کرد که به منظور ارائه خدمات بهتر به مشترکین این اپراتور، ظرفیت شبکه خود را در مسیر پیاده روی 2 برابر نموده است تا ارتباط ساده و مشکلات خطوط رفع گردد. همچنین اپراتور اول در مسیر نجف تا کربلا و در موکب های مشهور که رفت و آمد در آن جا زیاد است، وای فای رایگان ارائه می دهد که مختص مشترکین همراه اول است. همچنین 150 کیوسک بین راهی نیز این خدمت را به زوار ارائه می دهند. البته، کاربران اپراتورهای دیگر نیز می توانند در صورتی که شبکه خلوت باشد، از وای فای این شرکت استفاده کنند.
 

ارائه سرویس اینترنت موبایل روزانه رایگان ویژه سیم کارت ایرانسل
 

اما اپراتور دوم نیز مشترکین خود را فراموش نکرده است! ایرانسل به مشترکینی که در مسیر زیارت و پیاده روی اربعین قرار دارند، اینترنت روزانه رایگان ارائه می کند. هرچند این اینترنت چندان حجم بالایی ندارد اما می تواند تا حدی نیاز مشترک را برطرف سازد. ایرانسل اینترنت رایگان خود را به مدت 14 روز به مشترکین ارائه می دهد. این اینترنت به هیچ عنوان نیازی به داشتن شارژ یا حتی داشتن بسته فعال و ... ندارد! فقط یک سیم کارت ایرانسل نیاز است و پس از آن شماره گیری کد دستوری #8*111* می تواند اینترنت روزانه 14 روزه را برای زوار برقرار کند.

 ایرانسل در راستای افزایش ظرفیت شبکه نیز در مرز و در مسیر اقدامات گوناگونی انجام داده تا خطوط در هنگام ازدیاد تماس با مشکل مواجه نشوند.

 

طرح های ویژه اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل و رایتل برای ایام اربعین

بهره مندی از طرح تخفیفی اربعین ویژه مشترکان با سیم کارت رایتل
 

اپراتور سوم اما طرح ویژه ای برای اربعین ندارد! اما به مشترکین جدید خود که به تازگی سیم کارت رایتل را خریداری می نمایند 20 دقیقه مکالمه رایگان را به عنوان هدیه فعال می کند. مشترکین می توانند این مدت زمان را به عنوان رومینگ نیز مکالمه داشته باشند که قابلیت استفاده در کشور عراق را نیز دارد.

رایتل همچنین چند بسته ویژه نیز به رایتلی ها ارائه می دهد که با تخفیف ویژه ای که دارند می تواند نیاز مشترک در ایام اربعین را هم مرتفع سازد. بسته اول با تخفیف ویژه شامل 20 دقیقه تماس و 10 پیامک می باشد که به مبلغ 20 هزار تومان در دسترس است. بسته دوم 10 گیگابایتی به مبلغ 35 هزار تومان ارائه می شود. بسته سوم نیز 20 گیگ اینترنت با مبلغ 50 هزار تومانی است. برای اینکه هر کدام از این بسته ها را فعال کنید می بایست کد دستوری #142* را شماره گیری نمایید.


سیم کارت عراقی برای اربعین 1398

 

اگر از زوار اربعین هستید و میخواهید این ایام را به عراق سفر کنید، بهتر آن است که از سیم کارت های این کشور استفاده نمایید.

سیم کارت عراقی برای اربعین 1398

این کشور، چند اپراتور دارد که همگی در این ایام و ویژه اربعین به زائرین ارائه خدمت می کنند.

 

سیم کارت های اعتباری عراق، اعتبار یک ماهه دارند یعنی فقط یک ماه قابل استفاده هستند و پس از آن دیگر در دسترس نخواهند بود. سیم کارت های عراقی توسط سه اپراتور آسیاسل، زین و کورک تلکام تامین می شود. سیم کارت های اعتباری این شرکت های قیمتی حدود 15 تا 20 هزار تومانی دارد و از جهت اینکه ارتباط بین ایرانیان داخل عراق را نیز با قیمت کمتری فراهم می کنند، انتخاب بسیار مقرون به صرفه ای هستند.

 

سیم کارت آسیا سل

 

آسیالسل تقریبا انتخاب اصلی ایرانیان در عراق است. از جمله محاسن این شرکت می توان به نصف بودن هزینه مکالمه درون شبکه اشاره کرد که برای استفاده از این قابلیت می توانید عدد 2 را به 293 ارسال کنید و با پرداخت 5000 دینار طی مدتی که در عراق هستید با مشترکین دیگر آسیاسل به صورت نیم بها مکالمه کنید.

 

شارژ کردن سیم کارت های آسیاسل از طریق کد دستوری #رمز شارژ*۱۳۳* امکان پذیر است همچنین بسته های اینترنتی این شرکت نیز با کد #۲۹۹* نمایش داده می شوند.لازم به ذکر است که هزینه تماس های درون شبکه آسیاسل، 3 دینار وسایر اپراتورها 5 دینار می باشد. تماس با ایران برای هر دقیقه 280 دینار و برای هر پیامک نیز 150 دینار هزینه در پی دارد.

سیم کارت آسیا سل

سیم‌کارت کورک تلکام

 

کورک تلکام نیز مانند آسیاسل امکان نصف کردن هزینه مکالمه درون شبکه را دارد اما به شیوه ای دیگر! برای فعالسازی مکالمه درون شبکه نیم بها، می بایست کد دستوری *254# را شماره گیری کنید؛ با پرداخت 1500 دینار شما می توانید هزینه های مکالمه با 6 نفر را نیم بها کنید. برای شارژ کردن این سیم کارت از کد #رمز شارژ*۲۲۱* می توانید استفاده نموده و با کد #۲۱۱* نیز باقیمانده شارژتان را ببینید.  

 

اگر به دنبال برقراری اینترنت هستید و می خواهید اینترنت داشته باشید، برای مشاهده بسته های کورک تلکام، کافی است #۲۵۰* را شماره گیری کنید تا لیست بسته های این شرکت به شما نشان داده شده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

سیم‌کارت کورک تلکام

سیم‌کارت زین

 

زین و آسیاسل از نظر مکالمه درون شبکه از یک الگو استفاده می کنند، یعنی زین هم می تواند هزینه های مکالمه درون شبکه شما را نیم بها محاسبه کند در صورتی که عدد 2 را به 2034 پیامک کنید و البته 5 هزار دینار نیز بپردازید. برای اینکه زین را شارژ کنید باید از کد #رمز شارژ*۱۰۱* استفاده نمایید. همچنین با شماره گیری #۱۰۰* نیز می توانید باقیمانده شارژ خود را مشاهده کنید. اگر می خواهید اینترنت زین را راه بیاندازید هم کافی است با کد *321# وارد صفحه لیست بسته های اینترنتی این شرکت شوید. لازم به ذکتر است که مکالمه با ایران توسط زین، با 270 دینار برای هر دقیقه و 150 دینار برای هر پیامک می باشد.  

 

توجه داشته باشید که وقتی می گوییم هر دقیقه مثلا 270 دینار، یعنی 59 یا 60 ثانیه، اگر مکالمه شما وارد ثانیه 61 شود یک مکالمه دو دقیقه ای به حساب شما نوشته می گررد. پس در این زمینه دقت لازم را به خرج دهید تا به مشکلاتی مانند تمام شدن شارژ برخورد نکنید.


 

سیم‌کارت زین


 

تعداد 2 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3.5
1
0
0
1
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. عععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععععالیییه

  2. در مورد رایتل اشتباه میکنید بسته های رومینگش ۲۰۰ و ۵۰۰ مگابایتی هست ، اولش میگه با تماس داخل رایتل رایگان در عراق اخر میگه صفر دقیقه تماس ، کاملا بسته نامشخص‌هست.

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست