وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | لوازم جانبی

ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 را بخرید!

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۲۸ ۱۰:۵۱ . ۲۰۷۳۸ بازدید

ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 در تاریخ یازده ژوئن (22 خرداد ماه) معرفی شد، پنجمین ساعت هوشمند خانواده می بند از هر جهت بهبود یافته و با وجود امکانات بیشتر با قیمتی باور نکردنی به فروش می رسد. سنسور ها، صفحه نمایش و پردازشگر در ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 ارتقا پیدا کرده اند و تجربه کاربری بسیار بهتر شده است.

اجازه دهید همین جا اطلاعات کلی را به شما بدهم: ساعت هوشمند شیائومی می بند پنج با قیمت حدود 40 دلار خود از ارزش بالایی برخوردار است. می‌توان گفت mi بند 5 بهترین پایشگر ورزشی در میان رقبا است. البته باید به خاطر داشته باشید که با پرداخت قیمت کمتر، باید از برخی موارد بگذرید. اما چه مواردی؟ این مطلب را تا پایان بخوانید تا متوجه شوید!

با اینکه هر سال، بند های ورزشی شیائومی را بهترین می‌خوانیم اما هر سال تنها یک یا چند تفاوت کوچک در سخت‌افزار و نرم‌افزار xiaomi band وجود دارد که شاید از بسیاری از رقبا هم کمتر باشد. اما قیمت دستگاه است که باز هم ما را به خود جذب می‌کند. همراه مای‌رند باشید تا دلیل خرید یا عدم خرید شیائومی بند 5 را بدانید.

چه موارد جدیدی به شیائومی mi band پنج اضافه شده است؟

شیائومی mi band 5 -یا بند هوشمند شیائومی 5 که نام دیگر آن در برخی از مناطق است- آخرین و یکی از مقرون به صرفه‌ترین بند های سلامتی شیائومی است. این بند نسبت به نسخه سال 2019 خود یعنی شیائومی می بند 5 ارتقا نرم‌افزاری ناچیزی داشته است. همچنین طراحی آن دچار تغییر شده و تعدادی قابلیت جدید مربوط به پایش سلامت به آن اضافه شده است.

 

ساعت هوشمند شیائومی mi band 5

 

مشخصات و امکانات ساعت هوشمند شیائومی mi band 5

برای شروع میتوانیم نگاهی به صفحه نمایش آمولد (AMOLED) می بند پنج بیاندازیم، در مقایسه با ورژن قبلی اندکی بزرگتر شده و اندازه 1.1 اینچی آن 0.6 اینچ از می بند 4 بیشتر است. هنگام قرار گرفتن در زیر نور آفتاب، صفحه نمایش شیائومی mi band 5 کاملا قابل مشاهده است. با این حال نباید فراموش کرد که سنسور تشخیص نور محیط در بند وجود ندارد و باید به شکل دستی، نور نمایشگر را تنظیم کنید.

 البته که این افزایش آن قدر هم زیاد نیست اما با توجه به استاندارد اسمارت بند مناسب به نظر می رسد. همچنین گودی ها کمتر شده و فضای بیشتری برای نمایش اطلاعات وجود دارد. ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 از رزولوشن 126 پیکسل در 294 پیکسل بهره می برد و از محدوده رنگی (P3) به طور کامل پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات صفحه نمایش می توان به پنل شیشه ای محافظ اشاره کرد. با وجود این پنل حفاظتی از خراشیده و ساییده شدن در امان خواهد بود. اما افزایش اندازه صفحه شیائومی mi band 5 غیر از پیشرفت، یک مشکل هم هست. چرا که دیگر نمی‌توانید از بندهای شیائومی می بند 4 و می بند 3 خود استفاده کنید. البته نمی‌توان این موضوع را به عنوان یک مشکل بزرگ مطرح کرد اما بالاخره حیف است دیگر! اگر از رنگ شیائومی mi بند 5 خود خوشتان نمی‌آید، نیاز نیست زانوی غم بغل بگیرید. با اندکی جستجو می‌توانید بندهای رنگارنگی برای ساعت هوشمند خود پیدا کنید.

والپیپرها و حالات ورزشی جدید ساعت هوشمند شیائومی mi بند 5

هم اکنون با افزایش والپیپر های ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 به بیش از 100 عدد، می توانید اسمارت بند خود را شخصی تر کنید، شاید بامزه ترین تم mi band 5 متعلق به مجموعه باب اسفنجی باشد که در نوع خود خلاقانه است. همچنین با توجه به سبک زندگی و نیاز های خود می توانید امکانات موجود در اسمارت بند شیائومی می بند 5 را حذف و اضافه کنید.

 

mi band 5 digikala

 

متاسفانه با شیوع کرونا ویروس، فاصله گرفتن از ورزش به امری غیر قابل اجتناب تبدیل شده است، ساعت شیائومی mi band 5 با هوشمندی تمام 5 نوع حالت ورزشی جدید را معرفی کرده که میتوان آنها را در خانه انجام داد. از جمله این حالت ها می توان به دستگاه الپتیکال، دستگاه روئینگ، طناب زنی، دوچرخه سواری در خانه و یوگا اشاره کرد. البته 6 حالت دیگر نیز از mi band 4 به ارث گرفته شده که شامل شنا در استخر، پیاده روی، دویدن در فضای باز، تردمیل، دوچرخه سواری و حالت آزاد می شوند.

خرید آنلاین سیم کارت

با خرید سیم کارت رند از فروشگاه مای رند خوش خط باشید.

دستبند ورزشی شیائومی mi band 5 قهرمان جام باتری است!

البته این دستگاه از پدر خود یا همان شیائومی mi band 4 بهتر نیست -از نظر عمر باتری-. اما می‌توانید با یکبار شارژ کامل تا 14 روز از آن استفاده کنید. این عدد برای شیائومی mi بند 4 به 20 روز می‌رسید. با این حال شیائومی ادعا می‌کند با فعال کردن حالت نگهداری باتری می‌توانید تا 20 روز از دستبند سلامتی می بند 5 شیائومی استفاده کنید. در بررسی‌های انجام شده، شیائومی می بند 5 تا 13 روز دوام می‌آورد. پس تا 2 هفته نیازی به نگرانی از جهت اتمام شارژ دستگاه نیست!

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که حالت نگهداری باتری (Power Saving) چگونه کار می‌کند؟ جواب، خاموش کردن تعداد زیادی از امکانات دستگاه است. برای مثال، باید از خیر پایشگر خواب، سنجش میزان ضربان قلب و روشن شدن خودکار ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 (با روشن کردن این حالت کافی است مچ خود را بچرخانید تا دستگاه روشن شود) بگذرید. به عنوان کسی که از بند هوشمند استفاده می‌کند، مورد آخر بسیار کاربردی است. چرا که نباید برای هر بار دیدن ساعت دستم را روی صفحه بکشم!

 

 

بهبود رهگیری خواب ساعت هوشمند شیائومی mi band 5

بعد از یک روز خسته کننده تنها چیزی که می تواند ما را سرحال بیاورد خواب است، اما خواب می تواند به عذاب تبدیل شود اگر از مشکلاتی مانند الگو های خواب نامنظم و پراکنده رنج می بریم. خوشبختانه ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 با بهبود حالت رهگیری و نظارت بر خواب مشکلات بیشتری را تشخیص داده و راهکار های مناسبی برای رفع آنها پیشنهاد می کند. شیائومی ادعا می کند با فعال بودن حالت رهگیری ضربان قلب می تواند ایرادات خواب مانند موارد گفته شده و حرکت سریع چشم ها را شناسایی کند و کاربران با انجام پیشنهادات شیائومی کیفیت خواب خود را افزایش دهند.

 

mi band 5 release date

 

با ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 میزان اکسیژن خود را بسنجید

آخرین اسمارت بند شیائومی از ردیاب اکسیژن خون داخلی بهره می برد، قابلیتی که در می بند 4 وجود نداشت. این سنسور که نام دیگر آن (SpO2) میباشد غلظت اکسیژن خون کاربران را در لحظه تا 8 ساعت رهگیری می کند. هدف دیگر مانیتورینگ پیوسته، بهبود کیفیت خواب می باشد. این سنسور در کنار سنسور ردیاب خواب باعث می شود توصیه ها و بازخورد های کامل تری از شیائومی جهت افزایش کیفیت خواب دریافت کنیم.

کنترل دوربین، سلامت بانوان و سیستم امتیازدهی به عملکرد ورزشی کاربر (PAI)

یکی از امکاناتی که چشم انتظار آن بودیم، کنترل دوربین موبایل با استفاده از ساعت هوشمند بود که شیائومی mi band 5 این ویژگی را برای کاربران فراهم می کند. از دیگر قابلیت های جدید این ساعت می توان به ردیابی چرخه قاعدگی بانوان اشاره کرد. همچنین گزینه ای به نام تمرین نفس کشیدن نیز اضافه شده که احتمالا برای ریلکسیشن کاربرد دارد. سیستم امتیازدهی Personal Activity Intelligence از دیگر امکاناتی است که در ساعت هوشمند mi band 5 وجود دارد، با وجود این امکان می توانید از ورزش و فعالیت های روزانه خود همانند بازی کردن لذت ببرید، یعنی ساعت بر اساس فعالیت ها و تپش قلب، به شما از 1 تا 100 امتیاز می دهد.

 

mi band 5 trailer

 

شارژر مغناطیسی ؛ پیشرفت یا پسرفت؟

به شخصه معتقدم یکی از ایرادتی که به نسخه های قبلی ساعت شیائومی وارد است، شارژ شدن آنها بود، کاربران برای شارژ mi band های قبلی باید نمایشگر را از بند ساعت در آورده و آن را به شارژر متصل می کردند. با معرفی اسمارت واچ شیائومی mi band 5 شاهد تغییری شگرف در طراحی و در نتیجه قابلیت شارژ مگنتی بودیم. این بدین معناست که دیگر نیاز نیست برای شارژ می بند خود آن را از بند نگهدارنده خارج کنید.البته این تغییر سلیقه ایست و ممکن است برخی کاربران از این ویژگی متنفر باشند. با وجود باتری 100 میلی آمپری mi band 5 کمپانی Xiaomi مدعی است که این ساعت هوشمند می تواند تا 14 روز روشن بماند که البته اگر سنسور های مختلف فعال باشند این عدد قطعا کمتر از 14 روز خواهد بود.

پس از بررسی‌های بیشتر مشخص شد که این شارژر می‌تواند کار خریداران را آسان‌تر کند. چرا که علاوه بر مغناطیسی بودن، طول سیم شارژر هم افزایش یافته است.

دستیار هوشمند صوتی و NFC ؛ برترین وجه تمایز ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 نسبت به رقبا

البته که NFC چیز جدیدی نیست و در بسیار از دستبند های سلامتی دیگر نیز مشاهده می شود، اما وجود آن بسیار مهم است، چرا که پرداخت های مختلفی مانند خرید بلیط اتوبوس و مترو و غیره را می توان با استفاده از آن به آسانی انجام داد. اما می رسیم به دستیار هوشمند صوتی که نسخه های اولیه آن در چین رونمایی شده است، نام این دستیار (XiaoAI) می باشد. همچنین خبر های تایید نشده و غیر رسمی به گوش میرسد که نسخه جهانی ساعت هوشمند mi band 5 از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا پشتیبانی خواهد کرد.

 

قیمت ساعت هوشمند شیائومی mi band 5

 

دیگر امکانات می بند 5

برخی از ویژگی هایی که در ادامه گفته خواهد شد در نسخه های پیشین ساعت هوشمند شیائومی نیز وجود داشته، مانند: اعلانات مخصوص تماس ها، پیام ها و نرم افزار ها، البته امکاناتی مانند زنگ هشدار، تقویم، کنترل های پخش موسیقی، پیدا کردن تلفن همراه و ضدآب بودن تا عمق 50 متری آب نیز در این ساعت وجود دارند.

سیم کارتم چنده؟

روی لینک بالا کلیک کنید و شماره تلفن خود را وارد کنید. کارشناسان ما سیم کارت شما را در اسرع وقت قیمت گذاری خواهند کرد.

ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 چه مشکلاتی دارد؟

ابتدا از شما می‌خوام به قیمت حدود 40 دلاری دستگاه توجه کنید. با این قیمت نمی‌توان انتظارات زیادی داشت اما مواردی وجود دارد که خوب است پیش از خرید به آنها توجه کنید. اپلیکیشن کنترل‌کننده ساعت‌های هوشمند شیائومی یا Mi Fit عملکرد خوبی دارد. اما بستگی به سلیقه شما، ممکن است این اپلیکیشن تبدیل به جهنم شود! برای مثال، هنگامی که به دنبال تاریخچه فعالیت‌های خود می‌گردید با مشکل مواجه خواهید شد. متاسفانه این برنامه بر خلاف رقبا، جایی برای نمایش تاریخچه فعالیت ورزشی ندارد.

 در عوض برای هر فعالیت ورزشی یک صفحه جداگانه در نظر گرفته شده که بی‌دلیل به نظر می‌رسد. بسیاری از متخصصین بر این باورند که این اپ باید به کلی تغییر پیدا کند. همچنین مشکلاتی در نگهداری و نمایش اطلاعات مربوط به ضربان قلب وجود دارد که امیدواریم در بروزرسانی‌های بهبود پیدا کنند.

 

xiaomi mi band 5

 

قیمت ساعت هوشمند شیائومی mi band 5

هرجا سخن از قیمت مناسب است، نام شیائومی می درخشد! این ساعت مانند نیاکان هوشمند خود با قیمت کم به فروش می رسد. در چین برای خرید نسخه بدون NFC باید حدود 26 دلار هزینه کرد. ضمنا نسخه ان اف سی دار این ساعت حدودا 32.38 دلار آب می خورد. همچنین 18 ژوئن تاریخ اعلامی برای عرضه در چین می باشد. این ساعت در رنگ های آبی تیره، زرد، قرمز، سیاه، بنفش، صورتی، خاکستری و سبز عرضه خواهد شد که طیف گسترده ای از کاربران را شامل می شود.

البته این قیمت ها مختص کشور چین بوده و خارج از چین می توان قیمت 40 تا 45 دلاری را برای ساعت هوشمند شیائومی mi band 5 پیشبینی کرد. این ساعت 2 نسخه متفاوت دارد. نسخه جهانی و نسخه مخصوص چین که از امکانات متفاوتی بهره‌مند هستند. نسخه چینی دستبند هوشمند شیائومی mi band 5 از NFC برخوردار است که این فناوری امر پرداخت را آسان‌تر می‌کند.

همچنین دستیار هوشمند صوتی XiaoAI تنها در این ورژن قرار دارد. در نهایت سنسور سنجش میزان اکسیژن خون هم فقط برای چشم بادامی‌ها است. اما نسخه جهانی از هیچ‌کدام از این موارد برخوردار نیست. با این حال شما نمی‌توانید ساعتی با این امکانات و با چنین قیمتی پیدا کنید!

شیائومی می بند 5 را بخریم یا آنر بند 6؟

آنر بند 6، در ماه نوامبر 2021 معرفی شد و مچ بند شیائومی، خرداد امسال برای اولین بار در معرض دید عموم قرار گرفت. برای بسیاری از کاربران، این سوال مطرح است که ارزش خرید کدام یک بیشتر است؟ اما پاسخ، بستگی به بودجه شما دارد. با این که قیمت این دو ساعت از نظر دلاری تنها چند دلار فرق دارد، اما از لحاظ ریالی، می بند 5 حدودا 700 تا 800 هزار تومان است و قیمت آنر بند 6، از 1 میلیون 400 هزار تومان شروع می‌شود و به گاها به 1 میلیون 600 هزار تومان هم می‌رسد.

عمر باطری هر دو یکسان است و صفحه نمایش ساعت هوشمند آنر بزرگ‌تر و به شکل مستطیل است. همچنین هر دو از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنند، کافی است نسخه گلوبال ساعت را خریداری کنید.

آیا شیائومی می تواند بازار ساعت های هوشمند را تصاحب کند؟ نظر شما چیست؟

مطالب مرتبط
مشخصات جامع گوشی شیائومی ردمی 10 2022
بلاگ | بازار موبایل
مشخصات جامع گوشی شیائومی ردمی 10 2022
گوشی شیائومی ردمی 10 2022 با صفحه نمایش 90 هرتزی و دوربین چهارگانه در سال 2022 معرفی شد. برند شیائومی در سکوت خبری از جدید ترین گوشی های...
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
بلاگ | دنیای فناوری
بررسی جامع لوازم جانبی شیائومی
خرید لوازم جانبی شیائومی بخاطر تنوع بسیار محصولات ، ممکن است باعث شود در هنگام خرید دچار سردرگمی شوید. هم اکنون در ایران گوشی های شیائومی...
بررسی جدیدترین گوشی شیائومی 2022
بلاگ | بازار موبایل
بررسی جدیدترین گوشی شیائومی 2022
بررسی جدیدترین گوشی شیائومی 2022 یکی از موضوعات کاربردی و مورد توجه برای کاربران این برند محبوب است. در حال حاضر در بازار موبایل، گوشی‌های...
بررسی جامع گوشی های شیائومی سری 12 سال 2022
بلاگ | بازار موبایل
بررسی جامع گوشی های شیائومی سری 12 سال 2022
جالب است بدانید گوشی های شیائومی سری 12 یکی از جدید ترین و بهترین گوشی های سال 2022 خواهند بود. در چند ماه گذشته شایعه های بسیاری درباره...
تعداد 4 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4.8
3
1
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. سلام من می بند 5 فایو سنسورش خود ب خود روشن باید چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید

  2. سلام وقت بخیر چگونه باید اکسیژن خون رو اندازه گیری کرد؟ ممنون

  3. سلام. می بند پنج تمیزن خون داره ؟؟

    پاسخ :

    همراه گرامی مای رند، سلام وقت بخیر. با استفاده از شیائومی می بند ۵ می‌توانید اکسیژن خون خود را اندازه‌گیری نمایید.

  4. خیلی دستبند عالی هستش خریدم ممنون از مطلب مفیدتون

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. بسیار خرسندیم که از خرید خود و مطلب بررسی شیائومی می بند ۵ رضایت کامل دارید. ❤️

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست