وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

اقساطی خرید کن! برترین فروشگاه های اینترنتی خرید اقساطی

انتشار ۱۳۹۹/۳/۲۱ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۳/۲۱ ۱۳:۰۵ . ۶۳۶۳ بازدید

بسیاری از اوقات پیش می آید که به کالا یا خدمات خاصی احتیاج مبرم پیدا می کنیم که متاسفانه بودجه ما برای خرید نقدی یاری نمی کند. در این حالت یا باید کلا بیخیال احساس نیازمان شویم و یا باید تمام تلاش خود را برای تامین نقدینگی به کار ببندیم. اما یک راه سوم هم وجود دارد. امروزه با توسعه سایت های اینترنتی فروشگاهی و همزمان رشد نیاز بازار و مخاطبان، به راحتی می توان از این فروشگاه های اینترنتی کالا یا خدمات مورد نیاز را به صورت خرید اقساطی تامین نمود.

در این نگارش، 5 فروشگاه اینترنتی که می توان از آنها خرید اقساطی کالا و خدمات را داشت به شما معرفی می نماییم.

خرید اقساطی آنلاین

با دیجی پی از دیجی کالا اقساطی خرید کنید

خُب بدون شک همگی ما سایت دیجی کالا را می شناسیم و شاید حتی از این سایت خرید هم کرده باشیم. گروه دیجی‌کالا به منظور آسان سازی خرید مشتریان و ارائه روش های نوین خرید، راهکار خرید اقساطی دیجی‌پی را ارائه نموده است.

شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان، ابتدا فعالیت خود را به منظور بهبود کیفیت تجربه پرداخت آنلاین آغاز نمود. به همین جهت، اپلیکیشن پرداخت دیجی پی را طراحی و ارائه کرد. دیجی پی با این اپلیکیشن افق های تازه‌ای را به روی بانکداری دیجیتالی و به خصوص پرداخت موبایلی باز نمود. دیجی پی در اصل محصول جدیدی است که برای تسهیل خرید اقساطی مشتریان دیجی‌کالا طراحی شده است.

شما با ثبت نام در دیجی پی و استفاده از آن می توانید به راحتی محصولات موجود در سایت دیجی کالا را به صورت اقساطی خرید نمایید.

قیمت روز سیم کارت

با مای رند همیشه از قیمت روز سیم کارت مطلع باشید

بعد از موفقیت در ارائه راهکار خرید اقساطی به مشتریان دیجی‌کالا، اکنون دیجی‌پی امکان عقد قرارداد با شرکت‌ها و سازمان‌ها برای خرید اقساطی پرسنل سازمانی را نیز فراهم کرده است.

این روش به کارمندان سازمان‌ها اجازه می‌دهد به کمک اعتبار تخصیص یافته در کیف پول خود، از بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران خرید و اقساط آن‌ را ماهانه پرداخت کنند. دیجی‌پی با این برنامه قصد دارد دامنه خدمات پرداختی خود را گسترش داده و تجربه‌ای جذاب و خوشایند از خرید برای مشتریان ایجاد نمایند.

خرید اقساطی از دیجی کالا

از مزایای استفاده از راهکار خرید اقساطی دیجی‌پی می‌توان به ویژگی های زیر اشاره کرد:

  • دریافت اعتبار خرید بدون نیاز به ضامن یا سپرده
  • پرداخت اقساط به میزان خرید، نه به میزان اعتبار اختصاص یافته
  • ثبت چند خرید در بازه‌های زمانی مختلف
  • دریافت اعتبار مجدد پس از پرداخت کامل اقساط
  • امکان افزایش اعتبار بر اساس خوش حسابی کاربر
  • دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون نیاز به مراجعه حضوری

کارکنان سازمان‌ها و موسسات به ضامن یا سپرده‌گذاری احتیاج ندارند و فقط با تایید سازمان یا ارائه چک ضمانت، اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌کالا دریافت نمایند. همچنین پس از تخصیص اعتبار، کاربر فقط به اندازه خرید خود قسط پرداخت می‌نماید، به این صورت که اگر کاربری ۱۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کرده و ۵ میلیون تومان خرید انجام داده است، مبلغ اقساطش بر پایه ۵ میلیون تومان محاسبه خواهد شد.

دیجی‌پی مسیر پرداخت اقساط را ساده کرده است و کاربر می‌تواند هر قسط را به‌ شکل آنلاین و از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی پرداخت کند. با تمام شدن دوره اقساط و در صورت پرداخت به موقع همه اقساط، دیجی‌پی امکان دریافت مجدد اعتبار خرید اقساطی را نیز فراهم کرده است.

خوب است بدانید دیجی‌پی اعتبار مشتریان خوش حساب خود را متناسب با عملکردشان افزایش میدهد. علاوه بر آن این افراد می توانند دوستان و نزدیکان خوش حساب خود را برای استفاده از راهکار خرید اقساطی دیجی‌‌پی معرفی نمایند.

خرید اقساطی کالا و خدمات آنلاین

با لندو حس خوب خرید اقساطی را تجربه کنید

لندو در سال ۱۳۹۴ با نام ایران‌رنتر و با همکاری سه هم‌بنیانگذار راه اندازی شد و در اول فعالیتشان به عنوان یک استارتاپ در زمینه اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاه فعالیت می‌کرد.

شرکت هوشمند آرمان گستر آریا با روند رو ‌به‌ رشدی که در این چند سال داشته و به دلیل افزایش تقاضای روزافزون جهت خرید اقساطی ، تصمیم گرفت سرویس های ارائه شده توسط ایران‌رنتر را به دو دسته تقسیم نمود و تصمیم گرفت برای ادامه فعالیت ، خدمات خود را به دو دسته تقسیم کند. به همین دلیل، خدمت اجاره وسایل را در سایت دیگری با نام نوین‌‌رنتر ارائه داده و با تغییر مدل اجاره با امکان مالکیت به مدل خرید اقساطی ، این برند را به یکی از پلتفرم های فروش اقساطی کالا در ایران تبدیل کرد.

با این رویکرد جدید همچنان سرمایه‌گذاران برای فروش اقساطی در ایران‌رنتر سرمایه‌گذاری کرده و مخاطبان نیز می‌توانستند از خرید اقساطی کاملا آنلاین (بدون الزام ارائه چک و ضامن) بهره‌مند گردند.

لندو با نظر به استقبال گسترده از فروش اقساطی کالاها و درخواست خرید اقساطی از دیگر بخش ها مانند بلیط قطار، هواپیما، خدمات و ... در سال ۹۷ ایده «کارت اعتباری خرید» را به منظور بالا بردن کیفیت خدمات با همکاری سایت‌های فروش آنلاین اجرا کرد. کاربران لندو علاوه بر خرید اقساطی وسایل، با تهیه کارت اعتباری خرید می‌توانند از دیگر فروشگاه‌های آنلاین نیز به صورت اقساطی خرید کرده و اقساط را ماهانه در لندو پرداخت نمایند.

خرید اقساطی سیم کارت مای رند

خرید اقساطی سیم کارت در مای رند

سایت مای رند به عنوان بزرگترین مارکت خرید و فروش سیم کارت کشور، امکان خرید اقساطی سیم کارت را برای مخاطبان خود فراهم نموده است. کارآفرینان، صاحبان کسب و کار، مدیران و عموم مردم می توانند با مراجعه به بخش خرید اقساطی سیم کارت مای رند، سیم کارت رند مد نظر خود را انتخاب نموده و با شرایط دلخواه و به صورت اقساطی خرید نمایند.

خرید اقساطی سیم کارت در مای رند به این شکل است که ابتدا 40 درصد مبلغ سیم کارت را به صورت نقدی پرداخت می نماییم. سپس بنا به انتخاب خودمان در اقساط 4، 5 یا 6 ماهه و با عقد قرارداد اجاره به شرط تملیک سیم کارت را خریداری می نماییم.

برای استفاده از شرایط اقساطی سیم کارت در مای رند، نیاز به ضامن ندارید و فقط با پیش پرداخت و عقد قرارداد و پس از تسویه اقساط مالکیت سیم کارت به طور کامل به شما منتقل می شود. نکته بسیار مهم این است که شما می توانید از اپلیکیشن مای رند نیز برای استفاده از شرایط فروش اقساطی سیم کارت استفاده نمایید.

خرید سیم کارت اقساطی

مای رند برای شما این امکان را فراهم کرده است تا به راحتی سیم کارت رند همراه اول، ایرانسل و رایتل را به صورت اقساطی خرید نمایید.

خرید اقساطی لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی قسطی

شرکت اسنوا برای خرید لوازم خانگی شرایط اقساطی در نظر گرفته است. این کمپانی ایرانی با معرفی طرح کارت اعتباری خرید لوازم خانگی شرایطی فراهم آورده تا علاقه مندان بتوانند کالای خانگی مورد نیازشان را به شکل اقساطی خرید کنند.

برای این منظور خریدار باید ابتدا معرفی نامه لازم را از شرکت اسنوا و یا نمایندگی های مجاز اسنوا دریافت نموده و سپس به بانک های طرف قرارداد مراجعه نماید. در بانک بدون نیاز به سپرده گذاری و پیش پرداخت میتوان کارت اعتباری را با اعتبار بین 20 تا 50 میلیون تومان دریافت نمود.

تعداد اقساط طرح کارت اعتباری اقساطی 36 ماهه است و کارمزد آن نیز بین 12 تا 16 درصد می باشد. بانک های طرف قرارداد با شرکت اسنوا به شرح ذیل هستند:

بانک رفاه کارگران، بانک دی، بانک صادرات، بانک حکمت، بانک ملت، بانک توسعه تعاون، بانک آینده

شما برای شروع و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید عدد 9 را به سامانه 30003435 ارسال نمایید.

مطالب مرتبط
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
بهترین گوشی های سال 2020
بلاگ | بازار موبایل
بهترین گوشی های سال 2020
در حال حاضر، گوشی های هوشمندی وجود دارند که از مابقی تلفن های همراه یک سر و گردن بالاتر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از...
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
بلاگ | بازار موبایل
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
سامسونگ در 11 نوامبر 2020 (21 آذر 1399) از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت پایین خود و بهره مندی از تکنولوژی 5G...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست