وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

سیستم پیگیری فعالسازی سیم‌کارت‌ سرپرست خانوار همراه اول

انتشار ۱۳۹۹/۲/۲۴ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۲/۲۵ ۱۴:۱۲ . ۲۹۵۲ بازدید

ابتدای اردیبهشت ماه بود که ستاد تسهیلات کرونایی واریز وام یک میلیونی کرونا را آغاز نمود. با اعلام این ستاد تا این تاریخ حدود ۹۹/۷ درصد وام یک میلیونی پرداخت شده است. حالا با نزدیک شدن به پایان اردیبهشت ماه، افراد کمتر از 8 روز فرصت دارند تا از سیم کارت سرپرست خانوار پیامک مربوطه را ارسال نمایند.

نحوه ثبت نام با سیم کارت سرپرست خانوار

مقرر شده بود که همه ی خانوارهای یارانه‌بگیر که تعداد آنها به نزدیک ۲۳ میلیون خانوار می‌رسد، مشمول دریافت وام یک میلیونی باشند. نحوه ثبت نام به این صورت بود که طی فرآیند تعریف شده باید بعد از دریافت پیامک وزارت ارتباطات، ابتدا یک پیامک از سیم کارت سرپرست خانوار به سامانه 6369 ارسال می شد تا درخواست خود را اعلام نمایند. سپس وزارت رفاه نتیجه بررسی را به این سیمکارت ارسال می نمود تا مشخص شود این خانواده در بین مشمولان قرار میگیرند یا خیر.

سیم کارتهای سرپرست خانوار

همراه اول سیستم پیگیری فعال سازی سیم‌کارت‌ سرپرست خانوار را معرفی نمود

به جهت آسان سازی فعال سازی سیم‌کارت‌های ارسال شده به سرپرستان خانوار، اپراتور همراه اول سیستم پیگیری این سیم کارت ها را راه اندازی نمود.

شرکت ارتباطات سیار ایران گزارش داده است، به علت ارسال سیم‌کارت‌های رایگان سرپرست خانوار به وسیله پست و با نظر به اینکه از نظر قانونی و برای جلوگیری از تخلفات و سوء استفاده های احتمالی، اپراتور باید منتظر دریافت تایید احراز هویت و وصول سیم‌کارت، به دست شخص ثبت نام کننده از جانب شرکت پست باشد و بعد اقدام به فعال سازی سیم‌کارت‌ نماید، اپراتور نخست سیستمی را جهت تسهیل این کار راه اندازی کرد.

سرپرست خانوار که سیم‌کارت رایگان خود را دریافت نموده اما هنوز سیم‌کارت شان فعال نگشته است، این امکان را دارند که جهت اعلام این موضوع به سایت همراه اول، بخش «پیگیری سیم کارت رایگان»، مراجعه و عدم فعال بودن سیم‌کارت خود را اعلام کنند.

Household SIM cards

همراه اول گزارش های دریافتی را به شرکت پست جهت تسریع در اعلام وضعیت ارسال و پس از دریافت تایید نسبت به فعال سازی سیم کارت اقدام خواهد کرد. 

روش تحویل و فعال سازی سیم‌کارت سرپرست خانوار، به این شکل است که بعد از دریافت سیم‌کارت و تایید هویت مشترک توسط مامور پست، این شرکت تحویل سیم‌کارت را به همراه اول اعلام کرده و پس از آن اپراتور نسبت به فعالسازی آن اقدام می کند و برای فعالسازی سیم‌کارت نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدماتی نمی باشد.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. akb***@gmail.com

    عالی

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست