وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

رندرهای لو رفته سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس

انتشار ۱۳۹۹/۳/۶ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۳/۶ ۱۵:۳۰ . ۱۹۰۴ بازدید

گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ، در مجموعه جدیدی از رندرهای لورفته، پیش نمایش داده شده است.

تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط سایت OnLeaks، طراحی و دیزاین  مستطیلی و قاب بندی شده ای را نمایش می دهد که به چشم اکثر دنبال کنندگان دنیای موبایل آشنا به نظر می رسد. پررنگ ترین ویژگی آن باکس برجسته دوربین های پشتی آن است. (مشابه سری گلکسی 20 موجود) 

گلکسی نوت 20 پلاس

 

آشنایی باگلکسی نوت 20 پلاس Galaxy Note 20 

گفته شده برخلاف رده بالاتر Galaxy 20 Ultra، شما میتوانید از ویژگی بزرگنمایی 100 برابر در دوربین اصلی استفاده کنید. گلکسی نوت 20  مجهز به سه دوربین اصلی است و  دوربین چهارم دارای سنسور ToF بوده که  عمق میدان ویژه ای را نیز ارائه داده که برای گرفتن عکس های پرتره کمک شایانی می کند.

همانطور که گفته باکس (هوزینگ) دوربین ها از بدنه پشتی گوشی به شکل برجسته بیرون زده و ضخامت آن با بدنه باهم به حدود 10.7 میلی متر می رسد. در حال حاضر مشخص نیست، سامسونگ نسبت به مسئله طراحی برجسته که عمدتا باعث شکسته شدن  از لنزهای دوربین گوشی های  Galaxy 20 Ultra می شود، با خبر شده است یا خیر؟

 Galaxy Note 20

 

 ویژگی های بارز Galaxy Note 20

 در جلوی گلکسی نوت 20 پلاس؛ که صفحه نمایشی با تکنولوژی OLED و به اندازه 6.9 اینچی خواهد داشت (کمی بزرگتر از صفحه نمایش گلکسی نوت 10)،  همچنین در قسمت لبه ی گوشی  انحنا دارد و دارای یک کات کوچک در مرکز فوقانی برای دوربین سلفی است. 

 خوب است بدانیم  که  گلکسی نوت 20 پلاس احتمالا از درگاه  یو اس بی نسل C، شیار مخصوص قلم  S-Pen استفاده خواهد نمود و البته از جک هدفون بی بهره است. 

 شایعات قبل حاکی از آن است که گلکسی نوت بعدی دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی خواهد بود، همان موردی که در گلکسی S20 Ultra وجود دارد. سامسونگ برای اصلاح نقص در فوکوس اتوماتیک Galaxy S20، حسگری جدید و اختصاصی برای خود اضافه کرده است.

سامسونگ گلکسی نوت 20 پلاس

طبق گزارش ها دیگر بلاگ مای رند؛ سامسونگ ظرفیت باتری را در گلکسی نوت 20 پلاس، 200 میلی آمپر بیشتر از گلکسی نوت 10 پلاس فعلی، یعنی به 4500 میلی آمپر افزایش خواهد داد. گلکسی نوت یکی از دو سری گوشی برتر برند سامسونگ است و گلکسی نوت 20 پلاس با یک مورد که اساسا بر روی کاغذ باید باشد، مطابقت ندارد. علاقه مندان  انتظارشان از سری آخر این است که این گوشی با پردازنده اسنپ دراگون 865 شرکت کوالکام با قابلیت اینترنت 5G در ایالات متحده و  پردازنده اکزینوس 990 ساخت خود سامسونگ در مناطق دیگر عرضه شود. این در حالی است که سامسونگ هنوز این  موضوع را تأیید نکرده است.گوشی های گلکسی نوت 20 احتمالاً در ماه آگوست به بازار عرضه می شوند.

مطالب مرتبط
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
بهترین گوشی های سال 2020
بلاگ | بازار موبایل
بهترین گوشی های سال 2020
در حال حاضر، گوشی های هوشمندی وجود دارند که از مابقی تلفن های همراه یک سر و گردن بالاتر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از...
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
بلاگ | بازار موبایل
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
سامسونگ در 11 نوامبر 2020 (21 آذر 1399) از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت پایین خود و بهره مندی از تکنولوژی 5G...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست