وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

راه اندازی خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل

انتشار ۱۴۰۰/۹/۱۷ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۱۷ ۱۵:۰۷ . ۹۸۶ بازدید

جالب است بدانید اپراتور ایرانسل خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل را در سال 2021 افتتاح کرد. بر اساس اطلاعات به دست آمده از دومین اپراتور بزرگ ایران با افتتاح و راه اندازی خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل ، سیم کارتی که برای مشترکین در نظر گرفته شده است، تمام مراحل طراحی تولید همچنین اجرای سیستم عامل درداخل ایران صورت گرفته است. جالب است بدانید این طرح در روز دوشنبه 12/7/1400 با حضور مدیر عامل ایرانسل ، مدیر عامل شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران "صقا"همچنین مدیر عامل شرکت صنایع الکترونیک شیراز "صا شیراز"  به ترتیب دکتر بیژن عباسی آرند ، محمد حسین سلیمانیان ، مهندس محمد مهدی قهرمان ایزدی ،در یکی از ساکن های همایش شرکت صنایع قطعات در استان شیراز خط تولید سیم کارت بومی ایران افتتاح شد. این طرح که در فاز اول در سال 1398 آغاز شد. بعد از اینکه در فاز طراحی ارزیابی روی نمونه اولیه از سخت ترین تست ها با موفقیت عبور کرد و طرح خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل به مرحله تولید رسید. آیا می دانید قیمت گذاری سیم کارت چیست؟ در واقع قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار مطلع شوید.

 

راه اندازی خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل

 

خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل در مرحله فاز طراحی

اپراتور ایرانسل اولین اپراتور بزرگ در دیجیتال ایران می باشد، جالب است بدانید پروژه با همکاری شرکت صنایع قطعات الکترونیک در فاز طراحی 20 میلیون سیم کارت توانست با سیستم عامل بومی  توسط اپراتور ایرانسل در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه کند. آیا می دانید یکی از ویژگی های مهم خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل  که تمام مراحل تست سیستم عامل سیم کارت (Qualification & Validation ) برای اولین بار در داخل کشور با همکاری پژوهشگران دانشگاه صنعتی شریف همچنین با معتبر ترین استانداردها بین المللی و مراجع جهانی ETSI، 3GPP صورت گرفت. مدیر عامل اپراتور ایرانسل در این روزبعد از افتتاح و بازدید از خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل بیان کرد : امروز شاهد آن بودیم یک کار تیمی خوب با همکاری اولین اپراتور دیجیتال ایران و صنعت الکترونیک در فاز نخست به بهره برداری رسید. اپراتور ایرانسل در طی اطلاعیه گفت سیاست ما این است که نیرو داخلی توانمندرا برای طراحی خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل از آن ها استفاده کنیم تا بیشتر از توان داخلی بهره بگیریم. مدیر عامل اپراتور ایرانسل سپس افزود مدیران به این باور رسیدند که باید از ظرفیت داخلی برای تامین نیاز ها استفاده کنیم تا بتوانیم خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل در اختیار مشترکین قرار دهیم. دکتر بیژن عباسی آرند اشاره کرد به این موضوع که سیم کارت یکی از مهم ترین وسایلی می باشد که کمبود سیم کارت در محض بروز باعث افزایش قیمت سیم کارت می شود. تولید کردن سیم کارت و انبار کردن و توزیع در شبکه بسیار مهم است تا بدین ترتیب بتوانیم افزایش قیمت احتمالی سیم کارت را خیلی سریع کنترل کنیم. مدیر عامل اپراتور ایرانسل ، دکتر بیژن عباسی افزود: تلاش کردیم که تولید کامل د رکنار تامین در داخل صورت بگیرد با همکاری اپراتور ایرانسل و صنعت الکترونیک می توانیم وابستگی را قطع کنیم. مدیر عامل ایرانسل افزود تولید مودم ایرانسل علاوه بر این که تعمیر و نگهداری بخشی از پلتفرم و بخشی از سخت افزار مورد نیاز در بخش Passive در داخل کشور در حال تامین است . دکتر بیژن عباسی آرند افزود تلاش کردیم طراحی مودم ایرانسل  در بخش نرم افزاری و سخت افزاری مورد نیاز در داخل کشور تامین شود.

 

  خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل در مرحله فاز طراحی

 

تعمیر و نگهداری مودم ایران 

مدیر عامل اولین اپراتور دیجیتال ایران دکتر بیژن آرند طی اطلاعیه ی گفت تعمیر و نگهداری هم اکنون بخش نرم افزاری همچنین پلتفرم و بخش سخت افزاری مودم در قسمت Passive در داخل کشور در حال تامین است. سپس افزود تامین داخلی سخت افزار Active نیز در حالی که پیچیدگی قابل توجه دارد ولی تلاش کردیم بخشی در داخل ایران با ظرفیت ها و نیرو های داخلی بهره برداری کنیم. 

مدیر عامل اپراتور ایرانسل اشاره کرد به این که سیم کارت بومی ایرانسل دارای قابلیت پشتیبانی از شبکه اینترنت تلفن همراه 5G می باشد، سپس دکتر بیژن آرند بر افزایش حمایت سرمایه گذاری در طراحی خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل تاکید کرد. مدیر اولین اپراتور دیجیتال بیان کرد شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران (صقا)  در کاهش هزینه و قیمت برای هر دو شرکت ( اپراتور ایرانسل و شرکت صقا ) منفعت و سود دارد. ابراز امید واری کرد. با توجه بر این که پتانسیل موجود در شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران شاهد موفقیت هایی در این صنایع بزرگ می باشم.

 

مدیر عامل شرکت صقا 

در این مراسم مدیر عمل شرکت صنایع قطعات الکترونیک ایران محمد حسین سلیمانیان بیان کرد این شرکت محصولات با کیفیت و منحصر به فردی تولید کرده است. وی ادامه داد یکی از محصولات مهم خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل می باش. این شرکت در این زمینه کار های بزرگی را انجام داد و در نتیجه توانست با همکاری دو تیم بزرگ ( اولین اپراتور دیجیتال ایران و شرکت قطعات الکترونیک صقا ) نتیجه خوبی از این همکاری به دست بیاورند. محمد حسین سلیمانیان در ادامه افزود تمام تلاشمان میکنیم تا همکاری خوبی با اپراتور ایرانسل انجام دهیم. می توانیم با همکاری اولین اپراتور دیجیتال ایران با صنایع قطعات الکترونیک شاهد پیشرفت های بسیاری باشیم. مدیر عامل اپراتور ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند اعلام کرد توانستیم پروژه خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل را با همت واقعی به مرحله تولید و بهره برداری برسانیم. مدیر عامل اپراتور ایرانسل افزود : سیم کارت بومی ایرانسل دارای ویزگی های خاص و منحصر به فردی می باشد. سیم کارت بومی ایرانسل در مقایسه با نمونه های موجود ویژگی های جذابی دارد.  مدیر عامل اولین اپراتور دیجیتال افزود آزمایشگاه دانشگاه صنعتی شریف یکی از مراکز تست سیم کارت بومی ایرانسل انتخاب شد با تولید و بهره برداری سیم کارت ضمن به حداقل رساندن وابستگی به خارج توانستسم امکانات و قابلیت های منحصر به فردی متناسب با خدمات دیجیتال همچنین بروزرسانی دائمی نرم افزار انجام بدهیم و به پیشرفت های قابل توجه ای دست پیدا کنیم. دکتر بیژن عباسی آرند تولید کننده مودم بومی TF-i60 S1 ایرانسل با امکانات و قابلیت های پشتیبانی از اینترنت همراه و ثابت با حمایت اپراتور ایرانسل اولین اپراتور ارائه دهنده سبکه اینترنت 5G و پر سرعت ترین اپراتور ایران به مرحله بهره برداری و تولید رسید. 

 

خط تولید سیم کارت بومی ایرانسل با پشتیبانی از شبکه 5G

 

جزئیات سیم کارت بومی ایرانسل

آیا می دانید اولین اپراتور دیجیتال ایران توانسته طراحی و اجرای سیم کارت بومی ایرانسل را به مرحله بهره برداری برساند. آیا فکر می کنید سیم کارت بومی از اینترنت بین المللی استفاده می کند یا خیر ؟ بر اساس اطلاعات به دست آمده اولین اپراتور دیجیتال اعلام کرد توانسته سیم کارت بومی را طراحی کند. اپراتور همراه اول در سال گذشته این فناوری دست زد. آیا می دانستید یک سیم کارت دارای 11 شماره رقمی می باشد بدین صورت اپراتور  برای برقراری ارتباط از طریق این شماره جهت شناسایی استفاده می کند، جالب است بدانید سیم کارت یک هاردیسک کوچک می باشد، و با قرار گیری د رهر گوشی هوشمند فعال می شود و اطلاعات مختفی شما مانند شماره سیم کارت ، اطلاعات شبکه مشترک ، دفترچه تلفن ، پیامک و... ذخیره می کند. جالب است بدانید هر اپراتور با یک شماره یگانه و مختص خود با عنوان شناسه بین المللی مشترک گوشی هوشمند قابل شناسایی است. جالب است بدانید شبکه برایشناسایی همچنین برقراری ارتباط و سرویس به مشترکین از این شماره که از طریق اپراتور روی سیم کارت ذخیره می شود استفاده می کند. آیا می دانید اپراتور ایرانسل یکی از تولید کنندگان سیم کارت های ارزان با بسته های اینترنت رایگان می باشد. که در سال 2021طرح سیم کارت بومی ایرانسل را به مرحله تولید و عرضه رساند.

 

جزئیات سیم کارت بومی ایرانسل

 

تفاوت سیم کارت بومی و غیر بومی 

آیا می دانید با مطرح شدن طرح صیانت یک نگرانی برای مشترکین به وجود آمد. یک سوال در ذهن مشترکین شکل گرفت: آیا سیم کارت بومی ایرانسل از اینترنت بین المللی پشتیبانی می کند. با ما در ادامه همراه باشید تا به سوال هایی که در ذهنتان شکل گرفته پاسخ دهیم. روابط عمومی اولین اپراتور دیجیتال ایران با عرضه سیم کارت بومی ایرانسل در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی سیم کارتی را در اختیار مشترکین قرار می دهد که به صورت سیم کارت عادی است. با تفاوت قابل توجه که مراحل تولید و اجرای سیستم عامل درداخل کشور صورت گرفته است. جالب است بدانید دانش طراحی سیستم عامل سیم کارت در کشور ایران وجود نداشت. در صورتی که نیاز به بهینه سازی داشت باید سراغ شرکت های تامین کننده بین المللی می رفتیم. با طراحی سیم کارت بومی نیاز به شرکت های تامین کننده بین المللی برای برطرف کردن نیاز در داخل کشور این کار صورت گرفت. جالب است بدانید در صورتی که هر یک از مشترکین اولین اپراتور دیجیتال ایران بسته های اینترنت داخلی را روی حساب خود فعال کرد امکان این که از اینترنت داخلی استفاده کند وجود دارد. هیچ گونه ارتباطی به نوع سیم کارن مشترکین ندارد. بر اساس اطلاعات به دست آمده از سیم کارت های بومی ایرانسل تفاوت قابل توجه ای با سیم کارت فعلی ندارند. اپراتور ایرانسل قصد دارد سیم کارت را بومی سازی کند.

 

تفاوت سیم کارت بومی و غیر بومی
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست