وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

کد بسته پیامک همراه اول ویژه سال 98 به همراه نحوه فعالسازی

انتشار ۱۳۹۸/۷/۱۶ . بروز رسانی ۱۳۹۸/۷/۱۶ ۲۳:۳۵ . ۸۵۰۲۹ بازدید

ارسال و دریافت پیامک، روزگاری تنها راه ارتباط به جز مکالمه بود. اعتبار سیم کارت ها فقط برای پیامک هایی استفاده می شد که بعضی وقت ها در آن یک داستان کوتاه و یا حتی یک کتابچه ارسال می گردید! اما با ظهور اینترنت و استفاده از شبکه های اجتماعی خیلی زود بازار دریافت و ارسال پیامک از سکه افتاد و دیگر کم تر کسی است که مکالمات طولانی با پیامک داشته باشد. ارسال پیام کوتاه در نهایت صرفا برای اینکه خود را به کسی معرفی کنید تا با شما تماس بگیرد یا مسائلی از این دست مورد استفاده است و صبحت های اصلی و طولانی تر را در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی می توان صورت داد.
 

​خرید بسته 30 روزه مقرون به صرفه پیامک همراهی همراه اول با کد ستاره 1000 مربع

به هر روی، هنوز هم هستند کسانی که اصلی ترین مکالمات خود را با پیامک انجام می دهند و اساسا به شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها اعتقاد و اعتماد لازم را ندارند؛ یا پیامک های تبلیغاتی با سیم کارت خود ارسال می کنند. به همین خاطر این افراد معمولا تعداد پیام کوتاه های ارسالی شان در طول روز بسیار زیاد ممی باشد که می تواند از نظر اقتصادی برایشان چندان مطلوب نباشد. اپراتورها نیز تلاش خود را برای این که مشتریان پیامک ها را از دست ندهند می کنند!
 

اواخر سال گذشته بود که همراه اول با ارائه طرحی، بسته های جدیدی برای پیامک ارائه نمود. این بسته ها که به بسته های پیامکی مقرون به صرفه شناخته می شود به صورت ماهانه به فروش می رسد. بسته پیامکی 30 روزه مقرون به صرفه در واقع یک بسته با 180 پیامک در ماه است که البته شاید بتواند نیاز یک روز برخی ها را فراهم کند. چون اساسا 180 پیامک در ماه مساوی با 6 پیام کوتاه در طول روز است که نمی تواند پاسخ نیاز مشتریان پر مصرف پیام کوتاه را بدهد بنابراین نهایتا این بسته بتواند نیاز یک مشترک با مصرف معقول یا حتی کم مصرف را بر طرف کند. اما از نظر قیمت تقریبا با یک تخفیف 50 درصدی مواجه هستیم. در این بسته ها، همراه اول هر پیامک را به قیمت حدودا 5 تومان با مشترک حساب می کند. تخفیفی که روی هر پیام کوتاه فارسی به مشترک داده شده است را می توان با کم بودن تعداد پیامک ها جبران کرد! 
 

بسته پیامکی همراه اول

اگر کسی بخواهد بیش از 180 پیام کوتاه ارسال کند ، می بایست بسته خود را تمدید یا و یا مجددا اقدام به خرید آن نماید که البته با توجه به قیمت آن، می توان گفت که همراه اول بی دلیل عبارت مقرون به صرفه را به انتهای عنوان این بسته پیامکی اضافه نکرده است بلکه واقعا می توان آن را یک بسته پیامکی مقرون به صرفه نامید.
 

​خرید بسته پیامک همراه اول ویژه سیم کارت اعتباری و دائمی

برای خرید این بسته پیامکی، کافی است از طریق سیم کارت همراه اولتان کد دستوری *1000# (ستاره-هزار-مربع) را شماره گیری نمایید. پس از شماره گیری می بایست بسته پیامکی را انتخاب کنید تا با تایید شما این بسته برایتان فعال شود.
 

خرید بسته پیامکی با کد
تعداد 27 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.5
8
0
2
5
12
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. دستتون درد نکنه چون خیلی ازمشکلاتی که پیامک حل میکنه مجبوری چون اختلاف زیادی با مکالمه نداره دیگه تماس بگیری بهتره ولی با این تخفیف پیامک ازهرنظر که بگید خیلی بهتر شده. فقط پیشنهادم اینه که کدهایی هم بزارید که افراد بی بضاعت هم بتونن خریدکنند.. اهورا مزدا نگهدارتان

    پاسخ :

    سلام همراه عزیز مای رند، وقت بخیر. از لطف شما بسیار سپاس‌گزاریم. 💛🧡

  2. سلام؟ خیلی عالیه من چندین ماهه ک استفاده میکنم ولی ماهی دوباربیشترفعال نمیشه حداقل سه چهاربارفعال شه خوبه لطفأپیگیری کنید

  3. عالی عالی ok ok خیلی خوب بود مرسی من گرفتم

  4. من خرید کردم متاسفانه پیام ارسال نمیشه

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت شما بخیر. لطفا برای رفع مشکل، با پشتیبانی اپراتور خود با شماره ۹۹۹۰ تماس حاصل فرمایید.

  5. پیامکی همراهی یعنی فقط میتونیم از همراه اول ب همراه اول پیام بدیم؟؟؟

  6. منم بسته پیامک خریدم ولی نمیشه ارسال کنم به طرفی که میخام باهاش ارتباط برقرار کنم چکارکنم

  7. سلام برامون فعال نمیشه میگه‌شمادرحال‌حاضرمجازبه‌دریافت‌این‌بسته‌نیستید نمیدونم‌چکارکنم.... لطفاً راهنمایی‌کنید

  8. مال من اصلا فعال نمیشه میگه که شما درحال حاظر مجاز به دریافت این بسته نیستید لطفا راهنماییم کنید🙏🙏

    پاسخ :

    همراه عزیز مای رند سلام، وقت شما بخیر. لطفا با پشتیبانی اپراتور خود تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید.

  9. واقعا عالیه

    پاسخ :

    همراه عزیز مای رند سلام، وقت بخیر. از اینکه توانستیم رضایت شما را جلب کنیم خرسندیم. سپاس از اظهار لطف شما. 💛🧡

  10. سلام،هزینه بسته پیامکی صفحه ای حساب میشود؟؟

    پاسخ :

    سلام وقت بخیر. هزینه پیامک ها بر اساس تعداد کاراکتر های معین شده محسوب می شوند. یا همانطور که خودتان گفتید صفحه ای حساب میشوند. اما تعداد کاراکتر معین شده برای پارت اول و دوم و پارت های بعدی پیامک متفاوت است. برای اطلاع از تعداد کاراکتر مجاز برای هر پارت پیامک، می توانید به سایت اپراتور خود مراجعه نمایید.

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست