وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

ال جی وینگ؛ پرواز LG با گوشی بالداری که 2 صفحه نمایش دارد!

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۱۲/۱۸ ۱۱:۰۳ . ۳۰۹۵ بازدید

در سال‌های اخیر، کمپانی ال جی تلاش بسیاری کرده تا مصرف‌کنندگان را قانع به استفاده از محصولات خود -به خصوص تلفن های همراه LG- کند. اگر شما هم از علاقه‌مندان حوزه فناوری بوده باشید، احتمالا با سیر صعودی LG و خلاقیت‌های دیوانه‌وار موبایل های ال جی آشنا هستید. می‌توان گفت طراحی عجیب از ویژگی‌ها مثبت ال جی است؛ چرا که به لطف این زبان طراحی خاص، محصولات کمپانی خوش‌نام کره‌ای همیشه خوش درخشیده‌اند! الی جی وینگ (LG Wing) هم از این قاعده مستثنا نیست و با سبک جدید طراحی خود، نوید بخش آغاز عصر جدید تلفن های همراه هوشمند است.

 

ال جی وینگ

 

با این حال، آخرین محصول کارخانه نوآوری LG بیشتر از یک صفحه نمایش جانبی عمل می‌کند و به شما توانایی‌هایی را می‌دهد که در هیچ موبایلی نخواهید یافت!

همچنین ال جی وینگ با فناوری 5g شما را با سرعت بیشتری به جهان اینترنت متصل می‌کند. این گوشی اولین گام کمپانی کره‌ای برای افتتاح مسیر سری گوشی های جدید و ماجراجو بود. جذاب‌ترین چیز درباره الجی، ریسک‌پذیر بودن است.

در زمانه‌ای که روزانه ده‌ها مدل تکراری اما مشتری‌پسند وارد بازار می‌شوند، ال جی حرکتی غیر قابل انتظار می‌کند که همین موضوع، ارزش تشویق و تحسین فراوان دارد. به امید روزی که شرکت‌های ساخت موبایل هوشمند، جانی دوباره به خلاقیت دهند و کورکورانه، پیرو اعمال یکدیگر نباشند.

 

جعبه گشایی ال جی وینگ

 

ال جی وینگ تجربه‌های تازه، حس قدرت و حس رسیدن به رویاها را به خوبی به کاربر خود القاء می‌کند. احتمالا شما هم مانند من و بسیاری از منتقدان حوزه تکنولوژی، از فرم فاکتورهای شبیه به هم خسته‌اید. دیگر دیدن گوشی‌های یک شکل بس است! با ذکر «درود بر LG Wing» بررسی خود را آغاز می‌کنیم!

جعبه گشایی گوشی ال جی وینگ؛ لوازم جانبی یک هواپیمای جنگنده!

شاید امکانات درون جعبه زیاد و کاربردی باشد، اما وقتی یک گوشی با دیزاین نوین خریداری می‌کنید، انتظار سرازیر شدن موجی از خلاقیت در سراسر آن هستید. جعبه ال جی وینگ نمی‌تواند آنطور که باید و شاید، کاربر را راضی کند. حیف این موبایل که باید در این جعبه برود، چرا که این جعبه امکان چرخیدن صفحه نمایشگر بزرگ‌تر را نشان به کاربر نشان نمی‌دهد.

 

قیمت گوشی جدید ال جی وینگ

 

طراحی معمولی جعبه را که کنار بگذاریم، به لوازم جانبی می‌رسیم. به نظر می‌رسد LG آنچنان هم به فکر محیط زیست نیست! چرا که 2 عدد محافظ صفحه نمایش در کنار تلفن همراه جدید ال جی قرار دارد.

یکی برای صفحه نمایش اصلی و دیگری، برای نگهداری و پوشش نمایشگر ثانویه. شاید الجی خواسته با طراحی ساده جعبه، پول بیشتری برای قرار دادن امکانات بیشتر ذخیره کند. بنابراین ممکن است دیگر ساده بودن جعبه lg wing آزاردهنده به نظر نرسد و شما را از انتخاب این گوشی خوشحال‌تر کند! حال نوبت به پرداختن به قاب این موبایل می‌رسد. قابی که از جنس پلاستیک سخت است و غیر از برخورداری از کیفیت بالا، احساس اعلاء بودن را به شما القاء می‌کند.

 با اینکه این قاب از پلاستیک سخت ساخته شده، اما داشتن انعطاف از موارد مثبتی است که باید به آن اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید به خاطر فرم بدنه خلاقانه‌ترین موبایل ال جی، پیدا کردن قاب دیگر برای شما بسیار سخت خواهد بود. حتی همین قاب ال جی هم تنها از قسمت پشتی محافظت می‌کند و نمی‌تواند حافظ نمایشگر اصلی باشد.

 

ال جی وینگ دیجی کالا

 

اگر یکی از رنگ‌های جذاب lg wing را خریداری کرده باشید، به استفاده از گارد محافظ روی نخواهید آورد. پشت بدنه آنقدر جذاب است که برق چشم همگان را می‌رباید.

با توجه به اینکه wing همانند بسیاری از رقبا اقدام به حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا کرده است، باید از یک هندزفری تایپ سی استفاده کنید. البته تبدیل‌کننده جک 3.5 میلی‌متری به Type-C هم در جعبه موجود است تا اگر هندزفری ال جی را دوست نداشتید، از هندزفری سابق خود استفاده کنید.

خوشبختانه درون جعبه، هندزفری‌ای قرار گرفته که به شما اجازه می‌دهد موسیقی را به گوش‌های خود هدیه دهید. این هندزفری از بهترین‌ها است و شما را از هر هندزفری دیگری بی‌نیاز می‌کند.

 وجود کابلی ضخیم و اجزای مقاوم در ابتدا و انتهای سیم به شما این اطمینان را می‌دهد که تا مدت‌ها سالم و مثل روز اول در خدمت شما باشند. نیمه بالایی هندزفری های ال جی نرم‌تر هستند و انعطاف بیشتری دارند تا استفاده از آن را آسان‌تر کنند. خلاصه که کیفیت آن باور نکردنی‌ست. غیر از کیفیت، بحث کاربردی بودن هم پیش می‌آید که حتی در این بخش هم lg نمره 20 را از آن خود کرده است.

 

بررسی الجی وینگ

 

اگر از هندزفری استفاده می‌کنید، کنترل موسیقی برای شما مهم است؛ شاید بخواهید صدا را کم و زیاد کنید، یا ممکن است از آهنگ فعلی خوشتان نیامده باشد و بخواهید به سراغ موسیقی بعدی بروید یا اصلا آهنگ را قطع کنید. هندزفری ال جی از یک دکمه سه‌تایی بهره‌مند است که تمامی این درخواست‌ها را برطرف می‌کند.

تضمین می‌کنم که به لطف کیفیت بالای ساخت، حتی از فشردن دکمه‌های هندزفری هم لذت خواهید برد! در کنار دکمه‌های مذکور، میکروفونی برای پاسخگویی به تماس‌ها تعبیه شده است. همچنین می‌توانید از این میکروفون برای برقرار ارتباط با دستیار هوشمند صوتی خود استفاده کنید.

احتمالا وقتی که سری هندزفری lg wing را وارد گوش خود می‌کنید، از راحتی آن تعجب خواهید کرد. حتی اگر سایز گوش شما بزرگ‌تر یا کوچک‌تر باشد هم نیازی به نگرانی نیست، دو سایز دیگر در جعبه قرار گرفته تا به هر شکل ممکن، از لذت تجربه هندزفری ال جی را برخوردار باشید. به خاطر داشته باشید که سری‌های هندزفری از پلاستیک معمولی ساخته نشده‌اند و از جنس سیلیکون با کیفیت بالا هستند. 

در نهایت، برای رساندن قدرت به قلب ال جی وینگ، شارژر بزرگی با سرعت 25 وات در جعبه قرار گرفته است. کابل شارژ هم ضخیم و اعلاء بوده و دو طرف آن پورت تایپ C دارد تا انتقال شارژ با نهایت سرعت انجام پذیرد.

طراحی و نحوه کارکرد لولا؛ پیچیده‌تر از آنچه که فکرش را می‌کنید!

اجازه دهید به سراغ اصل مطلب برویم. آنچه که ال جی وینگ را خاص کرده، مکانیزم لولا آن است که باعث می‌شود صفحه نمایش اصلی به آسانی جابجا شود و با پایداری هرچه تمام‌تر و در صورت نیاز شما، ثابت بماند. این لولا است که همه ما درباره‌اش صحبت می‌کنیم و به خاطرش، هیجان‌زده شده‌ایم.

 

lg wing

 

البته وجود لولا در lg wing باعث می‌شود احساسات مختلفی ما را در بر بگیرد. از یک سو، از تغییرات خوشحالیم و از سوی دیگر، حس عدم اطمینان به آن داریم. ابتدا به بررسی موارد مثبت لولا می‌پردازیم. از شما می‌خواهم فیلم زیر را با دقت فراوان مشاهده کنید و سپس به خواندن ادامه بررسی بپردازید.

خب، فکر می‌کنم شما هم مانند من حیرت‌زده شده باشید. همانطور که مشاهده نمودید، سه نقطه حساس و اساسی وجود دارد که به لطف آنها، صفحه نمایش اصلی می‌تواند بچرخد و در مقایسه با رقبا، غوغا به پا کند.

عملکرد این سه نقطه مهم -که عملکردی همانند لنگر دارند- به قدری نرم و دقیق است که احساس می‌کنید 2 نمایشگر ال جی وینگ به یکدیگر متصل نیستند و صفحه نمایش اصلی در هوا است! البته حرکت صفحه از یک خط مشترک پیروی نمی‌کند و از این حیث عالی نیست، اما این مورد به خاطر نوع طراحی بوده و قابل چشم‌پوشی است.

عمل چرخش گوشی با توجه به سرعت دست شما با سرعت آغاز می‌شود و در ادامه، شاهد کاهش سرعت هستیم. این نقاط همانند آرام‌بند عمل می‌کنند تا آسیبی به دستگاه نرسد و بتوانید برای مدت طولانی‌تر به باز و بسته کردن گوشی خود بپردازید. 

لحظات آخر باز شدن گوشی، تعدیل‌کننده هیدرولیکی وارد عمل می‌شود تا میلی‌مترهای آخر سفر نمایشگر اصلی را آسان‌تر کند. هنگام باز یا بسته شدن، صدایی گوش‌نواز و «کلیک» مانند را خواهید شنید که آزاردهنده نیست و برعکس، به جذابیت چرخاندن دستگاه می‌افزاید.

برای اطمینان کاربر از قفل بودن صفحه نمایش در جای خود، 2 نقطه قفل‌کننده در لولا وجود دارد. در کنار این نقاط، فنرهایی وجود دارند تا این پروسه را به سرانجام برسانند. البته می‌توان گفت پروسه قفل شدن دستگاه نیازمند فشار و تنش بیشتری نسبت به دیگر عملکردها است.

 

بررسی lg wing

 

این بدین معناست که برای باز کردن صفحه یا بستن آن، نیاز به فشار بیشتری است. باز هم به شما پیشنهاد می‌کنم برای اینکه به شکل دقیق، عملکرد لولای ال جی وینگ را متوجه شوید، فیلم بالا را تماشا کنید و از فتح قله‌های فناوری توسط LG لذت ببرید.

با بررسی‌های فراوان و با در نظر گرفتن تمامی عوامل، می‌توان به این نتیجه رسید که استفاده از چنین لولایی بسیار هوشمندانه بوده است و این لولا، با ظرافت بسیار، وظیفه محول‌شده خود را انجام می‌دهد. مهم این است که نمایشگر به راحتی تاب می‌خورد و به شدت مقاوم است. کمپانی کره‌ای ادعا می‌کند که لولا برای 200.000.000 بار چرخش سنجیده شده و آماده است! شاید با خود فکر کنید که ال جی بیش از حد ساز و کار لولا را مهندسی کرده و شاید راه‌حل‌های آسان‌تری برای چرخش صفحه نمایش وجود داشته است؛ اما نباید فراموش کنیم که LG همیشه بهترین‌ها را می‌خواهد، به خاص‌ترین شکل ممکن!

اما دیگر تعریف بس است و باید به مشکلات طراحی lg وینگ بپردازیم. یکی از مشکلاتی که هنگام به کارگیری مکانیزم چرخش گریبان‌گیر شما خواهد شد، راحت باز شدن صفحه است!

یعنی صفحه نمایش اصلی به راحتی می‌لغزد و هنگام کار حواس‌تان را پرت می‌کند. همچنین ممکن است هنگام بازی-و علی‌الخصوص در حالت افقی-، دست خود را از بالا به پایین صفحه بکشید و در حین این کار، صفحه بچرخد. البته این موضوع همیشگی نیست اما امکان اتفاق افتادن‌اش وجود دارد.

 

گوشی الجی وینگ

 

اما وقتی از صفحه اصلی استفاده می‌کنید و دستگاه در حالت بسته است، قفل به خوبی عمل می‌کند و صفحه سر جای خود می‌ایستد، در این حالت دیگر جای نگرانی نیست.

لغزش صفحه در این حالت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که اگر صفحه هنگام استفاده بچرخد، تجربه کاربری کمی دردناک خواهد بود! تجربه استفاده از کیبورد دستگاه هم بد نیست اما جای بهبود دارد.

وقتی که قلق باز کردن بال‌های ال جی وینگ دست‌تان بیاید، می‌توانید تنها با یک دست خود کنترل این پرنده را به دست بگیرید، اما داستان چرخش صفحه هنگامی با پایان تلخ مواجه می‌شود که چپ دست باشید و بخواهید با دست چپ، صفحه را بچرخانید.

احتمالا تا الان با مسیر لغزش نمایشگر اصلی آشنا هستید، بنابراین متوجه شده‌اید که این کار غیر ممکن است. این تلخی زمانی بیشتر می‌شود که بخواهید با یک دست آن را ببندید، البته این کار غیر ممکن نیست اما به خودی خود، بسیار سخت است.

برای استفاده از ال جی وینگ 2 راه دارید:

  1. به شکل معمولی و با در دست گرفتن صفحه نمایش ثانویه 3.9 اینچی از دستگاه خود برای تماشای ویدیو و… استفاده کنید.
  2. صفحه اصلی را افقی کنید و از تجربه عجیب خود لذت ببرید. این حالت بیشتر هنگام بازی به کار شما می‌آید.

البته در حالت دوم برای راحتی بیشتر باید نمایشگر ثانویه را به سمت بالا بفرستید. همچنین به لطف لولای قدرتمند، لغزشی هنگام باز بودن صفحه در این حالت به وقوع نمی‌پیوندد.

پس از بررسی‌های فراوان، همچنان یک سوال حیاتی بی‌پاسخ می‌ماند؛‌ آیا صفحه چرخان lg wing در طول زمان عملکرد یکسانی با روز اول کاری خود خواهد داشت؟ آیا قرار است پس از مدتی لولای دستگاه شل شود و نتواند نمایشگر اصلی را در جای خود نگه دارد؟ پاسخ این دسته از سوالات را نمی‌توان در یک بررسی اولیه یافت. همه چیز با گذشت زمان مشخص می‌شود اما فعلا همه چیز خوب کار می‌کند و lg وینگ هنوز هم جذاب است.

بررسی تخصصی ال جی وینگ ادامه دارد...

مطالب مرتبط
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
بلاگ | اخبار اپراتورها
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
امروزه سرقت تلفن همراه به یکی از از دغدغه های افراد تبدیل شده است. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کنونی کشور، برخی افراد برای گذراندن زندگی...
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
بلاگ | بازار موبایل
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
آیا می دانید در زمان خرید گوشی در سال 2021 چه نکاتی را بیشتر توجه کنیم؟ برای این که با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید کدام گوشی برای شما...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست