وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

طرح های ویژه ایرانسل برای ماه مبارک رمضان

انتشار ۱۳۹۹/۲/۱۶ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۲/۱۶ ۱۱:۰۷ . ۲۱۱۰ بازدید

ایرانسل به مناسبت ماه مبارک رمضان 1399 ، طرح های تشویقی و پیشنهاد های ویژه خود را اعلام نموده که این طرح های تشویقی ویژه ماه مبارک رمضان برای تمامی مشترکین جدید و قدیمی ایرانسل قابل فعالسازی است.

پیشنهاد های ویژه ایرانسل برای ماه مبارک رمضان

این طرح های ویژه ایرانسل برای ماه مبارک رمضان، شامل تخفیف‌های ویژه ی مکالمه، اینترنت 4G و محتوای ویژۀ اپلیکیشن لنز است. لازم به ذکر است تمام مشترکان سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از این طرح های هیجان انگیز بهره مند شوند.

پیشنهاد ایرانسل برای ماه مبارک رمضان

مکالمه ویژه ماه مبارک رمضان ایرانسل

ایرانسل اعلام کرده است، در ماه مبارک رمضان ۱۴۴۱ هجری قمری، مشترکان بزرگ ترین و گسترده ترین اپراتور دیجیتال کشور این امکان را دارند تا از پیشنهاد ویژه ی «هر چهار دقیقه مکالمه، چهل دقیقه رایگان»، بهره‌مند گردند. 

طبق این طرح، مشترکین سیم کارت ایرانسل تا انتهای ماه مبارک رمضان می‌توانند برای هر چهار دقیقه مکالمۀ درون شبکه، چهل دقیقۀ بعدی آن تماس را رایگان به مکالمه بپردازند.

مکالمه نامحدود ایرانسل برای ماه رمضان

ایرانسل با ارائه طرح «اذان تا اذان با مکالمۀ نامحدود»، امکان هیجان انگیزی برای مشترکین سیمکارت خود فراهم نموده تا هر شب از افطار تا سحر، با پرداخت فقط ۱۰۰۰ تومان، گفت و گو و مکالمه نامحدود ایرانسلی داشته باشند. پیشنهاد مکالمه نامحدود ماه رمضان ایرانسل، هر روز در دسترس مخاطبان قرار دارد و از ساعت ۸ شب تا ۵ صبح قابل فعال سازی است.

بسته های اینترنت و مکالمه تخفیفی ایرانسل ماه رمضان

خوب است بدانید، در مدت ماه مبارک رمضان، تمام کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قادر هستند مطابق با مکان، زمان و الگوی مصرفشان، از بسته‌های مکالمه ساعتی با تخفیف تا سقف ۱۰۰ درصد و بسته‌های اینترنت ساعتی  با تخفیفات ویژه استفاده نمایند.

مکالمه رایگان سیم کارت ایرانسل ماه رمضان

فعالسازی طرح های ایرانسل برای ماه رمضان 99

مخاطبان اپراتور ایرانسل می توانند برای فعال‌سازی هر کدام از پیشنهادهای ماه رمضان 99، از طریق شماره‌گیری کد #۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن ایرانسل ‌من، پیشنهاد ویژه مدنظر خود را به راحتی فعال نمایند.

اشتراک رایگان برای محتوای ویژه ی اپلیکیشن لنز 

اپلیکیشن «لنز» که زیر مجموعه شرکت ایرانسل است، در ماه مبارک رمضان، محتواهای ویژه ی ویدیویی خود را در سه شاخه ی «هدیۀ رمضان»، «نوستالژی رمضان» و «لنز و لبخند» با اشتراک رایگان و اینترنت نیم‌بهای ایرانسل، به مشترکین خود ارائه نموده است.

کاربران این اپلیکیشن، در ماه مبارک رمضان می‌توانند روزانه در قسمت «هدیه رمضان» ۱۰ فیلم سینمایی جذاب و مخصوص، در قسمت «نوستالژی رمضان» برنامه‌های خاطره‌انگیز رمضان‌های سال های قبل و در قسمت «لنز و لبخند»، ویدیوهای طنز را به تماشا بنشینند. برای دریافت اپلیکیشن لنز و استفاده از محتوای آن از وب‌سایت لنز به نشانی lenz.ir اقدام نمایید.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست