وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

سیم کارت سازمانی ایرانسل ، راهکاری برای توسعه سازمان ها

انتشار ۱۴۰۰/۱/۲۱ . ۵۸۱۸ بازدید

همواره برقراری ارتباط بین کارمندان و پرسنل یک شرکت، کارخانه، سازمان و اداره از دغدغه های اصلی مدیران است. ارتباط بین پرسنل یکی از مهم ترین اتفاقات در یک مجموعه است که می‌تواند تاثیر بسزایی روی روند کاری آن ها دارد به طوری که گاه نبود تماس و گفتگو می‌تواند ضعف هایی در پروژه ایجاد کند و یا حتی موجب شود که کار با شکست مواجه شده و هیچ کدام از پرسنل نتوانند به وظایف خود عمل کنند. به همین خاطر به عنوان راهکاری مناسب بسیاری از اپراتور ها اقدام به ساخت و طراحی سیم کارت های خاصی کرده اند. ایرانسل نیز سیم کارت سازمانی ایرانسل را به عنوان بهترین راهکار ارتباطی بین کارکنان یک سازمان ارائه داده است.

بسیاری از سازمان ها و شرکت ها از بی سیم ها برای ارتباط استفاده می‌کنند که البته گاه با تداخل و قطعی مواجه می‌شوند که مشکلات مخصوص به خود را دارد. به همین خاطر بسیاری از آن ها از سیم کارت و تلفن همراه برای ارتباط استفاده می‌کنند که این ارتباط نیز گاه می‌تواند قبوض سنگینی را روی دست شرکت بگذارد که همین مسئله از جمله مشکلات استفاده از سیم کارت در ارتباط های بین سازمانی است.

 

سیم کارت ایرانسل

 

سیم کارت سازمانی ایرانسل چیست؟

ایرانسل یا همان اپراتور دوم کشور به عنوان یکی از پر مشترک ترین اپراتورهای کشور است. به مجموعه‌ای از سیم‌کارت‌های ایرانسل، که به صورت یک گروه تعریف شده و شرکت‌ها را قادر می‌سازد بدون نیاز به حضور پرسنل در محل شرکت، امکانات تلفن داخلی را بر روی تلفن همراه کارکنان خود داشته باشند را سیم کارت سازمانی می‌گویند.

 ایرانسل برای رفع دغدغه و نیاز مدیران سازمان ها و شرکت ها اقدام به طراحی و ساخت سیم کارت های سازمانی نموده است. این اپراتور سیم کارت سازمانی خود را در سه نوع اعتباری، دائمی و پیام رسان به شرکت ها و سازمان های متقاضی ارائه می‌کند.

با در اختیار داشتن سیم کارت های این اپراتور، مدیران و صاحبان شرکت ها می‌توانند به صورت مستمر و کامل بر ارتباطات شرکت خود نظارت و مدیریت داشته باشند. در کنار این ها، ایرانسل برخی خدمات گوناگون دیگر را نیز به مشتریان خود ارائه می‌کند.

مثلا پرداخت های پیشرفته و شبکه های امن و همچنین موبایل سازمانی از جمله مهم ترین آن هاست. برخی امکانات دیگر مانند کنفرانس تلفنی و مکالمه های چند نفره نیز از جمله ویژگی های مهم آن است که در ادامه به تفصیل در مورد این ویژگی های مهم سیم کارت سازمانی ایرانسل سخن خواهیم گفت.

 

سایت سیم کارت سازمانی ایرانسل

 

ویژگی ها و مزایای سیم کارت سازمانی ایرانسل چیست؟

سیم کارت های سازمانی که ایرانسل در اختیار مشترکین قرار می‌دهد ویژگی های منحصر به فرد و مناسبی دارند که به برخی از آن ها اشاره می‌کنیم. این ویژگیهای جذاب سبب شده است که این سیم کارت مورد توجه بسیاری از مدیران و شرکت های نو اندیش و جویای توسعه قرار بگیرد.

  • عدم تعریف انقضا برای سیم کارت های سازمانی
  • تخصیص شماره‌های سریالی و با رنج شماره تلفن متمایز شرکتی
  • عرضه سیم کارت ها با قیمت‌های ترجیحی و تحت مالکیت سازمان
  • امکان تعریف بسته‌های سازمانی مختلف در قالب مکالمه، پیامک و دیتا
  • قیمت مناسب سیم کارت های سازمانی ایرانسل نسبت به سایر سیم کارت های موجود در بازار
  • مرکز تماس اختصاصی مشترکین سازمانی 714 و برخورداری از پشتیبانی 24 ساعته سازمانی
  • ارائه خدمات مدیریت حساب اینترنتی با قابلیت مدیریت سیم کارت ها به صورت گروهی و فردی

سیم کارت سازمانی ایرانسل تا ابد...!

یکی از ویژگی های سیم کارت سازمانی ایرانسل این است که سیم کارت های سازمانی این اپراتور فاقد تاریخ انقضا هستند. یعنی به این شکل نیست که سیم کارت ها برای مدت زمان مشخصی فعال باشند و پس از آن از سرویس خارج شده و دیگر خدمات دهی نکنند. بلکه تا زمانی که این اپراتور مشغول فعالیت است، سیم کارت سازمانی تهیه شده نیز فعال خواهد بود و قابل استفاده است.

خرید سیم کارت رند 912 کد 1

در فروشگاه مای رند می توانید رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های دائمی همراه اول را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

سیم کارت سازمانی ایرانسل شما را متمایز می کند

ایرانسل به سازمان‌ها و شرکت‌ها، سیم کارت هایی با شماره های سریالی و با رنج شماره متمایز ارائه می‌کند. مثلا یک شماره تلفن در اختیار شما قرار می‌دهد که آخرش با دو صفر (00) تمام می‌شود. ایرانسل می‌تواند شماره های یکسان با تغییرات سریالی دو رقم آخر یا بیشتر را در اختیار مشتری سیم کارت سازمانی ایرانسل قرار دهد تا شماره ها پشت سر هم باشند.

شرکت مالک بی قید و شرط سیم کارت سازمانی ایرانسل

سیم کارت سازمانی ایرانسل با قیمت های ترجیحی عرضه می‌شوند و البته مالکیت سیم کارت ها نیز با شرکت است. یعنی کاربر سازمانی یا همان پرسنلی که سیم کارت در اختیارش قرار گرفته، اساسا مالکیت سیم کارت را نخواهد داشت. بلکه مالک شرکت است و این سیم کارت در دست کارمند امانت است. این مسئله می‌تواند موجب راحتی مدیریت سیم کارت و پیشگیری از مسائل دیگر در خصوص سیم کارت شود که اگر مالکیت با استفاده کنند آن بود می‌توانست مشکلاتی را ایجاد کند.

 

سیم کارت سازمانی ایرانسل ، راهکاری برای توسعه سازمان ها

 

تنوع بی حد و مرز سیم کارت سازمانی ایرانسل

بسته های گوناگونی توسط اپراتور صرفا برای سیم کارت سازمانی ایرانسل عرضه می‌شود. این سیم کارت ها قابلیت تهیه بسته های گوناگونی در قالب پیامکی، دیتا و مکالمه را دارند که شرکت بر اساس نیازی که کاربر سیم کارت دارد، می تواند آن ها را فعال نموده و برای استفاده کارمند آماده نماید.

قیمت بسیار مناسب سیم کارت سازمانی ایرانسل + پشتیبانی بسیار قدرتمند

سیم کارت های سازمانی ایرانسل با قیمت های بسیار پایین تر از سایر سیم کارت های ایرانسل عرضه می‌شود که می تواند از نظر خرید سیم کارت نیز مقرون به صرفه تر باشد.

اپراتور دوم در زمینه سیم کارت سازمانی نیز پشتیبانی خاصی را نیز تدارک دیده است. در این حالت فرد می‌تواند با تماس با این شماره ها جدا از سایر مشترکین ارتباط خود را با پشتیبانی ایرانسل برقرار کند. دارنده سیم کارت سازمانی می‌تواند با شماره 714 تماس حاصل کرده و به صورت 24 ساعته پشتیبانی لازم را دریافت نمایید و نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده و یا سوالات مورد نظر خود پاسخ تخصصی دریافت نماید.

همچنین ایرانسل قابلیت جالب دیگری را نیز برای سیم کارت های سازمانی تدارک دیده است که مدیریت سیم کارت های سازمانی نام دارد. مدیران شرکت می‌توانند با مدیریت حساب خود در فضای وب، تمام قابلیت های سیم کارت سازمانی را مدیریت کرده و آن ها را فعال یا غیرفعال کنند.

مدیریت سیم کارت ها با ایرانسل من سازمانی

«ایرانسل من سازمانی» نام اپلیکیشنی است که برای مدیریت حساب سیم کارت سازمانی تدارک دیده شده و با دو نسخه اپلیکیشن و وب قابل دسترسی است.

از طریق این اپلیکیشن می‌توان سیم کارت و یا سیم کارت های سازمانی را مدیریت کرد. این اپلیکیشن البته فقط توسط مدیران شرکت قابل دسترسی است و برای معرفی مدیران جدید به اپلیکیشن می‌بایست با ایمیل های اعلامی از سوی ایرانسل در تماس باشید. برای معرفی افراد جدید را به عنوان مدیر باید ایرانسل حساب کاربری آن ها را ایجاد نماید تا دسترسی به برنامه امکان پذیر گردد.

 

ایرانسل من سازمانی

 

نحوه خرید و استفاده از سیم کارت سازمانی ایرانسل

اگر مایل به خرید و دریافت خدمات سیم کارت سازمانی ایرانسل هستید، می‌بایست درخواست رسمی خود را که در سربرگ شرکت نوشته شده است به ایمیل EB@mtnirancell.ir ارسال نمایید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به سایت سیم کارت سازمانی ایرانسل، فرم مورد نظر را در سایت تکمیل نموده و منتظر باشید که ایرانسلی ها با شما تماس بگیرند.

لازم به ذکر است برای اینکه بتوانید سیم کارت سازمانی خود را تهیه کنید، باید مدارک مختلفی را ارائه نمایید. از جمله آنها می توان به آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی، کد اقتصادی و شناسه ملی، آدرس و همچنین معرفی نامه رسمی نماینده تام الاختیار شرکت و کارت ملی نماینده شرکت اشاره کرد. این مدارک هنگام ثبت نام حتما باید ارائه گردد.

قیمت سیم کارت سازمانی ایرانسل

در حال حاضر قیمت سیم کارت سازمانی دائمی ایرانسل ۶۰ هزار تومان است. هر سیم کارت سازمانی اعتباری به قیمت ۲۰ هزار تومان عرضه می‌گردد و قیمت سیم کارت های سازمانی دیتای اعتباری و دائمی به ترتیب ۱۳ هزار تومان و ۲۵ هزار تومان است

شرایط و مدارک لازم برای دریافت سیم‌کارت سازمانی چیست؟

درخواست بایستی از سوی یک سازمان یا شرکت صورت گرفته و مدارک زیر، ارائه شوند:

  • تصویر آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
  • کد اقتصادی و شناسه ملی
  • آدرس و کدپستی سازمان
  • نامه رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
  • اصل معرفی‌نامه فرد مراجعه‌کننده به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز (برای تهیه سیم‌کارت و مودم سازمانی)
  • تصویر کارت ملی نماینده شرکت (برای تهیه سیم‌کارت و مودم سازمانی)

نحوه درخواست سیم کارت سازمانی چگونه است؟

برای خرید سیم‌کارت یا محصولات های سازمانی، می توان فقط از طرق زیر اقدام کرد:

  • ارسال درخواست رسمی در سربرگ شرکت به ایمیل سازمانی EB@mtnirancell.ir
  • تکمیل کردن فرم درخواست در وب سایت سازمانی ایرانسل

 

فرم خرید سیم کارت ایرانسل

 

 آیا امکان خرید سیم‌کارت سازمانی در نمایندگی‌ها یا دفاتر خدماتی ایرانسل وجود دارد؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد و درخواست سیم‌کارت سازمانی فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان (که آدرس و شماره تماس آنها در وبسایت موجود است) امکان‌پذیر است.

آیا شما هم از سیم کارت های سازمانی استفاده کرده‌اید؟

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست