وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | راهنماي سرويس ها

چگونه شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل بگیریم؟ + خدمات دیگر

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۱۵ . ۵۷۸۳۷ بازدید

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور، یعنی ایرانسل، در حال حاضر بیش از پنجاه میلیون مشترک فعال دارد. از این تعداد، گروهی از سیم کارت‌های دائمی ایرانسل استفاده می‌نمایند و تعداد بیشتری مشترک سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل هستند. 

خب بدون شک، کاربران سیم کارت‌های دائمی خود را از هرگونه استرس و دغدغه بابت اتمام شارژ، بسته اینترنت و … رهانیده‌اند و به آسانی هرچه تمام تر از خدمات ایرانسل بهره می‌برند. اما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری همیشه باید حواسشان به اعتبار حساب و همچنین باقی مانده بسته‌ی اینترنت خود باشد که مبادا دستشان در پوست گردو نماند.

اما گاه پیش می‌آید که حساب کار از دست ما در می‌رود و اعتبار سیم کارت یا مدت بسته اینترنت ما به پایان می‌رسد. برخی اوقات اوضاع بدتر هم می‌شود و ما نه دسترسی به پول داریم و نه امکان خرید شارژ یا بسته اینترنت، به همین خاطر ممکن است آشفتگی‌هایی برای ما پیش بیاید. سرویس شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل برای همین مواقع راه اندازی شده است.

 

شارژ اضطراری ایرانسل

 

شارژ اضطراری ایرانسل

سرویس شارژ اضطراری ایرانسل، امکانی قدیمی و در عین حال کاربردی از اپراتور ایرانسل است. از گذشته‌های دور ایرانسل به فکر مشترکین سیم کارت اعتباری خود بوده و سرویس شارژ اضطراری را راه اندازی نموده‌ است. البته کد دستوری این سرویس بارها تغییر کرده است. از طرفی هنوز هم هستند افرادی که سیم کارت اعتباری دارند اما از این امکان جذاب و کار راه‌انداز بی خبر هستند. 

اگر شارژ سیم کارت اعتباری شما تمام شد و به هر علتی قادر نیستید شارژ بخرید، این امکان برای شما فراهم شده است تا با استفاده از یکی از روش‌های زیر شارژ اضطراری ایرانسل دریافت نمایید. البته باید به یک نکته توجه داشته باشید، برای استفاده از سرویس اضطراری ایرانسل، باید از عضویت شما در شبکه حداقل 3 ماه گذشته باشد. همچنین در هر ماه، حداقل 10 هزار تومان تراکنش انجام داده باشید.

  1. روش اول و آسان تر آن است که کد #۸۱۵* را از سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری نمایید. بدین شکل پیامکی مبنی بر فعالسازی سرویس برای شما ارسال خواهد شد و شما می‌توانید از شارژ اعطایی استفاده کنید.
  2. راه دوم این است که اگر اپلیکیشن ایرانسل‌ من را بر روی گوشی خود نصب دارید، وارد آن شده و گزینه «شارژ اضطراری» (دکمه قرمز رنگ) را انتخاب کنید. بدین ترتیب بلافاصله شارژ مورد نظر به حسابتان منظور می‌شود.

توجه داشته باشید که به محض اینکه شارژ و اعتبار خریداری نمایید، مبلغ شارژ اضطراری به همراه کارمزد تراکنش که 50 تومان است از حسابتان کسر خواهد شد.

خط 0912 قسطی

اگر دوست داری که سیم کارت رند 0912 داشته باشی اما پول نقد نداری، پیشنهاد می‌کنیم سیم کارت 0912 را به صورت اقساطی از فروشگاه مای رند خریداری نمایید.

 

کد شارژ اضطراری ایرانسل

 

اینترنت اضطراری ایرانسل

اگر وضعی پیش آمد که به جای اعتبار شارژ ، نیاز به بسته اینترنت دارید، با استفاده از سرویس اینترنت اضطراری می‌توانید در مواقعی که حجم یا مدت زمان بسته اینترنت شما به اتمام رسیده و نیاز فوری به اینترنت دارید، بدون نیاز به پرداخت آنی یک بسته اینترنت اضطراری با اعتبار یک‌روزه دریافت نمایید.

این سرویس فقط با استفاده از کد دستوری USSD فعال می‌شود. برای دریافت بسته اینترنت اضطراری، کد #۸۱۵* را از سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری نمایید.

هزینه بسته به صورت اتوماتیک در شارژ بعدی از حساب و اعتبار شما کسر می‌ گردد.

قیمت روز سیم کارت

از قیمت روز سیم کارت‌های دائمی و اعتباری تمام اپراتور‌ها باخبر شوید!

 

بسته اینترنت اضطراری ایرانسل

 

جزئیات بسته های شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل

ایرانسل فقط یک بسته شارژ اضطراری دارد. وقتی از کد شارژ اضطراری ایرانسل استفاده کنید، مبلغ 500 تومان به شارژ شما اضافه می‌شود و دفعه بعدی که سیم کارت خود را شارژ می‌نمایید، مبلغ 550 تومان از حساب شما کسر خواهد شد.

اما بسته‌های اینترنت اضطراری ایرانسل متنوع تر است و در جدول زیر می‌توانید تمام بسته‌های اینترنت اضطراری به علاوه هزینه آن‌ها را ملاحظه نمایید.

بسته اینترنت اضطراریهزینه سرویس
50 مگابایت اینترنت اضطراری 1 روزه1950
150 مگابایت اینترنت اضطراری 1 روزه3000
250 مگابایت اینترنت اضطراری 1 روزه4200
250 مگابایت اینترنت اضطراری 7 روزه8800

 

اپراتور ایرانسل، علاوه بر سرویس شارژ اضطراری، خدمات متنوع دیگری از جمله کدهای دستوری، خرید بسته اینترنت، خرید شارژ ، سرویس پیام پیشواز و… به مشترکین خود عرضه می‌کند. در ادامه به برخی از این سرویس‌ها اشاره می‌کنیم.

با سرویس پیام پیشواز ایرانسل، افرادی ک با شما تماس می‌گیرند، می‌توانند به جای شنیدن بوق انتظار یا آهنگ پیشواز، پیام یا جمله‌ای را به انتخاب خود شما مشاهده کنند. البته این خدمت، امکانات دیگری همچون ایجاد لیست مجاز یا غیرمجاز دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی این خدمت، مطلب پیام پیشواز ایرانسل را مطالعه کنید.

ابرتو، فضای ذخیره سازی در اختیار شما

آیا شما جزو آن دسته از افرادی هستید که حجم اطلاعات ذخیره شده در گوشی و کامپیوتر شما همیشه بالا است و در اکثر مواقع با پیام کمبود فضای ذخیره سازی روبرو می‌شوید؟ سرویس ابرتو ایرانسل، مخصوص شما است. به کمک این سرویس می‌توانید بدون استفاده از فضاهای ذخیره سازی خارجی، اطلاعات خود را در فضای امن و پر حجم ابرتو ذخیره کنید تا در صورت نیاز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

 

کدشارژ اضطراری ایرانسل

 

به بیان ساده، می‌توان ابرتو را یک هارد مجازی و بر روی اینترنت دانست که کاربران می‌توانند به کمک آن اطلاعات خود را ذخیره کنند. همچنین می‌توانند به صورت خودکار از این اطلاعات نسخه پشتیبان تهیه کنند.

ویژگی مثبت این هارد این است که همواره همراه فرد خواهد بود تا در مواقع ضروری به آن دسترسی داشته باشد. استفاده از این سرویس برای مدتی مشخصی رایگان خواهد بود. در ادامه مطلب درباره‌ی شرایط این موضوع صحبت خواهیم کرد.

ابرتو، خدمات ویژه‌ای را به مشترکینی که از این سرویس استفاده می‌کنند ارائه می‌کند. این خدمات عبارتند از :

  • امکان تهیه آسان نسخه پشتیبان از تمامی اطلاعات
  • امکان تهیه فایل پشتیبان از شماره‌ها و پیام‌ها.
  • امکان همگام سازی تلفن همراه و فضای ابری.
  • بازیابی فایل‌ها
  • قابلیت پشتیبانی 24 ساعته.

در کنار خدمات ویژه‌ای که توسط این خدمت ارائه می‌شود، فعالسازی آن مزایای متنوعی دارد که می‌توانید برخی از این مزیت‌ها را در لیست زیر مشاهده کنید:

  1. امنیت بالا
  2. حل مشکل کمبود فضای ذخیره سازی در گوشی و کامپیوتر.
  3. مقرون به صرفه
  4. جلوگیری از حذف فایل‌ها و اسناد مهم
  5. مدیریت هزینه‌های خرید فضاهای ذخیره سازی خارجی.
  6. امکان دسترسی به اطلاعات مورد نیاز خود، در هر زمان و مکان.
  7. امکان اشتراک گذاری آسان فایل‌های پرحجم .
  8. امکان انتخاب بسته‌های حجمی متنوع.

انواع بسته های حجمی سرویس ابرتو

1. 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان، که با تعرفهاینترنت بین‌الملل محاسبه می‌شود. این بسته ویژه کاربران جدید بوده و مهلت استفاده از آن تا 6 ماه بعد از زمان فعالسازی است.

 

کد اینترنت اضطراری ایرانسل رایگان

 

2. 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای مدت یک ماه، با هزینه 20 هزار تومان.

3. 100 گیگابایت فضای ابری به مدت 3 ماه با پرداخت 59400 تومان.

شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از سایر بسته‌های سرویس ابرتو، به وب سایت ایرانسل، منوی خدمات و سرگرمی، برنامه‌های کاربردی و ابرتو مراجعه کنید.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا در صورت پایان زمان بسته و عدم تمدید آن، اطلاعات شما حذف خواهند شد؟ در صورت بروز این اتفاق، دیگر اجازه بارگذاری فایل نخواهید داشت، اما این امکان برای شما فراه است تا یک ماه بتوانید اطلاعات خود را دانلود یا منتقل کنید. اما پس از پایان یک ماه، تمام اطلاعاتتان، به شکل خودکار حذف خواهند شد. 

در این مطلب تلاش کردیم تا درباره‌ی سرویس‌ شارژ اضطراری و اینترنت اضطراری ایرانسل صحبت کنیم. همچنین روش‌های فعالسازی و استفاده از این خدمت را گفتیم. در ادامه نیز دیگر خدمات ویژه این اپراتور که برای مشترکین ارائه شده معرفی کردیم. آیا شما هم تا به‌حال از ایرانسل شارژ و اینترنت اضطراری دریافت کرده‌اید؟ 

مطالب مرتبط
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
بلاگ | خدمات سیم کارت
فعال سازی رومینگ ایرانسل در خارج از کشور
جهت قصد داریم در ادامه شما را با نحوه فعال سازی رومینگ ایرانسل آشنا کنیم تا شما بتوانید بدون هیچ دغدغه ای و به راحتی به خارج از کشور سفر...
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
تعداد 4 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 3
2
0
0
0
2
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. sha***@gmai.com

    عالیه

  2. سلام من حالا برام مهم نیست شارژ اضطراری بگیرم یا نه اما گاهی شده شب بوده درخواست دادم نشده گفته بدهی داری اما نه بدهی داشتم نه اون یکی شرط شاملم می شده یعنی خیلی وقت این خط را خریدم هر ماه هم خیلی شارژ خریدم و اینکه چون میگه بدهی داری من خیلی دچار تشویش شدم من چندین سال پیش این خط مال خودم بوده و بعد باز ایرانی به عنوان خط خام اونو به خودم فروخته دست ساخته ها و هنرهایی داشتم خواستم در اینترنت بفروشم در بازار خانگی و ثبت نام کرد فرم کردم و در اینستاگرام هم تبلیغ دادم بعد دیدم چند دختر آشنا از من کوچکتر رو خط من هستند من ۴۵ سالمه اونا ۳۰ تا ۴۰ بودند و من هر چی اونا را بلک یا آنفالو می کردم مثل جن از خط دیگری منو دنبال می کردند من فهمیدم این ها دوستان سابق من بودند که قبل از ضربه مغزی و فراموشی رو این خط با هم کار تجاری مثل صادرات بدلیجاتی چیزی انجام می دادیم و جالب که بهش گفتم خانم شما منو می شناسی گفته نه گفتم چرا هر چی تو را بلک می کنم منو دنبال می کنی خلاصه خود به خود اینستاگرام قطع شد و از همون اول چون فهمیدم چند آشنا رو خط هستند گفتم فروشم کنسل شد و نه در بازار خانگی نه در اینستاگرام حتی یک دونه از محصولاتم نفروختم و البته بازار خانگی را کلا فقیدش را زدم و قرار بود فقط از اینستاگرام بفروشم حالا شاید بعدها در شیپور بفروشم بازار خانگی را واسه این فقیدش را زدم که اینا بعد از ثبت نام من دو سه ماه قسمت فروش من مسدود بود بعد باز شد و بهم پیام دادند که چند میلیون بدهی داری و منم اصلا شروع نکردم مسدود بود نمی شد فروش کنی بعد با بدهی برگه فروش من باز شد و من اصلا فروش نکردم تا شکایت کنم هنوز هم وقت نکردم شکایت کنم اما در اینستاگرام چون آبروم رفته بود و کلی آشنا منو دیده بود که فروش دارم کنسل کردم و الان مدتی کلا خود به خود اینستاگرامم قطع شده و من حدس می زنم دوستان سابق از طریق هک وصل شدند به خط من و دارند فروش می کنند حتی عکس محصولات خود را آپلود می کنند به گالری عکس گوشی من که از طریق هک تو بازار خانگی و اینستاگرام فروش کنند و من اول به پیام بدهی دارید به شکل مزاحمت و شوخی نگاه کردم حالا که موقع خرید شارژ اضطراری میگه بدهی داری به شدت دچار تشویش شدم که نکنه بازار خانگی جدی می خواد از من پول بگیره چون اصلا ندارم که بدهم و اینکه کارت بانکی سالها پیش من دست دوستان ناخلفم بوده و چند حساب بانکی پرو پیمون داشتم الان حتی صدهزار تومان پس انداز ندارم که دوستام با همکاری و زد و بند پلیس و بانک حساب ها را برداشتند برای خودشان و بانک و پلیس به من اطلاعاتی نمیده و الان تو خرید شارژ اضطراری گفته بدهی داری اما من بدهی ندارم می ترسم اون بدهی را گفته باشه بدهی اینترنتی و واقعا داستان بدهی کلان حقیقت داشته باشه با تشکر

  3. ستاره‌هشتصد‌و‌پانزده‌میزنم‌نمیاااااد

  4. من *815#رو میزنم نمیاد چرا؟

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست