وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

عمر موبایل کوتاه تر می شود اگر این 5 نکته را رعایت نکنید !

انتشار ۱۳۹۹/۱۲/۲۳ . ۱۶۱۳۴ بازدید

گسترش اینترنت و در دسترس بودن آن، باعث شده تا داشتن تلفن همراه هوشمند به یکی از ضروریت‌ها تبدیل شود. البته با توجه به اینکه وضعیت بازار در چند مدت اخیر، بسیار نوسانی بوده است؛ موجب شده تلفن‌های هوشمند در دسته لوازم گران قیمت قرار بگیرند كه به راحتی نمی‌توان آنها را تعویض كرد. بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند تا عمر موبایل خود را با مراقبت بیشتر و سخت‌تر افزایش دهند. تا با این کار دیرتر مجبور به تعویض یا حتی تعمیر موبایل خود شوند.

چگونه عمر موبایل و باتری آن را افزایش دهیم؟

عمر موبایل می‌تواند با اقداماتی که برای تمام گوشی‌های با قیمت بالا و یا پایین، مناسب است افزایش پیدا کند. البته رعایت نکردن این راهکارها هم موجب پشیمانی می‌شود. در این مطلب، یاد می‌گیریم چگونه و با چه راهکارهایی مراقب تلفن هوشمند خود باشیم. ویژگی خوب این راهکارها این است که رعایت آنها راحت بوده و به راحتی می‌توانید با تغییر عادات خود، آنها را بیاموزید. این نکات را در فهرست زیر می‌بینید، در ادامه مطلب، درباره هرکدام از آنها بیشتر توضیح می‌دهیم.

  1. کاهش عمر موبایل با آپدیت نکردن سیستم عامل و برنامه‌ها.
  2. حافظه داخلی را زیاد اشغال نکنید.
  3. غیر فعال کردن حالت ویبره و بستن برنامه‌های بدون استفاده.
  4. مراقبت از باتری فراموش نشود.
  5. از گوشی خود مراقبت کنید.
  6. موبایل خود را تمیز کنید.

 

افزایش عمر باتری گوشی اندروید

 

عمر موبایل با تاخیر در انجام بروز رسانی ها کم می شود!

بروز‌رسانی سیستم‌عامل و برنامه‌های گوشی برای فعالیت سریع و بدون مشکل تلفن هوشمندتان، بسیار مهم است. توصیه ما به شما این است بعد از ارائه آنها، حتما اقدام به بروز‌رسانی کنید. در بروز‌رسانی‌های مربوط به تلفن همراه و اپلیكیشن‌ها، باگ‌های احتمالی برطرف شده و بهینه‌سازی‌ها انجام می‌شود. البته با بروز‌رسانی‌های متعدد، امنیت دستگاه و یا اپلیکیشن هم افزایش می‌یابد و ویژگی‌های جدید به آن افزوده می‌شود.

امکانات شگفت انگیز اندروید 11

چه امکاناتی به اندروید 11 اضافه شده است؟

اگر اعلان بروزرسانی‌های گوشی شما به‌طور پیش فرض فعال باشد متوجه ارائه آنها خواهید شد. زیرا هر دو سیستم‌عامل Android و iPhone بروزرسانی‌های خودکار برنامه‌هایشان را ارائه می‌دهند. کاربران اندروید می‌توانند برای فعال‌سازی این گزینه گام‌های زیر را طی کنند:

  • ابتدا وارد Play Store شوند.
  • با باز کردن منو سمت چپ صفحه، روی تنظیمات (Setting) ضربه زده و از فعال بودن گزینه بروزرسانی خودکار مطمئن شوند.

 اگر از کاربران iOS هستید به روش زیر عمل کنید:

  • مسیر تنظیمات >>> iTunes & App Store را طی کنید و مطمئن شوید که گزینه‌ی App Updates فعال است.

علاوه بر تاخیر در بروزرسانی، که هم بر عمر موبایل و هم امنیت اطلاعات درون آن تاثیر می‌گذارد. دلایل دیگری هم وجود دارد که می‌توانند مشکل آفرین باشند و حتما باید به آنها توجه شود. این دلایل عبارتند از:

  1. استفاده کردن از کارت حافظه ویروسی.
  2. دانلود و نصب اپلیکیشن و بازی‌های مورد نظر از مراجع نامعتبر.
  3. عدم توجه به خالی کردن حافظه ی پنهان (Cache Memory) پس از یک مدت مشخص .
  4. عدم نصب آنتی ویروس بر روی موبایل.

چگونه می توانیم موبایل خود را بروز رسانی کنیم؟

به کمک بروزرسانی‌های نرم افزاری، مطمئن خواهید شد که تلفن شما عملکرد خوب و قابل انتظار را دارد. اگر گوشی فعلی خود را بیشتر از سه سال است خریداری كرده‌اید؛ به روزرسانی‌های مختص سیستم عامل را انجام ندهید. زیرا سرعت عملكرد تلفن را پایین می‌آورد یا اصطلاحا گوشی سنگین شده و کند می‌شود. در كل بهتر است پس از ارائه بروزرسانی‌های جدید، مدتی تا مطلع شدن از مشکلات و باگ‌های آن منتظر بمانید.

 

 جلوگیری از خراب شدن باتری گوشی

 

برای انجام بروزرسانی‌های هر برنامه در اندروید، به بخش تنظیمات و جستجو برای بروزرسانی رفته و بروزرسانی را انجام دهید. البته می‌توانید تا اعلان بروزرسانی خودکار تلفن منتظر بمانید. معمولا بروزرسانی‌های امنیتی اندروید، ابتدای هر ماه توسط گوگل منتشر می‌شود. 

پس در نیمه‌ماه بررسی کنید که آیا گوشی شما آپدیت شده‌است یا نه؟ در گوشی‌های آیفون، این گزینه وجود دارد که بروزرسانی‌های جدید را به‌صورت خودکار نصب کند. این گزینه در ابتدا بروزرسانی‌های جدید را دانلود کرده و سپس آن را نصب می‌کند. پس انجام بروزرسانی‌ها برای افزایش عمر موبایل فراموش نشود.

عمر موبایل را با اشغال بیش از حد حافظه داخلی کم نکنید!

عمر موبایل وعملکرد آن را با حذف برنامه‌های بلا استفاده بیشتر و بهتر کنید. گوشی‌ها میزان محدودی حافظه دارند، پس بهتر است که تعداد برنامه‌هایی که بدون استفاده هستند را کمتر کنید. اگر برنامه‌های بلااستفاده را حذف کنید در فضای ذخیره سازی صرفه‌جویی کرده‌اید. بهتر است سری به صفحه اصلی(home screen) گوشی خود بزنید. 

همه‌ی اپلیکیشن‌هایی که به هر دلیلی نصب شده اما هرگز استفاده نکرده‌اید را حذف کنید. مشکلات مختلف، به دلیل کمبود ظرفیت در حافظه‌ داخلی تلفن همراه ایجاد می‌شوند. چون عملکرد نرم‌افزار‌ها برای یافتن حافظه برای ذخیره اطلاعات جدید و انتقال اطلاعات موجود را مختل می‌کند. 

خوشبختانه امروزه سرویس‌های ذخیره‌سازی بسیاری وجود دارد که می‌توانند نیاز کاربران را برطرف کنند. به کمک این سرویس‌ها حافظه داخلی کمتر درگیر شده و تاثیر بدی بر عمر موبایل و کارایی آن ندارد. البته می‌توانید از گزینه صرفه جویی در مصرف حافظه هم کمک بگیرید. اگر از کاربران اندروید هستید به شکل زیر عمل کنید:

  • ابتدا به بخش تنظیمات (Setting) بروید.
  • پس از انتخاب Storage روی گزینه‌ی Free up space کلیک کنید.

و اگر از کاربران iOS هستید مراحل زیر را برای فعال کردن این گزینه انجام دهید:

  • ابتدا وارد قسمت تنظیمات (Setting) شوید.
  • روی اپل آیدی خود و سپس روی iCloud ضربه بزنید و گزینه Manage Storage را انتخاب کنید.

 

روش صحیح شارژ باتری موبایل

 

حالت ویبره و برنامه های بی استفاده، دو قاتل موبایل هستند!

مراقبت از تلفن همراه و توجه به این که گوشی موبایل هم مانند هر وسیله دیگری طول عمری دارد؛ موجب می‌شود نسبت به آن محتاط تر باشیم. فعال کردن حالت ویبره بر روی اعلانات، باعث می‌شود که تلفن همراه به صورت مداوم درگیر کار باشد. در صورتی که گوشی همراه هم نیاز دارد تایمی را استراحت کند. 

شاید برایتان پیش آمده که برنامه ای را باز کرده باشید اما به صورت کامل از آن خارج نشده باشید. این کار شما باعث می‌شود که اپلیکیشن در پس زمینه موبایل فعال باقی بماند. پس هرچه سریعتر همه این اپلیکیشن‌ها را ببندید. با این کار به افزایش طول عمر موبایل و باتری آن کمک کرده و حافظه موقت را آزاد کرده اید.

مراقب باتری تلفن هوشمند خود باشید

عمر موبایل شما بیشتر از هر چیزی به باتری آن وابسته است. باتری‌های تلفن همراه، جزو قسمت‌های حساس آنها هستند که نیاز به مراقبت درست و اصولی دارند. اگر این مراقبت اتفاق نیافتد زودتر خراب شده و یا در مدت کوتاه تر عملکرد بهینه آنها کم می‌شود. توصیه ما به شما این است که موارد زیر را برای افزایش عمر باتری موبایل رعایت کنید.

باتری را درست و اصولی شارژ کنید

با توجه به حساسیت‌های باتری تلفن همراه نسبت به گرما، اجازه ندهید که باتری بیش از حد گرم شود. دلایل مختلفی باعث می‌شوند تا باتری گوشی گرم شود. از جمله این دلایل استفاده از كابل شارژ تقلبی است، توصیه می‌كنیم كه حتما از شارژر اصلی گوشی استفاده کنید. دلیل دیگر اختلاف ولتاژ شارژر و ولتاژ موبایل است كه موجب خرابی باتری می‌شود. پس در زمان خرید پاور بانك به اين نکته توجه کنید. فراموش نکنید که توجه به باتری گوشی، در حقیقت توجه به عمر موبایل و افزایش آن است.

 

برنامه افزایش عمر باتری

 

می‌کند که عمر باتری موبایل را افزایش دهید. تلفن همراه را در سرما و گرمای زیاد (مقابل نور مستقیم خورشید و در خودرو پارك شده) قرار ندهید . اگر گرمای زیادی از گوشی خود احساس کردید، مدتی را زمان بدهید تا به دمای طبیعی خود برگردد. گرمای بیش از اندازه عامل اصلی در از بین بردن باتری موبایل است. باتری‌های قدیمی‌تر «حافظه باتری» داشتند و اگر به‌طور کامل شارژ نشده یا کاملا خالی نمی‌شدند، محدوده مفیدشان را کم می‌کردند.

اما در باتری‌های جدید شیوه‌کار متفاوت است و شارژ آنها کاملا خالی و پر می‌شود. بهترین حالت ممکن برای آنها این است که شارژشان را بین بازه 20 تا 90 درصد نگه دارید. نکته دیگر مربوط به مدت‌ زمان شارژ باتری است. اکثر متخصصان این حوزه توصیه می‌کنند که باتری موبایل را به مدت طولانی (شبانه) در شارژ نگه ندارید. نحوه استفاده شما از موبایل باید به صورتی باشد که شارژ باتری آن به‌طور کامل خالی نشده و خاموش نشود. اگر می‌خواهید از گوشی به مدت طولانی استفاده نکنید، قبل از خاموش کردن، آن را تا 50 درصد شارژ کنید.

افزایش عمر باتری موبایل با فعال کردن Power Saving

بیشتر موبایل‌هایی که امروزه تولید می‌شوند، دارای قابلیت Power Saving هستند. به کمک این قابلیت، گوشی شما به شکلی بهینه سازی می‌شود که کمترین میزان مصرف باتری را داشته باشد. در نتیجه، می‌توانید با قرار دادن موبایل در این حالت، هم مصرف شارژ را کاهش داده و هم عمر باتری را افزایش دهید.

میزان نور صفحه نمایش را کم کنید

می‌توان گفت که بیشتر شارژ باتری گوشی را صفحه نمایشگر مصرف می‌کند. کم کردن میزان روشنایی نمایشگر باعث صرفه‌جویی در مصرف شارژ باتری خواهد شد. 

 

برنامه افزایش طول عمر باتری گوشی

 

راهی که می‌تواند موجب صرفه‌جویی حداکثری در مصرف باتری شود تنظیم دستی نور صفحه است. تنظیمات دستی و خودکار نور صفحه نمایش در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS وجود دارد. رعایت این نکته عمر موبایل و باتری آن را زیاد می‌کند.

حالت Auto Brightness را غیرفعال کنید

به کمک قابلیت Auto Brightness، روشنایی صفحه نمایشگر موبایل شما، به شکل خودکار و با در نظر گرفتن شدتی نوری که در محیط اطراف وجود دارد، تنظیم می‌شود. وقتی این حالت را در تلفن همراه خود فعال کنید، باعث می‌شود تا سنسور نور محیط پیوسته فعال باشد تا در شرایط متفاوت میزان نور نمایشگر را کنترل کند. در نتیجه میزان استفاده از شارژ باتری افزایش پیدا می‌کند. پس بهتر است برای کاهش مصرف شارژ باتری و افزایش عمر باتری موبایل، این قابلیت را غیر فعال کنید.

زمان قفل خودکار صفحه را کاهش دهید

قفل خودکار صفحه زمانی اتفاق می‌افتد که تلفن همراه به‌مدت 1 یا 2 دقیقه بدون استفاده باقی بماند. با کاهش این زمان می‌توانید در مصرف شارژ باتری صرفه‌جویی کنید. البته تشخیص تایم مناسب قفل خودکار به شما و نوع استفاده از گوشی بستگی دارد.

حالت پرواز (Airplane Mode) را فراموش نکنید

با فعال کردن حالت پرواز، همه قابلیت‌هایی که به کمک آن، امکان برقراری ارتباط را داشتید، غیرفعال خواهد شد. اگر در طول روز تماس مهمی ندارید یا در جایی هستید که آنتن‌دهی سیم کارت ندارید، بهتر است برای مدتی airplane mode را فعال کنید تا به مصرف بهینه شارژ باتری موبایل خود کمک کرده باشید. 

از یک تم تیره استفاده کنید

اگر از تم تیره برای موبایل استفاده کنید به صرفه‌جویی در انرژی و افزایش عمر باتری موبایل کمک کرده‌اید. نشان دادن رنگ مشکی روی صفحه نمایشگر انرژی مصرف نمی‌کند . رنگ‌های تیره مصرف انرژی کمتری نسبت به رنگ‌های روشن دارند. بسیاری از اپلیکیشن‌هایی که وجود دارد، از تم تیره پشتیبانی می‌کنند که کاربران می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. 

جلوه‌ های بصری گوشی را غیرفعال کنید

هر جلوه بصری و انیمیشنی که در گوشی خود می‌بینید، برای اجرا شارژ باتری را مصرف می‌کند. چرخش بین HomeScreen ها، لایو والپیپرها و… از شارژ باتری کم می‌کنند. پس بهتر است که این انیمیشن‌ها را در موبایل خود غیرفعال کنید تا مصرف باتری را مدیریت کنید.

از وای‌ فای به جای موبایل دیتا استفاده کنید

شما می‌توانید برای اتصال به اینترنت از یک اینترنت WiFi یا دیتای گوشی خود استفاده کنید. بررسی‌ها نشان می‌دهد که زمان استفاده از موبایل دیتا، میزان مصرف شارژ باتری بالا می‌رود. پس بهتر است تا جایی که می‌توانید برای انجام کارهای خود، به یک وای فای متصل شوید تا عمر باتری و در نتیجه عمر موبایل شما افزایش پیدا کند.

 

افزایش عمر باتری گوشی شیائومی

 

تا حد امکان اعلان (Notification) برنامه‌ها را غیرفعال کنید

اعلان برنامه‌ها از مواردی هستند که هم به اینترنت نیاز دارند و هم موجب خالی شدن سریع‌تر شارژ باتری می‌شوند. هم‌چنین اگراعلان‌ها برای تمام اپلیکیشن‌ها فعال شوند، عملکرد گوشی را کند می‌کنند. توصیه‌ می‌کنیم تنها اعلان برنامه‌هایی که مهم هستند فعال باشند تا در مصرف اینترنت و باتری صرفه‌جویی شود.

Wifi و Location Service را خاموش کنید

امروزه استفاده از اینترنت به یک عادت همیشگی تبدیل شده وطبیعتا wifi گوشی همیشه روشن است. بیشتر کاربران به روشن بودن wifi گوشی حتی زمانی که از شبکه‌های اجتماعی استفاده نمی‌کنند اهمیت نمی‌دهند. باید بدانید که این گزینه هم یکی از عواملی است که حجم زیادی از باتری تلفن همراه را مصرف می‌کند. پس wifi یا بلوتوث را جز در مواردی که نیاز دارید روشن نکنید تا باتری گوشی را مصرف نکند.

نکته‌ی دیگر نرم‌افزارهای مسیریاب یا GPS هستند که برای عملکرد درست به روشن بودن گزینه‌ی Location Service نیاز دارند. چون این گزینه انرژی مصرف می‌کند، بهتر است زمانی که از نرم‌افزارهای مسیریاب استفاده می‌کنید، آن را روشن کنید.

کاربران، بیشتر وقت روزانه خود را با تلفن همراه و برای بازی کردن، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و… می‌گذرانند که موجب می‌شود شارژ باتری زیاد مصرف شده و زود به زود تمام شود. با اینکه گذشتن از جذابیت‌های تلفن همراه و استفاده کمتر از آن کار دشواری است. اما بهتر است از گوشی خود کمتر برای انجام بازی‌های سنگین یا برنامه‌های این چنینی استفاده کنید تا به افزایش عمر باتری و عمر موبایل خود کمک کنید.

از تلفن همراه خود محافظت کنید 

برای محافظت از گوشی در برابر خیس شدن و یا افتادن، بهتر است از کیف یا کاور گوشی استفاده کنید. این لوازم با قیمت‌های متفاوت در بازار موجود هستند. 

 

افزایش عمر باتری گوشی اندروید

 

از آنجایی هزینه تعمیر صفحه نمایش بالاست راه بهتر برای محافظت از آن، استفاده از لیبل است. افزایش عمر موبایل با رعایت این نکات به ظاهر ساده اتفاق می‌افتد. اگر گوشی شما خیس شد توصیه می‌کنیم بلافاصله اقدامات زیر را انجام دهید:

  • تلفن را خاموش کنید

 پس از خارج کردن تلفن از آب، آن را خاموش کنید تا ارتباط بین آب و جریان برق برقرار نشود.

  • قطعات جانبی مانند سیم‌کارت و کارت حافظه را از گوشی خرج کنید. با این کار احتمال اینکه بتوانید اطلاعات موجود در سیم‌کارت و کارت حافظه را نجات دهید، وجود دارد.
  • تلفن را خشک کنید

با یک حوله، تلفن همراه، سیم‌کارت، کارت حافظه و باتری را خشک کنید. سپس هرکدام را جداگانه روی یک حوله خشک قرار دهید. بهتر است تمام این قطعات تا یک یا دو روز آینده در همین وضعیت باقی بمانند. باید توجه داشته باشید که برای خشک کردن تلفن همراه اصلا از سشوار و سایر ابزارهای حرارتی استفاده نکنید. 

چون می‌توانند به مدارهای الکترونیکی داخل گوشی آسیب رسانده و آنها را بسوزانند. استفاده از جارو‌برقی هم کمکی به شما نخواهد کرد. زیرا ممکن است در صورت نزدیکی بیش از حد به گوشی، الکتریسیته ساکن ایجاد و آسیب‌های بیشتری به تلفن شما وارد کند.

توجه به نکات زیر، همزمان با انجام گام های بالا مهم است:

  • از برنج استفاد نکنید

شاید شنیده باشید بعضی افراد پیشنهاد می‌کنند گوشی خیس خود را یک یا دو روز در کیسه برنج قرار دهید. این ترفند مخالفانی هم دارد، از نظر آنها این کار باعث می‌شود خاک و خرده برنج درون گوشی رسوب کند. راه‌حل دیگر استفاده از رطوبت‌گیر‌هایی مانند سیلیکاژل است که در بسته‌های مربوط به ابزارهای الکترونیکی و یا لباس دیده‌اید. 

 

برنامه افزایش عمر باتری

 

البته به مقدار زیادی از آن نیاز دارید تا تلفنتان کاملا در آن قرار بگیرد. اما با توجه به قیمت نسبتا بالایی که دارد، خیلی اقتصادی به‌نظر نمی‌رسد. در صورت استفاده از سیلیکاژل نباید آن را از کیسه‌های کوچکش خارج کنید.

  • گوشی را به نزیک‌ترین تعمیرگاه ببرید

در سال‌های گذشته، برخی از تعمیرگاه‌های تلفن‌همراه کارهای مربوط به تعمیر تلفن‌های خیس شده را انجام می‌دهند. البته این راهکار در صورتیکه یکی از این مراکز در نزدیکی محل زندگی شما باشد، توصیه می‌شود. در غیر این‌صورت بهتر است خودتان فرآیند خشک کردن موبایل را شروع کنید.

  • گوشی هوشمند ضد‌آب بخرید

شرکت‌های سازنده تلفن همراه می‌كوشند تا روز به روز، قابلیت‌های محصولات خود را افزایش دهند. یکی از این قابلیت‌ها ضد‌آب بودن گوشی هوشمند است، اگرچه بیشتر در میان گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار دیده می‌شود. هنگام خرید تلفن همراه ضد‌آب توجه كنید كه حتما از استاندارد IP67 یا IP68 پشتیبانی کند. گوشی‌هایی كه از استاندارد IP67 پشتیبانی ‌می‌كنند می‌توانند در عمق 1 متری آب تا 30 دقیقه به‌كار خود ادامه دهند. گوشی‌های دارای استاندارد IP68 هم در عمق 1 و نیم متری و تا 30 دقیقه فعال باقی می‌مانند. 

تلفن هوشمند خود را تمیز نگه دارید

تلفن همراه یکی از ابزارهایی است که می‌تواند بیش‌ترین آلودگی را، به‌ویژه روی صفحه نمایش، داشته باشد. پس تمیز نگه داشتن آن نه تنها احساس بهتر ایجاد می‌کند، بلکه موجب می‌شود گوشی بهتر کار کند. سعی کنید همیشه صفحه نمایشگر و پورت‌ها را تمیز نگه دارید . هر چند وقت یکبار پورت شارژ، قسمت میکروفون و بلندگو را پاک کنید تا پرز و کثیفی آنها، برطرف شود. 

 

بیشترین عمر باتری موبایل

 

با استفاده از یک خلال دندان، اگر با احتیاط کار کنید، می‌توانید جرم‌ها را پاک‌سازی کنید. برای تمیز کردن صفحه نمایش و کناره‌های گوشی هم از یک دستمال مرطوب استفاده کنید. بی توجهی به تمیزی موبایل از عمر موبایل کم می‌کند.

پیوسته از تلفن هوشمند خود نسخه پشتیبان بگیرید

تهیه نسخه پشتیبان کمکی به افزایش عمر موبایل شما نمی‌کند. زمانی که تصمیم داشته باشید گوشی خود را عوض کنید مطمئن هستید که تمام اطلاعاتتان را از دست نداده اید. این اطلاعات می‌توانند مخاطبین، فیلم‌ها، تصاویر و … باشند. کاربران iOS ابتدا باید چک کنند که پشتیبان iCloud فعال است. سپس مراحل زیر را انجام دهند:

  • روی نام خود که بالای صفحه است، ضربه بزنند.
  • سپس روی iCloud Backup << iCloud ضربه بزنند تا مطمئن شوند که این گزینه فعال است.

بکاپ گیری از اطلاعات

آیا می‌دانید برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات موبایل خود باید چه کارهایی انجام دهید؟

روند کار برای کاربران اندروید کمی متفاوت است اما به‌طور کلی می‌توانید مسیر تنظیمات >>Backup<< Google را طی کنید. البته بعضی از سازندگان تلفن همراه مانند سامسونگ خدمات پشتیبان خود را علاوه بر Google ارائه می‌دهند. آسان‌ترین راه برای اینکه سرویس پشتیبان‌گیری ابری خودکار گوشی را پیدا کنید این است که پس از باز کردن تنظیمات در بخش جستجو عبارت پشتیبان‌گیری (Backup) را جستجو کنید.

 

طول عمر گوشی های سامسونگ

 

در این مطلب، درباره راهکاری‌هایی که برای افزایش عمر موبایل و باتری آن مفید خواهند بود صحبت کردیم. با اینکه بعضی از این ترفندها ساده به نظر می‌رسد، اما رعایت آنها می‌تواند به شما در مراقبت هرچه بهتر تلفن همراهتان کمک کند. ما در این مطلب تلاش کردیم با ارائه آنها به افزایش طول عمر موبایل و عملکرد بهینه آن کمک کنیم. به نظر شما کدام یک از این موارد می‌تواند تاثیر بیشتری در بیشتر شدن عمر گوشی و باتری آن داشته باشد؟ آیا راهکار‌های دیگری نیز وجود دارد ؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

مطالب مرتبط
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
بلاگ | اخبار اپراتورها
معرفی اقدامات لازم پس از سرقت گوشی موبایل
امروزه سرقت تلفن همراه به یکی از از دغدغه های افراد تبدیل شده است. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی کنونی کشور، برخی افراد برای گذراندن زندگی...
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
بلاگ | دنیای فناوری
معرفی ۱۵ نکته طلایی برای کاهش مصرف اینترنت گوشی
امروزه استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف مانند واتساپ، اینستاگرام و پلتفرم های ویدیویی مانند یوتیوب، آپارات و ... وجب افزایش مصرف اینترنت...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
بلاگ | بازار موبایل
راهنمایی خرید گوشی در سال 2021
آیا می دانید در زمان خرید گوشی در سال 2021 چه نکاتی را بیشتر توجه کنیم؟ برای این که با توجه به بودجه خود تصمیم بگیرید کدام گوشی برای شما...
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 4
0
1
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. 10n***@gmail.com

    ممنون و یک دنیا سپاس بپاس خدمات صادقانه تان

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست