وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | دنیای فناوری

دوسالانه فناوری اطلاعات و ارتباطات اروپا 2020

انتشار ۱۳۹۹/۲/۱۲ . ۱۰۲۳ بازدید

رویداد دوسالانه فناوری اطلاعات و ارتباطات اروپا 2020 از یکم تا سوم دسامبر (11 تا 13 آذر 1399) در کلن آلمان برگزار خواهد شد. این رویداد بزرگ که با شعار «رهبری عصر دیجیتال» برپا می‌گردد، شامل دو بخش کنفرانس و نمایشگاه بین المللی خواهد بود.

ICT europe 2020

 

7 سال تحقیق و توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات اروپا

بخش کنفرانس دوسالانه فناوری اطلاعات و ارتباطات اروپا شامل جلسات همایش عمومی، ورکشاپ های آموزشی و شبکه سازی و تیم سازی است. بخش نمایشگاهی این رویداد منحصر به فرد، در فضای عظیم نمایشگاهی Koelnmesse به متراژ 8000 متر مربع برگزار می شود. همچنین بیش از 100 غرفه به شرکت کنندگان اختصاص یافته است تا بهترین تحقیقات و نوآوری های اتحادیه اروپا در زمینه ICT را طی 7 سال گذشته به نمایش بگذارند. این رویداد با حمایت کمیسیون ارتباطات و فناوری اتحادیه اروپا (DG CONNECT) برپا خواهد شد.

دوسالانه فناوری اطلاعات و ارتباطات اروپا 2020

طبق اعلام نهاد برگزار کننده همایش، از پروژه های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که پایان یافته اند و یا تقریباً به پایان رسیده اند برای حضور در این نمایشگاه استقبال می شود.

شرکت کنندگان علاوه بر دریافت غرفه، فرصت ارائه در کنفرانس اصلی، جلسات مباحثه و همچنین جلسات تیم سازی شبکه ای را خواهند داشت. به طور خاص، در پایان این رویداد گزارش نتایج پروژه بزرگ اتحادیه اروپا با نام Horizon 2020 رسما اعلام می شود. همچنین آغاز طرح های بزرگ Horizon Europe و Digital Program در این کنفرانس استارت می خورد و برنامه جامع این دو پروژه ارائه خواهد شد.

نمایشگاه ICT اروپا 2020

 

محورهای نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات اروپا 2020

این نمایشگاه کلیه حوزه های مربوط به نوآوری دیجیتالی مانند هوش مصنوعی ، HPC ، امنیت سایبری ، بلاک چین ، رباتیک ، داده ابری ، الکترونیک و فوتونیک (فناوری های کلیدی دیجیتال) ، 5G ، اینترنت نسل بعدی (NGI) را شامل می‌شود.

همچنین از برنامه های کاربردی در حوزه سلامت الکترونیک ، دولت الکترونیک ، IoT ، مهارت های دیجیتال ، خدمات عمومی دیجیتال ، رانندگی خودکار، رسانه، تولید قطعات الکترونیک و سیم کارت و مواردی از این دست استقبال می شود.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات اروپا 2020

 

حمایت از پروژها و طرح های حوزه ICT توسط اتحادیه اروپا

نکته بسیار مهم این رویداد این است که اتحادیه اروپا از کلیه پروژه ها در زمینه دیجیتال دعوت نموده تا بدون در نظر گرفتن برنامه بودجه خود ، متقاضی شرکت در این رویداد شوند. چرا که طی اساسنامه همایش و با مشارکت بین المللی اتحادیه اروپا و همچنین سایر مشارکت های عمومی و خصوصی جایگاه و حمایت ویژه ای برای  پروژه ها و نوآوری های شرکت کننده طراحی شده است.

از جمله  یک بخش ویژه (غرفه های رایگان) در نمایشگاه به پروژه های با بودجه محدود اختصاص داده شده و این فرصت فراهم گشته تا نتایج و نوآوری های خود را ارائه دهند. همچنین در آخرین روز برگزاری مراسم به بهترین غرفه ها در موضوعات مختلف جوایز و بسته های حمایتی اهدا می گردد.

مطالب مرتبط
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
بهترین گوشی های سال 2020
بلاگ | بازار موبایل
بهترین گوشی های سال 2020
در حال حاضر، گوشی های هوشمندی وجود دارند که از مابقی تلفن های همراه یک سر و گردن بالاتر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از...
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
بلاگ | بازار موبایل
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
سامسونگ در 11 نوامبر 2020 (21 آذر 1399) از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت پایین خود و بهره مندی از تکنولوژی 5G...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست