وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | بازار موبایل

بررسی جامع بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021

انتشار ۱۴۰۰/۹/۲۹ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۹/۲۹ ۱۱:۴۳ . ۶۷۰ بازدید

اگر قصد خرید بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 را دارید ، نیاز ندارید پول بسیاری خرج کنید در این نوشته بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 همچنین بهترین گوشی های ارزان گیمینگ در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی مورد بررسی قرار می دهیم. شاید فکر کنید با به وجود آمدن بازی های با کیفیت و جذاب کامپیوتری و کنسول های بازی دیگر کسی به سراغ بازی های گوشی نخواهد رفت؟  ولی این طور نیست اگر به آمار منحصر به فرد در سال 2020 بازی های ویدیویی 165 میلیارد دلار توانسته درآمد به دست بیاورد، بالا تر از 50% یعنی حدود 85 میلیارد دلار بازی های گوشی هوشمند  توانستند به دست بیاورند. و چیزی حدود 33 میلیارد دلار کنسول های بازی درآمد کردند. بازی با گوشی های هوشمند در مقایسه با کنسول های بازی و کامپیوتر پیشرفت و رشد قابل توجه ای کرده است. پس نباید بازی های گوشی هوشمند را دست کم بگیرید. جالب است بانید تعداد از مشترکین گوشی های هوشمند از گوشی به عنوان یک وسیله بازی مورد استفاده قرار می دهند. موضوع مقایسه در آمد گوشی های موبایل در مقابل کنسول بازی  را تولید کنندگان دریافتند، بخاطر همین بعضی از شرکت های بزرگ مانند ایسوس و لنوو همچنین شیائومی بهترین گوشی های گیمینگ سال 2020 را تولید کردند. این گوشی های هوشمند عملکرد قدرتمند یک سیستم خنک کننده که حرفه ای و کار آمدرا دارند همچنین از امکانات سخت افزاری جذابی بهرمند هستند. در کنار این مزایا و امکانات و قابلیت های جذاب قیمت این گوشی ها گران می باشد، این معایب باعث شده کاربران علاقه مند به این بازی های هوشمند این گوشی ها را خریداری نکنند. در این نوشته قصد داریم بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 را مورد بررسی قرار بدهیم.

 

بررسی جامع بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021

 

بررسی مشخصات بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021

  1. گوشی های گیمینگ شارژدهی زیاد و قابل توجه ای دارند.
  2. گوشی های گیمینگ از تراشته قدرتمندی بهرمند هستند.
  3. گوشی های گیمینگ از یک صفحه نمایش بزرگ با نرخ نوسازی بالا و کیفیت مطلوب طراحی شده اند.
  4. بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 از یک سیستم خنک کننده ی پایداربرایرعملکرد پردازنده تعبیه شده است.
  5. گوشی های گیمینگ از نسخه به روز سیستم عامل موبایل طراحی شده است.
  6. از دیگر امکانات و قابلیت های گوشی های گیمینگ سال 2021 می توان به امکانات نرم افزاری ویژه بازی و محدود کردن اپلیکیشن در حال اجرا و قطع پیام ها و اعلان ها در هنگام بازی می باشد.

جالب است بدانید مانند کامپیوتر شخصی و لپ تاپ که کارت گرافیک یک ویژگی مهم در این دستگاه ها به شمار می رود. در گوشی های هوشمند نیز تراشه یکی از مهم ترین ویژگی گوشی ها برای بازی کردن می باشد، ویژگی های دیگری نیز مانند نوع و نرخ صفحه نمایش و بلندگو استریو می تواند قیمت گوشی های گیمینگ سال 2021 را تعیین کند.

 

بررسی مشخصات بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021

 

بررسی نرم افزار گوشی های گیمینگ 2021

جالب است بدانید نرم افزار در گوشی های گیمینگ سال 2021 یکی از مهم ترین ویژگی های پنهان گمیر ها می باشد. در زمان خرید گوشی های گیمینگ بیشتر کاربران تمرکز روی سخت افزار قوی می دهمد و ویژگی های نرم افزاری را نادیده می گیرند. در این حال چند سالی است تولید کنندگان گوشی های هوشمند دستگاه اندروید در کنار بهترین امکانات سخت افزاری نگاهی نیز به هتر بودن ویژگی نرم افزاری گوشی های گیمینگ سال 2021 کرده اند. از این پس گوشی های هوشمند و گیم لانچری مخصوص هر شرکت تولید کننده بازی های آنلاین در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی عرضه شد. در واقع شرکت های بزرگ اسلحه مخفی نشان داده اند و به بهتر بودن بازی کمک قتب توجه ای کردند. جالب است بدانید گیم لانچر ها غیر از بهینه سازی گوشی برای اجرا بهتر بازی قابلیت منحصر به فردی دارند. از مهم ترین ویژگی های گیم لانچر ها می توان به میانبر برای عکس از نمایشگر ( اسکرین شات) ضبط کردن ویدیو از  صفحه ی نمایشگر ، بستن پیام ها واعلان ها هنگام بازی کردن و جلوگیری از لمس کردن ناخواسته مهم ترین ویژگی گیم لانچر ها می باشد.

 

  بررسی نرم افزار گوشی های گیمینگ 2021

 

امکانات گیم لانچر گوشی های گیمینگ سامسونگ ، شیائومی ، وان پلاس

جالب است بدانید شرکت سامسونگ گیم لانچر خود را غیر از تنظیم رزولیشن ( وضوح صفحه نمایش ) همچنین فرمت ذخیره اسکرین شات ، امکان سوئیچ در سه حالت بهترین عملکرد ، حالت تعادل، همچنین حالت بازی با محور بهینه باتری در اختیار مشترکین قرار می دهد. شرکت شیائومی با گیم توربو غیر از امکانات و قابلیت های شبیه گیم لانچر سامسونگ امکلنلت و قابلیت های جذابی مانند اجرا همزمان برنامه های معیین ، جلوگیری از داغ بودن گوشی هوشمند ، پاسخ دادن به تماس دریافت در حالت اسپیکر یا هندزفری ، نمایش دادن فعالیت پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکیدر هنگام انجام بازی گیمر ها می باشد. شرکت وان پلاس از رقیب های خود عقب نماند و با طراحی پرو گیمینگ مد با این دو شرکت در حال رقابت است. شرکت وان پلاس سه ویژگی اصلی گیم لانچر  مانند قطع اعلان گوشی هوشمند جلوگیری از لمس کردن ناخواسته همچنین ضبط لحظات از دست رفته که گزینه آخر یک ایده جذاب و منحصر به فرد می باشد. جالب است بدانید ریوایند رکوردیندگ توانسته 30 ثانیه آخر بازی را ضبط انجام دهد. اگر شما برای اشتراک گذاری بازی برای دوستانتان یادتان رفت دکمه ضبط بزنید گیم لانچر شرکت وان پلاس می تواند در این زمان یکی از مهم ترین نیازهایتان باشد. شرکت اپل یک ویژگی کاملا متفاوت دارند یعنی شما گیم لانچر در گوشی های آیفون نخواهید دید. تیم کوک توانسته روی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های عملکرد جذابی داشته باشد. ناچ بالای صفحه نمایش همچنین سرعت محدود شارژ ، گمیر های آیفون یکی از مهم ترین معایب این گوشی ها می باشد. جدید ترین گوشی های مختص بازی غیر از حس گیمینگ و دیگر امکانات که در موارد بالا اشاره کردیم امکانات و قابلیت های مانند سیستم خنک کننده ی سخت افزاری ، دکمه و ماشه مخصوص بازی ، باتری حجیم همچنین سرعت شارژ زیاد می باشد. در این نوشته بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 در ایران در قیمت های متفاوت بررسی می کنیم. معرفی مدل جدید و تغییرات قیمت ها از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 همچنین گران ترین گوشی های گیمینگ مورد بررسی قرار می دهیم. جالب است بدانید بخاطر موجود نبودن بعضی از گوشی های گیمینگ سال 2021 به صورت رجیستر در بازار مانند ایسوس سری ROG این گوشی در آخر مورد بررسی قرار می دهیم.  

 

  امکانات گیم لانچر گوشی های گیمینگ سامسونگ ، شیائومی ، وان پلاس

 

بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 در بازه قیمت 5 میلیون تومان

شرکت گوشی های شیائومی عملکرد منحصر به فردی در تولید گوشی های مناسب بازی مخصوصا در بازه قیمت ارزان، گوشی های گیمینگ سال 2021 را تغییر داد. برای خرید گوشی های گیمینگ از شرکت های مانند سامسونگ و اپل باید 13 میلیون تومان پول خرج کنید. با خرید گوشی های شرکت شیائومی با هزینه 5 تا 10 میلیون تومان یک گوشی گیمینگ با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد از مراکز فروش گوشی خریداری کنید.

بررسی گوشی گیمینگ ردمی 10 شیائومی

جالب است بدانید شما می توانید با 6 میلیون تومان یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021  زیر قیمت 10 میلیون تومان خریداری کنید. اگر شما یک گیمر حرفه ای نیستید و اجرای بازی با متوسط می تواند نیاز شما را برآورده سازد شما می توانید با هزینه 5 میلیون تومان گوشی ردمی 10 شیائومی را از مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی خریداری کنید. جالب است بدانید گوشی ردمی 10 شیائومی از یک نمایشگر 5.6 اینچ و 90 هرتز IPS ، این گوشی هوشمند پردازنده هلیوG88 مدیاتکهمچنین اسپیکر استریو با باتری 5000 میلی آمپر ساعت از مهم ترین ویژگی های گوشی ردمی 10 شیائومی می باشد. این گوشی می تواند حداقل انتظارات شما را از گوشی های گیمینگ سال 2021 می تواند برآورده سازد. گوشی ردمی 10 شیائومی غیر از کارت حافظه جانبی از یک جک 5.3 میلی متری هدفون ، از دیگر مزایای گوشی ردمی 10 شیائومی می باشد. نسخه 64 گیگا بایت که قیمت 5 میلیون تومان دارد ، جالب است بدانید برای کاربران که از بازی کردن زیاد استفاده نمی کنند ردمی 10 شیائومی نمی تواند انتخاب مناسب در این قیمت باشد. با این حال گوشی ردمی 10 شیائومی جزء بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 است. 

 

بهترین گوشی گیمینگ پوکو X3 پرو

 

مشخصات بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021گوشی ردمی 10 شیائومی
ابعاد نمایشگر


6.5 اینچ (~83.4% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~405 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


162 در 75.5 در 8.9 میلی‌متر

 

وزن



 


181 گرم

 

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


- اندروید 11
- MIUI 12.5

 

تراشه


MediaTek Helio G88 (دوازده نانومتری)

 

پردازنده مرکزی


8 هسته‌ای (دو هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A75 و شش هسته‌ی 1.8 گیگاهرتز Cortex-A55)

 

پردازنده گرافیکی


Mali-G52 MC2

 

درگاه حافظه


microSDXC (درگاه اختصاصی)

 

حافظه داخلی

64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


50 مگاپیکسل (لنز واید، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 120 درجه، f/2.2)
2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)

 

باتری

باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


- شارژ سریع 18 وات
- شارژ معکوس 9 وات

 

حسگرهاحسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
رنگ‌ها


خاکستری، سفید، آبی

 

قیمت5.000.000 تومان

بهترین گوشی گیمینگ پوکو X3 پرو 

جالب است بدانید گوشی هوشمند پوکو X3 پرویکی از مدل پیشرفته گوشی پوکو X3  می باشد، جالب است بدانید گوشی پوکو X3 پرو به جای اسنپدراگون 732G ، از تراشه اسنپدراگون 860 استفاده می کند. در این بخش قصد داریم این دو تراشه را با هم مورد بررسی قرار دهیم. جالب است بدانید تراشه اسنپدراگون 860 در اجرای بازی دو تا سه برابر سرعت بیشتری نسبت به اسنپدراگون 732G دارد. می توان بیشتر بازی موبایل با نرخ 60 فریم بر ثانیه با تراشه اسنپدراگون 860 اجرا کنید. غیر از تراشه دیگر تفاوت قابل توجه گوشی های گیمینگ سال 2021 پوکو X3 پرو و پوکو X3 ندارند. آیا می دانستید مدل پرو از صفحه نمایش با نرخ نوسازی 120 هرتز و حساسیت لمسی 240 هرتز همچنین دارای بلندگو استریو باتری 5160 میلی آمپر در ساعت بهره می گیرد. در قسمت مشخصات گوشی های گیمینگ گوشی ایکس 3 پرو با این قیمت یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 اقتصادی و ارزان در مراکز فروش گوشی گیمینگ می باشد. 

 

گوشی پوکو x3

 

بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 در بازه 9 میلیون تومان

جالب است بدانید در فاصله قیمت گوشی پوکو 3 پرو و گوشی پوکو اف 3 یک گوشی گیمینگ در بازار موجود است این گوشی غیر از دوربین مناسب تر مزایای مخصوصی شبیه به پوکو X3 پرو و پوکو X3 ارائه نمی دهد. غیر از مشخصات گیمینگ ، کیفیت دوربین یکی از مهم ترین ویژگی کاربران می باشد می توانید با قیمت 7 میلیون نومتن به جای خرید گوشی 256 گیگابایت گوشی هوشمند پوکو ایکس 3 پرو نسخه 128 گیگابایت خریداری کنید. 

 

بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 در بازه 9 میلیون تومان

 

مشخصاتگوشی پوکو X3 پرو
ابعاد نمایشگر


6.67 اینچ (~84.6% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


165.3 در 76.8 در 9.4 میلی‌متر

 

وزن


215 گرم

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


اندروید 11، MIUI 12 برای POCO

 

تراشه


Qualcomm Snapdragon 860 (هفت نانومتر)

 

پردازنده مرکزی


8 هسته‌ای (یک هسته 2.96 گیگاهرتز Kryo 485 طلایی و سه هسته 2.42 گیگاهرتز Kryo 485 طلایی و چهار هسته 1.78 گیگاهرتز Kryo 485 نقره‌ای)

 

پردازنده گرافیکی


Adreno 640

 

درگاه حافظه


microSDXC (استفاده‌ از شیار دوم سیم‌کارت)

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


48 مگاپیکسل (لنز واید، 1/2 اینچ سایز سنسور، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 119 درجه، f/2.2)
2 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)
2 مگاپیکسل(سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5160 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


- شارژ سریع 33 وات
- 100 درصد در 59 دقیقه

 

حسگرها


حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، حسگر مادون قرمز (IR Blaster)

 

رنگ‌ها


مشکی، آبی، برنزی

 

قیمت5.975.000 تومان

 

بررسی گوشی گیمینگ پوکو f3

 

بررسی گوشی گیمینگ پوکو f3

آیا می دانید با هزینه کمتر از 9 میلیون تومان می توانید گوشی با تراشه پرچم دار خریداری کنید. گوشی هوشمند پوکو f3 جزء گوشی های می باشد که از اسنپدراگون 870 قدرت گرفته است، این تراشه از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس قدرتمند تر می باشد. با این مزین دریافتیم که گوشی هوشمند پوکو F3 قدرت بیشتری در مقایسه با پرچم داران در سال 2020 مانند شیائومی می 10 ، وان پلاس 8 دارد. جالب است بدانید قدرت پردازش اسنپدراگون 870 به طوری است که می توان بیشتر بازی را با نرخ فریم پایدار همچنین تنظیمات گرافیک خوب انجام دهید. این گوشی با صفحه نمایش 120 هرتز پوکو F3 قابلیت بازی کردن با نرخ فریم بیشتر از 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد می توانید بدون هیچ محدودیتی از این امکانات و قابلیت ها استفاده کنید. در واقع پوگو F3 تمامی نیاز های گیمر ها در یک بازی در بخش صفحه نمایش همچنین تراشه توانسته برآورده سازد. یکی از معایب گوشی های پوکو دوربین ضعیف می باشد، این معایب برای گیمر ها اهمیت قابل توجه ای ندارد. نداشتن جک 3.5 میلی متری هدفون و پشتیبانی نکردن از کارت حافظه جانبی یکی از معایب گوشی پوکو F3 با قیمت مناسب می باشد. گوشی پوکو f3 جزء بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد.

 

گوشی پوکو f3

 

مشخصاتگوشی پوکو f3
ابعاد نمایشگر


6.67 اینچ (~85.9% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


163.7 در 76.4 در 7.8 میلی‌متر

 

وزن


196 گرم

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


اندروید 11، MIUI 12 برای POCO

 

تراشه


Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G (هفت نانومتر)

 

پردازنده مرکزی


8 هسته‌ای (یک هسته 3.2 گیگاهرتز Kryo 585 و سه هسته 2.42 گیگاهرتز Kryo 585 و چهار هسته 1.8 گیگاهرتز Kryo 585)

 

پردازنده گرافیکی


Adreno 650

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


48 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، f/1.8، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، 1/2 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 119 درجه، f/2.2)
5 مگاپیکسل (لنز ماکرو، 50 میلی‌متری، 1/5 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار، f/2.4)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


- شارژ سریع 33 وات
- 100 درصد در 52 دقیقه
- USB Power Delivery 3.0
- Quick Charge 3+

 

حسگرهاحسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، طیف رنگ
رنگ‌ها


سفید، مشکی، آبی

 

قیمت8.648.000 تومان

بررسی بهترین گوشی های گیمینگ در بازه قیمت 10 میلیون تومان

گوشی هوشمند شیائومی می 10 T یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد. گوشی هوشمند شیائومی می 10 تی یکی از گوشی های اقتصادی می باشد. این گوشی امکانات و قابلیت های منحصر به فردی مانند قیمت متناسب در کنار ویژگی های جذاب دارد. با وجود اینکه گوشی هوشمند شیائومی می 10 T دوربین در اندازه گوشی های با قیمت 10 میلیون هم قیمت نمی باشد. جالب است بدانید بدنه گوشی هوشمند شیائومی می 10 T برای گیمر ها قدرت پردازش فوق العاده همچنین روان بودن محیط کاربری با لطف تراشه اسنپدراگون 865 با صفحه نمایش 144 هرتز خرید این گوشی هوشمندانه ای است. غیر از قدرت پردازش همچنین نرخ نوسازی نمایشگر گوشی هوشمند هوشمند شیائومی می 10 T مزایای مهم و منحصر به فرد دیگری نیز دارد. اگر برای شما دوربین  اهمیت قابل توجه ای دارد هیچ گونه تفاوت در دوربین گوشی هوشمند شیائومی می 10 T با گوشی های گیمینگ سال 2021 ارزان پوکو X3 وجود دارد. جالب است بدانید نمایشگر IPS LCD  مانند پوکو F3 نمی باشد، از دیگر ویژگی ها می توان به نرخ نوسازی 144 هرتز و دوربین های منحصر به فرد نسبت به F3 دارد. گوشی هوشمند شیائومی می 10 T جزء بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد. 

 

بررسی بهترین گوشی های گیمینگ در بازه قیمت 10 میلیون تومان

 

مشخصاتگوشی شیائومی می 10 T
ابعاد نمایشگر



 


6.67 اینچ (~85.2% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

 

رزولوشن


1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه



 


165.1 در 76.4 در 9.3 میلی‌متر

 

 

وزن


216 گرم

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


- اندروید 10
- MIUI 12

 

تراشه


Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 (هفت نانومتر+)

 

پردازنده مرکزی


8 هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.84 گیگاهرتز Kryo 585 و سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 585 و چهار هسته‌ی 1.80 گیگاهرتز Kryo 585)

 

پردازنده گرافیکی


Adreno 650

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


64 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.73 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.9)
13 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 123 درجه، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.4)
5 مگاپیکسل (لنز ماکرو، فوکوس خودکار، f/2.4)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


- شارژ سریع 33 وات
- Power Delivery 3.0

 

حسگرها


حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج، مادون قرمز

 

رنگ‌ها


مشکی، نقره‌ای

 

قیمت10.150.000 تومان

بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 در بازه قیمت 12  میلیون تومان

آیا می دانستید گوشی هوشمند شیائومی 11 T امکانات و قابلیت های منحصر به فردی مانند تراشه 6 نانومتری دایمنسیتی 1200 با عملکرد گرافیک پایدار با نمایشگر 67.6 اینچ OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز دارای اسپیکر استریو و قابلیت شارژ 67 وات سریع توانسته گوشی هوشمند شیائومی 11 T به یک گوشی مخصوص گیمر ها تبدیل کند. اگر گوشی هوشمند شیائومی که بروزرسانی اندروید برای این گوشی وجود دارد، گوشی شیائومی 11 T قیمت متناسب دارد این گوشی با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد جزء بهترین گوشی های گیمینگ سال2021می باشد.

 

بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 در بازه قیمت 12  میلیون تومان

 

مشخصاتگوشی شیائومی 11 T
ابعاد نمایشگر



 



 


6.67 اینچ (~85.1% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

 

 

رزولوشن



 


1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

 

ابعاد بدنه



 



 


164.1 در 76.9 در 8.8 میلی‌متر

 

 

 

وزن

203 گرم

 

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


اندروید 11

 

تراشه


MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G (شش نانومتر)

 

پردازنده مرکزی


8 هسته‌ای (یک هسته 3.0 گیگاهرتز Cortex-A78 و سه هسته 2.6 گیگاهرتز Cortex-A78 و چهار هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55)

 

پردازنده گرافیکی

Mali-G77 MC9

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


108 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 0.7 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 120 درجه، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، 1/4 اینچ سایز سنسور، f/2.4)
5 مگاپیکسل (لنز ماکرو، فوکوس خودکار، f/2.4)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


شارژ سریع 67 وات

 

حسگرها


حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما

 

رنگ‌ها


خاکستری، سفید، آبی

 

قیمت11.357.000 تومان

 

  بهترین گوشی های گیمینگ در بازه قیمت 13 میلیون تومان

 

بهترین گوشی های گیمینگ در بازه قیمت 13 میلیون تومان 

جالب است بدانید گوشی هوشمند سامسونک گلکسی S20 FE مدل5G یکی از جذاب ترینپرچم داران در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به شمار می رود. اگر قصد داشته باشیم قدرت پردازش را مورد بررسی قرار دهیم. گوشی هوشمند پوکو F3 به خاطر تراشه اسنپدراگون 870 توانسته %10 تا 20 % از گوشی های سامسونگ گلکسی S20 FE5G  با طراحی تراشه اسنپدراگون 865 قدرتمند باشد. در واقع گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S20 FE مدل 5G تجربه منحصر به فردی که در اختیارتان قرار می دهد با گوشی هوشمند پوکو F3 هیچ گونه نمی توان مورد مقایسه قرار بگیرد. گوشی هوشمندپرچم دار سامسونگ امکانات و قابلیت های جذاب مانند بدنه سبک و صفحه نمایش با رنگ های خاص و رابط کاربری با رنگ های زیبا وبا رابط کاربری مناسب تری در اختیار شما قرار می دهد. گوشی گلکسی اس 20 جزء بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد. جالب است بدانید گوشی هوشمند گلکسی S20 FE با اختلاف قابل توجه ای از گوشی پوکو F3 مناسب تر می باشد. گوشی پوکو F3 توانسته با چند فریم بیشتر نمایش بدهد ولی گوشی هوشمند S20 FE مدل 5G تجربه ای منحصر به فرد و جذابی در اختیار شما قرار خواهد داد. در بالا اشاره کردیم که گوشی هوشمند گلکسی S20 FE مدل 5G از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 شرکت سامسونگ می باشد. این گوشی امکانات و قابلیت های منحصر به فردی که توانسته ارزش خرید این گوشی را چند برابر کند، شرکت سامسونگ در کنار گوشی پرچم دار اقتصادی شارژ 15 وات تعبیه شده است . سرعت شارژ گلکسی S20 FE در قیمت که دارد برای کاربران راضی کننده نمی باشد. با اینکه گوشی از شارژ 25 وات پشتیبانی می کند، یکی دیگر از معایب گوشی گلکسی S20 FE از قاب پلاستیکی در پشت طراحی شده است. این گوشی جزء گوشی های گیمینگ سال 2021 این ویژگی نمی تواند برای کاربران راضی کننده باشد. 

 

گوشی هوشمند گلکسی S20 FE

 

مشخصاتگوشی گلکسی S20 FE
ابعاد نمایشگر


6.5 اینچ (~85.7% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~405 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


159.8 در 74.5 در 8.4 میلی‌متر

 

وزن


190 گرم

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


- اندروید 10
- One UI 2.5

 

تراشه


- Exynos 990 (هفت نانومتر+) - نسخه 1
- Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 5G (هفت نانومتر+) - نسخه 2

 

پردازنده مرکزی


- 8 هسته‌ای (دو هسته‌ی 2.73 گیگاهرتز Mongoose M5 و دو هسته‌ی 2.50 گیگاهرتز Cortex-A76 و چهار هسته‌ی 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55) - نسخه 1
- 8 هسته‌ای (يک هسته 2.84 گیگاهرتز Kryo 585 و سه هسته 2.42 گیگاهرتز Kryo 585 و چهار هسته 1.8 گیگاهرتز Kryo 585) - نسخه 2

 

پردازنده گرافیکی


- Mali-G77 MP11 0 - نسخه 1
- Adreno 650 - نسخه 2

 

درگاه حافظه


microSDXC (استفاده‌ از شیار دوم سیم‌کارت)

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


12 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.76 اینچ سایز سنسور، 1.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.8، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)
8 مگاپیکسل (لنز تله‌فوتو 73 میلی‌متری، 1/4.5 اینچ سایز سنسور، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.0، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال سه برابری)
12 مگاپیکسل (لنز اولتراواید 13 میلی‌متری با پوشش 123 درجه، 1/3.0 اینچ سایز سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


- شارژ سریع 25 وات (شارژر داخل جعبه از نوع 15 وات)
- شارژ سریع بی‌سیم 15 وات
- شارژ معکوس 4.5 وات
- پشتیبانی از USB Power Delivery 3.0

 

حسگرها


حسگر اثرانگشت اپتیکال (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما

 

رنگ‌ها


سفید، آبی، نارنجی، سبز، قرمز

 

قیمت11.080.000 تومان

بهترین گوشی های گیمینگ در بازه قیمت 15 میلیون تومان 

گوشی هوشمند شیائومی می i11 مدل ساده پرچم دار شیائومی می 11 می باشد، گوشی هوشمند شیائومی می i11 با اینکه نمی تواند در صفحه نمایش و دوربین با گوشی هوشمند می 11 رقابت کند. این دو گوشی هوشمند شیائومی میi11 و گوشی شیائومی 11 تفاوت قابل توجه ای وجود ندارد. گوشی هوشمند شیائومی می 11 از تراشه  اسنپدراگون 888 طراحی شده است. این گوشی یکی از قدرتمند ترین تراشته اندرویدی را دارد. با خرید گوشی هوشمند شیائومی می i11 تا چند سال آینده می توان تمام بازی های موبایل به آسانی با این گوشی انجام دهید. گوشی هوشمند شیائومی i11 از صفحه نمایش 6.67 اینچ با Full HD همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز طراحی شده است. همه ی گوشی های می i11 از 8 گیگا بایت حافظه RAM با قیمت نزدیک به 16 میلیون یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد، می توانید مدل دیگر شیائومی i11حافظه داخلی 256 گیگابایت از مراکز معتبر خریداری کنید. با وجود امکانات و قابلیت های منحصر به فرد با قیمت نزدیک به 16 میلیون نمی توان معایب مهمی در این گوشی پیدا کرد. از نقطه ضعف گوشی گوشی شیائومی i11 می توان به فریم از جنس پلاستیک ، گواهی ضد آب ، شارژ بی سیم نداشتن ، جک 3.5 میلی متری و پشتیبانی نکردن از کارت حافظه جانبی یکی از مهم ترین نقاط ضعف شیائومی می i11 می باشد.

 

بهترین گوشی های گیمینگ در بازه قیمت 15 میلیون تومان

 

مشخصاتگوشی شیائومی i11
ابعاد نمایشگر


6.67 اینچ (~85.9% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


163.7 در 76.4 در 7.8 میلی‌متر

 

وزن


196 گرم

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


- اندروید 11
- MIUI 12

 

تراشهQualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (پنج نانومتری)
پردازنده مرکزی


8 هسته‌ای (یک هسته‌‌ی 2.84 گیگاهرتز Kryo 680، سه هسته‌‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 680 و چهار هسته‌‌ی 1.80 گیگاهرتز Kryo 680)

 

پردازنده گرافیکی


Adreno 660

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


108 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.52 اینچ سایز سنسور، 0.7 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 119 درجه، f/2.2)
5 مگاپیکسل (لنز ماکرو 50 میلی‌متری، 1/1.50 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.4)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


- شارژ سریع 33 وات (100 درصد در 52 دقیقه)
- فناوری Power Delivery 3.0
- فناوری Quick Charge 3+

 

حسگرها


حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، طیف رنگ، فشارسنج

 

رنگ‌ها


نقره‌ای، سفید، مشکی

 

قیمت14.999.000 تومان

بهترین گوشی های گیمینگ دار در بازه قیمت 19 میلیون تومان

گوشی هوشمند شیائومی 11T پرو یکی دیگر از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشند.  انتظار می رود نسل جدید گوشی سری می T شیائومی مانند نسل های قبلی گوشی با قیمت مناسب و اقتصادی طراحی کرده باشد. جالب است بدانید شرکت شیائومی حتی با حذف می از سری جدید گوشی های هوشمند قیمت مناسب در کنار امکانات و قابلیت های جذاب دارند. در سال 2021 شاهد امکانات و قابلیت های منحصر به فرد گوشی شیائومی 11T پرو با اینترنت نسل 5G می باشیم. گوشی هوشمند 11T پرو امکانات و قابلیت های جذاب مانند صفحه نمایش 6.67 اینچ OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10 همچنین دارای تراشه اسنپدراگون 888 می باشد. حافظه داخلی گوشی هوشمند شیائومی 11T پرو ، 128 گیگابایت و 256 گیگا بایت همچنین حافظه RAM  8 گیگا بایت و 12 گیگا بایت همراه باتری 5000 میلی آمپر در ساعت در کنار شارژ 120 وات یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد. قیمت گوشی شیائومی 11T پرو 19 میلیون تومان می باشد. این گوشی دارای استیکر های استریوی هارمان کاردن امکان دریافت و بروز رسانی 3 نسخه بعد از خود را دارد. دوربین گوشی شیائومی 11T پرو با امکانات دیگر ارزش خرید را دارد.

گوشی هوشمند شیائومی 11T پرو شارژ بی سیم ، گواهی ضد آب ، صفحه نمایش QHD نسبت به دیگر رقبا که هم قیمت خودش است کمی ضعیف می باشد. گوشی هوشمند شیائومی با 8 گیگا بایت حافظه RAM همچنین 256 گیگابایت حافظه ذخیر سازی با قیمت نزدیک به 18 میلیون پانصد هزار تومان در مراکز فروش گوشی و لوازم جانبی به فروش می رسد. 

 

بهترین گوشی های گیمینگ دار در بازه قیمت 19 میلیون تومان

 

مشخصاتگوشی شیائومی 11T  پرو
ابعاد نمایشگر


6.67 اینچ (~85.1% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1080 در 2400 پیکسل، 20:9 (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


164.1 در 76.9 در 8.8 میلی‌متر

 

وزن


204 گرم

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


اندروید 11

 

تراشه


Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G (پنج نانومتری)

 

پردازنده مرکزی


8 هسته‌ای (یک هسته 2.84 گیگاهرتز Kryo 680 و سه هسته 2.42 گیگاهرتز Kryo 680 و چهار هسته‌ 1.8 گیگاهرتز Kryo 680)

 

پردازنده گرافیکی


Adreno 660

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


108 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 0.7 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 120 درجه، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، 1/4 اینچ سایز سنسور، f/2.4)
5 مگاپیکسل (لنز ماکرو، فوکوس خودکار، f/2.4)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


شارژ سریع 120 وات

 

حسگرها


حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما

 

رنگ‌ها


خاکستری، سفید، آبی

 

قیمت18.579.000 تومان

بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 در بازه قیمت 21 میلیون 

گوشی هوشمند شیائومی می 11 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد. گوشی هوشمند شیائومی می 11 امکانات لوکس گوشی گیمینگ مانند سری بلک شارک یا ROG ایسوس نخواهد داشت. ولی این گوشی با وضوح صفحه نمایش عریض با وضوح صفحه نمایش جذاب با نرخ نوسازی بسیار منحصر به فردی در اختیار شما قرار می دهد. از مهم تر ویژگی های گوشی می توان به نمایش یک میلیارد رنگ نمایشگر شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس طراحی شده است.  تا در زمان بازی اگر بیش از حد هیجان زده شده باشید آسیب به نمایشگر وارد نخواهد شد. گوشی هوشمند شیائومی می 11 از تراشه اسنپدراگون 888 که یکی از قدرتمند ترین تراشه ها اندرویدی می باشد. یکی از مهم ترین امکانات و قابلیت های هیجان انگیز گوشی می 11 می توان به فناوری شارژ سریع 55 وات کی می تواند  در 45 دقیقه کاملا شارژ شود، باتری گوشی از صفر تا 100 در صد شارژ می کند. گوشی شیائومی می 11 معایب مانند نبود استاندارد ضد آب و داغ کردن زیاد از مهم ترین نقاط ضعف گوشی های شیائومی می 11 می باشد. با این حال گوشی می 11 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد.

 

بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 در بازه قیمت 21 میلیون

 

مشخصات گوشی های گیمینگ سال 2021گوشی شیائومی می 11
ابعاد نمایشگر


6.81 اینچ (~91.4% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1440 در 3200 پیکسل، 20:9 (~515 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


8.1 × 74.6 × 164.3 میلی‌متر (ضخامت 8.6 میلی‌متر در صورت چرمی بودن قاب پشتی)

 

وزن


- 196 گرم (با قاب پشتی شیشه‌ای)
- 194 گرم (با قاب پشتی چرمی)

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


- اندروید 11
- MIUI 12.5

 

تراشه


Qualcomm Snapdragon 888 (پنج نانومتری)

 

پردازنده مرکزی


هشت هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.84 گیگاهرتز (Kryo 680 Prime (Cortex-X1، سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 680 Gold و چهار هسته‌ی 1.80 گیگاهرتز Kryo 680 Silver

 

پردازنده گرافیکی


Adreno 660

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم (Special Edition)

 

دوربین اصلی


108 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.33 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، f/1.9، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزشگیر اپتیکال تصویر)
13 مگاپیکسل (لنز اولترا واید با پوشش 123 درجه، f/2.4)
5 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.4)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4600 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ-  شارژ سریع 55 وات (100 درصد در 45 دقیقه)
- شارژ سریع بی‌سیم 50 وات
- شارژ معکوس 10 وات
- پشتیبانی از Power Delivery 3.0
- پشتیبانی از +Quick Charge 4
حسگرهاحسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، حسگر IR Blaster (ریموت کنترل)
رنگ‌ها


مشکی، بنفش، سفید، آبی، قهوه‌ای

 

قیمتحدود 21.000.000 تومان

بهترین گوشی های گیمینگ در بازه قیمت 26 میلیون تومان

یکی دیگر از گوشی های گیمینگ سال 2021 آیفون 12 شرکت اپل می باشد. گوشی های هوشمند آیفون 12 با قیمت 25 میلیون تومان باعث شده یکی از بهترین گزینه برای خرید گوشی های گیمینگ باشد. مهم ترین دلیل انتخاب این گوشی عملکرد بی نظیر پردازنده A14 در کنار صفحه نمایش مناسب می باشد. در این قیمت و پایین تر با صفحه نمایش بزرگ با نرخ نوسازی بالا تر همچنین باتری حجیم تر طراحی شده است. تجربه بازی کردن در یک آیفون نمی توان با چیزی عوض کرد. گوشی آیفون12 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد.

 

بهترین گوشی های گیمینگ در بازه قیمت 26 میلیون تومان

 

بررسی آیفون 13 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021

جالب است بدانید گوشی هوشمند آیفون 13 شرکت اپل یکی از مناسب ترین گوشی های مخصوص گیمر ها می باشد. امکانات و قابلیت های این گوشی می توان به تراشه بایونیک اپل یکی از بهترین پردازنده گوشی هوشمند در گوشی هوشمند آیفون 13 می توانید تجربه کنید. آیفون سری جدید آیفون 13 صفحه نمایش 1.6 اینچ سوپرRetina XDR OLED پشتیبانی از دالبی ویژن با وضوح صفحه نمایش ۲۵۳۲ × ۱۱۷۰ پیکسل همچنین تراکم پیکسل 460 پیکسل براینچ ، دارای پردازنده A15 دارای حافظه RAM چهار گیگا بایت همچنین حافظه ذخیره سازی 128 گیگا بایت ، 256 گیگا بایت ، 512 گیا بایت ، اسپیکر استریو با باتری 3240 میلی آمپر ساعت همراه شارژ سریع 20 وات می تواند گزینه متناسب برای بازی کردن می باشد. این گوشی جزء گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد.

 

بررسی آیفون 13 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021

 

مشخصاتگوشی آیفون 13
ابعاد نمایشگر


6.1 اینچ (~87.1% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1170 در 2532 پیکسل، 19.5:9 (~457 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


146.7 در 71.5 در 7.7 میلی‌متر

 

وزن


174 گرم

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


iOS 15

 

تراشه


Apple A15 Bionic (5 نانومتر)

 

پردازنده مرکزی


6 هسته‌ای (دو هسته‌ی 3.22 گیگاهرتز Avalanche و چهار هسته‌ی Blizzard)

 

پردازنده گرافیکی


اپل GPU (چهار هسته‌ای)

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی128 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 4 گیگابایت رم
دوربین اصلی


12 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، 1.7 میکرومتر سایز پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال سنسورشیفت، f/1.6)
12 مگاپیکسل (لنز 13 میلی‌متری اولتراواید با پوشش 120 درجه، f/2.4)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 3240 میلی آمپر ساعت (12.41 وات ساعت)

 

سرعت شارژ


- شارژ سریع 20 وات (فاقد شارژر درون جعبه)
- USB Power Delivery 2.0
- شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe

 

حسگرها


Face ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج

 

رنگ‌ها


سفید، مشکی، آبی، صورتی، قرمز

 

قیمت26.399.000 تومان

اگر صفحه نمایش بزرگ و نرخ نوسازی 120 هرتز و چردازنده گرافیکی قدرتمند لازم دارید باید بیشتر هزینه کنیدو گوشی هوشمند آیفون 13 پرو مکس را خریداری کنید. گوشی هوشمند آیفون 13 از نسخه iOS و بهترین دوربین ها و در عکاسی و فیلم برداری منحصر به فرد می باشد. گوشی آیفون 13 جزء بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد.

 

مشخصاتگوشی گلکسی S21 اولترا
ابعاد نمایشگر


6.8 اینچ (~89.8% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1440 در 3200 پیکسل، 20:9 (~515 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


8.9 × 75.6 × 165.1 میلی‌متر

 

وزن


- 229 گرم (نسخه mmWave)
- 227 گرم (نسخه sub6)

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


- اندروید 11
- One UI 3.1

 

تراشه


- Exynos 2100 (پنج نانومتری) - نسخه گلوبال
- Qualcomm Snapdragon 888 (پنج نانومتری) - بازارهای آمریکا، چین و کره جنوبی

 

پردازنده مرکزی


- 8 هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.9 گیگاهرتز Kryo 680، سه هسته‌ی 2.8 گیگاهرتز Kryo 680 و 4 هسته‌ی 2.2 گیگاهرتز Kryo 680) - نسخه گلوبال
- 8 هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.84 گیگاهرتز Kryo 680، سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 680 و 4 هسته‌ی 1.80 گیگاهرتز Kryo 680) - نسخه آمریکا، چین و کره جنوبی

 

پردازنده گرافیکی


- Mali-G78 MP14 (نسخه گلوبال)
- Adreno 660 (نسخه چین، آمریکا و کره جنوبی)

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 16 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


108 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری با پوشش 83 درجه، 1/1.33 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز لیزر، لرزشگیر اپتیکال تصویر، f/1.8)
10 مگاپیکسل (لنز پریسکوپ 240 میلی‌متری تله‌فوتو با پوشش 10 درجه، 1.22 میکرومتر سایز پیکسل، 1/3.24 اینچ سایز سنسور، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، f/4.9، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال 10 برابر)
10 مگاپیکسل (لنز 70 میلی‌متری تله‌فوتو با پوشش 35 درجه، 1.22 میکرومتر سایز پیکسل، 1/3.24 اینچ سایز سنسور، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، f/2.4، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال 3 برابر)
12 مگاپیکسل (لنز 13 میلی‌متری اولتراواید با پوشش 120 درجه، 1.4 میکرومتر سایز پیکسل، 1/2.55 اینچ سایز سنسور، f/2.2، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، حالت Super Steady برای ضبط بدون لرزش ویدیو)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


- شارژر سریع 25 وات
- پشتیبانی از Power Delivery 3.0
- شارژ سریع بی‌سیم 15 وات با پشتیبانی از استانداردهای Qi و PMA
- شارژ معکوس 4.5 وات

 

حسگرها


حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اولتراسونیک)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج

 

رنگ‌ها


مشکی، نقره‌ای، آبی، قهوه‌ای

 

قیمت30.600.000 تومان

 

گلکسی اس 21 اولترا

 

بهترین گوشی گیمینگ گلکسی S21 اولترا

اگر به خرید گوشی های شرکت اپل علاقه ندارید و گوشی اندروید را دوست دارید، گوشی هوشمند گلکسی S21 اولترا می تواند بهترین انتخاب باشد. یکی از بهترین گوشی های سری S با صفحه نمایش 6.8 اینچ داینامیک AMOLED 2X  همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز ، پشتیبانی از HDR10 ، وضوح صفحه نمایش ۳۲۰۰ × ۱۴۴۰ پیکسل طراحی شده است. جالب است بدانید تراشه 5 نانو متری اگزینوس 2100 ، همراه حافظه 128 گیگا بایت ، 256 گیگا بایت ، 512 گیگا بایت از یک اسپیکر استریوی AKG طراحی شده است. باتری گوشی هوشمند گلکسی S21 اولترا 5000 میلی آمپر پشتیبانی از شارژ 25 وات می تواند نیاز کاربران را برآورده سازد. اگر شما به قدر ت پردازش گوشی اهمیت قابل توجه ای می دهید، آیفون 13 اپل بخرید. ولی نباید صفحه نمایش جذاب با حاشیه بسیار باریک  نداشتن ناچ بالای صفحه همچنین نرخ نوسازی 120 هرتز از مهم ترین امکانات گوشی گلکسی S21 اولترا را نادیده بگیرید. این گوشی یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد.

 

بهترین گوشی های گیمینگ بالای 30 میلیون تومان

جالب است بدانید گوشی هوشمند آیفون 13 پرو مکس شرکت اپل جزء بهترین گوشی های 5G سال 2021 می باشد. گوشی هوشمند آیفون 13 پرو مکس جزء بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد. این گوشی برای گیمر ها با امکانات و قابلیت هایی که دارد بسیار مناسب است، مهم ترین ویژگی ها می توان به صفحه نمایش 6.7 اینچ سوپر Retina XDR OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز همچنین پشتیبانی دالبی ویژن و HDR10  می باشد. گوشی هوشمند آیفون پرو مکس قابلیت های جذاب وضوح صفحه نمایش ۲۷۷۸ × ۱۲۸۴ پیکسل ، روشنایی 1200 نیت ، تراشه 5 نانو متری A15 بایونیک اپل با پردازنده گرافیکی 5 هسته ای دارای حافظه RAM 6 گیگابایت همراه حافظه 128 گیگا بایت ، 256 گیگا بایت ، 512 گیگا بایت همراه یک ترا بایت حافظه و باتری 4352 میلی آمپر ساعت می باشد. این گوشی از شارژ سریع 20 وات توانسته رضایت گیمیر ها را جلب کند.  جالب است بدانید گوشی آیفون 13 پرو مکس هیچ گونه مشکلات گوشی های اندرویدی مانند افت عملکرد بعد از استفاده کردن طولانی در این مدل وجود نخواهد داشت. آیفون پرو مکس یکی از بهترین گوشی های 2021 برای عکاسی و فیلم برداری می باشد. اگر گوشی کمی شارژ سریع تری داشت یک گوشی بدون عیب و نقص می بود. 

 

بهترین گوشی های گیمینگ بالای 30 میلیون تومان

 

مشخصاتگوشی آیفون 13 پرو مکس
ابعاد نمایشگر


6.7 اینچ (~87.8% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1284 در 2778 پیکسل، 19.5:9 (~457 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


160.8 در 78.1 در 7.7 میلی‌متر

 

وزن


240 گرم

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


iOS 15

 

تراشه


اپل A15 Bionic (5 نانومتر)

 

پردازنده مرکزی


6 هسته‌ای (دو هسته‌ی 3.22 گیگاهرتز Avalanche و چهار هسته‌ی Blizzard)

 

پردازنده گرافیکی


اپل GPU (5 هسته‌ای)

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 512 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 1 ترابایت با 6 گیگابایت
دوربین اصلی


12 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، فوکوس خودکار دوال پیکسل با تشخیص فاز، 1.9 میکرومتر سایز پیکسل، لرزش‌گیر اپتیکال سنسور شیفت، f/1.5)
12 مگاپیکسل (لنز 77 میلی‌متری تله‌فوتو، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال سه برابر، f/2.8)
12 مگاپیکسل (لنز اولتراواید 13 میلی‌متری با پوشش 120 درجه، فوکوس خودکار، f/1.8)
اسکنر TOF 3D LiDAR (سنسور تشخیص عمق تصویر)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4352 میلی آمپر ساعت (16.75 وات ساعت)

 

سرعت شارژ


- شارژ سریع 27 وات (50 درصد در 30 دقیقه)
- USB Power Delivery 2.0
- شارژ سریع بی سیم 7.5 وات Qi و 15 وات در صورت استفاده از MagSafe

 

حسگرها


Face ID، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج

 

رنگ‌ها


خاکستری، طلایی، نقره‌ای، آبی

 

قیمت37.899.000 تومان

بهترین گوشی های گیمینگ گلکسی زد فولد 3 سامسونگ

جالب است بدانید اگر برایتان هزینه اهمیتی ندارد و دنبال گوشی خاص و دارای امکانات و قابلیت های جذاب می گردید. گوشی هوشمند گلکسی زد فولد 3 سامسونگ در بین گوشی های اندرویدی بهترین انتخاب می باشد. گوشی تاشو ا صفحه نمایش بزرگ 7.6 اینچ دارای داینامیک AMOLED 2X یک تجربه منحصر به فردی روی گوشی هوشمند دستگاه تبلت مانند می باشد.

گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فولد 3 تراشه 5 نانو متری اسنپدراگون 888 همچنین حافظه ram 12 گیگا بایت و 256 گیگا بایت و 512 گیگا بایت حافظه ذخیره سازی دارد. جالب است بدانید اسپیکر استریو AKG همچنین باتری 4400 میلی آمپر همراه پشتیبانی 25 وات از مهم ترین ویژگی های گوشی سامسونگ می باشد. گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ جزء بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد.

 

بهترین گوشی های گیمینگ بالای 30 میلیون تومان

 

بهترین گوشی های گیمینگ در سال 2021 کدام برند می باشد؟

آیا می دانید بهترین گوشی های گیمینگ 2021 ایسوس Asus ROG PHONE 5S PRO با تراشه اسنپدراگون 888 پلاس در کنار 18 گیگا بایت حافظه RAM ، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی با باتری 6000 میلی آمپر با شارژ 65 وات جزء بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 می باشد.

بهترین گوشی گیمینگ شیائومی 

جالب است بدانید گوشی هوشمند شیائومی سری بلک شارک در سال 2021 مدل بلک شارک 4 رونمایی شد تراشه اسنپدراگون 888 امکانات جذاب به گیمر ها می دهد. نسخه بلک شارت 4 هنوز در ایران موجود نیست.

بهترین گوشی گیمینگ ایسوس

جالب است بدانید گوشی هوشمند ایسوس ROG Phone 5 یکی از بهترین گوشی های گیمینگ سال 2021 شرکت ایسوس است. این سری در چند مدل در بازار وجود دارد ROG Phone 5 Ultimate حافظه ram 18 گیگابایت همچنین حافظه داخلی 512 گیگابایت می باشد. این گوشی جزء بهترین گوشی های مخصوص گیمر ها است.

 

بهترین گوشی گیمینگ ایسوس

 

مشخصات گوشی های گیمینگ سال 2021گوشی ایسوس ROG Phone 5
ابعاد نمایشگر


6.78 اینچ (~82.0% نسبت نمایشگر به بدنه)

 

رزولوشن


1080 در 2448 پیکسل (~395 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)

 

ابعاد بدنه


172.8 در 77.3 در 10.3 میلی‌متر

 

وزن


238 گرم

 

سیستم‌عامل در زمان عرضه


- اندروید 11
- ROG UI

 

تراشه


Qualcomm Snapdragon 888 (پنج نانومتر)

 

پردازنده مرکزی


8 هسته‌ای (یک هسته‌ی 2.84 گیگاهرتز Kryo 680 و سه هسته‌ی 2.42 گیگاهرتز Kryo 680 و چهار هسته‌ی 1.80 گیگاهرتز Kryo 680)

 

پردازنده گرافیکی


Adreno 660

 

درگاه حافظه


خیر

 

حافظه داخلی


128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت با 16 گیگابایت رم

 

دوربین اصلی


64 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 1/1.73 اینچ سایز سنسور، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8)
13 مگاپیکسل (لنز اولتراواید 11 میلی‌متری با پوشش 125 درجه‌، f/2.4)
5 مگاپیکسل (لنز ماکرو، f/2.0)

 

باتری


باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت

 

سرعت شارژ


- شارژ سریع 65 واتی
- شارژ معکوس 10 واتی
- پشتیبانی از Power Delivery 3.0
- پشتیبانی از Quick Charge 5

 

حسگرها


حسگر اثرانگشت (زیر نمایشگر، اپتیکال)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما

 

رنگ‌ها


مشکی، سفید

 

بهترین گوشی 10 میلیون تومانی مخصوص گیمر ها

گوشی هوشمند گیمینگ پوکو F3 یکی از بهترین گوشی های ارزان 2021 در بازه 10 میلیون تومان می باشد. تراشه اسنپدراگون 870 قدرت پردازش آن را چند برابر از مدل های در بازه 10 میلیون تومان می دهد. 

 

 

تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست