وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

اینترنت رایگان برای محرم و عزاداری های آنلاین

انتشار ۱۳۹۹/۵/۲۹ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۵/۳۰ ۱۶:۳۵ . ۱۲۵۳۰ بازدید

با شیوع موج دوم کرونا و تقارن این وضعیت با ماه محرم، ستاد کرونا نگران سلامت جامعه و خدشه دار شدن دستاورد همدلی مردم در مبارزه با کرونا است. از سوی دیگر مردم نیز دغدغه ها نگرانی هایی در مورد نحوه برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری ها دارند و علاقه مند هستند تا در عین حفظ سلامت خود، در ایام عزاداری حسینی، برای سومین امام شیعیان عزاداری نمایند. همین دغدغه ها و نگرانی ها سبب شده تا اپراتور های تلفن همراه و شرکت مخابرات با همکاری ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام به ارائه اینترنت رایگان به هیئات مذهبی نمایند.

اینترنت محرم

اینترنت رایگان همراه اول برای هیئت های مذهبی

هیئت‌های مذهبی در ماه محرم، می‌توانند برنامه‌هایشان را با اینترنت رایگان همراه اول پخش زنده کنند. اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام نموده است، هم‌زمان با نزدیک شدن به ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان، همراه اول با همکاری پیام‌رسان بومی «روبیکا» امکان ویژه‌ای را برای هیئت‌های مذهبی سراسر کشور فراهم آورده که برگزاری مراسم‌ عزاداری را در دوران محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، تسهیل می‌کند.

بر این پایه، هیئت‌های سراسر کشور می‌توانند با ایجاد کانال در پیام ‌رسان روبیکا و عضویت در صفحه اختصاصی «عقیق»، از امکان پخش زنده با اینترنت رایگان و تسهیلات اطلاع‌رسانی این برنامه بهره‌مند شوند.

شرایط در نظر گرفته شده به شکلی است که هزینه اینترنت طرف ارسال کننده و دریافت کننده در تمامی اپراتورها، رایگان است و چنانچه هیئت‌ها امکان فنی استفاده از دوربین و تجهیزات پخش زنده را نداشته باشند، می‌توانند با تلفن همراه از این امکان بهره‌مند شوند.

سیم کارت همراه اول

رند ترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول را در فروشگاه مای رند به صورت آنلاین خریداری نمایید.

اینترنت همراه اول محرم رایگان

مدیران هیئت‌های علاقه‌مند به استفاده از این شرایط، لازم است ابتدا کانال اختصاصی هیئت را در روبیکا ایجاد کرده و سپس آدرس آن را به نام کاربری aghighlive ارسال کنند.

امکان دیگری که در این طرح گنجانده شده، امکان ارسال پیامک رایگان است که اطلاعات بیشتر آن، پس از ایجاد کانال برای مدیر هیئت ارسال خواهد شد. هیئت‌های مذهبی همچنین می‌توانند ویدئوها، صوت‌ها و برنامه‌های خود را برای پوشش رسانه‌ای در عقیق، از طریق کانال روبیکای هیئت به عقیق ارسال کنند.

پوشش رسانه ای و اینترنتی هیئت های مذهبی

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی از رایگان بودن اینترنت برای برگزاری مراسم آنلاین عزاداری محرم خبر داد. جلسه ستاد هماهنگی برگزاری برنامه های محرم ۹۹ در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر با محوریت ساترا در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

صادق امامیان، معاون سازمان صدا و سیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر اظهار داشت: هیئت‌های آنلاین سهم بسزایی در مراسمات امسال دارند. فضای مجازی و عناصر صوتی و تصویری در مناسبت های اخیر و حتی محرم های گذشته بسیار فعال بودند، اما الان جدی تر فعالیت می کنند. رسانه‌ای‌تر شدن محرم امسال به معنای راحت تر برگزار شدن آن نیست؛ باید تلاش مضاعف کرد که اقامه عزا اتفاق بیفتد.

طبق برنامه ریزی های انجام شده با چند اپراتور همکاری خواهیم داشت. به این ترتیب که جلسات به صورت آنلاین و با اینترنت رایگان در اختیار مردم قرار می گیرد.

اینترنت رایگان مخابرات محرم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این جلسه اعلام نموده است: سازمان تبلیغات اسلامی محوریت تمامی فعالیت های محرم امسال است و برنامه ها حول این سازمان اتفاق می افتد. امسال طرحی با نام «خیمه‌های رسانه‌ای» داریم که نقش ویژه در برنامه‌های اجرایی محرم امسال دارند. این طرح با نظارت مستقیم سازمان تبلیغات اسلامی اجرایی می شود. خیلی از سازمان‌ها و ارگان‌های رسانه‌ای در این طرح فعالیت می‌کنند مثلا سازمان صدا و سیما نیز در ادامه برنامه سال های گذشته خود که هیات‌ها را پوشش می داد، امسال پر رنگ‌تر خواهد بود.

اینترنت رایگان مخابرات برای هیئت ها و عزاداری های آنلاین

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ایام شیوع ویروس کرونا، بسیاری از تجمعات مذهبی از جمله هیئت‌های مذهبی تعطیل شده است، اما این تعطیلی به معنای تعطیلی هیئت‌ها نیست و سامانه «هیئت آنلاین» به استقبال ماه محرم رفته است.

قیمت سیم کارت همراه اول

بروز ترین قیمت سیم کارت های رند همراه اول را در مای رند ببینید.

اینترنت رایگان عزاداری محرم

سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش امسال با حال و هوایی متفاوت برگزار می‌شود و ما نیز در شرکت مخابرات ایران برای استفاده هرچه بهتر از این روز‌ها و شب‌ها، قدمی برداشتیم.

مشتریان اینترنت شرکت مخابرات ایران می‌توانند در دهه اول محرم از ترافیک رایگان برای دیدن مجالس عزاداری استفاده و به صورت آنلاین برنامه‌های مختلف را از پایگاه heyatonline.ir دریافت کنند.

این ترافیک رایگان از روز جمعه ۳۱ مردادماه همزمان با اولین روز محرم تا پایان روز یکشنبه مورخ ۹ شهریور و روز عاشورا به مشتریان اینترنت مخابرات ارائه می‌شود. البته این طرح با توجه به برنامه‌های آتی متولیان هیئت آنلاین، تا پایان ماه محرم برای مشترکان، قابل تمدید است.

اینترنت رایگان هیئت های مذهبی

زیرساخت های مخابرات برای پخش آنلاین هیئت ها در محرم

ما در شرکت مخابرات آمادگی داریم تا ترافیک و زیرساخت لازم را برای اپراتور‌ها فراهم کنیم تا همه عزاداران حسینی در شرایط فعلی و عدم امکان حضور فیزیکی در مجامع، به‌ شکل مجازی از برنامه‌های هیئت‌های مورد علاقه خود بهره‌مند شوند.

خوشبختانه بابت ظرفیت شبکه مخابراتی در این ایام مشکلی نداریم و با رصد ۲۴ ساعته شبکه ارتباطی در تلاش برای تثبیت و پایداری ارتباطات هستیم تا ان‌شاءالله با تمام امکانات و توانمندی‌های شرکت، بستر ویژه و شایسته‌ای در ایام محرم و صفر به هموطنان عزیز ارائه دهیم."

اینترنت محرم آنلاین

اینترنت ایرانسل برای محرم

ایرانسل و «هیأت آنلاین»، با امضای یک تفاهم‌نامه، بر استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در مراسم عزاداری حسینی تاکید کردند. همچنین مدیرعامل ایرانسل، نشان خادم‌الحسینی را از هیأت آنلاین دریافت کرد.

روابط عمومی ایرانسل اعلام نمود، در نشست صمیمی اعضای هیئت امنای «هیأت آنلاین» با دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از مدیران ایرانسل که صبح شنبه 25 مرداد ماه 1399، در ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، دو طرف با امضای یک تفاهم‌نامه، تأکید کردند که ظرفیت‌های زیرساختی، فنی و رسانه‌ای ایرانسل، در اختیار ترویج مراسم عزاداری حسینی (ع) قرار گیرد.

«هیأت آنلاین»، به نشانی heyatonline.ir ، یک سامانۀ پخش برنامه‌های فرهنگی-مذهبی است که هیئات مذهبی می توانند با ثبت‌نام در این پلتفرم، مراسم‌های مذهبی، سخنرانی و عزاداری ایام محرم را برای مخاطبانشان به صورت زنده پخش کنند. این سامانه، نخستین بار در ماه رمضان سال 1399 راه‌اندازی شد و در این ماه مبارک، بیش از 3.5 میلیون بازدیدکننده داشت و به طور مشخص در شب‌های قدر، به بیش از  650 هزار بازدید کننده رسید. سامانه ی مذکور، ارتباط‌گیری با هیأت‌های شیعی در سراسر جهان و پخش برنامه‌های آنها را نیز در برنامه دارد.

سیم کارت رایگان ایرانسل

چطور سیم کارت رایگان ایرانسل تهیه کنیم؟

اینترنت رایگان ایرانسل برای محرم

اقدامات ایرانسل برای اینترنت رایگان محرم

بر اساس تفاهم‌نامۀ منعقد شده بین ایرانسل و هیأت آنلاین، ایرانسل از طریق ظرفیت‌هایی مانند وب‌سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل‌من، پیامک، تیزرهای تلویزیونی و…، این سامانه را به مشترکان خود معرفی و در تامین زیرساخت لازم و ترافیک رایگان برای پخش برنامه‌ها، همکاری خواهد کرد.

مدیرعامل ایرانسل در این نشست، راه‌اندازی سامانۀ هیأت آنلاین را «یک کار خوب و انقلابی» و «یک تجربه خیلی خوب» دانست و با اشاره به محدودیت‌های دوران کرونا، پیش‌بینی کرد که محدودیت‌های حضور فیزیکی در مراسم عزاداری محرم‌الحرام، یقیناً باعث استقبال فراتر از پیش‌بینی، از سامانه‌های آنلاین خواهد شد و این امر، به افزایش سهم ترافیک داخلی هم کمک می‌کند.

عباسی‌آرند به آمادگی ایرانسل برای کمک به تأمین ترافیک و زیرساخت‌ها، در اختیار گذاشتن فرصت تیزرهای تلویزیونی و نیز پلتفرم‌های دیگری مانند لنز و روبیکا، برای پخش همزمان محتوای فاخر، اشاره و تاکید کرد: «در حد امکانات و توانمندی‌های‌مان حمایت می‌کنیم و آماده‌ایم که همه ظرفیت‌های ایرانسل را در اختیار بگذاریم.»

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 3 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.3
1
0
0
0
2
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. هیچی از کد اینترنت رایگان نگفته😐

    پاسخ :

    اعطای اینترنت رایگان با کد نیست، بلکه به صورت خودکار استفاده از سایت هیئت ها و اپلیکیشین هایی که عضو طرح باشند اینترنت رایگان خواهد بود

  2. با سلام چرا ایرانسل و همراه اول همش شعار میدهید با دستگاه امام حسین هم شوخی ....قرار بود مراسمات با اینترنت رایگان پخش بشه پس چی شد من دو شبه از بسته ام کم میشه

    پاسخ :

    سلام، وقت بخیر ایرانسل برای هیئات مذهبی و کاربران صفحه اختصاصی را ایجاد کرده است که مشترکین بتوانند از اینترنت رایگان محرم استفاده کنند. برای بهره‌مندی از اینترنت رایگان مخصوص محرم، لطفا به کانال «عقیق» در اپلیکیشن روبیکا مراجعه فرمایید.

  3. با سلام روبیکا سرعتش ضعیفه چی میشه همراه اول وایرانسل همینطوری باشماره گیری اینترنت رایگان دهند با روبیکا نمیشود لطفا مانند عید نوروز اینترنت رایگان دهید

    پاسخ :

    این مورد به تصمیم اپراتور های سیم کارت و مخابرات بستگی دارد.

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست