وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اخبار اپراتورها

قرعه کشی 50 میلیونی رایتل + جشنواره ها و جوایز

انتشار ۱۳۹۹/۲/۲۷ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۴/۱۲ ۱۲:۳۷ . ۳۸۱۹ بازدید

اپراتور رایتل که در اجرای طرح ها و جشنواره های مناسبتی ، تجربه و سابقه ی بسیار خوبی دارد، برای تابستان 99 نیز کمپین جذابی برای مشترکان سیم کارت خود برگزار می کند. طرح جایزه باران، نام جشنواره تابستانی 99 رایتل است که با جوایز و قرعه کشی ماهانه چند میلیونی همراه خواهد بود.

هدایا و جوایز رایتل

درباره اپراتور رایتل بیشتر بدانیم

شرکت خدمات ارتباطی رایتل که تحت نظر سازمان تامین اجتماعی فعالیت می کند، اپراتور سوم و سراسری تلفن های همراه ایران می باشد که سیم کارت‌ های نسل سه و چهار شبکه موبایل را با برند رایتل (RighTel) عرضه می نماید. کلمه رایتل از دو بخش رای به معنی «خرد، هوش، فکر و اندیشه» و تل (tel) ساخته شده‌ است.

اپراتور رایتل ابتدا با شعار «زندگی در دستان شما» فعالیت خود را آغاز نمود، اما هم اکنون با شعار «رایتل، همراه هوشمند» در حال فعالیت است. مشترکان سیم کارت رایتل تا پایان سال ۱۳۹۸ حدود ده میلیون نفر اعلام گشت.

امروز در بیش از ۱۲۰۰ شهر ایران، خدمات سیم کارت نسل چهار با کمک رومینگ با آنتن های همراه اول پوشش برقرار بوده و برای ۹۰۰۰ کیلومتر از راه های کشور، آنتن‌ های نسل سوم رایتل نصب گشته است.

خوب است بدانید اپراتور سوم در بیش از ۸۵ کشور سرویس رومینگ بین‌المللی خود را برقرار نموده است. هم اکنون امکان استفاده از تمام سیم کارت‌ های رایتل در کشورهایی همچون ارمنستان، افغانستان، آذربایجان، امارات، آمریکا، ایتالیا، فرانسه، سوئد، ترکیه، هند، لبنان، عراق، عربستان و چند کشور دیگر فراهم است.

سیم کارت رند رایتل

در فروشگاه مای رند می توانید رندترین و خوش قیمت ترین سیم کارت های رایتل را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

جشنواره تابستانی رایتل

قرعه کشی جشنواره تابستانی رایتل

«تابستون امسال بارونیه»! رایتل با این شعار جشنواره تابستانی خود را آغاز نموده است. رایتل امسال نوید یک تابستان شاد و پر از جایزه و قرعه کشی را داده است.

اپراتور رایتل در تابستان سال 99 برای مشترکان سیم کارت خود، جشنواره ی تابستانی با جوایز بسیار هیجان‌انگیز و بزرگ به صورت قرعه کشی ماهیانه تدارک دیده است. قرعه‌کشی جوایز رایتل در سه مرحله صورت می پذیرد و هر مرحله شامل یک جایزه بزرگ به ارزش 50 میلیون تومان و 5 جایزه 5 میلیون تومانی می باشد.

چطور امتیاز بیشتری در قرعه کشی جشنواره رایتل بگیریم؟

اگر همین حالا هم از سیم کارت رایتل استفاده می نمایید، این امکان برای شما فراهم است تا با دعوت افراد جدید به خانواده اپراتور رایتل، هدیه و جایزه دریافت نمایید. شما قادر هستید تا 10 نفر را به شبکه رایتل معرفی و برای معرفی هر کدام از دوستانتان، 10 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه به عنوان هدیه گرفته و همچنین 30 امتیاز برای شرکت در قرعه کشی جشنواره تابستانی رایتل اخذ کنید.

بسته های تخفیفی و قرعه کشی رایتل

رایتلی شو، 50 میلیون برنده شو!

کاربران رایتل می توانند با فعال سازی مجدد سیم کارت های خودشان، هم از مکالمه رایگان رایتلی بهره مند شوند و هم با استفاده از راه های زیر امتیاز کسب کرده و در قرعه‌کشی بزرگ جشنواره تابستانی رایتل هم شرکت کنند.

چه راه های دیگری برای افزایش امتیاز در قرعه کشی رایتل داریم؟

افزایش اعتبار / پرداخت قبض / خرید بستههر 1000 تومان 1 امتیاز
ثبت نام سیم‌کارت دائمی4
پرداخت به موقع قبض2
نصب اپلیکیشن رایتل من5
هدیه تولد10

قیمت سیم کارت

اگر به دنبال قیمت روز سیم کارت هستید، مای رند قیمت دقیق و آنلاین انواع سیم کارت را برای شما لیست نموده است.

نکات مهم در مورد جشنواره و قرعه کشی تابستانی رایتل

پروسه کسب امتیاز از روز نخست هر ماه شروع و تا روز آخر همان ماه در جریان است. قرعه‌کشی هدایا و جوایز در روز دوم ماه بعد انجام می گردد. (روزهای 2 مرداد، 2 شهریور و 2 مهرماه)

شما می توانید امتیازات خود را از طریق اپلیکیشن رایتل من و وب سایت رایتل من مشاهده نمایید. توجه داشته باشید که هر 1 امتیاز معادل یک شانس در قرعه‌کشی می باشد.

جایزه قرعه‌کشی به فردی که سیمکارت به نام او باشد داده می شود.

طرح های تشویقی رایتل

قرعه کشی 50 میلیونی رایتل برای عید فطر

اپراتور رایتل به مناسبت عید فطر 50 میلیون تومان هدایا به قید قرعه‌، به شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی، اهدا خواهد نمود. هم میهنان عزیز این امکان را دارند که با خرید سیم کارت و یا استفاده از سرویس های رایتل، شانس شان را برای کسب امتیاز و برنده شدن در قرعه‌کشی عید فطر، افزایش دهند.

چه کسانی می توانند در قرعه کشی 50 میلیونی رایتل شرکت کنند؟

روابط عمومی رایتل اعلام کرده است، که این اپراتور قصد دارد در قرعه‌کشی ماه مبارک رمضان  جوایز ۲۰ و ۵۰ میلیون تومانی را به قید قرعه به افرادی که به مشترکان رایتل اضافه می‌شوند و همچنین مشترکان فعلی خود هدیه دهد.

به همین منظور، کسانی که تاکنون سیم کارت رایتل نداشته‌اند این امکان برایشان فراهم است که با ثبت نام در پایگاه اینترنتی رایتل به شکل غیرحضوری و رایگان سیم کارت خود را دریافت نمایند.

قرعه کشی 50 میلیونی رایتل

نحوه قرعه کشی 50 میلیونی رایتل

خوب است بدانید، مراسم قرعه‌کشی ماه مبارک رمضان رایتل، به صورت هفتگی است. 2 دوره از این قرعه کشی ها برگزار شده و 2 دوره نیز باقی مانده است.

اپراتور رایتل برای هر مرحله ۲۰ میلیون تومان و در دوره پایانی (مصادف با عید سعید فطر)، مبلغ ۵۰ میلیون تومان هدایا به قید قرعه‌ به شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی، اهدا می نماید.

چگونه شانس بیشتری در قرعه کشی 50 میلیونی رایتل داشته باشیم؟

رايتلی‌ها با استفاده از طرح امتیاز ارغوانی قادرند با افزايش امتياز، شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی 50 میلیونی افزايش دهند.

در کمپین امتیاز ارغوانی که با شعار «رایتل قدردان همراهی شماست» برگزار می شود، مشترکان سیم کارت رایتل می توانند با هر فعالیت امتیاز بگیرند و با امتیازهای کسب شده در قرعه کشی های هفتگی و 50 میلیون تومانی شرکت کنند. نحوه کسب امتیاز در طرح ارغوانی رایتل به شرح ذیل است.

روشهای کسب امتیازامتیاز
افزایش اعتبار/پرداخت قبض/ خرید مستقیم بسته (به ازای هر 1000 تومان)1
پرداخت به موقع قبض2
نصب اپلیکیشن5
معرفی به دوستان جهت خرید سیم‌کارت (به ازای هر نفر)30
ثبت نام سیم‌کارت دائمی4
ثبت نام سیم‌کارت اعتباری2
هدیه تولد10

قوانین و نحوه استعلام امتیاز قرعه کشی 50 میلیونی رایتل

مشترکان سیم کارت رایتل می توانند با استفاده از یکی از روشهای زیر ، میزان امتیازات خود را استعلام نمایند.

  • سامانه مدیریت حساب رایتل به آدرس my.rightel.ir
  • نصب و استفاده از اپلیکیشن رایتل من

البته امتیازات حداکثر با 24 ساعت تاخیر نمایش داده می شود.

قرعه کشی 50 میلیون تومانی رایتل

در نظر داشته باشید که طبق قوانین قرعه کشی 50 میلیونی رایتل، ملاک شرکت در قرعه‌کشی امتیازات کسب شده است و هر 1 امتیاز معادل یک شانس در قرعه‌کشی می باشد. سیستم قرعه‌کشی و جمع‌آوری امتیاز از ساعت 00:00 بامداد شنبه هر هفته آغاز و تا ساعت 23:59:59 روز جمعه همان هفته ادامه دارد.

توجه کنید که اگر از روش انتقال اعتبار، افزایش اعتبار داده شود، مشترک مشمول دریافت امتیاز نمی‌شود. همچنین در مورد قبوض سیم کارت دائمی رایتل، پرداخت صورت‌حساب در مهلت دو هفته پس از دریافت قبض (تا تاریخ بیست و پنجم همان ماه) مشمول دریافت امتیاز «پرداخت به موقع قبض» می‌گردد.

مطالب مرتبط
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
بلاگ | خدمات سیم کارت
نحوه پرداخت بدهی خط 0912
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید به راحتی توسط امکاناتی مانند سامانه‌ های الکترونیکی، تلفن بانک، کدهای دستوری و یا اپلیکیشن های پرداخت...
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
بلاگ | لوازم جانبی
مقایسه بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور در بازار
امروزه ساعت های هوشمند سیم کارت خور یا واچ فون، یکی از محبوب ترین گجت ها و فناوری های جدید و مدرن است. این ساعت به دلیل کاربردهای فراوانی...
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
بلاگ | سیم کارت
مزایا و معایب گوشی های دو سیم کارت
در این نوشته چیز هایی که باعث به وجود آمدن ذهنیت غلط در مورد این نوع گوشی ها شد و حقیقت در مورد گوشی دو سیم کارت و مزایا و معایب بررسی می...
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
بلاگ | سیم کارت
بررسی جامع انواع سیم کارت رند با پیش شماره 0912
جالب است بدانید در دوران قدیم سیم کارت های رند جذاب و منحصر به فرد بودند. این موضوع باعث شده سیم کارت های رند از دیگر سیم کارت ها جدا شوند...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست