وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | اپلیکیشن

چگونه تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را پاک کنیم؟

انتشار ۱۳۹۹/۲/۳۱ . بروز رسانی ۱۳۹۹/۳/۳ ۱۴:۳۱ . ۱۶۵۳ بازدید

بی شک اگر خودمان با دوستان‌مان در رابطه با حساب کاربری اینستاگرام‌مان صحبت کنیم،خیلی راحت تر از این است که آنها نظاره گر تاریخچه جستجوی اینستاگرام ما باشند.

در حقیقت وقتی به تعداد افرادی که در تاریخچه جستجوی برنامه اینستاگرام من کاوش یا فضولی کرده اند، فکر میکنم حس ناخوشایندی به من دست میدهد. حتی بدتر از آن، زمانی است که دوستتان تلفن شما را برای چک کردن پروفایل خود قرض میگیرد و متوجه میشود جزو اولین نفرات سرچ شده در نوار جستجو است و میفهمد که شما او را تحت نظر داشته اید.

این درحالیست که ما همه ی موضوعات سرچ شده را دوست داریم، اما برای اینکه دیگران متوجه نشوند که ما مجبوریم که هیچ مدرکی از خود بجا نگذاریم.

چگونه تاریخچه جستجوی اینستاگرام خود را پاک کنیم؟

مراحل پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام

در این قسمت نحوه پاک کردن سابقه جستجوی اینستاگرام خود را در چند مرحله ساده در اپلیکیشن اینستاگرام و دسکتاپ آورده ایم:

1. به پروفایل اینستاگرام خود بروید.

حذف جستجو های اینستاگرام

اولین قدم کلیک بر روی نماد نمایه شما است. سپس بر روی سه خط خوشه در گوشه سمت راست حساب اینستاگرام خود ضربه بزنید.

2. به تنظیمات خود دسترسی پیدا کنید.

پاک کردن جستجوها از تنظیمات اینستاگرام

 هنگامی که منو ظاهر میشود، روی تنظیمات (Settings) ضربه بزنید. سپس بر روی Security کلیک نمایید.

3. سابقه جستجوی اینستاگرام خود را پاک کنید.

حذف سابقه جستجو اینستاگرام

 دقیقا همان قسمتی که شما منتظرش بودید. هنگامی که در بخش Security هستید، روی "Clear History History" تا انتهای صفحه ضربه بزنید.

این گزینه شما را به همه جستجوهای اخیر خود هدایت می کند، در این مرحله می توانید بر روی "پاک کردن همه" در گوشه سمت راست ضربه بزنید.

 

نکته مهم در پاک کردن تاریخچه سرچ اینستاگرام

توجه به این نکته مهم است که پاک کردن کل تاریخچه جستجوی شما می تواند کمی مشکوک به نظر برسد. ولی به عنوان راهکار شما همچنین می توانید با ضربه زدن روی "x" ، بخش های خاصی از سابقه مرور خود را، به عنوان شرم آورترین جستجو هایتان، به صورت جداگانه حذف کنید (دوستانی که با ایشان قهر هستید، دوستان سابقتان و غیره). همچنین می توانید این کار را با رفتن به ابزار جستجو در برنامه انجام دهید تا از انجام مراحل فوق خودداری نمایید.

اما بسته به مدت زمان جستجوی شما، ضربه زدن روی دکمه "Clear All" سریعتر خواهد بود. خصوصا هنگامی که فقط چند ثانیه زمان داشته باشید قبل از اینکه شخصی بتواند شواهد تاریخچه جستجوی شما را ببیند.

پاک کردن سابقه جستجو از اینستاگرام

 

فراموش نکنید که مرورگر وب Insta خود را هم پاک کنید

البته در صورت استفاده از اینستاگرام در یک مرورگر وب ، سابقه جستجوی شما متفاوت است.

برای حذف آن در نسخه دسکتاپ، به تنظیمات بروید و در گوشه سمت راست بالای آن، روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.

سپس بر روی نماد تنظیمات و تب "حریم خصوصی و امنیت" ضربه بزنید. به پایین بروید و روی داده های حساب کلیک کنید سپس"مشاهده اطلاعات حساب" را کلیک کنید.

در زیر "Account Activity" ، "Search History" و گزینه "View All" را خواهید دید. سپس بر روی "Clear Search History" و "Yes, I'm Sure" کلیک کنید تا لیست سابقه سرچ اینستاگرام به صورت دسته ای حذف شود. «ممکن است فقط بخواهید سابقه مرورگر خود را در حالی که در آن هستید حذف کنید»

در ابتدا ممکن است همه این مراحل گیج کننده به نظر برسد، اما من از روی تجربه به شما قول میدهم، شما همه آنها را درست انجام خواهید داد، حتی سریعتر از اینکه یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهد به جستجو در تلفن همراهتان در اینستاگرام اقدام کند. در آن لحظه می توانید نفس راحتی بکشید، بدون شک آنها چیزی پیدا نخواهند کرد :) چون با این مطلب بلاگ مای رند یاد گرفتید به راحتی سابقه جستجوی اینستاگرام را حذف کنید.

مطالب مرتبط
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
بهترین گوشی های سال 2020
بلاگ | بازار موبایل
بهترین گوشی های سال 2020
در حال حاضر، گوشی های هوشمندی وجود دارند که از مابقی تلفن های همراه یک سر و گردن بالاتر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از...
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
بلاگ | بازار موبایل
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
سامسونگ در 11 نوامبر 2020 (21 آذر 1399) از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت پایین خود و بهره مندی از تکنولوژی 5G...
تعداد 0 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی
0
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

اولین نفری باشید که نظر میدهید.
x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست